Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2010, 19:00
Jordy204
Jordy204 is offline
Beste mensen,

Sinds kort loop ik 3 dagen in de week stage bij een logistiek bedrijf in het magazijn in verband met mijn opleiding tot magazijnchef.Ik ondervind echter nogal wat problemen op mijn stage doordat ik een houterige motoriek heb en ook niet de snelste ben kwa werkzaamheden.Nu heb ik hier een al een paar keer zeggen van gekregen van mijn stagebegeleider dat ik mijn tempo iets moet versnellen.Dit vind ik echter moeilijk omdat pas bij het bedrijf ben en ik zowiezo niet de snelste ben met dingen en dat ik het toch wel heel erg wennen vind omdat ik ook geen eerdere ervaring heb in een magazijn en alle werkzaamheden ook nieuw zijn voor me.Ik heb er hierdoor soms ook moeite mee te begrijpen wat mijn stagebegeleider bedoelt als hij iets me uitlegt en ik heb het al een paar keer fout gedaan waardoor ik toen een niet zo´n leuke opmerking van hem kreeg.Heb het hem ook uitgelegd maar ik heb het idee dat ik mezelf niet echt duidelijk maak op hem.Want hij is zowiezo al een beetje een grof type en ik heb het idee dat over mijn problemen praten moeilijk voor hem is want hij keert dan vaak rug of hij is zich kwaad aan het maken.Ik vind het ook moeilijk om met kritiek om te gaan omdat ik het werk graag zo goed mogelijk wil doen en het dan toch klote is als het niet lukt.En ik ben ook wat onzeker.

Daarnaast heb ik ook nog een houterige motoriek waardoor ik niet de handigste ben met dingen,hier is echter weinig aan te doen want heb dit al van kleins af aan .Door die slechte motoriek heb ik ook nog is problemen met sporten omdat ik niet lenig of los ben en het moeilijk vind bepaalde strek en bewegingsoefeningen te doen.Ik heb ook een tijdje op taekwondo gezeten dit ging de eerste paar weken nog wel goed maar daarna ging die leraar ook constant op me zeiken dat ik niet luisterde en maar wat deed en precies de anderen naardeed .Dit was echter niet zo maar omdat ik er moeite mee had moest ik het gewoon van iemand anders afkijken.Dat is toch niet meer als normaal?Hij vond dat echter blijkbaar geen rede want hij gaf me af en toe ook gewoon een mep tegen mn kop.Op een gegeven moment ben ik een keer tegen hem uitgeflipt toen me het allemaal iets te veel werd.Hij zei toen dat als het me niet bevalt dat ik kon opdonderen.Enkele weken daarna ben ik ook weggegaan omdat ik er gewoon aleen nog maar stress van had.
Sinds kort zit ik op atletiek heb de trainer ook gezegt dat ik een motoriek stoornis heb dus hopelijk houd hij er wel wat rekening mee.Ik heb dat echter bij die leraar van taekwondo niet gezegt van te voren maar pas achteraf wat ook niet slim is natuurlijk.

In elk geval heeft iemand misschien tips voor mij hoe ik dit moet aanpakken ?Want het is best wel lastig af en toe en het maakt me leven er ook niet echt makkelijker op.

Laatst gewijzigd op 03-10-2010 om 19:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2010, 20:35
JustADreamer
JustADreamer is offline
Je kunt thuis toch wel rek- en strekoefeningen doen om soepeler te worden? Simpele, op yoga gebaseerde dingen, dat hoeft niemand te zien. Daarnaast is het op je werk natuurlijk ook gewoon nog zo dat je je draai moet vinden, bewegingen worden vanzelf meer natuurlijk en het zal ook vanzelf wel sneller gaan. Wel stom als mensen zich daar niet in kunnen inleven, want vervolgens ben je niet alleen motorisch niet zo 'goed' als een ander, maar ook nog eens onzeker wat je prestatie ook benadeelt.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hogeschool Utrecht - IBL
onbekend12345
1 09-03-2008 15:05
Studeren SPH of MWD?
Cheeks
32 13-12-2007 23:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
De Kantine Wat staat er onder jou ctrl+v #2
0o-pearl-o0
499 20-11-2004 10:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Neo-nazis demonstreren in Den Haag
RawTofu
194 05-06-2004 00:50
De Kantine Wat heeft het (bijna) afgelopen jaar voor jou gebracht?
kastdeur
59 13-12-2003 09:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.