Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2017, 17:55
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
ben een jonge 15 heb denk een Fap verslaving ben vandaag thuis gekomen van school en ben direct naar mijn kamer ge gaan om mijn erste keer te rukken maar dat is op zich niet zo erg maar wel om dat ik tijdens school 10 keer op een avond klaar kom maar tijden vakantie of weekends tot 20 keer kunnenjullie mijn helpen danku

Laatst gewijzigd op 06-11-2017 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 17:57
robbie14
robbie14 is offline
Ik denk dat je Nederlands docent je het nog meest kan helpen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 18:02
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
wij praaten momenteel niet over sex toch bedankt al
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 21:13
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Gebruik eerst eens een normaal lettertype, dan kijken we weer verder. Ik krijg hier oogpijn van.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 21:20
Ben Strik
Ben Strik is offline
Ik heb eelt op mijn duimen van het naar beneden scrollen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2017, 22:38
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
ben een jonge 15 heb denk een Fap verslaving ben vandaag thuis gekomen van school en ben direct naar mijn kamer ge gaan om mijn erste keer te rukken maar dat is op zich niet zo erg maar wel om dat ik tijdens school 10 keer op een avond klaar kom maar tijden vakantie of weekends tot 20 keer kunnenjullie mijn helpen danku
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 07:01
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Dat klinkt niet gezond inderdaad. Doe je dat alleen thuis of ook op school en andere plekken?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 09:16
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Zul je toch hoop eelt hebben ondertussen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 11:22
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
ben een jonge 15 heb denk een Fap verslaving ben vandaag thuis gekomen van school en ben direct naar mijn kamer ge gaan om mijn erste keer te rukken maar dat is op zich niet zo erg maar wel om dat ik tijdens school 10 keer op een avond klaar kom maar tijden vakantie of weekends tot 20 keer kunnenjullie mijn helpen danku
Hoe kun je weten of het allemaal waar is wat er wordt beweerd?
Geloofwaardigheid?

Pas na school de eerste keer gerukt? Heeft hij het al wel lang uitgehouden!
Even later heeft hij het er over dat hij tijdens school 10x op een avond klaar kwam....... Avondschool?

En dan nog 20x tijdens de vakantie en weekeinden.
Nouja wat betreft die vakantie, dat klinkt niet echt heel veel, 20x..... in een vakantie van 20dagen is dat maar eenmaal per dag.
En weekeinden ook 20x dat is 10x per dag, het normale patroon, dus zoals bij die avondschool, maar dan wat meer verspreid over de hele dag dus........

Ja en of het allemaal waar is....?????
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 16:25
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
Citaat:
Hoe kun je weten of het allemaal waar is wat er wordt beweerd?
Geloofwaardigheid?

Pas na school de eerste keer gerukt? Heeft hij het al wel lang uitgehouden!
Even later heeft hij het er over dat hij tijdens school 10x op een avond klaar kwam....... Avondschool?

En dan nog 20x tijdens de vakantie en weekeinden.
Nouja wat betreft die vakantie, dat klinkt niet echt heel veel, 20x..... in een vakantie van 20dagen is dat maar eenmaal per dag.
En weekeinden ook 20x dat is 10x per dag, het normale patroon, dus zoals bij die avondschool, maar dan wat meer verspreid over de hele dag dus........

Ja en of het allemaal waar is....?????
Iet een vakantie van 20 dagen 20 keer op een dag
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 16:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Iet een vakantie van 20 dagen 20 keer op een dag
Kan je dan nog steeds klaarkomen? Krijg je geen last van je penis na zoveel aftrekken, steeds minder sperma, pijnlijke penis...?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 16:45
Marijn-S
Avatar van Marijn-S
Marijn-S is offline
Toch meer afleiding zoeken in dingen die je leuk vindt om te doen denk ik, zoals een sportvereniging.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 16:50
Darrell
Darrell is offline
Ik moest even naar een ander topic maar het is gelukt:
Citaat:
Goed verhaal weer hoor
of doe je er 2 minuten over per keer ofzo?

Citaat:
Kan je dan nog steeds klaarkomen? Krijg je geen last van je penis na zoveel aftrekken, steeds minder sperma, pijnlijke penis...?
Als t goed is wel, anders sterft ie misschien al af.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 18:46
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Iet een vakantie van 20 dagen 20 keer op een dag
Dat is dus 400 maal... Poe,Poe, da's wel errug veel! Maal 5ml sperma is 2000ml. -in20dagen.... - Nou,nou, blijft de boel daar beneden wel heel zo? Maak je jezelf niet kapot? Als je zo doorgaat zijn volgens mij je ballen en je prostaat in een paar jaar versleten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 22:10
kevinbi
kevinbi is offline
Hoezo fap jij 10-20 keer op één dag??
Ik geraak niet verder dan 7 hoor!
__________________
Stuur me voor info ;)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2017, 07:01
Grapjas179495
Grapjas179495 is offline
Citaat:
Hoezo fap jij 10-20 keer op één dag??
Ik geraak niet verder dan 7 hoor!
Ik kan zelfs niet vaker dan 3 keer😟
Met citaat reageren
Oud 08-11-2017, 13:51
kevinbi
kevinbi is offline
voldoende tijd tussen laten en wat geil zijn
__________________
Stuur me voor info ;)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2017, 17:56
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
Citaat:
Kan je dan nog steeds klaarkomen? Krijg je geen last van je penis na zoveel aftrekken, steeds minder sperma, pijnlijke penis...?
Ne hoor je hebt zelfs meer dat je dat lag doet
Met citaat reageren
Oud 09-11-2017, 17:57
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
Citaat:
Hoezo fap jij 10-20 keer op één dag??
Ik geraak niet verder dan 7 hoor!
Dat pech voor jouw mij lukt het wel ben nu een paar dagen niet meer aan het. Fapen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2017, 17:59
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
Citaat:
Dat is dus 400 maal... Poe,Poe, da's wel errug veel! Maal 5ml sperma is 2000ml. -in20dagen.... - Nou,nou, blijft de boel daar beneden wel heel zo? Maak je jezelf niet kapot? Als je zo doorgaat zijn volgens mij je ballen en je prostaat in een paar jaar versleten.
Wtf waar voor dat kan niet naar de kloten
Met citaat reageren
Oud 09-11-2017, 21:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ne hoor je hebt zelfs meer dat je dat lag doet
Ik kan me niet voorstellen dat je (bijna) elke dag 10 keer per dag met een normale hoeveelheid sperma klaar komt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 11:42
Darrell
Darrell is offline
Nee dat is ook onzin. Ik heb nog wel eens dat de 2e keer meer is dan de 1e, maar uiteindelijk wordt het duidelijk minder. overduidelijk een troll
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 13:40
Yannickje
Yannickje is offline
Vijf of zesmaal ben ik op een dag wel klaargekomen met sperma. Maar de laatste keren was er echt niet veel.

En twintigmaal op een dag zie ik echt niet zitten om te doen.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 14:54
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Vijf of zesmaal ben ik op een dag wel klaargekomen met sperma. Maar de laatste keren was er echt niet veel.

En twintigmaal op een dag zie ik echt niet zitten om te doen.
Nou, nou, jullie zijn wel verviel! Mijn vriend zegt dat het bij hem de derde, en zeker de vierde keer niks meer oplevert en het orgasme in dat geval ook pijnlijk is..... Hm....
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 15:10
Theboy123
Theboy123 is offline
Ik geloof er ook niks van, ik kom meestal ook niet verder dan 3 of 4 keer klaarkomen. 20 keer op een dag lijkt me wel heel veel
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 15:21
daan01
daan01 is offline
Meer dan 3x op een dag doe ik niet en dat heb ik zelfs maar 2x gedaan. Wordt steeds minder lekker en zonde van m'n tijd het moet wel een beetje bijzonder blijven.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 21:20
Ben Strik
Ben Strik is offline
Heel bijzonder dat zo'n immens vaag topic zo ontzettend veel aandacht krijgt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 22:15
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Heel bijzonder dat zo'n immens vaag topic zo ontzettend veel aandacht krijgt.
Heb je helemaal gelijk in, maar dit is ook alweer aandacht..... Hihi
Met citaat reageren
Oud 10-11-2017, 22:22
Ben Strik
Ben Strik is offline
Shieet
Met citaat reageren
Oud 11-11-2017, 22:47
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
Citaat:
Nee dat is ook onzin. Ik heb nog wel eens dat de 2e keer meer is dan de 1e, maar uiteindelijk wordt het duidelijk minder. overduidelijk een troll
Nee echt waar. Heb niet gezecht dat er altijd even veel ui komt
Met citaat reageren
Oud 11-11-2017, 22:48
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
Citaat:
Nou, nou, jullie zijn wel verviel! Mijn vriend zegt dat het bij hem de derde, en zeker de vierde keer niks meer oplevert en het orgasme in dat geval ook pijnlijk is..... Hm....
Neee hoor gaat met gemak
Met citaat reageren
Oud 12-11-2017, 00:14
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Je lult.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2017, 00:38
Darrell
Darrell is offline
Citaat:
Nou, nou, jullie zijn wel verviel! Mijn vriend zegt dat het bij hem de derde, en zeker de vierde keer niks meer oplevert en het orgasme in dat geval ook pijnlijk is..... Hm....
Ik heb op dagen dat ik alleen thuis was ook wel eens urenlang gefapt (6-8 uur zeker wel) en dan gaat het idd pijn doen op een gegeven moment. is niet aan te raden. Na 3-4 keer komt er nog wel wat uit maar 20x is natuurlijk dikke onzin.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 21:06
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
mij lukt het max 2x per dag meestal 1x puur omdat ik t alleen doe wanneer ik in de mood ben
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 13:41
roeltheking
roeltheking is offline
Die jongen geeft aan dat hij een seksverslaving heeft en het gaat hierbij niet om het aantal keren mastruberen. Seksverslaving is net als een alcohol- en drugsverslaving een serieus probleem, waar je alleen maar af kunt komen met professionele hulp/therapie. Ga hierover met je huisarts in gesprek. Je huisarts kan je doorverwijzen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 19:48
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Die jongen geeft aan dat hij een seksverslaving heeft en het gaat hierbij niet om het aantal keren mastruberen. Seksverslaving is net als een alcohol- en drugsverslaving een serieus probleem, waar je alleen maar af kunt komen met professionele hulp/therapie. Ga hierover met je huisarts in gesprek. Je huisarts kan je doorverwijzen.
volgens mij is een mastrubeerverslaving niet iets wat echt bestaat maar zijn geval is toch wat anders dan een seksverslaving mastruberen is geen seks
Met citaat reageren
Oud 22-11-2017, 08:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
volgens mij is een mastrubeerverslaving niet iets wat echt bestaat maar zijn geval is toch wat anders dan een seksverslaving mastruberen is geen seks
Het kan wel onderdeel zijn van een seksverslaving. Masturbatie is ook onderdeel van je seksuele activiteit... Je raakt opgewonden, je komt klaar, je probeert in een (seksuele) behoefte te voorzien - alleen bij masturbatie is daar geen andere persoon bij betrokken.

Daarnaast kunnen verslavingen bestaan in verschillende vormen, maar wanneer je niet zonder komt en het je normale leven sterk gaat beïnvloeden zou je wel kunnen spreken over een verslaving.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 16:31
Kapa 2001
Kapa 2001 is offline
Citaat:
Die jongen geeft aan dat hij een seksverslaving heeft en het gaat hierbij niet om het aantal keren mastruberen. Seksverslaving is net als een alcohol- en drugsverslaving een serieus probleem, waar je alleen maar af kunt komen met professionele hulp/therapie. Ga hierover met je huisarts in gesprek. Je huisarts kan je doorverwijzen.
Danku
Met citaat reageren
Oud 02-12-2017, 18:38
Judokit
Judokit is offline
Ik trek mezelf 1/2 keer perdag af is dit normaal?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2017, 18:43
Verwijderd
Een halve keer perdag? Jeetje.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 09:20
Judokit
Judokit is offline
ik bedoel 1 of 2 keer per dag
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 09:47
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
1 of 2 keer per dag is volkomen normaal.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 15:03
JRN_epiclord
Avatar van JRN_epiclord
JRN_epiclord is offline
20 keer fappen ?

IS IT POSSIBLE TO LEARN THIS POWER ?
__________________
You can discover more about a person in a hour of play, then in a year of conversation ~Plato
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.