Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2004, 10:10
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Rechter organiseert feest voor veroordeelde
Gepost door Nourdin (kLowJow) - Bron: Associated Press
Gepubliceerd: woensdag 27 oktober 2004 @ 11:04
Icoon opmerkelijk nieuwsEen Texaanse rechter was zo verheugd over de gevangenneming van de voortvluchtige Billy Wayne Williams dat ze zijn terugkeer in haar rechtbank vierde door hem op een feestje te trakteren. In een met slingers en ballonnen versierde rechtbank, waar ook nog eens cake werd uitgedeeld, sprak ze het vonnis uit: levenslang. "We zijn zo verheugd je weer te zien, dat we besloten hebben een feestje voor je te vieren", aldus de rechter.

Wiliams, die in absentia werd veroordeeld voor het wurgen van zijn vriendin, kon er de lol niet van inzien. "Het lijkt erop dat iedereen een feestje wil vieren, en dat zal vast heel leuk voor jullie zijn, maar niet voor mij", zei Williams terwijl hij geboeid werd afgevoerd.

Ook Seana Willing van de "Texas Commission on Judicial Conduct" was niet echt te spreken over de actie van de rechter. "Hoe haalt ze het in haar hoofd?". Willing gaf aan dat de commissie zal onderzoeken of er naar aanleiding van de gebeurtenis een klacht is ingediend, en zal beoordelen of nader onderzoek gewenst is.
Advertentie
Oud 27-10-2004, 15:00
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Menselijk schild in Ramallah
Metro, 16 oktober 2003

In de stukgeschoten residentie van Arafat, ergens in Ramallah, ligt Gretta Duisenberg op haar stretchertje. Ze is klaarwakker. Haar blote voeten steken onder de dekens uit. Ze ziet haar roodgelakte teennagels die mooi kleuren bij haar wit satijnen nachtjapon. Vaag klinkt in de verte de sirene van een ziekenwagen. Op haar reiswekkertje is het zes uur twaalf.

Naast haar op de stretcher ligt Yasser Arafat, de man voor wie zij als menselijk schild bereid is haar leven te geven. Dag en nacht wil ze bij hem zijn. Gretta denkt aan zijn mentale veerkracht en die van het Palestijnse volk, dat al zo lang worstelt onder de Israëlische bezetting. Ze denkt aan de ongelijke strijd. Yasser en zijn volk tegenover de helikopters en de tanks van het Israëlische leger. David tegen Goliath.

Arafat slaapt als een roos. Hij snurkt dat het een lieve lust is. De schat! En dat niet alleen; deze fragiele man is op zijn manier ook nog eens een echte macho, want Yasser slaapt met zijn uniform aan. Dat is zó erotiserend. Een man in oorlog moet altijd paraat zijn.
Voorzichtig buigt Gretta zich over het hoofd van Arafat. Ze bestudeert zijn grijswitte stoppels, de vlezige lippen en de verfrommelde zwart-wit geruite doek op zijn hoofd. Hij ziet er vreemd, verwilderd uit, maar onder de dekens gaat zijn borst rustig op en neer.

Dan gebeurt het. Yasser draait zich in zijn slaap om. Hij woelt, zucht en duwt zijn knieën met kracht tegen de zachte ronding van haar dij. Plots trilt Gretta’s hele lichaam. Dit is haar al jaren niet meer overkomen. De spanning van het verbodene! Ze voelt zich net een meisje van twintig. Wat moet ze doen? Yasser is geen man die je zomaar in je armen vangt. Hij is er sowieso te klein voor.
Weer voelt ze de ruwe streling van zijn knieën. Gretta denkt aan Mabel, ze denkt aan foute mannen, aan spanning en aan verliefdheid. Ze voelt zich week. Deze man is zoveel spannender dan Wim. Deze man heeft haar nodig.
Dan neemt de natuur het over. Gretta slaat de dekens opzij, krult zich over Arafat heen en gaat vol overgave over tot één op één contact.

Vijf minuten eerder. In zijn stukgeschoten residentie, ergens in Ramallah, ligt Yasser Arafat op zijn stretcher. Vaag klinkt in de verte de sirene van een ziekenwagen. Arafat is wakker, maar ligt zo stil hij maar kan en houdt zijn ogen stijf dicht. Snurken moet hij. Veinzen dat hij slaapt. Sinds die groupie in haar spijkerbroek door een gat in de muur zijn werkkamer is komen binnenkruipen, zit hij met haar opgescheept. En nu ligt dat zelfbenoemde menselijk schild tot overmaat van ramp zelfs naast hem.
De stretcher piept vervaarlijk. Gretta’s hoofd met de immense bos zwart haar is nu heel dichtbij. Yasser voelt haar ademhaling. Hij ruikt haar indringende parfum. Voor het eerst in zijn leven is hij bang. Die heks moet wat van hem, zoveel is zeker. Hij rilt bij de gedachte. Maar goed dat hij wijselijk al zijn kleren heeft aangehouden.

Hij moet handelen, nu! Arafat draait zich al snurkend om, trekt zijn knieën op en zet kracht. Hij duwt uit alle macht tegen Gretta aan. Israël weg uit de bezette gebieden en dat enge mens weg van zijn stretcher. Even lijkt Gretta’s lichaam mee te werken. Nogmaals duwt Arafat zoals hij nog nooit heeft geduwd.
Dan kraakt en schudt het stretchbedje en voelt hij hoe met één woeste ruk de dekens van hem worden weggerukt. O, Allah, sta me bij, denkt Arafat, terwijl Gretta’s dijen hem in een onverbiddelijke houdgreep nemen. Dit wordt de gruwelijkste beproeving uit mijn leven. Hier kan geen Israëlische vergeldingsaanval tegenop.



Blijft leuk!
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 27-10-2004, 15:30
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 27-10-2004 @ 16:00 :
Menselijk schild in Ramallah
Metro, 16 oktober 2003
Luuk Koelman.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 27-10-2004, 17:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
omg dit is de eerste keer dat ik m lees
ik krijg zowaar medelijden met arafat
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 27-10-2004, 18:13
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Hij blijft leuk.
Oud 28-10-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 27-10-2004 @ 19:13 :
Hij blijft leuk.
ja man!
Oud 30-10-2004, 21:42
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
'Arafats tijdperk als leider voorbij'
gepubliceerd op zaterdag 30 oktober 2004

Palestijnse bronnen hadden eerder tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN gezegd dat Arafats tijdperk als leider van het Palestijnse volk voorbij is en dat de 75-jarige Arafat volgens hen leukemie heeft.
De president zou geen controle meer hebben over zijn "geestelijke vermogens, kan geen beslissingen meer nemen en kan niet meer coherent communiceren", aldus de bronnen tegen CNN.


Ziekenhuis

De behandelend artsen van Yasser Arafat sluiten op dit moment uit dat de Palestijnse president leukemie heeft. Zijn gezondheidstoestand, zowel mentaal als fysiek, is verbeterd, aldus een Palestijnse zegsvrouw zaterdag buiten het militair ziekenhuis nabij Parijs waar Arafat vrijdag is opgenomen.

In Parijs hebben de behandelend artsen van de Palestijnse president na overleg met de naaste familie van Arafat besloten dat hij de komende dagen geen bezoek meer mag ontvangen. Het besluit is genomen voor het comfort van de 75-jarige Arafat, aldus de verklaring van het Franse ministerie van Defensie. Een communiqué over zijn gezondheidstoestand wordt gegeven "als de diagnostische evaluatie eenmaal is afgerond".

Ontkenning

Ook de Palestijnse minister Saeb Erekat ontkende de berichten tegenover CNN. Hij zei dat Arafat eerder op de dag is onderzocht. Voor uitslagen moet nog zeker 48 uur worden gewacht, aldus de bewindsman. Hij noemde de conclusies van CNN prematuur.

Hij zei verder dat conform bestaande regelgeving Abbas waarnemend voorzitter van de PLO is en Qurei de Palestijnse Autoriteit leidt nu Arafat afwezig is. De Palestijnse leider zou daarmee voor zijn vertrek naar Parijs hebben ingestemd.

Verdeling macht

De bronnen van CNN meldden verder dat de Palestijnse leiders Abbas en Qurei tot een verdeling van de macht zouden zijn gekomen. Abbas zou de nieuwe voorzitter van de overkoepelende Palestijnse Bevrijdingsorganisatie (PLO) en de partij al-Fatah worden.

Qurei blijft als premier verantwoordelijk voor het runnen van de Palestijnse Autoriteit. Ook zouden de veiligheidsdiensten onder hem gaan vallen, aldus de zegslieden tegen CNN.

PLO-bijeenkomst

Voor het eerst in decennia is het Uitvoerend Comité van de Palestijnse Bevrijdingsorganisatie (PLO) bij elkaar gekomen zonder president Yasser Arafat. De vergadering had zaterdag plaats in het grotendeels verwoeste hoofdkwartier van Arafat in Ramallah op de Westelijke Jordaanoever.

De vergadering werd voorgezeten door Mahmoud Abbas, de tweede man van de PLO. Ook aanwezig was premier Ahmed Qurei. De lege stoel van Arafat werd symbolisch aangeschoven. Volgens PLO-lid Yasser Abed Rabbo moest de bijeenkomst verzekeren dat "Palestijnse instituten blijven functioneren". Het was voor het eerst sinds eind jaren zestig dat het comité zonder Arafat vergaderde.

Abbas riep na afloop alle Palestijnse krachten op zich te verenigen en hij zweerde trouw aan Arafat die in een militair ziekenhuis nabij Parijs ligt. Abbas wenste Arafat een spoedig herstel toe en hoopt dat de 75-jarige president "snel weer terugkeert naar zijn volk dat hem nodig heeft". Rawi Fattouh, de voorzitter van het parlement, zei dat de volksvertegenwoordiging zondag in spoedzitting bijeenkomt om de laatste ontwikkelingen te bespreken.

www.planet.nl
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 31-10-2004, 01:14
Eleazar
Avatar van Eleazar
Eleazar is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 27-10-2004 @ 16:00 :
Blijft leuk!
hahaha, hij blijft ckers leuk

Helaas vrees ik wel, dat de zogenaamde 'kritieke' toestand van Arafat een loos alarm was
__________________
Eretz Yisrael Le'am Yisrael Am Yisrael Chai !
Oud 31-10-2004, 01:15
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Eleazar schreef op 31-10-2004 @ 02:14 :
hahaha, hij blijft ckers leuk

Helaas vrees ik wel, dat de zogenaamde 'kritieke' toestand van Arafat een loos alarm was
Wees blij. Zonder Arafat breekt daar helemaal de pleures uit.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 31-10-2004, 01:19
Eleazar
Avatar van Eleazar
Eleazar is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 31-10-2004 @ 02:15 :
Wees blij. Zonder Arafat breekt daar helemaal de pleures uit.
Ik zou nog blijer zijn als arafat helemaal de pijp uit gaat, dan breekt 'r pas echt de pleuris uit
__________________
Eretz Yisrael Le'am Yisrael Am Yisrael Chai !
Oud 31-10-2004, 01:27
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Eleazar schreef op 31-10-2004 @ 02:19 :
Ik zou nog blijer zijn als arafat helemaal de pijp uit gaat, dan breekt 'r pas echt de pleuris uit
Ben jij daar dan blij mee? Volgens mij is dat niet echt gunstig voor Israël, want zonder Arafat kunnen groeperingen als Hamas hun invloed op het Palestijnse volk verder vergroten.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 31-10-2004, 02:48
Eleazar
Avatar van Eleazar
Eleazar is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 31-10-2004 @ 02:27 :
Ben jij daar dan blij mee? Volgens mij is dat niet echt gunstig voor Israël, want zonder Arafat kunnen groeperingen als Hamas hun invloed op het Palestijnse volk verder vergroten.
B'sd
Groeperingen als de Hamas hebben al een ontzetttend grote aanhand onder 't palestijnse 'volk', en ach wat... Arafat zelf is ook een net zo grote schurk als dat Yassin, de oprichter van de Hamas dat was, en als dat alle hamas leiders zijn.

Dus zijn we alleen maar beter ermee af als ie dood is.
Dan kan ie eindelijk naar z'n 72 gewillige ...uuhh 72 gewillige maagden gaan.... 'oh allah sta hem bij, met 72 gretta-tjes'
__________________
Eretz Yisrael Le'am Yisrael Am Yisrael Chai !
Oud 31-10-2004, 07:28
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
zucht

op een burgeroorlog zit ik iig niet te wachten.
Btw, volgens Haaretz schijnen dokters gezegd te hebben dat hij wat mentale functies mist (op zich niks nieuws ) en dat zou betekenen dat ie sowieso niet verder kan als politieke leider - dead or alive.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 31-10-2004, 08:37
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
B"H

In het artikel dat ik plaatste, stond ook dat het einde van het Arafat tijdperk als leider voorbij is. Het zou ook beter zijn als hij het loodje zou leggen anders zou het net Paus Johannes Paulus de tweede worden. Hij zou dan worden vereerd als een soort g-d en onderwijl nog flink wat invloed uitoefenen op allerlei terreurbewegingen. Daarom kan hij beter doodgaan. Natuurlijk, in het begin zal het een zooitje worden, zie het als stuiptrekkingen, maar zolang Israel flink alles blijft controleren kan het nog wel in de hand te houden zijn denk ik. Totdat er een nieuwe dictator, ehm arafat de 2e, opstaat.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 31-10-2004, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Eleazar schreef op 31-10-2004 @ 02:19 :
Ik zou nog blijer zijn als arafat helemaal de pijp uit gaat, dan breekt 'r pas echt de pleuris uit
Dan mag isreal met de grond gelijk gemaakt worden aangezien dan er een oorlog zonder grenzen uitbreekt
Oud 31-10-2004, 08:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 31-10-2004 @ 09:37 :
B"H

In het artikel dat ik plaatste, stond ook dat het einde van het Arafat tijdperk als leider voorbij is. Het zou ook beter zijn als hij het loodje zou leggen anders zou het net Paus Johannes Paulus de tweede worden. Hij zou dan worden vereerd als een soort g-d en onderwijl nog flink wat invloed uitoefenen op allerlei terreurbewegingen.


De paus is ziek, maar is imo wel nog verstandig genoeg voor sommige dingen. Als Arafat gewoon mentaal murw is geslagen (beroerte gehad wellicht?) kan ie dat niet.
En de paus oefent geen invloed uit op allerlei terreurbewegingen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 31-10-2004, 08:53
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 31-10-2004 @ 09:51 :
De paus is ziek, maar is imo wel nog verstandig genoeg voor sommige dingen. Als Arafat gewoon mentaal murw is geslagen (beroerte gehad wellicht?) kan ie dat niet.
En de paus oefent geen invloed uit op allerlei terreurbewegingen
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 31-10-2004, 08:55
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 31-10-2004 @ 09:53 :
[afbeelding]
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 31-10-2004, 08:56
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Gatara schreef op 31-10-2004 @ 09:51 :


De paus is ziek, maar is imo wel nog verstandig genoeg voor sommige dingen. Als Arafat gewoon mentaal murw is geslagen (beroerte gehad wellicht?) kan ie dat niet.
En de paus oefent geen invloed uit op allerlei terreurbewegingen
B"H

Nee, dat doet de paus ook niet, maar ik wilde gewoon een beetje de positie vergelijken.. zieke zwakke arafat kwijlend voor de grote menigte...
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 31-10-2004, 08:57
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 31-10-2004 @ 09:56 :
B"H

Nee, dat doet de paus ook niet, maar ik wilde gewoon een beetje de positie vergelijken.. zieke zwakke arafat kwijlend voor de grote menigte...
Dank foor die Bloeoeoemeh, die ook dit jaar die Al Aqsa moskee op_lui_steren
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 31-10-2004, 12:06
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Australian Conversions Raise Prison Alarms
13:36 Oct 31, '04

(IsraelNN.com) Government officials in Australia have expressed concern over what they see as a problematic potential terrorist situation brewing in the New South Wales penitentiary system. Prisoners have been converting to Islam in large numbers and there have been open expressions of support for Al Qaeda and Osama Bin Laden. Police fear they may be planning terrorist strikes while still behind bars and say that they have definite information regarding the intentions of several of the inmates.

__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 31-10-2004, 12:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 31-10-2004 @ 13:06 :
Australian Conversions Raise Prison Alarms
13:36 Oct 31, '04

(IsraelNN.com) Government officials in Australia have expressed concern over what they see as a problematic potential terrorist situation brewing in the New South Wales penitentiary system. Prisoners have been converting to Islam in large numbers and there have been open expressions of support for Al Qaeda and Osama Bin Laden. Police fear they may be planning terrorist strikes while still behind bars and say that they have definite information regarding the intentions of several of the inmates.

lol

in het algemeen hoor je steeds meer extremistischere geluiden vanuit alle windhoeken, culturen en religies.
In het bericht is mij niet duidelijk of het aantal bekeerlingen naar islam gelijk staat of nagenoeg gelijk staat met het uiten van extremistische geluiden vanuit de islam.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 31-10-2004, 20:32
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Time Magazine - Arafat Has Cancer
21:35 Oct 31, '04

(IsraelNN.com) It is being reported that Time magazineis set to publishan article on Monday claiming Arafat`s blood condition caused by a cancerous growth.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 31-10-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 31-10-2004 @ 21:32 :
Time Magazine - Arafat Has Cancer
21:35 Oct 31, '04

(IsraelNN.com) It is being reported that Time magazineis set to publishan article on Monday claiming Arafat`s blood condition caused by a cancerous growth.
ocharme


(maar natuurlijk geldt dit voor iedereen die de diagnose 'kanker' heeft gekregen..)
Oud 01-11-2004, 08:38
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 31-10-2004 @ 21:32 :
Time Magazine - Arafat Has Cancer
21:35 Oct 31, '04

(IsraelNN.com) It is being reported that Time magazineis set to publishan article on Monday claiming Arafat`s blood condition caused by a cancerous growth.
Dat werd toch ontkend? Hij zou een virus aan het immuunsysteem hebben.
Aids misschien?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-11-2004, 09:24
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 31-10-2004 @ 21:32 :
Time Magazine - Arafat Has Cancer
21:35 Oct 31, '04

(IsraelNN.com) It is being reported that Time magazineis set to publishan article on Monday claiming Arafat`s blood condition caused by a cancerous growth.
Oud 01-11-2004, 09:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Nouja, het is nog steeds niet zeker. Veel uitslagen van testen die op hem gedaan zijn zullen pas na het weekend bekend zijn.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-11-2004, 09:29
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-11-2004 @ 10:27 :
Nouja, het is nog steeds niet zeker. Veel uitslagen van testen die op hem gedaan zijn zullen pas na het weekend bekend zijn.
Het zou iig goed niews zijn.
Oud 01-11-2004, 09:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2004 @ 10:29 :
Het zou iig goed niews zijn.
nouja, als t maar niet leidt tot een burgeroorlog
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-11-2004, 09:33
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-11-2004 @ 10:31 :
nouja, als t maar niet leidt tot een burgeroorlog
Een burgeroorlog tussen Palestijnen onderling zou niet eens zo heel slecht nieuws zijn.
Oud 01-11-2004, 09:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2004 @ 10:33 :
Een burgeroorlog tussen Palestijnen onderling zou niet eens zo heel slecht nieuws zijn.
1. ligt er maar aan wie wint
2. ligt er maar aan of het binnen de gaza en westbank blijft
3. en burgerslachtoffers
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-11-2004, 09:35
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-11-2004 @ 10:34 :
1. ligt er maar aan wie wint
2. ligt er maar aan of het binnen de gaza en westbank blijft
3. en burgerslachtoffers
3 kan me niet zoveel schelen eerlijk gezegd maar met 1 en 2 heb je een punt.
Oud 01-11-2004, 10:17
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 01-11-2004 @ 09:38 :
Dat werd toch ontkend? Hij zou een virus aan het immuunsysteem hebben.
Aids misschien?
Is hij daar niet een beetje oud voor?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 01-11-2004, 10:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-11-2004 @ 11:17 :
Is hij daar niet een beetje oud voor?
oude mensen hebben geen sex?
en daarnaast: het aidsvirus wordt pas na enkele jaren actief enzo
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-11-2004, 11:27
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Hee, wat doet al die discussie in deze thread?
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 01-11-2004, 13:40
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 01-11-2004 @ 12:27 :
Hee, wat doet al die discussie in deze thread?
Jou wat werk bezorgen.

Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 13:43.
Oud 01-11-2004, 18:28
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Bot wil Hezbollah op zwarte lijst EU

Gepubliceerd op maandag 01 november 2004

DEN HAAG (ANP) - Minister Bot van Buitenlandse Zaken wil dat de Libanese organisatie Hezbollah op de EU-lijst komt van terroristische organisaties. Dat bleek maandag in het debat in de Tweede Kamer over de begroting van Buitenlandse Zaken.

Het Nederlands kabinet vond tot nog toe altijd dat er een onderscheid gemaakt moest worden tussen de politieke tak van de Hezbollah (met parlementariërs in het parlement in Libanon) en de militaire tak die strijdt tegen Israël. Maar Bot zei maandag dat onderzoek van de AIVD onlangs heeft uitgewezen dat de twee takken worden aangestuurd door een en dezelfde leiding.

Bot wil daarom voldoen aan een motie die het CDA vorig jaar bij de begroting indiende, om Hezbollah op de zwarte lijst te zetten en binnen de EU alle financiële tegoeden te bevriezen.

In de Tweede Kamer reageerden CDA en VVD verheugd op het nieuwe kabinetsstandpunt over Hezbollah. PvdA-Kamerlid Koenders was ,,helemaal niet blij''. Volgens hem heeft de ommezwaai van het kabinet ,,grote gevolgen die we niet kunnen overzien''. Bot zei overigens dat hij niet verwacht dat er binnen de EU snel overeenstemming zal komen over het plaatsen van Hezbollah op de zwarte lijst.

Ook veroordeelde Bot de terroristische aanslag in Tel Aviv van maandag. ,,We veroordelen de aanslag en spreken onze afschuw erover uit en zullen dat ook aan de Israëlische regering mededelen'', aldus Bot.

volgens planet.nl
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 04:21
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 01-11-2004 @ 10:27 :
Nouja, het is nog steeds niet zeker. Veel uitslagen van testen die op hem gedaan zijn zullen pas na het weekend bekend zijn.
idd
Oud 02-11-2004, 12:38
Verwijderd
02/11/2004 12:24:50 (Bron: BELGA)


Libische leider Khadafi wil doodstraf afschaffen

(Belga) De Libische leider Moammar Khadafi wil de doodstraf in zijn land afschaffen. "We zullen ons sterk maken voor de afschaffing van de doodstraf", verklaarde hij maandagavond op de staatstelevisie.

Volgens Khadafi is de maatregel vanuit overtuiging ingegeven en niet onder druk van de Europese Unie, zoals dat in Turkije het geval was. Een Libisch gerechtshof had in mei nog vijf Bulgaarse verpleegsters en een Palestijnse arts ter dood veroordeeld voor de moedwillige inenting van om en bij de 400 Libische kinderen met het HIV-virus. De kinderen hadden besmette bloedtransfusies toegediend gekregen. De Europese Unie uitte eerder al haar bezorgdheid over het vonnis, waartegen nog beroep mogelijk is voor het hoogste gerecht in Libië. (dwm)
Aaahh, mooi gebaar van de man, toch?!
Oud 02-11-2004, 17:56
Verwijderd
02/11/2004 17:43:16 (Bron: BELGA)


Arafat heeft volgens eerste gezondheidsrapport geen leukemie



(Belga) De Palestijnse leider Yasser Arafat heeft geen leukemie. Dat blijkt uit het eerste officiële gezondheidsrapport over de toestand van de Palestijnse leider. De tekst werd dinsdag voorgelezen door de Palestijnse vertegenwoordigster in Frankrijk, Leïla Chahid.

Uit de eerste analyses blijkt dat de hypothese van leukemie uit de weg kan worden geruimd. Chahid wou met het voorlezen naar eigen zeggen een einde maken aan de speculaties over de gezondheidstoestand van Arafat. De Palestijnse leider verblijft sinds vorige vrijdag in het militaire ziekenhuis van Percy, in de buurt van de Franse hoofdstad Parijs. Het hospitaal is gespecialiseerd in de behandeling van bloedziektes. De natuurlijke afweer van Arafat werkt niet: de witte bloedcellen, die normaal gesproken infecties tegengaan, breken bij de Palestijnse leider momenteel bloedplaatjes af. (DRM)
Oud 03-11-2004, 16:22
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
George W. Bush heeft de Presidentsverkiezingen van 2004 gewonnen. voorlopig althans.
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 04-11-2004, 08:38
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Naakte man beklimt vertrekkend vliegtuig

Uitgegeven: 4 november 2004 07:24
Laatst gewijzigd: 4 november 2004 09:25

LOS ANGELES - Een Canadese man heeft geprobeerd om op de luchthaven van Los Angeles naakt aan boord van een rijdend passagierstoestel te klimmen. Hij was boos omdat hem een vliegticket naar Australië was geweigerd.

De 31-jarige man kreeg geen ticket omdat hij geen geldige creditcard kon overleggen. Hij kleedde zich uit, sprintte de startbaan op en klom op het landingsgestel van een vertrekkende jumbo jet. De piloten stopten het vliegtuig, waarna de naaktloper werd ingerekend.


Volgens de autoriteiten was de man manisch-depressief, en was hij in eigen land als vermist opgegeven. Volgens een woordvoerster van de luchthaven was het extreem gevaarlijk wat de man deed. Hij had in een motor kunnen worden gezogen of geplet kunnen worden door het landingsgestel.

Zo niet dan was hij, zonder kleding, vrijwel zeker doodgevroren tijdens de 15,5 uur durende vlucht op bijna tien kilometer hoogte, aldus de woordvoerster.
(Nu.NL)
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 08:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dus je mag niet mee, dan denk je:

Goh, laat ik eens op het vliegtuig springen, dan ben ik over 16 uur ook in Australie. Oh nee wacht, ik doe eerst m'n kleren uit, anders sta ik natuurlijk voor lul...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2004, 08:55
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-11-2004 @ 09:51 :
Dus je mag niet mee, dan denk je:

Goh, laat ik eens op het vliegtuig springen, dan ben ik over 16 uur ook in Australie. Oh nee wacht, ik doe eerst m'n kleren uit, anders sta ik natuurlijk voor lul...
Ja joh, 16 uur in je nakie op een vliegtuig, zo kom je nog eens lekker in Australie aan .
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 04-11-2004, 08:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 04-11-2004 @ 09:55 :
Ja joh, 16 uur in je nakie op een vliegtuig, zo kom je nog eens lekker in Australie aan .
[johan cruyff]Logisch...[/johan cruyff]
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2004, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 04-11-2004 @ 09:38 :
Naakte man beklimt vertrekkend vliegtuig

Uitgegeven: 4 november 2004 07:24
Laatst gewijzigd: 4 november 2004 09:25

LOS ANGELES - Een Canadese man heeft geprobeerd om op de luchthaven van Los Angeles naakt aan boord van een rijdend passagierstoestel te klimmen. Hij was boos omdat hem een vliegticket naar Australië was geweigerd.

De 31-jarige man kreeg geen ticket omdat hij geen geldige creditcard kon overleggen. Hij kleedde zich uit, sprintte de startbaan op en klom op het landingsgestel van een vertrekkende jumbo jet. De piloten stopten het vliegtuig, waarna de naaktloper werd ingerekend.


Volgens de autoriteiten was de man manisch-depressief, en was hij in eigen land als vermist opgegeven. Volgens een woordvoerster van de luchthaven was het extreem gevaarlijk wat de man deed. Hij had in een motor kunnen worden gezogen of geplet kunnen worden door het landingsgestel.

Zo niet dan was hij, zonder kleding, vrijwel zeker doodgevroren tijdens de 15,5 uur durende vlucht op bijna tien kilometer hoogte, aldus de woordvoerster.
(Nu.NL)
wat een debiel..
Oud 04-11-2004, 12:40
Verwijderd
04/11/2004 12:11:46 (Bron: BELGA)


Duitse regering wil betaalde feestdag schrappen

(Belga) De Duitse regering wil de nationale feestdag verplaatsen naar zondag. De hereniging van Duitsland, jaarlijks herdacht op 3 oktober, zou zo een gewone werkdag worden. Met het initiatief wil de regering de economie aanzwengelen en zo ook hogere staatsinkomsten boeken.

De verschuiving van de Dag van Duitse Eenheid naar de eerste zondag van oktober zou de economie ten goede komen en Duitsland zou in vergelijking met andere landen vele feestdagen hebben. De verplaatsing van de nationale feestdag maakt deel uit van het besparingspakket dat minister van Financiën Hans Eichel donderdagnamiddag zal voorstellen om in 2005 de drie-procentnorm te bereiken die het Europese stabiliteitspact de Europese lidstaten oplegt. Het plan lokte in Berlijn alvast een hevige politieke twist uit. De oppositie onthaalde het idee van de rood-groene regering als "armzalig". CDU-afgevaardigde Günter Nooke noemde bondskanselier Gerhard Schröder en minister Eichel "landverraders". (ful)

>> goed initiatief!
je moet wat hé, met die 3 % norm.. overigens telt Duitsland in internationaal perspectief al veel feestdagen, en liever daar op 'besparen' dan op werkloosheidsuitkeringen (ook al is daar ook al aan geraakt geloof ik) en andere sociale voorzieningen.
Oud 04-11-2004, 13:54
Verwijderd
en nog 'n laatste voor vandaag:


04/11/2004 13:10:16 (Bron: BELGA)

Levensverwachting in Vlaanderen blijft stijgen


(Belga) De levensverwachting in Vlaanderen blijft stijgen. Een jongen die in 2002 geboren is, heeft 76 jaar in het vooruitzicht, een meisje bijna 82 jaar. Dat is respectievelijk twee en drie jaar meer dan in 1990.

Dat blijkt uit de Vlaamse gezondheidsindicatoren van 2001-2002 die donderdag werden bekendgemaakt. Maar wanneer iemand 65 is dan zal hij minstens tijdens de helft van de jaren die hem nog resten hulpbehoevend zijn. Volgens Vlaams minister van Volksgezondheid en Welzijn Inge Vervotte is dit een belangrijke indicator die erop wijst dat verder investeren in de zorg noodzakelijk blijft. (ful)
Oud 05-11-2004, 13:14
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Al-Qaeda waarschuwt VS voor 'ondraaglijke hel'

Uitgegeven: 5 november 2004 10:53
Laatst gewijzigd: 5 november 2004 11:11


DUBAI - Een radicale moslimgroepering die banden heeft met het terreurnetwerk al-Qaeda, heeft de Verenigde Staten gewaarschuwd voor vergelding na de herverkiezing van president Bush. De groepering dreigde vrijdag op haar website met een 'ondraaglijke hel'.

"De komende dagen zal blijken dat degene die u hebt gekozen, u zal leiden naar een ondraaglijke hel", aldus de verklaring. De groep noemt zich de Abu Hafs al-Masri Brigades, naar een al-Qaedacommandant die in 2001 in Afghanistan werd gedood tijdens gevechten met het Amerikaanse leger.


Madrid

De groepering heeft ook de verantwoordelijkheid opgeëist voor de bomaanslagen in Madrid eerder dit jaar, waardoor 191 mensen omkwamen en 1900 gewond raakten.

"Hoewel de crimineel Bush de afgelopen vier jaar bloed heeft vergoten van moslims en ondanks de slachtingen die hij heeft begaan en nog steeds uitvoert in Afghanistan, Palestina en Irak, zien we dat het applaus van zijn volk toeneemt. Dit laat het wezen van het Amerikaanse volk zien die de oorlog tegen de islam onder aanvoering van de VS heeft goedgekeurd", aldus de verklaring.

De waarschuwing komt enkele dagen na die van al-Qaedaleider Osama bin Laden. Deze had de VS vlak voor de verkiezingen gedreigd met nieuwe aanslagen die zouden lijken op de aanslagen van 11 september 2001 toen bijna 3000 mensen omkwamen.

©Nu.NL
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 05-11-2004, 15:53
Verwijderd
OBL begint zo wel fors aan credibility te verliezen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah"
Gatara
500 10-10-2004 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.