Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2016, 16:56
Jef19
Jef19 is offline
Hoi,

Er is een meisje dat ik het afgelopen jaar typisch 1x om de week of twee weken zie. Hierbij moet je 'zien' vrij letterlijk nemen, ze zit samen met mij op de tekenacademie, maar in een andere groep (de groep dat les heeft na mijn les). De laatste maanden hebben we ontzettend veel oogcontact. Het komt van twee kanten, soms betrap ik haar dat ze aan het kijken en is en soms omgekeerd.

Dit is al enkele maanden aan de gang. Oorspronkelijk wou ik enkele weken geleden al iets tegen haar gaan zeggen, maar ik weet dat ze een vriend heeft en daarom liet ik het zo zijn. Maar aangezien het intensief oogcontact bleef duren heb ik mijn moed bijeengeraapt en had ik haar vorige week aangesproken. Ze was vriendelijk, maar we hadden maar even gesproken (enkele minuten) en ze ging er al vandoor.

Ik had haar dan maar toegevoegd op facebook omdat het weer even duurt voor wanneer ik haar zie en ben met haar beginnen chatten. Nu antwoordt ze telkens heel droog en kort. Gisteren (ons facebook gesprek was eergisteren begonnen) heb ik weer tekenacademie gehad en keek ik expres niet teveel naar haar. Toch merkte ik op dat ze nog meer naar me aan staren was dan anders...

Ik snap er niet veel van, vindt ze me nu aardig of niet? En dan heeft ze ook nog een vriend, maar toch zit ze me constant aan te staren. (het is al eens gebeurd dat ze naar me aan het staren was terwijl haar vriend er naast zat)

Iemand een verklaring?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2016, 17:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat iemand een vriend heeft wil niet zeggen dat ze ineens ongevoelig of blind is geworden. Kennelijk vindt ze je op z'n minst interessant! Maarja, zo lang ze een vriend heeft kun je niets meer dan vriendschap verwachten
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2016, 17:26
Jef19
Jef19 is offline
Citaat:
Dat iemand een vriend heeft wil niet zeggen dat ze ineens ongevoelig of blind is geworden. Kennelijk vindt ze je op z'n minst interessant! Maarja, zo lang ze een vriend heeft kun je niets meer dan vriendschap verwachten
Ik ben er me inderdaad van bewust dat ze zolang ze een vriend heeft ik niets moet verwachten (helaas). Maar wel frusterend, zou gerust eens met haar uit willen, maar dat komt misschien wat vreemd over. Of gewoon eens vragen of ze samen wilt eten in de middag, of is dat ook vreemd?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2016, 17:36
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee heb je, ja kun je krijgen. "Ga je mee lunchen?" Lijkt me niet zo'n gek idee. Dat doe ik ook met vrienden.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Lastige situatie; verward...
meneergaar
19 04-04-2014 18:12
Psychologie Verward
18piet18
2 08-01-2011 23:59
Liefde & Relatie Wtf verward?
killer_kamal
7 11-01-2010 15:26
Verhalen & Gedichten Verward
Blood Fire Rage
1 17-10-2006 09:15
De Kantine Verwardheid
Mu
74 12-06-2004 10:51
Verhalen & Gedichten Verward Zinkend
T!ne
2 22-03-2004 16:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.