Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 17:25
yamaha125
yamaha125 is offline
hallo mensen,

ik heb een klein vraag over seks, ik heb het ongeveer een maand geleden voor de eerste keer gedaan met iemand maar er is een klein probleem...we hebben natuurlijk een condoom gebruikt en voor de zekerheid (omdat het de eerste keer was voor mij) heb ik haar ook de morning afterpil gegeven...

en nu hoor ik daarstrak van haar dat ze denkt dat ze zwanger is, ze zegt ook dat ze s'morgens misselijk is en dat ze in die maand tijd 5kg is bijgekomen...

wat denken jullie hier van?

greetz yamaha
Oud 25-11-2004, 17:31
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
met condoom en morningafter pil? lijkt me sterk dat ze dan zwanger is.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Oud 25-11-2004, 17:33
yamaha125
yamaha125 is offline
dat dacht ik ook maar ze denkt van wel omdat ze s'morgens altijd misselijk is en omdat ze zegt dat ze bijna een maand overtijd is met haar regels....


wat kan ik doen help me astublieft...


greetz yamaha
Oud 25-11-2004, 17:35
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Condoom: Zeer veilig, maar ongelukjes kunnen gebeuren...
M-A-Pil: Hallo, die dingen slik je om zeker te weten dat je niet zwanger raakt!!

Het spijt me, maar als ze zwanger blijkt te zijn, zou ik me toch eens gaan af vragen of dat kind dan wel van jou is.

Sorry klinkt hard, maar dit verhaal is wel heel apart...
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Oud 25-11-2004, 17:41
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
De eerste maand 5 kilo aangekomen? Ze wil gewoon een slap excuus om veel te kunnen kanen (=eten). JE komt de eerste maand volgens mij geen 5 kilo aan en met de voorzorgsmaatregelen die genomen zijn...

maareh...LEUK HE, NEUKEN? wuhhuhu

BTw coole naam, behalve die '125' en mits je er niet audio mee bedoelt
Oud 25-11-2004, 18:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-11-2004 @ 18:41 :
De eerste maand 5 kilo aangekomen? Ze wil gewoon een slap excuus om veel te kunnen kanen (=eten). JE komt de eerste maand volgens mij geen 5 kilo aan en met de voorzorgsmaatregelen die genomen zijn...
5 kilo is inderdaad wel veel.
Ik zou me ook gaan afvragen of dit wel jouw "schuld" en jouw kind is.
Oud 25-11-2004, 18:31
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hoe kun jij iemand nou de Morning after pil geven. Heb je die soms op voorraad in je nachtkastlaatje liggen?

Je cyclus kan trouwens danig ontregeld raken van een MA pil, maar zwanger ben je zeker niet.
Oud 25-11-2004, 18:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 25-11-2004 @ 19:31 :
Hoe kun jij iemand nou de Morning after pil geven. Heb je die soms op voorraad in je nachtkastlaatje liggen?
Wie weet.
Oud 25-11-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 25-11-2004 @ 19:31 :
Hoe kun jij iemand nou de Morning after pil geven. Heb je die soms op voorraad in je nachtkastlaatje liggen?
Je kan ze op voorraad bestellen, of in een kort tijdsbestek ophalen. Dus ik zie niet in wat er zo vreemd aan is?



Zolang het condoom niet is gescheurd, lijkt me er sowieso niets aan de hand. Zeker niet als de dag daarop ook nog eens de morning after pil is genomen.
Oud 25-11-2004, 18:57
Verwijderd
neptopic
Oud 25-11-2004, 19:03
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-11-2004 @ 19:53 :
Je kan ze op voorraad bestellen, of in een kort tijdsbestek ophalen. Dus ik zie niet in wat er zo vreemd aan is?



Zolang het condoom niet is gescheurd, lijkt me er sowieso niets aan de hand. Zeker niet als de dag daarop ook nog eens de morning after pil is genomen.

De MA pil wordt toch over het algemeen niet aan jongens voorgeschreven, maar aan de patient zelf, het meisje in kwestie.

Het is geen aspirientje.
Oud 25-11-2004, 19:03
Verwijderd
Ze is niet zwanger. Punt.
Kan altijd nog een test halen als ze niet om te praten is, maar zal niets anders uit komen dan 'Goh, ik ben toch niet zwanger'.
MA pil vermoord alles, condoom ahd kapot moeten zijn, en dat had je dan gezien.

5 kg aankomen binnen een maand? Bullshit, zoveel kom je niet aan van een maandje zwanger zijn.
Oud 25-11-2004, 19:06
elledc
elledc is offline
Alsof de morning after pil zomaar een pilletje is, je zou je beter moeten informeren alvorens deze aan je vriendin te geven, er zijn namelijk heel wat negatieve bijwerkingen aan deze pil verbonden!
Verder geloof ik er eigenlijk niet veel van.
Oud 25-11-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 25-11-2004 @ 20:03 :
De MA pil wordt toch over het algemeen niet aan jongens voorgeschreven, maar aan de patient zelf, het meisje in kwestie.

Het is geen aspirientje.
Na (een tijdje terug) een mailsessie met de rutgersstichting bleek het geen probleem dat ik van het mannelijk geslacht was, mocht ik de ma pil in bezit willen krijgen.


Je hebt er officieel geen recept voor nodig.
Oud 25-11-2004, 19:11
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
die negatieve bijwerkingen voor een morning after pil vallen tegenwoordig mee... ik had nergens last van toen ik er een nam....
__________________
Don't let the world miss out on you......
Oud 25-11-2004, 19:15
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
maar denk je als jongen van ik geef mn vriendin maar een ma pil?? Sorry maar dat vind ik al een beetje rare gedachte.
En was het condoom heel? Dan lijkt het me een beetje onmogelijk om zwanger te worden...
__________________
Don't let the world miss out on you......
Oud 25-11-2004, 19:24
elledc
elledc is offline
Citaat:
Moonlight fairy schreef op 25-11-2004 @ 20:11 :
die negatieve bijwerkingen voor een morning after pil vallen tegenwoordig mee... ik had nergens last van toen ik er een nam....
Tegenwoordig? Dan heb jij geluk gehad of reageer je volledig anders. Ik neem deze pil alvast nooit meer
Oud 25-11-2004, 19:27
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
mm er zijn natuurlijk veel verschillende, ik heb werkelijk nergens last van gehad, had wel gehoord van misselijkheid en datsoort dingen... maar was bij deze niet het geval..
__________________
Don't let the world miss out on you......
Oud 25-11-2004, 20:02
Verwijderd
je gáf haar een MA pil? Zo van, mondje open en ik mik 'm erin? Of nám zij er een?

Maar ehm, nee, ze is niet zwanger op deze manier, tenzij ze zwanger is van iemand anders dan jou.
Oud 25-11-2004, 20:34
yamaha125
yamaha125 is offline
zij nam de pil uiteraard....
Oud 25-11-2004, 22:06
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
yamaha125 schreef op 25-11-2004 @ 21:34 :
zij nam de pil uiteraard....
En jij hebt em opgehaald? Waarom lijkt me dat super sterk? Misschien omdat je daar idd een doktersrecept voor nodig hebt? Die dingen kan je niet zomaar ergens krijgen... Daarbij horen zwangerschapstopics niet hier maar op L&G. Voor meer info verwijs ik je naar het sticky topic bovenaan de pagina hier.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Belangrijke vraagje!!!
Kaka8
9 05-08-2011 23:58
Lichaam & Gezondheid belangrijke vraag !
nobody_
2 22-12-2008 15:10
Levensbeschouwing & Filosofie belangrijke vraag over de bijbel...
xiotin
68 19-09-2005 14:39
Software & Hardware [Linux] Vragen en onduidelijkheden
Krekker
20 19-05-2005 21:04
Vrije tijd belangrijke vraag!
Taraahh
15 21-01-2005 15:50
Levensbeschouwing & Filosofie Stelling: cultuur/godsdienst = aantal antwoorden op belangrijke vragen.
John Sickbock
3 30-01-2002 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.