Oud 11-06-2003, 12:33
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
hey mensjes!

Ik ben zo vreesluk verliefd op m'n vriend dat ik gewoon stikjaloers ben op elke meid waar hij maar even mee praat of naar kijkt. Ik ben zelfs jaloers op meiden uit zijn (ex)klas!
Ik heb al aardig wat vriendjes gehad, maar ben gewoon nog nooit jaloers geweest. Dus ik snap echt niet waarom ik dat nu wel ben. Is dat vreemd of hebben meerdere mensen dat?
Ook ben ik echt ontzettend bang dat hij het uitmaakt, want daar zou ik echt niet tegen kunnen. En aangezien het nu bijna vakantie is en we mekaar 3 weken niet zien, ben ik ook zo bang dat hij vreemdgaat ofzo.
Ohw, en dan is er nog iets...hij ruikt echt overheerlijk, van die geur word ik echt gek. Dus telkens als hij bij me is word ik vaak best wel geil/opgewonden en wil ik van alles met hem doen.
Zo heb ik echt het gevoel dat ik sexverslaafd ben ofzo.
Kortom, ik ben gewoon stapelgek op m'n liefuh lekkere gassie..
Maar mijn vraag aan jullie is of dit niet heel erg gek is allemaal en wat ik eraan kan doen om niet zo jaloers en bang te zijn... want dat is echt megaverrot
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 12:45
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Misschien is dit je eerste echte oprechte liefde, dat je gevoelens wat sterker zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 12:47
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ik ben ook stikjaloers....geen goede eigenschap hoor!ik probeer er dan ook alles aan t doen om het kwijt te raken, want het maakt veel kapot!
wij hadden 14 maandjes iets, maar toen is het toch uitgegaan omdat het te benauwend werd, nu hebben we even rust...en het komt waarhcijnlijk toch wel weer goed,als ik me kan verbeteren, dus in het begin kan t wel, maar naar n tidje gaat het echt verstikkend werekn op de ander en zal het uit gaan als je dr niets aan doet, je moet echt proberen te veranderen, ik weet tis moeilijk, ik heb ook een keer een gast bijna op zn bek getimmerd omdat ie zei dat mn vriendin er mooi uitzag maar ik heb mezelf wel kunne verbeteren en ben het nu n stuk minder, hij kiest niet voor nix voor jou he! als je wilt praten PM je maar!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 12:55
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
tsja...ik probeer echt veeel minder jaloers te zijn, maar het is idd echt ontzettend moeilijk. En er is nog een probleempje wat ik heb, want ikzelf geniet onwijs van aandacht...echt heerlijk als jongens naar me kijken! zelfs als ik met mijn vriend loop geniet ik er nog van! En volgens mij kan hij het dan niet echt uitstaan dat ik zo met jongens 'flirt' (gewoon kijken hoor, nix meer) terwijl als hij maar wat doet/zegt tegen een meid ik gelijk zo jaloers ben...daar klopt echt geen barst van geloof ik.....daarom is/was hij ook erg bang dat ik vreemd ga in de vakantie...maar wat ik daar nou weer aan moet doen weet ik dus ook niet. Hoe kan ik hem er nou echt helemaal 100% ervan overtuigen dat ik dat niet doe?! want als ik dat zeg, dan zegt hij: 'ja, dat beloofde je je vorige vriendjes ook en ik weet dat je er niet verlegen om bent om vreemd te gaan.' en das ook zo baluh......
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 14:20
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja ik ken wel n gedeelte, ik flirt ook raag zonder bijbedoelingen maar als mn vriendinnetje t zou doen klopt idd niet neej,maja wat doe je draan he

echt je moet veranderen want t loopt echt fout zo! hoop ik niet natuurlijk ,maar niemand houdt zoiet lang uit
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:20
Verwijderd
ben je onzeker ofzo?

ik zou t verders niet weten, ik ben eerlijk gezegt nooit jaloers geweest, toch wel fijn
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:00
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
zucht...ja, onzeker ben ik zekers weten...altijd al geweest...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:08
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ik ben juist meer arrogant dan onzeker..alleen soms in de realtie ben ik bang dat het uitgaat, of dat iemand anders de aandacht krigjt die IK wil hebben..meer egoistisch dan onzeker denk ik
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:11
Verwijderd
Ach.. Als het uitgaat neem je toch gewoon weer een nieuwe?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:15
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja jong,maar als je echt van iemand houd WIL je geen andere
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 11-06-2003 @ 19:15:
ja jong,maar als je echt van iemand houd WIL je geen andere
Mijn opmerking was uiteraard sarcastisch bedoeld...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:24
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
ach meissie....
je moet niet zo bang zijn.. je vriendje houd echt van je! en hij zou je nog niet inruilen voor al het goud in de wereld!

Citaat:
Ohw, en dan is er nog iets...hij ruikt echt overheerlijk, van die geur word ik echt gek. Dus telkens als hij bij me is word ik vaak best wel geil/opgewonden en wil ik van alles met hem doen.
Axe afrika, en als je het irritant vin worden moet je maar vragen aan je vriend of hij een ander geurtje neemt

Citaat:
ikzelf geniet onwijs van aandacht...echt heerlijk als jongens naar me kijken! zelfs als ik met mijn vriend loop geniet ik er nog van! En volgens mij kan hij het dan niet echt uitstaan dat ik zo met jongens 'flirt' (gewoon kijken hoor, nix meer)
zolang het daar bij blijft vind hij het vast niet erg hoor! (maar ook alleen daar bij blijven, zonder bijbedoelingen

Citaat:
Ach.. Als het uitgaat neem je toch gewoon weer een nieuwe?
SEUS! BEK DICHT HOUDEN, DAS MIJN VRIENDIN!!
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 23:06
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
tsja.....okay, dan zal het zo allemaal wel goed zijn he?! en neej, die geur is zekers niet irri.....dat weet je.....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 08:47
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
hey, zijn er nog andere mensen die tips hebben om minder jaloers te zijn?! want ik ben het nog steeds...en ik word het weer steeds meer op 1 of andere manier...das zo baluh.......
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 09:04
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja je bent dr niet in 1 keer vanaf nee...dat duurt ff en je meot je dr echt voor WILLEN veranderen, het kan helpen als je bijv jaloers bent als hij uitgaat, om een keertje mee te gaan en kijken hoe hij doet, dat je dan als hij n keertje alleen gaat, weet hoe hij ongever doet en dus minder jaloers hoeft te zijn, of afleiding zoeken als hij iets leuks gaat doen, ga jij ook iets leuks doen...zoiets...gewoon denken dat jaloers zijn toch geen nut heeft, en t alleen maar kapot maakt, en dat wil je niet!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:22
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 13-06-2003 @ 09:04:
ja je bent dr niet in 1 keer vanaf nee...dat duurt ff en je meot je dr echt voor WILLEN veranderen, het kan helpen als je bijv jaloers bent als hij uitgaat, om een keertje mee te gaan en kijken hoe hij doet, dat je dan als hij n keertje alleen gaat, weet hoe hij ongever doet en dus minder jaloers hoeft te zijn, of afleiding zoeken als hij iets leuks gaat doen, ga jij ook iets leuks doen...zoiets...gewoon denken dat jaloers zijn toch geen nut heeft, en t alleen maar kapot maakt, en dat wil je niet!
Ja, ik zou het best willen allemaal, maar vanaaf heeft hij al een examenfeestje en hij staat er niet om verlegen zich helemaal lam te zuipen geloof ik...nou vind ik dat niet erg hoor, hij doet maar, maar dan ben ik zo bang dattie allemaal stomme dingen gaat doen weetjewel....dattie zich er niet meer van bewust is wat hij nou wel en niet doet...en dat hij op zo'n manier dus zeker wel is vreemd zou kunnen gaan....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:25
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 13-06-2003 @ 09:04:
het kan helpen als je bijv jaloers bent als hij uitgaat, om een keertje mee te gaan en kijken hoe hij doet, dat je dan als hij n keertje alleen gaat, weet hoe hij ongever doet en dus minder jaloers hoeft te zijn
En dat zou op zich wel kunnen, maar dan voel ik me ook weer zo'n hondje weetje wel....die trouw achter zijn baasje aanloopt. En tuurlijk gaat hij niet vreemd ofzo of flirt hij met andere meiden als ik er bij ben....dan zou die wel heeeel stom zijn.....dus dat zegt op zich nog nix........
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:26
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ga dan eens goed met hem praten,zeg dat je deze gevoelens hebt, dan kan hij ze misschien gedeeltelijk bij je weg nemen door je te zeggen dat hij zoiets niet doet etc....tis moeilijk maar ff doorzetten!als t eenmaal 1 keer gebeurd is(als ie n keertje alleen uit is geweest ofzo) dan is t de keren drna alleen maar makkelijker! succes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2003, 11:37
Verwijderd
Je kunt het hem het beste gewoon vertellen. Zeg dat je het vervelend vindt als hij met andere meisjes op een bepaalde manier praat, als hij bepaalde dingen doet en dergelijke. Je bent heel verliefd op hem, dat moet een compliment zijn en ook verklaren waarom je zo jaloers bent.

Het moet echter niet zover gaan dat hij helemaal geen contact meer kan hebben met andere meisjes of erg aangetast wordt in zijn normale manier van doen. Dat kun je niet van hem eisen. Dan zul je er gewoon aan moeten wennen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:51
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
hmmz...hij weet het zelf ook al.....
Hij heeft hiero zelfs al wat gezegd (zie xanatos) en ik weet dat hij mij echt nooit zou bedriegen zeg maar...en zo erg dat hij echt met geen enkel meisje meer zou mogen praten is het gelukkig nou ook weer niet... Eigenlijk is gewoon het enige waar ik echt bang voor ben de zomervakantie...we wonen aan het strand, allemaal mooie meiden in bikini...veel zuipen...tsja...dat vind ik zoooooo eng allemaal..alleen al de gedachte eraan...maarja...daar valt echt helemaal nix aan te doen denk..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:56
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja eng fijn boeie hij doet nix! zo moet je denken! als hij jou waard is gaat hij met niemand anders zoenen, doet hij dat wel, is ie jou gewoon niet waard, denk zo gewoon! je bent echt niet toaal afhankelijk van hem!als hij zoent met n ander...heel dom van hem...maar dan is ie jou dus niet waard...als je zo gaat denken en je eigen leven leeft..gaat t al veel makkelijker
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:13
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
ja das waar....en zo denk ik ook wel hoor......mja, 't valt alleen lastig te controleren als ik helemaal in spanje zit en hij hiero....in t kille kouwe nederland.....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:14
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
kil is t op t moment niet he!!!!!!! a boeie hoeft t niet te controleren...is ie dom, dan zoent ie maar....fijna is ie je neit waard! jij leeft hier je leventje hij daar, hij doet nix en houdt van je!en als je m danw eer ziet hoppppppppppppppppaaa
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:19
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
)hmm...neej kil issut idd nu niet......maar vergeleken met spanje natuurlijk wel mja......heeeel logisch ook weer....och okay, hij zal wel niet vreemdgaan dan....en alstie t wel doet dan rot ie ook maar op.....als t net zo blijft gaan als het al bijna 2 jaar gaat heb ik zo weer een ander! (en neej....ik ben geen slet ) want ik hou het met elke toch minstens 2 maanden uit! (behalve dan degenen voor een avondje)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:25
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
zootjuh schreef op 13-06-2003 @ 11:51:
hmmz...hij weet het zelf ook al.....
Hij heeft hiero zelfs al wat gezegd (zie xanatos) en ik weet dat hij mij echt nooit zou bedriegen zeg maar...en zo erg dat hij echt met geen enkel meisje meer zou mogen praten is het gelukkig nou ook weer niet... Eigenlijk is gewoon het enige waar ik echt bang voor ben de zomervakantie...we wonen aan het strand, allemaal mooie meiden in bikini...veel zuipen...tsja...dat vind ik zoooooo eng allemaal..alleen al de gedachte eraan...maarja...daar valt echt helemaal nix aan te doen denk..
je gaat nu al gelijk van het ergste uit.. Vertrouw er gewoon op dat die jongen niks doet met andere meiden, hij heeft jou toch?!
Vergeet al die mooie meiden en de drank.. Geniet van je vakantie en laat dat niet verpesten door die gedachten in je hoofd.

Vertrouw op hem en op zijn gevoelens voor jou!
En mocht hij toch vreemd gaan dan weet je dat hij waarschijnlijk toch niet de ware is voor jou.. of jij niet voor hem..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2003, 12:26
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik snap dat het misschien makkelijker gezegd dan gedaan is, maar probeer het tenminste.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 13:39
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
keej...laat ik dat dan maar gewoon doen....lekker verstand op 0 in de vakantie.....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 15:15
Verwijderd
Vertrouwen in Xanatos, vertrouwen...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 18:22
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
Citaat:
perseus schreef op 13-06-2003 @ 15:15:
Vertrouwen in Xanatos, vertrouwen...
hm hm...heb ik ook wel hoor... hijs wel liefjes...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 18:56
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
nou....ehm....zijn er verder nog mensjes die tips hebben om van die walgelijke jaloezie af te komen?!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 19:31
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
brr... is dit opeens veranderd in een "kraak-je-vriendje-af-topic" ?

uhm... ik ben helemaal niet van plan om vreemd te gaan.. ik hou echt heeel veel van je en we hebben het nu al 4 maanden

maar goed... ik vind wel dat het gerechtvaardigd is om te melden dat jij vorig jaar 3 x vreemd gegaan bent en ik nooit... jij bent een van mijn eerste vriendinnen en ik ben jouw 6e dit jaar.... eigenlijk moet ik veel banger zijn dat je vreemdgaat... en ik ben soms ook wel is bang

Citaat:
Het moet echter niet zover gaan dat hij helemaal geen contact meer kan hebben met andere meisjes of erg aangetast wordt in zijn normale manier van doen. Dat kun je niet van hem eisen. Dan zul je er gewoon aan moeten wennen.
hmz... ze zegt dat ze er nix op tegen heeft dat ik naar een feest ga, alleen kijkt ze dan zo en komt de vraag: zijn daar dan ook meisjes? mja.. die zijn er jah....

en dan denkt ze meteen dat ik vreemd ga.... en zo heb ik gelijk ook helemaal geen zin meer in dat feest... (btw is het feest verschoven doordat die gast op 1 tiende gezakt is )

verder is ze helemaal jaloers als ik de naam Cindy noem...
wie is cindy? een meisje uit mijn ex-klas die aardig en leuk was... maar waar ik niet verlieft op was en zij ook niet op mij...
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 19:36
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
uhmmmm jonges

geen ruzie maken met elkaar he

denk dat dit niet helemaal de beodleing was, ga emt elkaar praten ofzo,maar maak elkaar niet zwarte op t forum
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 10:28
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
neej, dit was idd niet helemaal de bedoeling....
maar gisteraaf stond ik in de badkamer en ik voelde me zo rustig en relaxed dat ik besefte dat ik wel een of ander psychisch gestoorde lijk zo!¡! dus..heb ik me voorgenomen om niet meer jaloers te zijn en alles...en dat gaat me lukken ook...en jo...je heb 't over die cindy...maar je snapt ook wel dat als ik sowieso al beetje jaloers kan zijn, dat je me er niet mee moet gaan pesten door het extra vaak over haar te hebben en dan ook nog met die kutgeintjes van dat je het met haar gehad hebt enzo. Zo help je me namelijk ook voor geen ene flikker...

ohw trouwes...mannetje17, hoe gaat het nou tussen die ex en jou?! ik heb je verhaal nl ook gelezen...en das beswel klote voor je...laat je in ieder geval niet gebruiken hè! en ik hoop echt voor je dat het weer gewoon goed komt tussen jullie. Was het gister nog gezel dan?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 10:58
de goeie fee
de goeie fee is offline
oww hellep...
meis, je drijft over
hij houdt van jou
jij houdt van hem
hij is bang dat jij vreemdgaat
jij bent bang dat hij vreemdgaat

hmmm hmm...vergeet het gewoon allebei en geniet van elkaar!
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 11:02
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
zootjuh schreef op 14-06-2003 @ 10:28:


ohw trouwes...mannetje17, hoe gaat het nou tussen die ex en jou?! ik heb je verhaal nl ook gelezen...en das beswel klote voor je...laat je in ieder geval niet gebruiken hè! en ik hoop echt voor je dat het weer gewoon goed komt tussen jullie. Was het gister nog gezel dan?
ja vrij klote, dondredag hebben we weer gezoend, lief gedaan etc....maja gister zei zedus dat we donderdag maar moete vergten en dat t voorbij is
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 13:44
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
de goeie fee schreef op 14-06-2003 @ 10:58:
oww hellep...
meis, je drijft over
hij houdt van jou
jij houdt van hem
hij is bang dat jij vreemdgaat
jij bent bang dat hij vreemdgaat

hmmm hmm...vergeet het gewoon allebei en geniet van elkaar!
hmm... mooi simpel antwoord

maar goed... ik hou van je en ik ga niet vreemd! en hopelijk jij ook niet
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-06-2003, 19:17
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
neej tuurlijk ga ik niet vreemd......bij jou echt niet......want je wil niet weten hoe megaveeeeeel ik van je hou!!!!!!
je bent en blijft m'n allerliefste en lekkerste schatje
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:35
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
zucht.....ik weet niet hoe het ineens komt, maar ben totaal niet jaloers meer.....heel gek! maar toch bedankt allemaal......dat jullie adviezen (voor zover het dat waren) hebben gegeven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.