Oud 27-06-2019, 09:29
Verwijderd
Oh Koekje wat enorm kut.
Advertentie
Oud 27-06-2019, 09:36
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Het is super naar. We weten al tijden dat dit er aan zat te komen, maar toch schrik ik er een beetje van.
Oud 27-06-2019, 10:54
Verwijderd
Gewoon vragen of het kan, Koekje <3 Sterkte!
Oud 27-06-2019, 11:15
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik werk met gehandicapten en vindt dat dus een grove belediging voor hen. Donald is die naam niet waard.
Ik ook. Ik ken heel wat cliënten die meer empathisch vermogen hebben dan DT.

Citaat:
Het is super naar. We weten al tijden dat dit er aan zat te komen, maar toch schrik ik er een beetje van.
Hey wat naar koekje!! En wat Deadlock zegt!
Oud 27-06-2019, 11:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Knuffel, Koekje! Ik zou het gewoon proberen. Zeker als jullie close waren.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-06-2019, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik acht het niet onwaarschijnlijk op dit moment maar er is een gerede kans dat hij het niet wordt.

Of hij vrijwillig vertrekt is een tweede vraag.
Eigenlijk gaat 't met het Amerikaanse presidentsschap precies zoals met al mijn voetbalvoorspellingen; steevast blijkt het tegenovergestelde waar.

Ik kan me nu ook weer niet voorstellen dat-ie een tweede termijn in zal gaan, dus dat zal gewoon gaan gebeuren. Keep America great en shit, yo

Citaat:
Ik heb zojuist te horen gekregen dat mijn peettante vandaag medicatie voor palliatieve sedatie toegediend gaat krijgen. We zijn heel close, maar ik weet niet of ik nog langs moet gaan of dat ik ze alleen moet laten. Fuck.
Vraag dit gewoon. Juist als je heel close bent moet je op z'n minst gewoon vrágen, zo niet gewoon gáán (en het wingen).
Oud 27-06-2019, 12:46
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Dat hij niet weg gaat uit het witte huis als hij niet herkozen wordt. Zo moeilijk is dat niet toch?
Ja, ik weet niet zoveel van Amerikaanse politiek. En je hebt wel vaker termen die niet betekenen wat je in eerste instantie dacht. En bijleren doe je onder andere door te vragen, toch?
Oud 27-06-2019, 12:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dit was een kwestie van begrijpend lezen, had niets met politiek te maken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-06-2019, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk gaat 't met het Amerikaanse presidentsschap precies zoals met al mijn voetbalvoorspellingen; steevast blijkt het tegenovergestelde waar.
Volgende week zondag 3 jaar geleden op de dag af heb ik voorspeld dat Trump zou winnen en met ook met een dikke minderheid van stemmen verkozen zou worden. Dat heeft me toen een fles van een gallon Captain Morgan opgeleverd. In november was ik in DC op de dag van de verkiezingen en toen heb ik er nog 4 flessen drank uitgehaald.

Citaat:
Ik kan me nu ook weer niet voorstellen dat-ie een tweede termijn in zal gaan, dus dat zal gewoon gaan gebeuren. Keep America great en shit, yo
Het is nu nog koffiedik kijken want het is nog dik jaar tot de verkiezingen en er is nog genoeg kans om een oorlog te beginnen. Ik zie hem ook wel aan om een false flag operation te hosselen en voor je het weet is de publieke opinie weer gedraaid. Recentelijk is in één week tijd support onder de bevolking voor het starten van impeachment proceedings met 15 punten omhoog gegaan bijvoorbeeld.
Oud 27-06-2019, 12:53
Saiy
Saiy is offline
Oké dan wijsneus
Oud 27-06-2019, 12:53
Saiy
Saiy is offline
En dan nog heb ik wat bijgeleerd door te vragen
Oud 27-06-2019, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Oké dan wijsneus
Hij heeft gewoon gelijk.
Oud 27-06-2019, 12:54
Saiy
Saiy is offline
I know
Oud 27-06-2019, 13:05
Saiy
Saiy is offline
Ah sorry WolterB, dat 'wijsneus' slaat ook eigenlijk nergens op. Je hebt gewoon gelijk en dat kon ik niet velen
Oud 27-06-2019, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Volgende week zondag 3 jaar geleden op de dag af heb ik voorspeld dat Trump zou winnen en met ook met een dikke minderheid van stemmen verkozen zou worden. Dat heeft me toen een fles van een gallon Captain Morgan opgeleverd. In november was ik in DC op de dag van de verkiezingen en toen heb ik er nog 4 flessen drank uitgehaald.


Het is nu nog koffiedik kijken want het is nog dik jaar tot de verkiezingen en er is nog genoeg kans om een oorlog te beginnen. Ik zie hem ook wel aan om een false flag operation te hosselen en voor je het weet is de publieke opinie weer gedraaid. Recentelijk is in één week tijd support onder de bevolking voor het starten van impeachment proceedings met 15 punten omhoog gegaan bijvoorbeeld.
Wat is een false flag operation?

Laatst gewijzigd op 27-06-2019 om 14:01. Reden: Type aids
Oud 27-06-2019, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Wat is een false flag operation?
Oud 27-06-2019, 21:20
Verwijderd
What the hell, Noorwegen op het slachtbankje. Wat spelen die Noren kut, zeg.
Oud 27-06-2019, 21:22
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Zo, dat was een heftig dagje.
Oud 27-06-2019, 21:27
Verwijderd
Drie 100%-kansen verprutst door de Noren. De commentator heeft 't over een keepster in topvorm. Ik denk dan vooral "Eh maat, gewoon een spits die ernstig tekort schiet." Ik weet niet zo goed of ik nou aan mezelf moet twijfelen, of ik het toch teveel met mannenvoetbal vergelijk.
Oud 27-06-2019, 21:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Zo, dat was een heftig dagje.
Knuffel voor jou, Koeks.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-06-2019, 21:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Dankje!

Mijn tante is deze namiddag overleden. Zo fucking snel ineens. Ik heb vanavond afscheid van haar genomen. Het was zwaar, maar het voelde super fijn en vertrouwd met een heel klein groepje familie.
Oud 27-06-2019, 21:49
Saiy
Saiy is offline
Zou je met een tekentang voor dieren ook teken op mensen kunnen verwijderen? Miekje naamzoek, weet jij dat?
Oud 27-06-2019, 21:49
Saiy
Saiy is offline
En Koekje ; sterkte !
Oud 27-06-2019, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Zou je met een tekentang voor dieren ook teken op mensen kunnen verwijderen? Miekje naamzoek, weet jij dat?
Tekentang is toch een tekentang, omdat de teek in een cavia zit is het toch niet minder teek als ze in een mens zit
Oud 27-06-2019, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Mijn tante is deze namiddag overleden. Zo fucking snel ineens. Ik heb vanavond afscheid van haar genomen. Het was zwaar, maar het voelde super fijn en vertrouwd met een heel klein groepje familie.
Gecondoleerd.
Oud 27-06-2019, 22:00
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Tekentang is toch een tekentang, omdat de teek in een cavia zit is het toch niet minder teek als ze in een mens zit
ja hebt t ff gegoogled en kan gewoon inderdaad
Oud 27-06-2019, 22:12
Verwijderd
Sterkte koek. Wat fijn dat je mooi afscheid hebt genomen.
Oud 27-06-2019, 22:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Sterkte koek!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-06-2019, 22:13
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Sterke koekje.
Oud 27-06-2019, 22:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Sterkte, Koekje *knuf*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-06-2019, 22:35
butters
butters is offline
Even over dat false flaggedoe. Valt het incident van die twee boten in de golf van Oman daar niet onder? Het was in het niet duidelijk wie de agressor was totdat de VS naar Iran wees toch?
Oud 27-06-2019, 22:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Gecondoleerd Koekje!
Oud 27-06-2019, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Even over dat false flaggedoe. Valt het incident van die twee boten in de golf van Oman daar niet onder? Het was in het niet duidelijk wie de agressor was totdat de VS naar Iran wees toch?
Ik weet niet of het false flag was maar het riekt er wel naar. Vooral omdat er beeldmateriaal is wat zo'n oprecht ander verhaal vertelt dan het officiële verhaal in het Witte Huis.

En of die drone nou in internationale wateren of in het Iraanse luchtruim is neergeschoten, wat lopen ze daar lekker te provoceren dan tien centimeter van de grens. En als het binnen Iraans luchtruim was, dan tja. Maybe don't drone there?

Maargoed, het riekt net zoals de legitimering van de invasie in Irak naar leugens. Daarnaast wil het Witte Huis kernwapens geven aan Saoedi-Arabië.

Er werd gesproken over een aanval en dat The Donald die 30 minuten voor aanvalstijd teruggetrokken had. Puur en alleen omdat er 150 burgerslachtoffers gevallen zouden zijn.

Ik denk dat er geen enkele bondgenoot was binnen NAVO die mee wilde werken aan een dergelijke klus en dat het op het thuisfront ook geblokkeerd zou worden door het Congres.
Ze zijn uit het akkoord met Iran gestapt en hebben opnieuw sancties ingesteld en geeist dat andere landen hun voorbeeld zouden volgen op straffe van sancties tegen hen. Eigenlijk zouden we eens met de hele wereld de VS moeten sanctioneren gedurende een jaar ofzo, maar dan wel gratis voedsel aan de armen uitdelen en gratis schoolboeken die kant op. En zorgkennis.

Dan is het probleem zo opgelost.

Dus. Nu is het 27 juni en vind ik dat dit level lang genoeg geduurd heeft.
Oud 27-06-2019, 23:21
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Bedankt liefjes
Oud 27-06-2019, 23:29
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
LOL, dat zou ik doen. Geen neuk uitvoeren en lekker met mijn bakkie fris op het terras gaan zitten. Ik geef hun groot gelijk.
Oud 27-06-2019, 23:40
Verwijderd
Wij werden van de week pas naar huis gestuurd met 35+ graden
Oud 27-06-2019, 23:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wij werden van de week pas naar huis gestuurd met 35+ graden
Ik werd pas ook naar huis gestuurd vanwege de hitte.
Oud 27-06-2019, 23:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Mijn slaapritme is focked op. Ik viel in slaap om 6 uur 's avonds en was wakker om 11 uur 's avonds, want ik had geen energie. En nu ben ik nog steeds wakker.
Oud 28-06-2019, 06:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Sterkte, Koekje
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-06-2019, 06:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gecondoleerd, Koekje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-06-2019, 08:31
Verwijderd
Grappig dat Elco Brinkman onder vuur ligt over z'n geneuzel over abortuskosten. Niet om het één of ander, maar kan iemand mij vertellen waarom Brinkman überhaupt nog een podium krijgt? Van minister van volksgezondheid naar de vorstelijk betaalde commissariaten bij Philip Morris. Het kan verkeren met je morele kompas; zoals deze topper uit het christen-democratisch appèl pijnlijk illustreert.
Oud 28-06-2019, 09:11
Verwijderd
Supergrappig; een campagne opgezet om de jeugd weg te houden van alcohol en tabak werkt niet. NIX18 werkt niet. Wát een verrassing dat een campagne bedacht en/of gesteund door zowel de alcohol- als tabaksindustrie geen effect heeft in het best denkbare scenario. Dat een leeftijdsverbod niet werkt, wie had dát kunnen denken? Uiteraard is hier veel meer evidence/research over te vinden maar tijdgebrek.
Oud 28-06-2019, 09:55
Verwijderd
Nou jah, prevalentie van beide dingen is natuurlijk al best hard naar beneden gegaan over de afgelopen decennia.
Roken: https://www.volksgezondheidenzorg.in...rag-scholieren
Alcohol: https://www.volksgezondheidenzorg.in...uik-scholieren
Ik denk dat de overheid simpelweg veel hardere consequenties op verkoop moet zetten. Minderjarige koopt iets wat niet mag? Een maand compleet dicht+10K boete bij eerste overtreding. Tweede overtreding einde verhaal en je komt niet meer door de wet Bibop omdat je een crimineel bent. Geen VOG meer. Had er maar eerder over nagedacht.

De ouders die het nu nog oogluikend toestaan dat hun kinderen roken wonen in huizen op wielen en meer van dat soort kutvolk, die bereik je sowieso niet met een campagne.
Oud 28-06-2019, 10:09
Verwijderd
Gecondoleerd en veel sterkte Koekje. (k)
Oud 28-06-2019, 10:17
Verwijderd
Ik stoor mij vooral aan de boodschap hier vanuit de politiek, die haaks staat op wat men daadwerkelijk dóet. Naar wie men luistert, als het gaat om beleidsvoering. Wanneer een clubje vanuit de industrie aan komt kakken met NIX18 als campagne, zou het alarmfase één moeten zijn. Wanneer het NVWA wordt/werd bestierd/aangestuurd door stichting Taskforce Naleving Leeftijdsgrens Tabak als het gaat om handhaving van steekproeven waarbij vooral werd bedongen dat verkooppunten ruim van te voren te horen kregen op welke dagen en welke tijdstippen de Mystery Guest zou komen.. Tsja. Dát is namelijk de modus operandi hier: lobbyisten bepalen niet alleen de maatregelen, in welke vorm en mate, maar ook de handhaving daar op. En ook daar zijn politci ernstig laakbaar -- ondanks Europese wetgeving rondom tabaksindustrie en contacten met overheden.
Oud 28-06-2019, 10:19
Verwijderd
Ten tweede laten recente prevalentiecijfers zien dat Australië boven aan de lijst staat van de landen met laagste percentage rokers. Uit het ABS National Health Survey over 2017-18 blijkt dat het percentage rokers van alle soorten verbrandbare tabak onder mensen van 18 jaar en ouder nog maar 15,1% is. Alleen in het Verenigd Koninkrijk is in 2017 eenzelfde percentage gemeten, maar daarbij is alleen gekeken naar sigaretten en shag en zijn sigaren, pijp-, shisha- en hookah-tabak dus niet meegerekend.
Met andere woorden, de vergaande maatregelen van de Australische overheid om het roken te ontmoedigen missen hun uitwerking niet. Australië was in 2012 het eerste land ter wereld dat standaard verpakkingen voor sigaretten invoerde. Het antirookbeleid is verder gestoeld op hoge accijns – een pakje sigaretten kost nu rond de 30 Australische dollar (18,50 euro) –, het elimineren van elke vorm van reclame, promotie en sponsoring voor tabaksproducten en investeringen in publieke voorlichtingscampagnes. Verder wordt het aantal rookvrije gebieden steeds verder uitgebreid en voorziet de overheid in toegang tot wetenschappelijk onderbouwde stopprogramma’s.

Hierbij moet wel worden aangetekend dat ook in Australië grote verschillen bestaan zodra rokers worden uitgesplitst naar sociaaleconomische status. Cijfers uit 2014-15 laten zien dat de percentages dagelijkse rokers van 18 jaar en ouder uiteenlopen van 21,4% onder de meest kansarmen tot 8% onder de minst kansarmen.


Dit soort maatregelen wérken dus. Maar goed, gelukkig hebben we KPMG om de overheid van gekochte rapportages te voorzien die vooral de nadruk leggen op inkomstenderving voor iedereen en groei van smokkel.
Oud 28-06-2019, 10:32
Verwijderd
Voor de mensen die vermoeden dat ik KPMG hier ten onrechte beschuldig: bam jonge. Lees en huiver.
Oud 28-06-2019, 11:31
Verwijderd
Tja, alle vier de Big Four hebben zulke smerige handen. Met een VVD-kabinet wordt dit nooit wat in ieder geval
Oud 28-06-2019, 12:49
Verwijderd
Nou, het zure is dat de partijen die wél iets zeggen over prevalentie in de partijprogramma's de fucking christelijke partijen zijn. Waar dus ook Elco'tje vandaan komt, maar dat terzijde. De rest voert vooral "vrijheid" en "eigen keuze" aan. Daar valt in het kader van tabak/nicotine natuurlijk wel het één en ander op af te dingen :x
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi makkers van het dagelijkse leven #1933
Destruct!
500 26-06-2019 17:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen oud nederlands...vraagje
Toet0r
13 18-02-2003 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.