Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 14:26
FREDERIC
FREDERIC is offline
He mensen alles goed?

Ik heb trouwens 2 namen PROMO en deze. maarja boeie!
Nee ik vind xtc echt te relaxt gewoon maar ik wil er wel alles over weten! ik weet nou heel veel erover. Nou ik zat op mijn werk en ik had niet zoveel te doen dus ging ik mijn tante bellen. DIE WEET ALLES OVER DRUGS WANT DIE WERKTE BIJ DE DRUGS INFO LIJN. DUS BETROUWBAAR

Ok nu komt het. Iedereen weet dat alcohol je lever aantast! (heel erg schadelijk zei me tante) maar door xtc met alcohol samen te gebruiken wordt je lever 7 keer zo zwaar aangetast als normaal! SUPER KUT DUS!
Je moet dus geen xtc met alcohol nemen!

Ik denk ik vertel het even. EN nog iets ze zegt al dat drinken wat mensen doen in het weekend is zeer schadelijk voor je! ze heeft al veel mensen dood zien gaan aan de alcohol. vanwege je lever. Ze zei tegen mij dat over het algemeen xtc minder schadelijk voor je is! omdat je veel water enzo drinkt en het niet vaak doet! je moet dus niet elke week slikken dan is het wel veel schadelijker! dus xtc is lang niet zo schadelijk als iedereen denk! vertel een beetje over hoeveel jullie slikken en wat voor soorten drugs je erbij gebruikt!

daaaaaaaaaaaaaag

Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 14:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2002, 14:40
FREDERIC
FREDERIC is offline
ik bedoel trouwens je moet het niet combineren!!! ik bedoel NIet dat je het niet moet gebruiken!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 14:40
Verwijderd
oh yeah dit is nieuws
en meerdere soorten pillen door elkaar slikken is ook zo gezond
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 14:53
NoSfErAtU
NoSfErAtU is offline
en wat is er wel nog gezond?
heb al vaak me xtc met alcohol gemengd, je wordt er immens scheef van maar misselijk nog niet. De schade aan de lever dringt ook maar later tot je daar, weet ik ook wel, maar ja, thx voor het te vermelden
__________________
j'ai été condamné pour autrache, putain procureur m'a allumé
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 17:47
osmano
osmano is offline
Citaat:
FREDERIC schreef:
He mensen alles goed?

Ik heb trouwens 2 namen PROMO en deze. maarja boeie!
Nee ik vind xtc echt te relaxt gewoon maar ik wil er wel alles over weten! ik weet nou heel veel erover. Nou ik zat op mijn werk en ik had niet zoveel te doen dus ging ik mijn tante bellen. DIE WEET ALLES OVER DRUGS WANT DIE WERKTE BIJ DE DRUGS INFO LIJN. DUS BETROUWBAAR

Ok nu komt het. Iedereen weet dat alcohol je lever aantast! (heel erg schadelijk zei me tante) maar door xtc met alcohol samen te gebruiken wordt je lever 7 keer zo zwaar aangetast als normaal! SUPER KUT DUS!
Je moet dus geen xtc met alcohol nemen!

Ik denk ik vertel het even. EN nog iets ze zegt al dat drinken wat mensen doen in het weekend is zeer schadelijk voor je! ze heeft al veel mensen dood zien gaan aan de alcohol. vanwege je lever. Ze zei tegen mij dat over het algemeen xtc minder schadelijk voor je is! omdat je veel water enzo drinkt en het niet vaak doet! je moet dus niet elke week slikken dan is het wel veel schadelijker! dus xtc is lang niet zo schadelijk als iedereen denk! vertel een beetje over hoeveel jullie slikken en wat voor soorten drugs je erbij gebruikt!

daaaaaaaaaaaaaag
DUH alles soorten drugs niet met alcohol ,maar ja bij xtc is het toch erger ,de pil gaat in je maag en nog alcohol erbij ,wordt feesten in je maag
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 17:48
osmano
osmano is offline
Citaat:
wouszer schreef:
oh yeah dit is nieuws
en meerdere soorten pillen door elkaar slikken is ook zo gezond

is lekker
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 18:51
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Dat weet toch elke lul dat je niet moet combineren.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:40
osmano
osmano is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Dat weet toch elke lul dat je niet moet combineren.
informatie over drugs is nooit slecht
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 01:48
2Real4You
2Real4You is offline
Citaat:
FREDERIC schreef:
SUPER KUT DUS!
Je moet niet goeie dingen en slechte dingen door elkaar doen hoor.... Dan snap ik het niet meer
__________________
Monsters slapen nooit, dus ik ga gewoon naar bed. -Blof
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:47
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Dat weet toch elke lul dat je niet moet combineren.
Niet combineren?

Uhm, ik combineer meestal. Zowiezo blow ik bij alles wat ik neem (als dit mogelijk is), en t loop er vaak ook op uit in dat ik nog wat anders neem bij alles wat ik neem.
En dat gaat eigelijk wel goed meestal. Alleen als er alcohol bij komt, wil t nie altijd even lekker lopen.
Maar ok, ik gebruik ook niet alles.

Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 15:07
osmano
osmano is offline
xtc met weed is niet zo ernstig ,weed verlaagd juist de strakheid van de pil dan ,maar alcohol ,oei oei ,arme magen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 16:28
Locke
Locke is offline
Citaat:
Mafheid schreef:


Niet combineren?

Uhm, ik combineer meestal. Zowiezo blow ik bij alles wat ik neem (als dit mogelijk is), en t loop er vaak ook op uit in dat ik nog wat anders neem bij alles wat ik neem.
En dat gaat eigelijk wel goed meestal. Alleen als er alcohol bij komt, wil t nie altijd even lekker lopen.
Maar ok, ik gebruik ook niet alles.
Wiet combineer ik ook met alles geen probleem mee maar alcohol is fout met de meeste hard drugs ..
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 08:50
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Moet je eens speed snuiven en daarna blowen dat gaat echt niet goed met je hartje.
Eigenlijk valt t nog wel mee XTC en alcohol als je vergelijkt met coke en XTC,lsd en speed,heroine en coke.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 09:37
osmano
osmano is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Moet je eens speed snuiven en daarna blowen dat gaat echt niet goed met je hartje.
Eigenlijk valt t nog wel mee XTC en alcohol als je vergelijkt met coke en XTC,lsd en speed,heroine en coke.
sorry maar met speed alleen gaat je hart al zo snel dat het bijna stopt ,weed verlaagd de uitwerkign waardoor je KUT gaat voelen,heb ik zelf vaak meegemaakt en als je er ngo eens alcohol bij pakt is het nog schadiger voor je hart ,van speed laat ej niet merken dat je dronken bent
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 09:52
fRi3MoL
fRi3MoL is offline
Je leeft ma 1x...dus doe met je leven wat je nie laten kan...anders krijg je spijt wat je wel of nie gedaan hebt...the world is yours
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 10:59
lil devil
Avatar van lil devil
lil devil is offline
Citaat:
FREDERIC schreef:
ik bedoel trouwens je moet het niet combineren!!! ik bedoel NIet dat je het niet moet gebruiken!!
Onder het motto van: LANG LEVEN DE PILLEN!!!!!
muahahaha. Gewoon af en toe een pilletje met veel water kan best.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:59
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
gaaaaaaaaaaaaaap
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 18:28
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
FREDERIC schreef:
EN nog iets ze zegt al dat drinken wat mensen doen in het weekend is zeer schadelijk voor je!
Alleen in het weekend?
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2002, 22:45
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Moet je eens speed snuiven en daarna blowen dat gaat echt niet goed met je hartje.
Eigenlijk valt t nog wel mee XTC en alcohol als je vergelijkt met coke en XTC,lsd en speed,heroine en coke.
bullshit...... blowen heeft hier geen enkel effect bij..... je voelt je niet eens echt stoned als je speed op hebt

en van die laatste zin snap ik niks
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol Artikel:'Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en XTC'
coopergirl
7 03-04-2007 15:11
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Drugs & Alcohol ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring)
K
4 10-04-2002 20:02
Drugs & Alcohol Xtc second opinion
Sylvain Altherian
6 11-01-2002 11:11
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.