Oud 11-11-2004, 04:22
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Van CNN:

Citaat:
Palestinian leader Yasser Arafat has died at a French military hospital in Paris at age 75, chief Palestinian negotiator Saeb Erakat said early Thursday. Arafat had been sick with an unknown illness that had been variously described as the flu, a stomach virus or gallstones. He flew to Paris last week seeking medical treatment and was hospitalized with what Palestinian officials said was a blood disorder.
Tja, wat moet ik zeggen. Spijtig dat iemand overlijd. Vocht voor zijn volk. Aan de andere kant: hij had ook bloed aan zijn handen.

Hopelijk brengt de toekomst een democratisch Palastina naast een democratisch Israel. Soort Benelux-structuur... Everything starts with a dream!
Advertentie
Oud 11-11-2004, 05:10
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Palestijnen
Oud 11-11-2004, 06:09
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 11-11-2004 @ 05:22 :
Van CNN:

Hopelijk brengt de toekomst een democratisch Palastina naast een democratisch Israel. Soort Benelux-structuur... Everything starts with a dream!
Dat zie ik de eerste vijftig jaar nog niet gebeuren.
Oud 11-11-2004, 06:43
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Foegel schreef op 11-11-2004 @ 07:09 :
Dat zie ik de eerste vijftig jaar nog niet gebeuren.
Utopía .
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 11-11-2004, 06:43
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Yasser Arafat overleden

Gepubliceerd op donderdag 11 november 2004

De Palestijnse president Yasser Arafat is donderdagmorgen op 75-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn arts bevestigd.

"Arafat stierf in het militaire ziekenhuis Clamart op 11 november 2004 om 03.30 uur", zei behandelend arts Christian Estripeau dondernacht tegen verslaggevers buiten het ziekenhuis.

Het lichaam van de overleden Palestijnse president Yasser Arafat wordt overgevlogen naar de Egyptische hoofdstad Cairo. Daar zal vrijdag een uitvaartceremonie plaatsvinden. Op dezelfde dag wordt Arafat nog overgebracht naar Ramallah op de Westelijke Jordaanoever om daar begraven te worden bij zijn zwaar gehavende hoofdkwartier, de Muqata.

Arafat werd op 29 oktober overgebracht naar het militair ziekenhuis Percy even buiten de Franse hoofdstad. De eerste dagen was hij nog bij bewustzijn, maar sinds 3 november lag de man die het symbool was van de Palestijnse strijd voor zelfbeschikking in een coma. De laatste dagen ging zijn gezondheid verder achteruit na een hersenbloeding.

Vrees voor machtsstrijd
De voorzitter van het Palestijnse parlement Rawhi Fattuh zal gedurende zestig dagen functioneren als interimleider van de Palestijnen na de dood van Yasser Arafat. Palestijnse leiders kwamen dat woensdag overeen. Op de lange termijn wordt gevreesd voor een machtsstrijd.

In tegenstelling tot veel andere leiders in het Midden-Oosten had de 75-jarige Arafat geen duidelijke 'kroonprins'. Tijdens zijn lange carrière als leider van al-Fatah en later van de overkoepelende Palestijnse Bevrijdingsorganisatie (PLO) hield hij naaste medewerkers altijd kort. Arafat deelde de macht niet graag.

Volgens de Basiswet van de Palestijnse Autoriteit neemt de voorzitter van het parlement na de dood van Arafat diens taken waar. Volgens artikel 19 moeten dan binnen zestig dagen verkiezingen volgen. De huidige parlementsvoorzitter Rawi Fattouh (55) mist een machtsbasis en zal niet meer dan een overgangsfiguur zijn binnen de Palestijnse Autoriteit.

Ongeregeldheden
Israël houdt na het overlijden van Ararafat rekening met ongeregeldheden in de bezette gebieden en pogingen om joodse nederzettingen en legerposten aan te vallen. Ook is Jeruzalem bang dat veel Palestijnen de schuld voor Arafats dood in de schoenen van Israël zullen schuiven. Het was immers de Israëlische regering die Arafat de afgelopen jaren praktisch opgesloten hield in zijn hoofdkwartier in Ramallah. Bovendien heeft Israël herhaaldelijk gedreigd Arafat te zullen doden.

Een ander punt van zorg is dat Arafat herhaaldelijk heeft laten weten dat hij graag begraven wil worden op de heilige Tempelberg in Jeruzalem. Israël staat dit echter niet toe, omdat dit te veel veiligheidsrisico's met zich meebrengt en bovendien de woede zou wekken van veel Israëliërs die Arafat vooral als terrorist beschouwen.

Bron: ANP
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 11-11-2004, 06:50
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 11-11-2004, 07:17
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Wel jammer voor deze man, dat zijn laatste wens om in Jeruzalem begraven te worden, niet uitkomt.
Omdat er met Israel niet valt te praten\onderhandelen of iets dergelijks, begraven ze hem in Ramallah. Zelfs in het wilde westen, of ten tijde van de Romeinen werd er aan de vijand gevraagd, of deze nog een laatste wens had.
Dit weergeeft nogmaals de houding van de Israeliers tegenover de oorspronkelijke bewoners van het land.
Ik hoop dat er een dag komt dat Israel als land zo verslapt, of dat de Palestijnen zo sterk worden als land, dat ze allebij even sterk worden, en dat de laatste wens van Yasser Arafat dan toch kan uitkomen.
Oud 11-11-2004, 07:23
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-11-2004 @ 08:17 :
Wel jammer voor deze man, dat zijn laatste wens om in Jeruzalem begraven te worden, niet uitkomt.
Omdat er met Israel niet valt te praten\onderhandelen of iets dergelijks, begraven ze hem in Ramallah. Zelfs in het wilde westen, of ten tijde van de Romeinen werd er aan de vijand gevraagd, of deze nog een laatste wens had.
Dit weergeeft nogmaals de houding van de Israeliers tegenover de oorspronkelijke bewoners van het land.
Ik hoop dat er een dag komt dat Israel als land zo verslapt, of dat de Palestijnen zo sterk worden als land, dat ze allebij even sterk worden, en dat de laatste wens van Yasser Arafat dan toch kan uitkomen.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 11-11-2004, 07:29
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Tja, ze hebben wel onderghandeld; Israel wilde namelijk eerst dat Arafat in de Gazastrook worden begraven. Daarnaast zou een begrafenis op de tempelberg onherroepelijk tot grote rellen lijden.

Recquiescat in pacem.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-11-2004, 08:44
Verwijderd
Ik ben beniewd wat er nu gaat gebeuren in het vredesproces... of moet ik het oorlogsproces noemen?
Oud 11-11-2004, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-11-2004 @ 08:17 :
Wel jammer voor deze man, dat zijn laatste wens om in Jeruzalem begraven te worden, niet uitkomt.
Omdat er met Israel niet valt te praten\onderhandelen of iets dergelijks, begraven ze hem in Ramallah. Zelfs in het wilde westen, of ten tijde van de Romeinen werd er aan de vijand gevraagd, of deze nog een laatste wens had.
Dit weergeeft nogmaals de houding van de Israeliers tegenover de oorspronkelijke bewoners van het land.
Ik hoop dat er een dag komt dat Israel als land zo verslapt, of dat de Palestijnen zo sterk worden als land, dat ze allebij even sterk worden, en dat de laatste wens van Yasser Arafat dan toch kan uitkomen.
Precies vanaf vandaag zal er geen kwaad woord over Arafat meer over mijn lippen komen
Oud 11-11-2004, 08:59
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Misschien een beetje flauw om te zeggen, maar:

Hehe, eindelijk. Weten we dat iig ook weer zeker.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 11-11-2004, 09:00
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 11-11-2004 @ 09:56 :
Precies vanaf vandaag zal er geen kwaad woord over Arafat meer over mijn lippen komen
En als ik je nou 100 euro geef om "Arafat was een sukkel" te zeggen?
Oud 11-11-2004, 09:00
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 11-11-2004 @ 07:50 :
[afbeelding]
Zeg, ik ben aan het ontbijten hoor!

Een foto van Gretta Duisenberg is niet echt prettig op een bijna nuchtere maag
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 11-11-2004, 09:01
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 11-11-2004 @ 07:50 :
[afbeelding]
Moest dit nou?
__________________
Czech us out
Oud 11-11-2004, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-11-2004 @ 08:17 :
Wel jammer voor deze man, dat zijn laatste wens om in Jeruzalem begraven te worden, niet uitkomt.
Omdat er met Israel niet valt te praten\onderhandelen of iets dergelijks, begraven ze hem in Ramallah. Zelfs in het wilde westen, of ten tijde van de Romeinen werd er aan de vijand gevraagd, of deze nog een laatste wens had.
Dit weergeeft nogmaals de houding van de Israeliers tegenover de oorspronkelijke bewoners van het land.
Ik hoop dat er een dag komt dat Israel als land zo verslapt, of dat de Palestijnen zo sterk worden als land, dat ze allebij even sterk worden, en dat de laatste wens van Yasser Arafat dan toch kan uitkomen.
Oud 11-11-2004, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-11-2004 @ 10:00 :
En als ik je nou 100 euro geef om "Arafat was een sukkel" te zeggen?
Nope
Oud 11-11-2004, 09:06
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-11-2004 @ 09:59 :
Misschien een beetje flauw om te zeggen, maar:

Hehe, eindelijk. Weten we dat iig ook weer zeker.
Alsof dat een goede ontwikkeling is ze hadden hem beter nog even in leven kunnen houden(bij wijze van spreken dan)
Ads door Google
Oud 11-11-2004, 09:08
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
makelville schreef op 11-11-2004 @ 10:06 :
Alsof dat een goede ontwikkeling is ze hadden hem beter nog even in leven kunnen houden(bij wijze van spreken dan)
Ik zeg ook niet dat het een goede ontwikkeling is, maar het moest toch gebeuren, en we hoorden nu al dagen tegenstrijdige berichten. Dus ben ik nu (min of meer) blij dat er eindelijk zekerheid is.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 11-11-2004, 09:15
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 11-11-2004 @ 10:05 :
Nope
Moraalridder. Natuurlijk zou je dat wel doen.
Oud 11-11-2004, 09:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb het idee dat ze pas de stekker eruit hebben getrokken toen alles regegeld was. Was dit vorige week gebeurd, dan waren er ws (meer) rellen uitgebroken dan dat nu gaat gebeuren.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-11-2004, 09:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Precies een week later als de moord op Rabin.
Goh.
WAAROM btw zie je Palestijnen in groepen met geweren door de straten gaan om te rouwen? Ik weet wel dat er wat schoten gelost worden om de dood van iemand erm.. aan te kondigen ofzo, maar dit was alleen maar een manier om bedreigend over te komen ofzo. Het zag er imo niet gezond uit

En dan...die sukkels van Al Aqsa martelaren brigade en Hamas........

Al-Aqsa wil 'zionistische moord' Arafat vergeldenp
De militante Palestijnse bewegingen al-Aqsa Martelaren Brigades en Hamas hebben gezegd door te gaan met aanslagen op Israëlische doelen na het overlijden van Yasser Arafat.

Zelfmoordaanslagen
De al-Aqsa Martelaren Brigades, gelieerd aan Arafats partij al-Fatah, heeft militanten opgeroepen om Israël aan te vallen om de 'zionistische moord' op Arafat te vergelden.

Hamas
Een andere radicale islamitische beweging, Hamas, betuigde medeleven met Arafats overlijden. Hamas zegt echter vastbesloten te zijn om door te gaan met aanslagen tegen Israël: "Het verlies van de grote leider zal onze vastbeslotenheid versterken om door te gaan met de jihad en het verzet tegen de zionistische vijand totdat de overwinning en vrijheid is bereikt."
RTL

En verder:

Persoonlijk bezit Arafat 900 miljoen euro
Het persoonlijk vermogen van PLO-leider Arafat bedraagt minimaal 900 miljoen euro. Het bedrag is vergaard in de periode tussen 1995 en 2000.

Dat heeft een woordvoerster van de Europese Commissie, het dagelijks bestuur van de EU, woensdagmiddag meegedeeld.

Investeringsfonds
In de genoemde periode heeft de Europese Unie geen directe steun verleend aan de Palestijnse Autoriteit. Het geld is dan ook niet afkomstig uit Europa.

Het bedrag van 900 miljoen euro is inmiddels opgenomen in een investeringsfonds. De opbrengsten daarvan vloeien volgens de woordvoerster rechtstreeks in de kas van de Palestijnse Autoriteit en zullen niet worden opgenomen in de toekomstige persoonlijke erfenis van Arafat.

De vrouw van Arafat, Suha, heeft overigens onlangs 11 miljoen dollar gekregen van haar bemiddelde echtgenoot. Het geld is ondermeer voor het onderhoud van haar 6 maanden oude dochter.
RTL

Ok. De gevers zijn waarschijnlijk wat Arabische groeperingen of staten. Als je dit ziet (en dat Arafat het verzamelt is echt geen zionistisch complot ) dan word je toch boos? Zeg er dan toch wat van. Dat geld is bedoeld voor de Palestijnen en niet voor die kut van een Suha (pardon my language).
Die laatste heeft overigens 11 miljoen dollar gekregen van manlief voor de opvoeding van haar dochter (ja dat moet wel lukken met 11 miljoen hoor, tenzij ze weer alles wegkoopt ).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-11-2004 @ 10:15 :
Moraalridder. Natuurlijk zou je dat wel doen.
Nee ik ben gewoon geen arme sloeber
Oud 11-11-2004, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 10:16 :
Precies een week later als de moord op Rabin.
Goh.
WAAROM btw zie je Palestijnen in groepen met geweren door de straten gaan om te rouwen? Ik weet wel dat er wat schoten gelost worden om de dood van iemand erm.. aan te kondigen ofzo, maar dit was alleen maar een manier om bedreigend over te komen ofzo. Het zag er imo niet gezond uit

En dan...die sukkels van Al Aqsa martelaren brigade en Hamas........

Al-Aqsa wil 'zionistische moord' Arafat vergeldenp
De militante Palestijnse bewegingen al-Aqsa Martelaren Brigades en Hamas hebben gezegd door te gaan met aanslagen op Israëlische doelen na het overlijden van Yasser Arafat.

Zelfmoordaanslagen
De al-Aqsa Martelaren Brigades, gelieerd aan Arafats partij al-Fatah, heeft militanten opgeroepen om Israël aan te vallen om de 'zionistische moord' op Arafat te vergelden.

Hamas
Een andere radicale islamitische beweging, Hamas, betuigde medeleven met Arafats overlijden. Hamas zegt echter vastbesloten te zijn om door te gaan met aanslagen tegen Israël: "Het verlies van de grote leider zal onze vastbeslotenheid versterken om door te gaan met de jihad en het verzet tegen de zionistische vijand totdat de overwinning en vrijheid is bereikt."
RTL

En verder:

Persoonlijk bezit Arafat 900 miljoen euro
Het persoonlijk vermogen van PLO-leider Arafat bedraagt minimaal 900 miljoen euro. Het bedrag is vergaard in de periode tussen 1995 en 2000.

Dat heeft een woordvoerster van de Europese Commissie, het dagelijks bestuur van de EU, woensdagmiddag meegedeeld.

Investeringsfonds
In de genoemde periode heeft de Europese Unie geen directe steun verleend aan de Palestijnse Autoriteit. Het geld is dan ook niet afkomstig uit Europa.

Het bedrag van 900 miljoen euro is inmiddels opgenomen in een investeringsfonds. De opbrengsten daarvan vloeien volgens de woordvoerster rechtstreeks in de kas van de Palestijnse Autoriteit en zullen niet worden opgenomen in de toekomstige persoonlijke erfenis van Arafat.

De vrouw van Arafat, Suha, heeft overigens onlangs 11 miljoen dollar gekregen van haar bemiddelde echtgenoot. Het geld is ondermeer voor het onderhoud van haar 6 maanden oude dochter.
RTL

Ok. De gevers zijn waarschijnlijk wat Arabische groeperingen of staten. Als je dit ziet (en dat Arafat het verzamelt is echt geen zionistisch complot ) dan word je toch boos? Zeg er dan toch wat van. Dat geld is bedoeld voor de Palestijnen en niet voor die kut van een Suha (pardon my language).
Die laatste heeft overigens 11 miljoen dollar gekregen van manlief voor de opvoeding van haar dochter (ja dat moet wel lukken met 11 miljoen hoor, tenzij ze weer alles wegkoopt ).
Nee dan die verachtelijke isrealiers die feestend de straat opgaan
Oud 11-11-2004, 09:20
Verwijderd
Tsja, dat Arafat corrupt was is geen nieuws.

Maar goed, Sharon was toch ook in het nieuws voor zo'n corruptieschandaal met z'n zoon ofzo? Van hetzelfde laken een pak, lijkt me.
Advertentie
Oud 11-11-2004, 09:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-11-2004 @ 08:17 :
Wel jammer voor deze man, dat zijn laatste wens om in Jeruzalem begraven te worden, niet uitkomt.
Omdat er met Israel niet valt te praten\onderhandelen of iets dergelijks, begraven ze hem in Ramallah. Zelfs in het wilde westen, of ten tijde van de Romeinen werd er aan de vijand gevraagd, of deze nog een laatste wens had.
Dit weergeeft nogmaals de houding van de Israeliers tegenover de oorspronkelijke bewoners van het land.


Dude,.. hij is waarschijnlijk in CAIRO geboren. Ja, Egypte, ja.

Citaat:

Ik hoop dat er een dag komt dat Israel als land zo verslapt, of dat de Palestijnen zo sterk worden als land, dat ze allebij even sterk worden, en dat de laatste wens van Yasser Arafat dan toch kan uitkomen.
En dat is in jouw ogen?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-11-2004 @ 10:20 :
Tsja, dat Arafat corrupt was is geen nieuws.

Maar goed, Sharon was toch ook in het nieuws voor zo'n corruptieschandaal met z'n zoon ofzo? Van hetzelfde laken een pak, lijkt me.
maar die is niet dood nu
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 11-11-2004 @ 10:19 :
Nee dan die verachtelijke isrealiers die feestend de straat opgaan
Hoeveel heb jij er gezien? Ik drie idioten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 10:20 :
maar die is niet dood nu
Dat verandert de zaak inderdaad.
Oud 11-11-2004, 09:24
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 10:16 :
Precies een week later als de moord op Rabin.
En ik maar denken dat die al 9 jaar dood is....weet jij iets wat ik niet weet?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 11-11-2004, 09:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-11-2004 @ 10:24 :
En ik maar denken dat die al 9 jaar dood is....weet jij iets wat ik niet weet?
haha

nou maar dan 9 jaar later
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:27
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 10:16 :
Precies een week later als de moord op Rabin.
Goh.
WAAROM btw zie je Palestijnen in groepen met geweren door de straten gaan om te rouwen? Ik weet wel dat er wat schoten gelost worden om de dood van iemand erm.. aan te kondigen ofzo, maar dit was alleen maar een manier om bedreigend over te komen ofzo. Het zag er imo niet gezond uit
1) omdat zijn populariteit nogal afgenomen is de laatste jaren ten koste van hamas enzo
2) omdat Israel op dit moment zo veekl mogelijk probeert massademonstratuies te voorkomen (dat zeiden ze tenminste op het journaal)
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-11-2004, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 10:20 :


Dude,.. hij is waarschijnlijk in CAIRO geboren. Ja, Egypte, ja.



En dat is in jouw ogen? [/B]
Ik kan je verzekeren dat de meeste joden niet een in Isreal zijn geboren

Nee zo denken er wel meer mensen over
Oud 11-11-2004, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 10:20 :
Hoeveel heb jij er gezien? Ik drie idioten
Het waren er wel heel wat meer.

En heb je de verklaring van die regeringslid gehoord
Oud 11-11-2004, 09:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 11-11-2004 @ 10:27 :
Ik kan je verzekeren dat de meeste joden niet een in Isreal zijn geboren


maar de voorouders wel


Anyway, zij krijgen net zo goed geen plekje op de Tempelberg
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:32
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 11-11-2004 @ 10:31 :
Het waren er wel heel wat meer.


Blijven idioten. Ik snap wel dat je blij bent dat ie dood is, maar dat moet je niet openlijk op straat vieren imo

En verder getuigt dat niet bepaald van respect voor zijn dochtertje.

Citaat:

En heb je de verklaring van die regeringslid gehoord
Nee
welk regeringslid?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Ads door Google
Oud 11-11-2004, 09:33
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Maar makelville, ga eens inhoudelijk in op wat ik zei ipv het onderwerp verschuiven naar de Israeliers en Israelische autoriteiten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:33
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 10:31 :


maar de voorouders wel [/B]


hun voorouders zijn in babylon geboren
of egypte
of afrika
of whatever
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-11-2004, 09:36
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Sharon: Ontruiming Gazastrook later
Israël begint in de zomer van 2005 met het ontmantelen van alle joodse nederzettingen in de Gazastrook. Dat heeft premier Sharon bekendgemaakt.

Uitstel
Tot nu toe was de planning om begin volgend jaar al met de ontruiming te beginnen. Waarom dat nu is uitgesteld heeft Sharon niet gezegd.

Tegenstand
De plannen van premier Sharon om de 21 nederzettingen in de Gazastrook op te geven, zijn omstreden. Niet alleen de kolonisten zijn er fel tegen, ook binnen Sharons eigen Likud-partij is veel verzet.
(RTL nieuws)l
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-11-2004, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 10:31 :


maar de voorouders wel


Anyway, zij krijgen net zo goed geen plekje op de Tempelberg [/B]
Zelfde geld voor de palestijnen. En daarbij zijn de palestijnen niet weggetrokken vrijwillig tenminste en hebben zij zich niet eeuwen lang in ander land gevestigd (joden die daar generaties lang wonen zijn gering in aantal)

Als sharon of rabin zo'n wens had hadden de palestijnen zich maar moeten schikken he
Oud 11-11-2004, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 10:31 :


maar de voorouders wel
ja, mijn over-over-over-etc-grootouders zijn ook niet in Nederland geboren, netzoals jouw over-over-over-etc.-grootouders niet in Nederland zijn geboren..
Oud 11-11-2004, 09:40
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Gatara:
Citaat:
maar de voorouders wel
De vooooooooooooooooooooooooooooooooooorouders misschien, maar ja dan kan je arafats voorouders adam en eva er ook bij halen.
Oud 11-11-2004, 09:41
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 11-11-2004 @ 10:38 :
Zelfde geld voor de palestijnen. En daarbij zijn de palestijnen niet weggetrokken vrijwillig tenminste en hebben zij zich niet eeuwen lang in ander land gevestigd (joden die daar generaties lang wonen zijn gering in aantal)


Dus is het niet vreemd dat Arafat niet op de Tempelberg begraven wordt.

Citaat:

Als sharon of rabin zo'n wens had hadden de palestijnen zich maar moeten schikken he
Rabin wel, Sharon niet

Maar ga nu eens in op wat ik zei. Ik weet wel dat je niks kwaads zal zeggen over Arafat en dan valt er inderdaad weinig te zeggen over Arafat ueberhaupt, maar ik had toch graag dat je erop ingaat ipv alleen maar israeli-bashen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:41
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Gosh, jullie vallen erg over dat vooroudersidee he
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:42
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 10:41 :
Gosh, jullie vallen erg over dat vooroudersidee he
is een makkelijk punt om te bashen he
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-11-2004, 09:43
Verwijderd
Gezeik over voorouders is altijd irritant
Oud 11-11-2004, 09:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-11-2004 @ 10:42 :
is een makkelijk punt om te bashen he
vooral als je alleen leest wat je wilt lezen en de smiley niet opmerkt
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 11-11-2004 @ 10:42 :
is een makkelijk punt om te bashen he
ik zal zometeen de andere punten bekijken, dat viel me gewoon effe op..gatara toch !

eerst naar mn college
Oud 11-11-2004, 09:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Kijk maar es naar de biografie van Arafat wat voor een schatje hij was
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 09:49
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Het vredesproces zegt je vast niks
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israel/Palestina deel 8
T_ID
500 26-10-2006 16:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Midden-Oosten]Ontruiming van de Gazastrook #2
Hydrogen
181 16-09-2005 09:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israel/Palestina topic 2
dingokoning
312 05-03-2005 23:35
De Kantine Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Briseïs
500 09-11-2004 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.