Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2005, 12:34
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 09-12-2005 @ 12:06 :
Heette dat karakter uit die comedy met Simone Kleinsma ( ben de naam helemaal kwijt) ook niet Anne Heistee?

De dochter van Kees bedoel ik dan.
Scherp
Ik lees net hier dat het karakter Saskia gaat heten en wordt gespeeld door Amber Teterissa, die inderdaad Anne Heistee speelde
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Advertentie
Oud 09-12-2005, 15:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 09-12-2005 @ 12:06 :
Heette dat karakter uit die comedy met Simone Kleinsma ( ben de naam helemaal kwijt) ook niet Anne Heistee?

De dochter van Kees bedoel ik dan.
Kees & Co.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-12-2005, 16:26
Verwijderd
Is Saskia niet dat meisje dat tegen Dennis gaat zeggen dat ze vroeger zijn vriendin was, en dat ze dan half iets krijgen ofzo?
Oud 10-12-2005, 09:14
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Yoka schreef op 09-12-2005 @ 17:26 :
Is Saskia niet dat meisje dat tegen Dennis gaat zeggen dat ze vroeger zijn vriendin was, en dat ze dan half iets krijgen ofzo?
Jup
Oud 10-12-2005, 09:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik vond haar leuk spelen in Kees & Co, dus ik ben benieuwd
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-12-2005, 11:50
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-12-2005 @ 10:56 :
ik vond haar leuk spelen in Kees & Co, dus ik ben benieuwd
Inderdaad ik vond haar toen echt prima in die rol passen. Ben benieuwd wat voor soort karakter dat nieuwe personage in GTST dan heeft.

Ze heeft trouwens ook nog in de erfenis gespeeld als ik het me goed herinner.
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 10-12-2005, 11:52
Verwijderd
maar gaat zij het wel spelen, want 1 pagina terug stond er dat ze zo gaan heten.?
Oud 10-12-2005, 16:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 10-12-2005 @ 12:52 :
maar gaat zij het wel spelen, want 1 pagina terug stond er dat ze zo gaan heten.?
En toen dacht je: 'nou stop ik met lezen'?

Citaat:
M@rco schreef op 09-12-2005 @ 13:34 :
Scherp
Ik lees net hier dat het karakter Saskia gaat heten en wordt gespeeld door Amber Teterissa, die inderdaad Anne Heistee speelde
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-12-2005, 17:47
Verwijderd
jaja ik had gekeken maar die site deed het niet.
Oud 10-12-2005, 20:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Maar je kan daar toch uit opmaken dat het inderdaad Amber Teterissa is die die rol gaat spelen? Daar heb je de site toch niet voor nodig
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-12-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 09-12-2005 @ 12:06 :
Heette dat karakter uit die comedy met Simone Kleinsma ( ben de naam helemaal kwijt) ook niet Anne Heistee?

De dochter van Kees bedoel ik dan.
Foutje maar iig komt zij er in
Oud 11-12-2005, 21:06
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-12-2005 @ 21:54 :
Maar je kan daar toch uit opmaken dat het inderdaad Amber Teterissa is die die rol gaat spelen? Daar heb je de site toch niet voor nodig
Misschien had ik het wel verzonnen!
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 11-12-2005, 21:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Die Saskia die er in komt kent Wiet trouwens ook al. Tenminste, op teletekst van volgende week stond zoiets dat ze blij was om Wiet te zien of zo... weet niet meer wat precies... maar kennelijk zijn dat vriendinnen in het verleden geweest of zo.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-12-2005, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 10-12-2005 @ 21:54 :
Maar je kan daar toch uit opmaken dat het inderdaad Amber Teterissa is die die rol gaat spelen? Daar heb je de site toch niet voor nodig
jaja........ ik wou het gewoon lezen.
Oud 12-12-2005, 19:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Liesbeth Kamerling maakt comeback in GTST!
Vandaag meldde 'het shownieuwsprogramma' van de zender RNN7 dat Liesbeth Kamerling terugkomt in GTST. Liesbeth vertelde dat zij het afgelopen jaar op Bonaire heeft gewoond maar dat zij toch heeft besloten terug te keren in GTST. "Ik vind het nog steeds heerlijk om te doen, en ik ben over een maand alweer te zien in GTST." aldus Kamerling. Het is niet schokkend dat Daantje Mus weer terugkeert in Meerdijk, want omdat GTST dit seizoen een jublieum heeft komen er een hoop oude bekenden terug in GTST. Een ingewijde laat weten dat Liesbeth Kamerling beslist niet de laatste is die dit jaar terugkeert in GTST..

bron
Bah, dit had van mij nou dus echt niet gehoeven
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-12-2005, 23:50
PakaPeaceTjing
PakaPeaceTjing is offline
Oh, ik vind het wel leuk... kijken of ze dan ook weer met haar broer Dennis gaat aanpappen, of hoe dat verder gaat

En Morris gaat eruit? Verdwijnt de rol nu definitief of komt er weer een nieuwe Morris?
__________________
RBC, Vitesse en FC Groningen gebroederlijk naast elkaar :)
Oud 13-12-2005, 08:02
Verwijderd
Citaat:
PakaPeaceTjing schreef op 13-12-2005 @ 00:50 :
Oh, ik vind het wel leuk... kijken of ze dan ook weer met haar broer Dennis gaat aanpappen, of hoe dat verder gaat
... die haar helemaal niet kent.
Oud 13-12-2005, 09:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Over de rol van Amber Teterissa:

Citaat:
Amber Teterissa in GTST!
Vanaf morgen is Amber Teterissa te zien als Saskia in GTST. Voor ze de rol van Saskia kreeg in Goede tijden Slechte tijden speelde Amber Teterissa al in vele anderen series. Amber is onder andere bekend van 'de Erfenis' waar zij samen met Everon Jackson Hooij in speelde. Ook kennen de kijkers haar van de zeer succesvolle 'Kees en Co' waar binnekort de laatste uitzendingen van worden uitgezonden. Amber speelde daar de rol van Anne Heistee. Nu bewandelt Amber het soappad en kiest zij voor een rol in GTST. Zij gaat de rol spelen van de sluwe Saskia. Zij komt naar Meerdijk om voor Nick een klusje te klaren. Zij moet er namelijk voor zorgen dat Charlie en Dennis uitelkaar gaan. Ze vertelt aan Dennis dat zij zijn vroegere jeugdliefde is, en probeert hem zelfs in bed te krijgen. Wanneer Charlie ziet dat Dennis met Saskia aan het zoenen is, breekt haar hart. Zal het Nick en Saskia lukken om het gelukkige koppeltje uitelkaar te halen? Je ziet het vanaf nu iedere werkdag om 20.00. Kijken dus, want dit mag je niet missen!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-12-2005, 12:08
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Nou dat is dus duidelijk, eerst komt die Saskia, Dennis en Charlie uit elkaar, Charlie weer bij Nick. En dan komt Daantje weer terug, die uiteraard weer scenes krijgt met Saskia en Dennis. Oh wacht dan krijgt Dennis natuurlijk zijn geheugen weer terug. OFZO
__________________
Drop it!
Oud 13-12-2005, 14:02
Verwijderd
het gelukkige stelletje..nou nou wat gelukkig.
Oud 13-12-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 12-12-2005 @ 20:01 :
Bah, dit had van mij nou dus echt niet gehoeven
Stiekem vond ik Daantje altijd toch wel leuk Maar wel maf dat ze er na zo lange tijd weer in terugkomt, zó'n bijzondere rol had ze nou ook weer niet. Gaat zij dan ook weer achter Dennis aan?

Ik weet niet eens meer waarom ze er uit ging, waar was ze heen?
Oud 13-12-2005, 19:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 13-12-2005 @ 20:37 :
Stiekem vond ik Daantje altijd toch wel leuk Maar wel maf dat ze er na zo lange tijd weer in terugkomt, zó'n bijzondere rol had ze nou ook weer niet. Gaat zij dan ook weer achter Dennis aan?

Ik weet niet eens meer waarom ze er uit ging, waar was ze heen?
volgens mij met de dolfijntjes zwemmen in australië ofzo..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-12-2005, 17:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 13-12-2005 @ 20:37 :
Ik weet niet eens meer waarom ze er uit ging, waar was ze heen?
Ze ging volgens mij een wereldreis maken.

Och ja, komt er nog iemand achter dat Dennis (waar ze zelf mee gegaan is) familie van haar is. Want dat moet toch ooit uitkomen.

En Morris eruit? Mooi zo, toch een nietszeggende rol de laatste maanden. Die gast kan trouwens (nog steeds) niet acteren. Vind het dus helemaal niet erg.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-12-2005, 23:31
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
daantje? jezus volgens mij heb ik een zwart gat in mijn gtst historie. ik haal die kop zo voor me, maar wat voor rol het was
__________________
hoi, ik ben een signature
Oud 15-12-2005, 10:58
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Dennis heeft opeens best wel veel familie
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 15-12-2005, 11:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 15-12-2005 @ 00:31 :
daantje? jezus volgens mij heb ik een zwart gat in mijn gtst historie. ik haal die kop zo voor me, maar wat voor rol het was
In het begin werkte ze in een snackbar, waar Stefano verliefd op haar werd. Daarna kreeg ze wat met Benjamin en gingen Benjamin en Robin haar daar vaak opzoeken. Uiteindelijk had ze ook nog wat met Dennis geloof ik.
Ze was de dochter van Robert en het zusje van Milan.

Verder weet ik d'r niet zo veel meer van. Ik vond d'r altijd heel saai en ik vond d'r vervelend acteren.


In de gids van volgende week staat trouwens dat Morris met het lichaam van Linda zit en dat Linda vermist is. Ik vermoed dus dat Linda dan weer zo'n aanval heeft gehad waardoor ze dood lijkt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-12-2005, 11:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
hmm, dit is wat uitgebreider
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdij...rs/daantje.xml
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-12-2005, 17:34
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-12-2005 @ 12:05 :
hmm, dit is wat uitgebreider
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdij...rs/daantje.xml


ach weer een mooie meid erbij
__________________
hoi, ik ben een signature
Oud 18-12-2005, 20:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind Liesbeth Kameling eigenlijk niet echt knap... maja smaken verschillen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 18-12-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-12-2005 @ 21:35 :
Ik vind Liesbeth Kameling eigenlijk niet echt knap... maja smaken verschillen.
Oud 18-12-2005, 22:02
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
ik vind dr wel wat hebben, leuk dat ze terug komt
Oud 19-12-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 15-12-2005 @ 12:04 :
Ik vermoed dus dat Linda dan weer zo'n aanval heeft gehad waardoor ze dood lijkt.
Heeft ze dat vaker gehad dan? Ha, in dat geval krijgen we dan waarschijnlijk ook een cliffhanger waarbij Linda opeens bij Morris op de stoep staat, met op de achtergrond onweer enzo
Oud 19-12-2005, 21:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 19-12-2005 @ 20:38 :
Heeft ze dat vaker gehad dan? Ha, in dat geval krijgen we dan waarschijnlijk ook een cliffhanger waarbij Linda opeens bij Morris op de stoep staat, met op de achtergrond onweer enzo
Ja, bij Robert een keer. Die weet ook van haar ziekte af, alleen weet hij in dit geval dus niet dat het weer gebeurd is.

En idd, zo'n scene als jij beschrijft lijkt me nou typisch iets voor gtst
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-12-2005, 09:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
* RTL Boulevard liet vandaag één van de scene`s van Frits van Houten zien. Jack, Sjors en Frits waren in hotel 'de Rozenboom'. Frits mag duidelijk niet gezien worden, want volgens Sjors is het nog te gevaarlijk voor hun vader om naar buiten te gaan. Ook werd er een tipje van de sluier opgelicht. De moord heeft namelijk nooit plaatsgevonden. Dit was slechts een illusie van de moordenaar. Wat bedoelen de producers van GTST hiermee? We gaan het zeer snel horen..

dat vind ik echt de slechtste oplossing om iemand terug te toveren óóit!

oh wacht, op de geesten van gtst na.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-12-2005, 12:58
Verwijderd
Ja, dat was in RTL Boulevard, dat de kijkers de moord hebben gezien door de ogen van de dader (dus hoe de dader het gezien zou moeten hebben), maar in werkelijkheid was er iets anders gebeurd...
Oud 22-12-2005, 14:01
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
hoe hadden ze het anders moeten oplossen? hij was in die scene gewoon hartstikke dood.
Oud 22-12-2005, 16:56
Verwijderd
Citaat:
nochtans schreef op 22-12-2005 @ 15:01 :
hoe hadden ze het anders moeten oplossen? hij was in die scene gewoon hartstikke dood.
tja.... en als het in de ogen van de dader is hoezo dacht iedereen dat ie dood was dan, alleen de dader zag het toch zo
Oud 22-12-2005, 19:38
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ja hij stond naast het bad joh aleen de camerahoek liep je zien dat ie erin zat
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 23-12-2005, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 22-12-2005 @ 20:38 :
ja hij stond naast het bad joh aleen de camerahoek liep je zien dat ie erin zat
Nee, dat de dader dacht dat het zo gedaan was, zoals hij het wou. Maar dat het in het echt anders ging, dus zo dat hij nu nog steeds leeft
Oud 04-01-2006, 13:05
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Zijn er nog spoilers?
Oud 04-01-2006, 13:20
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
27 januari is meneer harmsen voor t laatst...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 04-01-2006, 14:07
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Maandag 9 januari
Robert is boos dat Linda iedereen deed geloven dat ze dood was. Linda wil Morris een hak zetten en liegt tegen de politie. Als Morris merkt dat Barbara aan zijn verhaal twijfelt, onthult hij dat Nina zijn verhaal kan bevestigen.

Dinsdag 10 januari
Jack traceert Wiets adres. Hij vermoedt dat er sprake is van een complot. Ondertussen laadt "Frits" zijn pistool met andere kogels. Nina weigert te getuigen voor Morris. Wie zal haar kunnen overhalen?

Woensdag 11 januari
De bevrijding van Wiet mondt uit in een schietpartij en het huis van Geesje vliegt daarna in de brand. De vraag is of ze het er wel levend vanaf zullen brengen. Ludo vindt dat Janine zichzelf niet is en wijt het aan de abortus. Dennis wil met Dian naar bed.

Donderdag 12 januari
Robert kan zijn oren niet geloven als Nick oppert dat hij Linda opnieuw moet verleiden, zodat ze haar aanklacht intrekt. Charlie kan niet bevatten wat Morris heeft gedaan en Nick steekt haar een hart onder de riem.

Vrijdag 13 januari
Jef zegt "Frits" dat hij bij Dian hoort. Dian is boos als ze merkt dat Jack de amulet terug heeft en niets heeft gezegd. Barbara wil Linda ervan overtuigen dat wraak geen zin heeft. Ze weet echter niet of ze door kan dringen tot Linda.
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 05-01-2006, 17:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 04-01-2006 @ 14:20 :
27 januari is meneer harmsen voor t laatst...
Jammer.
Echt definitief voor het laatst, of is het tijdelijk?
Ach ja, gezien de ziekte van Wik IRL zal het wel definitief zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-01-2006, 19:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Definitief.
En niet vanwege zijn ziekte, maar vanwege het feit dat Wik vond dat Harmsen alleen nog maar een veredelde figurantenrol was geworden. Hij heeft nog lang overlegd met GTST, maar uiteindelijk kon Harmsen geen grotere rol meer worden en besloot Wik dus te stoppen.
Hij zei in een interview overigens wel dat was gebleken dat hij niet te vervangen was (oftewel: bij GTST vonden ze zelf toch ook wel dat die vervanger bar slecht was )
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-01-2006, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 05-01-2006 @ 20:02 :
(oftewel: bij GTST vonden ze zelf toch ook wel dat die vervanger bar slecht was )
En terecht!
Oud 10-01-2006, 16:17
Verwijderd
wat was die gtst plaza site?
Oud 10-01-2006, 18:15
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 10-01-2006 @ 17:17 :
wat was die gtst plaza site?
http://gtstplaza.web-log.nl/
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Oud 28-01-2006, 10:27
Verwijderd
nog nieuwtjes?
Oud 28-01-2006, 13:08
Verwijderd
Ik vind - en dat mag ik vast weer niet zeggen, maar dat doe ik toch - dit Spoilertopic zo enorm overbodig en irritant!!
Oud 28-01-2006, 16:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 28-01-2006 @ 14:08 :
Ik vind - en dat mag ik vast weer niet zeggen, maar dat doe ik toch - dit Spoilertopic zo enorm overbodig en irritant!!
Waarom nou weer dat je het vast niet mag zeggen? Alsof we zo moeilijk doen over het uiten van je mening?

Alleen, als je er daadwerkelijk een discussie over wil beginnen, moet je toch op Beleidszaken zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Prison break
Verwijderd
500 05-06-2006 02:27
Films, TV & Radio Gtst[20]
Verwijderd
500 23-05-2006 21:29
Films, TV & Radio Gtst [18]
Verwijderd
500 17-11-2005 19:43
Films, TV & Radio [Spoilertopic] ONM
Verwijderd
1 15-11-2005 16:55
Films, TV & Radio welke bb-bewoner is jouw favoriet?
crook
7 27-10-2005 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.