Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2005, 17:28
Taraahh
Taraahh is offline
heeej ik heb een belangrijke vraag..hij is misschien wel erg saai maar ik wil graag weten wat jullie ervan vinden duss..

vinden jullie dat een voetballer in het land geboren moet zijn waar hij in het nationaal elftal speelt of is de nationaliteit alleen al genoeg? en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2005, 18:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dat is volledig aan de desbetreffende sporter zelf om daar over te beslissen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:12
danielle84
danielle84 is offline
aangezien je volgens mij niet makkelijk aan een andere nationaliteit komt staat het denk ik wel vast voor welk land je gaat spelen. het is volgens mij niet zo dat van nistelrooij ofzo opeens kan zeggen ik ben niet in frankrijk geboren, maar ga toch maar liever daar spelen
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:51
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 20-01-2005 @ 21:12 :
aangezien je volgens mij niet makkelijk aan een andere nationaliteit komt staat het denk ik wel vast voor welk land je gaat spelen. het is volgens mij niet zo dat van nistelrooij ofzo opeens kan zeggen ik ben niet in frankrijk geboren, maar ga toch maar liever daar spelen
Nee.. dat kan dus niet omdat hij niet de Franse nationaliteit heeft.. Ik vind het wel kunnen, mits je natuurlijk de nationaliteit van dat land aanneemt! Dat gebeurd al zoveel in andere sporten, waarom dan niet bij voetbal?
__________________
...gone with the wind...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:53
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 20-01-2005 @ 21:51 :
Nee.. dat kan dus niet omdat hij niet de Franse nationaliteit heeft.. Ik vind het wel kunnen, mits je natuurlijk de nationaliteit van dat land aanneemt! Dat gebeurd al zoveel in andere sporten, waarom dan niet bij voetbal?
ik zeg toch ook dat dat niet zomaar kan! en ik vind het btw niet kunnen, waarom niet voor je eigen land uitkomen? je moet trots zijn op je land!
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:54
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
M-Leentje schreef op 20-01-2005 @ 21:51 :
Nee.. dat kan dus niet omdat hij niet de Franse nationaliteit heeft.. Ik vind het wel kunnen, mits je natuurlijk de nationaliteit van dat land aanneemt! Dat gebeurd al zoveel in andere sporten, waarom dan niet bij voetbal?
euh.. belachelijk genoeg dat het bij veel andere sporten kan gebeuren?

Ik wil Kalou niet in het Nederlands eltal en ik wil Engelaar ook niet in het Belgische elftal(dat gerucht ging ook) omdat dat soort spelers ook eens een wk of EK willen spelen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:59
Taraahh
Taraahh is offline
ma waarom zou je die voetballers die eens het EK of WK willen spelen geen kans geven als ze de nationaliteit van het land aannemen?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:01
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Taraahh schreef op 20-01-2005 @ 21:59 :
ma waarom zou je die voetballers die eens het EK of WK willen spelen geen kans geven als ze de nationaliteit van het land aannemen?
noem is een bepaalde speler...
en als je iemand van een ander land een kans geeft betekend het ook dat je die van een landgenoot ontneemt
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:04
Taraahh
Taraahh is offline
dus jij vind dat iemand in het land geboren moet zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:07
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Taraahh schreef op 20-01-2005 @ 22:04 :
dus jij vind dat iemand in het land geboren moet zijn?
nee ik vind dat iemand moet voetballen voor het land waarvan diegene de nationaliteit bezit. dat betekend niet bij voorbaat het land waar je geboren bent. van het schip is geboren in canada maar heeft wel de nl nationaliteit
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:09
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 20-01-2005 @ 21:54 :
euh.. belachelijk genoeg dat het bij veel andere sporten kan gebeuren?

Ik wil Kalou niet in het Nederlands eltal en ik wil Engelaar ook niet in het Belgische elftal(dat gerucht ging ook) omdat dat soort spelers ook eens een wk of EK willen spelen.
+

Of als rijke olie staatjes nationaliteiten gaan "kopen" voor het nationale elftal.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:11
Taraahh
Taraahh is offline
maar waarom vind je het dan wel verkeerd als bijvoorbeeld kalou de nederlandse nationaliteit krijgt en hier dus in het nederlands elftal kan spelen?

sorry dat ik hier zo over doorga, maar ik moet een debat houden over dit onderwerp en ik vind het nogal lastig om duidelijk te maken waarom ik vind dat een speler niet per se in het land geboren moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:13
Taraahh
Taraahh is offline
+Of als rijke olie staatjes nationaliteiten gaan "kopen" voor het nationale elftal

Dit doen ze nou toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt er aan hoe ver het gaat. Maar in de meeste gevallen vind ik dat een voetballer daar zelf voor mag kiezen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 06:42
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Taraahh schreef op 20-01-2005 @ 22:13 :
+Of als rijke olie staatjes nationaliteiten gaan "kopen" voor het nationale elftal

Dit doen ze nou toch ook niet?
Jawel, ik geloof dat een paar Brazilianen die keuze hebben gemaakt, omdat ze anders geen kans op een interlandcarriere hebben. Qatar of Dubai waren geloof ik een paar van die landen.

Gelukkig heeft de FIFA daar een stokje voor gestoken, of gaat dat in de nabije toekomst doen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 15:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
idd Aílton is Braziliaan, maar heeft een beetje zware concurrentie voor zich in de spits daar en zou eerst de Duitse nationaliteit aannemen en later wou Qatar hem ook al. Maar zoals al werd opgemerkt heeft de FIFA dat met succes tegen kunnen houden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Belangrijke vraagje!!!
Kaka8
9 05-08-2011 23:58
Lichaam & Gezondheid belangrijke vraag !
nobody_
2 22-12-2008 15:10
Levensbeschouwing & Filosofie belangrijke vraag over de bijbel...
xiotin
68 19-09-2005 14:39
Software & Hardware [Linux] Vragen en onduidelijkheden
Krekker
20 19-05-2005 21:04
Lichaam & Gezondheid Voor mij een heel belangrijke vraag
Happy_Moon
20 22-03-2002 15:29
Levensbeschouwing & Filosofie Stelling: cultuur/godsdienst = aantal antwoorden op belangrijke vragen.
John Sickbock
3 30-01-2002 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.