Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 18:12
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
jaja, dus niet met de mond, of ja ik pijp lekker.. maar hoe doe je het, ja zuigen blablabla maar doe je iets speciaals, beschrijf de handelingen etc. etc. en hoelang duurt het meestal voordat 'HIJ' komt?
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 18:13
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
ik pijp niet
dit soort topics zijn er al 100000 geweest
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 18:34
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
niet. jij?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:16
Verwijderd
Ehm, ik neem zijn penis in m'n mond en dan doe ik wat m'n fantasie me ingeeft
Mijn ex-vriend kwam dan na twee of drie minuten klaar, hoe lang het bij m'n vriend duurt weet ik niet maag iig langer dan een kwartier, want na een kwartier geef ik op (want dan wordt de kramp in m'n kaken en de verveling te erg)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-04-2003 @ 20:16:
Ehm, ik neem zijn penis in m'n mond en dan doe ik wat m'n fantasie me ingeeft
Mijn ex-vriend kwam dan na twee of drie minuten klaar, hoe lang het bij m'n vriend duurt weet ik niet maag iig langer dan een kwartier, want na een kwartier geef ik op (want dan wordt de kramp in m'n kaken en de verveling te erg)
Bij mij is het juist zo dat IK degene ben die de 'macht' heeft over zijn orgasme dus zodra ik me verveel maak ik het even snel af
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:23
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
beetje met je tong er rondjes omheen draaien en zachtjes eraan likken. wat ie vooral heel geil vind is als ik um aankijk terwijl ik um pijp... verder diep erin nemen en met je tong erlangs gaan...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:44
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 17-04-2003 @ 11:23:
wat ie vooral heel geil vind is als ik um aankijk terwijl ik um pijp...
dat geloof ik graag ja
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:20
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
empyrian schreef op 16-04-2003 @ 19:34:
niet. jij?
ik ook niet
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:25
Verwijderd
Ik ga meestal eerst zo tussen z'n benen inzitten, beetje strelen over z'n penis en ballen... Dan beetje over z'n buik, langs de zijkant van z'n billen... Dan begin ik meestal met kusjes geven... over de buik, langs zijn penis, over zijn penis en op z'n ballen.
En tja, vervolgens stop ik z'n penis in m'n mond en begin ik. Soms stoppen om z'n ballen een beetje te stimuleren met m'n mond (kusjes/likken) en dan weer verder...
Bij mijn vriend duurt het nooit zo lang voor hij klaarkomt, meestal rek ik het nog door weer te stoppen en over z'n buik en zijkant van z'n billen te strelen...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:32
poesiefox
poesiefox is offline
Nou hoor ik hiet twee mensen over VERVELING praten, en dat kan ik me echt niet voorstellen. Afzuigen is juist leuk!
Je bent niet alleen met dat onderdeel van zijn anatomie bezig, je bent toch met de hele knul aan het vrijen. Afzuigen is bij ons geen slap aftreksel of een opwarmertje. We communiceren er bij, meestal zonder woorden want ik heb mijn mond vol. Maar we hebben oogcontact, ook via de grote spiegels op de kast, we aaien en knuffelen elkaar, hij speelt met mijn haar, met mijn borstjes, met mijn gezicht, hij kreunt, en vraagt meer, meer, meer.

Als je dat vervelend vindt, doe je toch iets fout.

Maar ontopic: techniek.

Houdingen: hij kan liggen of zitten, of staan of knielen. Ik kan voor hem zitten, of opzij liggen of zitten.

Een variant is die waarbij ik op mijn rug ligt en hij op boven me knielt( de variant op sit on my face!) en me in mijn mond neukt. Dat klinkt banaler dan het is, maar het geeft aan dat hij daarbij ook beweegt, want je kunt plat op je rug niet zoveel met je nek op en neer. Je moet er ook voor zorgen dat hij er niet te snel uitglipt, dus hand eromheen.
Spuiten gebeurt dan alle kanten op, zeg maar spraypainten.
Je kunt elkaar goed aankijken in deze houding.


Zuigtechnieken:

Ik gebruik ook altijd mijn handen, om hem vast te houden en dus op de juiste plek te houden ivm uitglippen, maar ook om een erectie te verstevigen of juist een orgasme uit te stellen. Knijpen!

Je hand of je duim en wijsvinger gebruik je als een verstelbare cockring. En je kunt je andere hand gebruiken om je mond te helpen, zodat je niet zo'n kramp in je kaken krijgt.

Hij kan niet helemaal tot in mijn keel, ondanks dat ik nauwelijks nog een braakreflex van betekenis over heb, en dan geeft een hand eromheen voor hem een lekker diep gevoel. Beweeg die hand ook af en toe mee, in hetzelfde ritme als je mond, als je op en neer gaat. Je kunt ook je mond stil zetten om zijn eikel, een beetje plagen met je tong, en snel met je hand op en neer gaan om de schacht. Je trekt dan aan het vel, dat dan om de schacht heen schuift. Niet te lang, want anders komt hij er acuut van klaar!

Strak trekken is ook een goeie, om hem meer te laten voelen. Hands om de schacht heen, en huid strak naar beneden trekken, zodat de eikel heel erg bloot getrokken wordt. Vasthouden, en heel erg zachtjes likken, want hij wordt er erg gevoelig van. Veel spuug gebruiken, leg er maar een doekje onder, want het druipt langs zijn ballen naar beneden. Niet de hele tijd vasthouden, anders wordt het te erg. Telkens eventjes als je aan het zuigen en trekken bent, om een soort pauze in te lassen.


Wat doe je met je tong?

Wie zei daar alleen tong? Je hebt een mondholte, met lippen, een tong en een keelholte met spieren in je keel die je aan het werk kunt zetten. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Ik doe iedere keer een beetje anders, maar ik weet weleen paar basic rules.

Je begint zachtjes, met lange gelijkmatige bewegingen, of met likjes en sabbeltjes langs de hele piemel, je kunt als je wat langer bezig bent wat trucs uit de doos trekken, dus knijpen en trekken, en je schakelt daarna over op het subtiele uitstelwerk.

Dan gebruik je niet zozeer wrijving, als wel druk. Hier hou je hem met een hand vast aan de onderkant. Hij mag niet bewegen, anders ben je de controle kwijt. Parkeer dat ding gewoon in je mond, en laat je tong wiebelen, of rondjes draaien, zet hem vacuum en beweeg je hoofd en beetje, en wat hier goed werkt: Duw hem goed tegen de grens van je gehemelte, en laat dan de rand van het bot er langs schieten. Plop. Net alsof je je vingerin je wang zet en die eruit haalt. Dat kan trouwens ook met een piemel. Juist de plop geeft de sensatie. Je kunt het ook doen door hem met de rand van zijn eikel tussen je lippen te laten glijden, die je op spanning houdt. Het voelt dan steeds alsof hij een heel klein maagdeijk poesje penetreert, en daar gaan ze allemaal voor, dat blijkt wel uit de erotische advertenties.

Tijdens de subtiele fase kun je hem laten randjesfietsen, tot hij smeekt om klaar te mogen komen. Dan kun je het of steviger en sneller gaan doen, zodat hij als een trein, een achtbaan klaarkomt, maar je kunt ook dan, als hij de aanloopgolf gehad heeft, en het dus echt niet meer tegen kan houden en het ook niet meer mis kan gaan en afzakken, het juist ietsje trager en nadrukkelijker doen. Dan duurt de spuitgastfase wat langer.

Maar dan moet je elkaar echt heel goed kennen, want dat moment hangt op een halve seconde.

Het toompje en het plekje er net boven, dat V-tje van zijn eikel zeg maar, zijn het gevoeligst. Daar dus heel erg zachtjes en subtiel doen. De rest kan wel wat hebben.

Ballen: ik blijf er zoveel mogelijk af, na hem een paar keer te hard pal op de zaadleiders gegerepen te hebben. Toen zat hij ook tegen het plafond, maar niet van genot. Ik aai er zachtjes over, heb mijn hand eromheen, maar echt masseren, daar is hij te gevoelig voor. Maar vergeet zijn ballen dus niet.

Goed, hopelijk hebben jullie er iets aan. Je ziet, pijpen is meer dan wat ongecontroleerd aan zijn pik zuigen. Als je weet hoe zijn opwinding verloopt, hoe de curve van opwinding/plateau en orgasme eruit ziet, dan kun je dat beheersen, en het dus allemaal veel langer en lekkerder voor hem maken.

En als je hem zo alle hoeken van het orgasmekamertje hebt laten zien, wil hij dat acuut ook met jou. Dus leg nog maar een handdoekje klaar.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:35
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 12:32:
Nou hoor ik hiet twee mensen over VERVELING praten, en dat kan ik me echt niet voorstellen. Afzuigen is juist leuk!
Je bent niet alleen met dat onderdeel van zijn anatomie bezig, je bent toch met de hele knul aan het vrijen. Afzuigen is bij ons geen slap aftreksel of een opwarmertje. We communiceren er bij, meestal zonder woorden want ik heb mijn mond vol. Maar we hebben oogcontact, ook via de grote spiegels op de kast, we aaien en knuffelen elkaar, hij speelt met mijn haar, met mijn borstjes, met mijn gezicht, hij kreunt, en vraagt meer, meer, meer.

Als je dat vervelend vindt, doe je toch iets fout.

Maar ontopic: techniek.

Houdingen: hij kan liggen of zitten, of staan of knielen. Ik kan voor hem zitten, of opzij liggen of zitten.

Een variant is die waarbij ik op mijn rug ligt en hij op boven me knielt( de variant op sit on my face!) en me in mijn mond neukt. Dat klinkt banaler dan het is, maar het geeft aan dat hij daarbij ook beweegt, want je kunt plat op je rug niet zoveel met je nek op en neer. Je moet er ook voor zorgen dat hij er niet te snel uitglipt, dus hand eromheen.
Spuiten gebeurt dan alle kanten op, zeg maar spraypainten.
Je kunt elkaar goed aankijken in deze houding.


Zuigtechnieken:

Ik gebruik ook altijd mijn handen, om hem vast te houden en dus op de juiste plek te houden ivm uitglippen, maar ook om een erectie te verstevigen of juist een orgasme uit te stellen. Knijpen!

Je hand of je duim en wijsvinger gebruik je als een verstelbare cockring. En je kunt je andere hand gebruiken om je mond te helpen, zodat je niet zo'n kramp in je kaken krijgt.

Hij kan niet helemaal tot in mijn keel, ondanks dat ik nauwelijks nog een braakreflex van betekenis over heb, en dan geeft een hand eromheen voor hem een lekker diep gevoel. Beweeg die hand ook af en toe mee, in hetzelfde ritme als je mond, als je op en neer gaat. Je kunt ook je mond stil zetten om zijn eikel, een beetje plagen met je tong, en snel met je hand op en neer gaan om de schacht. Je trekt dan aan het vel, dat dan om de schacht heen schuift. Niet te lang, want anders komt hij er acuut van klaar!

Strak trekken is ook een goeie, om hem meer te laten voelen. Hands om de schacht heen, en huid strak naar beneden trekken, zodat de eikel heel erg bloot getrokken wordt. Vasthouden, en heel erg zachtjes likken, want hij wordt er erg gevoelig van. Veel spuug gebruiken, leg er maar een doekje onder, want het druipt langs zijn ballen naar beneden. Niet de hele tijd vasthouden, anders wordt het te erg. Telkens eventjes als je aan het zuigen en trekken bent, om een soort pauze in te lassen.


Wat doe je met je tong?

Wie zei daar alleen tong? Je hebt een mondholte, met lippen, een tong en een keelholte met spieren in je keel die je aan het werk kunt zetten. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Ik doe iedere keer een beetje anders, maar ik weet weleen paar basic rules.

Je begint zachtjes, met lange gelijkmatige bewegingen, of met likjes en sabbeltjes langs de hele piemel, je kunt als je wat langer bezig bent wat trucs uit de doos trekken, dus knijpen en trekken, en je schakelt daarna over op het subtiele uitstelwerk.

Dan gebruik je niet zozeer wrijving, als wel druk. Hier hou je hem met een hand vast aan de onderkant. Hij mag niet bewegen, anders ben je de controle kwijt. Parkeer dat ding gewoon in je mond, en laat je tong wiebelen, of rondjes draaien, zet hem vacuum en beweeg je hoofd en beetje, en wat hier goed werkt: Duw hem goed tegen de grens van je gehemelte, en laat dan de rand van het bot er langs schieten. Plop. Net alsof je je vingerin je wang zet en die eruit haalt. Dat kan trouwens ook met een piemel. Juist de plop geeft de sensatie. Je kunt het ook doen door hem met de rand van zijn eikel tussen je lippen te laten glijden, die je op spanning houdt. Het voelt dan steeds alsof hij een heel klein maagdeijk poesje penetreert, en daar gaan ze allemaal voor, dat blijkt wel uit de erotische advertenties.

Tijdens de subtiele fase kun je hem laten randjesfietsen, tot hij smeekt om klaar te mogen komen. Dan kun je het of steviger en sneller gaan doen, zodat hij als een trein, een achtbaan klaarkomt, maar je kunt ook dan, als hij de aanloopgolf gehad heeft, en het dus echt niet meer tegen kan houden en het ook niet meer mis kan gaan en afzakken, het juist ietsje trager en nadrukkelijker doen. Dan duurt de spuitgastfase wat langer.

Maar dan moet je elkaar echt heel goed kennen, want dat moment hangt op een halve seconde.

Het toompje en het plekje er net boven, dat V-tje van zijn eikel zeg maar, zijn het gevoeligst. Daar dus heel erg zachtjes en subtiel doen. De rest kan wel wat hebben.

Ballen: ik blijf er zoveel mogelijk af, na hem een paar keer te hard pal op de zaadleiders gegerepen te hebben. Toen zat hij ook tegen het plafond, maar niet van genot. Ik aai er zachtjes over, heb mijn hand eromheen, maar echt masseren, daar is hij te gevoelig voor. Maar vergeet zijn ballen dus niet.

Goed, hopelijk hebben jullie er iets aan. Je ziet, pijpen is meer dan wat ongecontroleerd aan zijn pik zuigen. Als je weet hoe zijn opwinding verloopt, hoe de curve van opwinding/plateau en orgasme eruit ziet, dan kun je dat beheersen, en het dus allemaal veel langer en lekkerder voor hem maken.

En als je hem zo alle hoeken van het orgasmekamertje hebt laten zien, wil hij dat acuut ook met jou. Dus leg nog maar een handdoekje klaar.
Zeg, als jouw vriend een keer weg is, mag ik dan langskomen?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 12:35:
Zeg, als jouw vriend een keer weg is, mag ik dan langskomen?
Jij dacht toch zeker niet dat hij vrijwillig wegging, met zo'n mond thuis!

Maar ik begrijp dat jij je er wel het een en ander bij voor kunt stellen. Het valt wel in de smaak zogezegd.

Voor verdere tips houden wij dames ons overigens aanbevolen. Het is nooit te laat om nog wat te leren. Jullie voelen het, wij niet.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:39
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 12:38:
Jij dacht toch zeker niet dat hij vrijwillig wegging, met zo'n mond thuis!

Maar ik begrijp dat jij je er wel het een en ander bij voor kunt stellen. Het valt wel in de smaak zogezegd.

Voor verdere tips houden wij dames ons overigens aanbevolen. Het is nooit te laat om nog wat te leren. Jullie voelen het, wij niet.
Stuur hem dan een keer weg,
you know I'll return tha favaa
and tha flava
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:43
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 12:39:
Stuur hem dan een keer weg,
you know I'll return tha favaa
and tha flava

Nee, ik richt geen jonge jongens meer af. Die kunnen er nog niks van.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:49
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Ik houd er helemaal niet van..
sperma in me mond vind ik helemaal niets..

Dus of ik doe veel met mijn handen en gebruik als afwisseling mijn mond , soort aftrekken, met geslachtsdelen spelen en pijpen door elkaar dus.

Bij het gaatje wegblijven is ook een optie.. eikelrand lanksgaan met tong en onderkant van de eikel (toompje) ensow snel of langzaam strelen met de tong en kussen en allerlei andere creatieve bewegingen.
Geen klachten over gehad dat het niet lekker zou zijn en voor mij een stuk prettiger dat het niet in mijn mond spuit.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:53
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
ik kan nie in paar zinnen beschrijven hoe ik t doe (dee). wordt veelste lang verhaal denk ik maar aantal dingen die poesiefox schrijft zijn van mij ook op toepassing.

*lang leve de ervaren vrouwen*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:54
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 12:43:
Nee, ik richt geen jonge jongens meer af. Die kunnen er nog niks van.
Natuurlijk wel, ik ben heel goed
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:04
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 12:54:
Natuurlijk wel, ik ben heel goed
Wat betekent de Y?

En waarom denk jij dat je goed zou zijn? Iedere beginner stuntelt!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:09
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 13:04:
Wat betekent de Y?

En waarom denk jij dat je goed zou zijn? Iedere beginner stuntelt!
= Thumbs up

ik heb de theorie bestudeerd, ik weet er meer van dan Hugh Heffner
zal ik het komen bewijzen?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:13
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 13:09:
= Thumbs up

ik heb de theorie bestudeerd, ik weet er meer van dan Hugh Heffner
zal ik het komen bewijzen?

Bewijs jij het maar aan een meisje waar je helemaal stapelgek op bent. Dat is veel leuker. Ook voor haar, dat ze er ééntje vers van de jongensboom heeft. Met het steeltje er nog aan. En een groen blaadje.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:14
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 13:13:
Bewijs jij het maar aan een meisje waar je helemaal stapelgek op bent. Dat is veel leuker. Ook voor haar, dat ze er ééntje vers van de jongensboom heeft. Met het steeltje er nog aan. En een groen blaadje.
ik ben niet gek op iemand
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 12:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 13:14:
ik ben niet gek op iemand
Dan wacht je maar netjes tot het wel zo ver is.

Ik ben ook maagd gebleven tot mijn twintigste, dus het is wel zo eerlijk als de rest van de wereld ook tot dan moet wachten.

Of je gooit al je principes overboord en je gaat op vrijersvoeten. Hop, de kroeg in!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 13:16
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 13:04:
En waarom denk jij dat je goed zou zijn? Iedere beginner stuntelt!
Ben ik het niet mee eens. Er zijn mensen die gelijk de eerste keer al heel goed zijn in sex. Mijn ex was serieus verbaasd over mijn kunnen en checkte.. "Je had toch nooit eerder iets gedaan op dit gebied, toch? " Ik weet vrij zeker dat het niet aardig doen was ofsow.. zo goed kan hij niet acteren.

Alternatieve optie is natuurlijk dat ie daarvoor zulke waardeloze sex heeft gehad dat ik als geweldig ervaren werd.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 13:53
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 12:32:
~VERHAAL~
Het heeft nou niet echt zin meer om mijn pijptechnieken te gaan bespreken hè.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:31
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 17-04-2003 @ 14:53:
Het heeft nou niet echt zin meer om mijn pijptechnieken te gaan bespreken hè.
Tuurlijk wel, ik sta altijd open voor nieuwtjes. Er zal vast het nodige zijn wat ik ook nog niet heb ontdekt.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:43
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 17-04-2003 @ 11:23:
beetje met je tong er rondjes omheen draaien en zachtjes eraan likken. wat ie vooral heel geil vind is als ik um aankijk terwijl ik um pijp... verder diep erin nemen en met je tong erlangs gaan...
Aankijken... Dat heb ik echt vaak geprobeerd en in de moeilijkste houdingen, maar t lukt me ECHT niet. Hoe doe je dat in godsnaam?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Poessiefox, bedankt voor de levendige beschrijving....
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:56
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-04-2003 @ 15:52:
Poessiefox, bedankt voor de levendige beschrijving....
Ja, ga maar weer goede sier maken met mijn door bloed en zweet en tranen opgedane ervaring.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 14:56:
Ja, ga maar weer goede sier maken met mijn door bloed en zweet en tranen opgedane ervaring.
... ja eigenlijk wel

nu nog moed verzamelen... ach ja, als het er op aankomt beslis ik wel, maar dan heb ik iig jouw verhaal achter de hand
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-04-2003 @ 15:58:
... ja eigenlijk wel

nu nog moed verzamelen... ach ja, als het er op aankomt beslis ik wel, maar dan heb ik iig jouw verhaal achter de hand

Heee, de eerste alinea is de belangrijkste.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:16
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 13:04:
Wat betekent de Y?

En waarom denk jij dat je goed zou zijn? Iedere beginner stuntelt!
stuntelen is leuk!

mooie en interessante uitleg trouwens, ik ga hem uitprinten en boven mijn bed hangen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:07
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
heej daantje ik dagt dat je dat niet deed
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:58
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 12:32:
verhaal
*heeft heel erg de neiging om dit eens uit te printen en een paar keer goed door te lezen*

En ik vind 't niet vervelend, je begrijpt me verkeerd. Ik vind het leuk om te doen, leuk om hem te zien/horen genieten, enzovoort. Alleen, als hij na vijf minuten zegt: 'Ik kom nu vrij gauw, moet ik je dan waarschuwen?' en hij tien minuten dáárna nog niet is klaargekomen, dan heb ik iets van 'wat nou vrij gauw', en hij is dan inderdaad vlak voor z'n orgasme, al tien minuten, en véél te opgewonden om nog iets zinnigs te kunnen doen, en dan lig ik daar maar. Dat vind ik saai worden, na een tijdje, ik hou er niet van om lang achtereen hetzelfde te doen, tenzij 't om praten gaat, maar dan nog hou ik er niet van om lang achtereen over hetzelfde te praten, we hebben ook zelden langer dan tien minuten achter elkaar sex in hetzelfde standje, daarna ga ik me om laten vallen of hem overeind trekken of omrollen of wat dan ook, om zo in een ander standje terecht te komen.
Maargoed, misschien moet ik er nog wat ervarener in worden, en moet ik er eens mee doorgaan tot hij klaarkomt vóórdat we sex hebben, in plaats van erna.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:19
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 15:31:
Tuurlijk wel, ik sta altijd open voor nieuwtjes. Er zal vast het nodige zijn wat ik ook nog niet heb ontdekt.
Nou, oké dan

Ik zuig niet echt. Vind mijn vriend niet lekker. Ik hou mijn lippen vrij strak en hou mijn hand onderaan de schacht. Mijn mond en mijn hand gaan in hetzelfde ritme. Met mijn tong maak ik rondjes om zijn eikel, ondertussen dus. Met de andere hand hou ik zijn ballen vast, masseer ze een beetje. Als hij staat en ik kniel gebruik ik die hand voor een beetje houvast. Dan kneed ik zijn billen een beetje.

Trouwens, voor het pijpen lik ik zijn ballen altijd. Wordt ie echt gek. Of net achter de ballen, net voor de anus. Een likje daar is bij mijn vriend al genoeg om hard te kreunen. Net iets té gevoelig dus.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-04-2003 @ 17:58:
*heeft heel erg de neiging om dit eens uit te printen en een paar keer goed door te lezen*

En ik vind 't niet vervelend, je begrijpt me verkeerd. Ik vind het leuk om te doen, leuk om hem te zien/horen genieten, enzovoort. Alleen, als hij na vijf minuten zegt: 'Ik kom nu vrij gauw, moet ik je dan waarschuwen?' en hij tien minuten dáárna nog niet is klaargekomen, dan heb ik iets van 'wat nou vrij gauw', en hij is dan inderdaad vlak voor z'n orgasme, al tien minuten, en véél te opgewonden om nog iets zinnigs te kunnen doen, en dan lig ik daar maar. Dat vind ik saai worden, na een tijdje, ik hou er niet van om lang achtereen hetzelfde te doen, tenzij 't om praten gaat, maar dan nog hou ik er niet van om lang achtereen over hetzelfde te praten, we hebben ook zelden langer dan tien minuten achter elkaar sex in hetzelfde standje, daarna ga ik me om laten vallen of hem overeind trekken of omrollen of wat dan ook, om zo in een ander standje terecht te komen.
Maargoed, misschien moet ik er nog wat ervarener in worden, en moet ik er eens mee doorgaan tot hij klaarkomt vóórdat we sex hebben, in plaats van erna.

Ahaaa, wij doen het dus altijd in plaats van. Hooguit als opwarmer ervoor, maar nooit erna. Na een behandeling van Poesiefox lig je als jongen na één keer wel voor Pampus.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:47
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Poesiefox, wrede heks, pijp mij dan!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 18:47:
Poesiefox, wrede heks, pijp mij dan!!!!
Dat zou niet goed voor je ontwikkeling zijn manneke. Dan blijf je achter in de groei...spontane ruggemerguitputting.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:52
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Kon ik maar een vriendin krijgen!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:56
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 18:38:
Ahaaa, wij doen het dus altijd in plaats van. Hooguit als opwarmer ervoor, maar nooit erna. Na een behandeling van Poesiefox lig je als jongen na één keer wel voor Pampus.
mjah, in plaats van, dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar dan had je het mooie voor-na-contrast niet Probleem is, dat als we niet zojuist sex gehad hebben, en al wel voorspel, ik te veel zin in sex heb om iets anders te doen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:57
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 18:49:
Dat zou niet goed voor je ontwikkeling zijn manneke. Dan blijf je achter in de groei...spontane ruggemerguitputting.
Ik ben uitgegroeid en groot genoeg, van lichaam en van onder. Schat, niets houdt ons tegen. Zuig alsjeblieft mijn grote tofu-worst af, dan lik ik jouw falafelloempia suf lieverd!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:59
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 18:49:
Dat zou niet goed voor je ontwikkeling zijn manneke. Dan blijf je achter in de groei...spontane ruggemerguitputting.
omfg ben je zo grappig geboren of komt het door de vele sex?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 17-04-2003 @ 18:59:
omfg ben je zo grappig geboren of komt het door de vele sex?
Ik ben nog een graadje erger geworden door mijn vriend. Wij liggen al tien jaar dagelijks met elkaar in een deuk. Binnen en buiten het bed.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:04
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 17-04-2003 @ 18:56:
mjah, in plaats van, dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar dan had je het mooie voor-na-contrast niet Probleem is, dat als we niet zojuist sex gehad hebben, en al wel voorspel, ik te veel zin in sex heb om iets anders te doen
Schattebout, hou je vast, dáárom hebben ze nou juist 69 uitgevonden.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 12:32:
Een variant is die waarbij ik op mijn rug ligt en hij op boven me knielt( de variant op sit on my face!) en me in mijn mond neukt. Dat klinkt banaler dan het is, maar het geeft aan dat hij daarbij ook beweegt, want je kunt plat op je rug niet zoveel met je nek op en neer. Je moet er ook voor zorgen dat hij er niet te snel uitglipt, dus hand eromheen.
Spuiten gebeurt dan alle kanten op, zeg maar spraypainten.
Je kunt elkaar goed aankijken in deze houding.
ik vind pijpen echt verschikkelijk om te doen... je krijgt kramp in je kaken, last van je nek en het is ook nog vermoeiend... maar op deze manier vind ik het toch wel zoooooooo geil vooral als je niets vermoedend op eens een lul in je gezicht geduwd krijgt...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:18
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-04-2003 @ 19:11:
ik vind pijpen echt verschikkelijk om te doen... je krijgt kramp in je kaken, last van je nek en het is ook nog vermoeiend... maar op deze manier vind ik het toch wel zoooooooo geil vooral als je niets vermoedend op eens een lul in je gezicht geduwd krijgt...

Nou, zelfs een homo, toch de experts op dit gebied, vindt dat ik het goed doe.

Dank, dank.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:18
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-04-2003 @ 19:11:
ik vind pijpen echt verschikkelijk om te doen... je krijgt kramp in je kaken, last van je nek en het is ook nog vermoeiend... maar op deze manier vind ik het toch wel zoooooooo geil vooral als je niets vermoedend op eens een lul in je gezicht geduwd krijgt...
oeee,geile avatar,Bart .
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 17-04-2003 @ 19:18:
oeee,geile avatar,Bart .
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:27
Verwijderd
staan hier best leuke tips in

maar nu ben ik vrij verlegen.. dus heeft er iemand (doel ik eigenlijk op poesiefox omdat zij er zo veel van af weet ) een tip voor me, om hier overheen te komen. want ik wil 't dus ook wel eens onder de douche of zoiets doen.. als hij dus staat.. maar dat durf ik echt niet en als we het met licht aan ofzo doen, doe ik het ook niet zo graag.. maar dat is dus hetzelfde met beffen, ik heb ook liever niet dat hij dat doet als het licht is.. 'k schaam me er gewoon voor ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:35
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 17-04-2003 @ 21:27:
staan hier best leuke tips in

maar nu ben ik vrij verlegen.. dus heeft er iemand (doel ik eigenlijk op poesiefox omdat zij er zo veel van af weet ) een tip voor me, om hier overheen te komen. want ik wil 't dus ook wel eens onder de douche of zoiets doen.. als hij dus staat.. maar dat durf ik echt niet en als we het met licht aan ofzo doen, doe ik het ook niet zo graag.. maar dat is dus hetzelfde met beffen, ik heb ook liever niet dat hij dat doet als het licht is.. 'k schaam me er gewoon voor ofzo
Daar heb je kaarsjes voor. Of sex bij daglicht. Ik doe het ook liever in de volle zon dan bij een romantisch 100 WATT peertje.

En het ganglicht aan en dan de deur op een brede kier, net als toen je nog klein was.

Maar waarom zo verlegen? Alles wat jij hebt, dat hebben alle andere twee en een half miljard vrouwen op de wereld ook. En je vriend houdt van jou, dus inclusief alles waarvan jij denkt dat het gek is of afwijkend. Terwijl het gewoon normaal is en hij er niet mee kan zitten.

Ik was ook best verlegen, maar daar ben ik door heel veel gemeende complimentjes van mijn vriend wel overheen gekomen.

Hij vond het juist leuk, een vrouwelijk geslachtsdeeel met allerlei flopjes en flapjes en de hoofdprijs in het midden. En hij zei ook dat ik veel mooier was dan zijn vorige vriendin.

Maar het is vooral een kwestie van de knop op dom en gewoon doen, en dan valt het reuze mee.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:48
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 17-04-2003 @ 21:35:
een vrouwelijk geslachtsdeeel met allerlei flopjes en flapjes en de hoofdprijs in het midden.


ik vind jouw beschrijvingen echt heel leuk en grappig om te lezen en goeie tips
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 00:51
Seksualiteit hoe moet je pijpen????
darkfairy
43 16-01-2006 17:05
Seksualiteit hoe vinger je
botergeil
42 10-09-2003 17:09
Seksualiteit HOE pijp/bef jij?
KiMZz
58 11-05-2003 20:23
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Seksualiteit hoe geef jij aanleiding tot...
french kiss
34 30-03-2002 21:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.