Oud 21-06-2010, 18:27
silentbob
silentbob is offline
ik moet deze week m´n leesdossier voor nl inleveren(nou ja, eigenlijk moest het 2 weken geleden al geloof ik, maar dit is de laatste reguliere lesweek en ze hebben eerder gezegd dat als je het leesdossier niet voor het eind van het jaar inlevert, je geen cijfer voor nl krijgt, en dus niet over kunt)
dit boek hebben we klassikaal besproken, en ik heb er ook al een SE(schoolexamen) over gemaakt, maar nu moet ik er dus ook nog een boekverslag van hebben, en onze lerares zei dat er geen (goeie) boekverslagen van op internet staan
heeft iemand hier toevallig nog een boekverslag liggen? dat ik ´m niet zelf maak is geen probleem aangezien we er ook geen cijfer voor krijgen, het is bedoeld zodat je in de 6e je de boeken weer kunt herinneren voor het examen(ze heeft dus ook gezegd dat je, als je een goed boekverslag op internet zou kunnen vinden, je dat ook gewoon mag inleveren, zolang het maar aan de eisen voldoet, wat die eisen precies zijn is me trouwens een raadsel, maar ik zit in de 4e van het gymnasium dus dat geeft waarschijnlijk wel wat een indicatie voor wat erin moet)
zelf maken gaat wat lastig aangezien ik het boek nooit besteld heb en dus alleen een onleesbare oudnederlandse versie beschikbaar heb, en ondertussen herinner ik me er ook niet meer genoeg van van wat we in de les behandeld hebben om een goed boekverslag te maken
ondertussen moet ik nog even bezig voor engels waarvoor ik ook al een leesdossier moet inleveren....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2010, 22:40
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Ik kan me toch niet voorstellen dat alle 57 boekverslagen van dat boek op scholieren.com slecht zijn.

http://www.scholieren.com/boekverslagen/titel/2781

Maar misschien heeft je docent gelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 20:17
silentbob
silentbob is offline
ff een paar van die boekverslagen bekeken, maar die van 6vwo lijken nog wel goed
dus, vooral met nog wat knip- en plakwerk, kan ik daar vast wel iets van maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.