Oud 06-03-2008, 21:34
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jeej, de Heks, jammer van de Leerling. Ik wacht vol spanning op de beschuldigingen/theorieen van Uice en Evilblue
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Advertentie
Oud 06-03-2008, 21:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Fijn dat de heks er uit is, maar de leerling zijn we dus kwijt, dus we zijn eigenlijk niet veel beter af.

Citaat:
Ik wil eigenlijk niet voor Röps gaan, want ik denk niet dat hij slecht is (ja daar mag niet vanuit gaan door random verdeling maar het blijkt toch akelig vaak te kloppen) omdat hij nieuw is. Ik weet het nog zo niet
Dit vind ik een vreemde redenatie. Je gaat er gewoon van uit dat de verdeling random is, dus de kans is bij hem echt niet kleiner hoor.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-03-2008, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik een vreemde redenatie. Je gaat er gewoon van uit dat de verdeling random is, dus de kans is bij hem echt niet kleiner hoor.
Hangt ervan af wie er spelleider is, geloof ik.

Maar ik weet het niet... Ik vind nu Röps' hypothetisch gepraat over 'áls hij wolf zou zijn' ook een beetje gek. Ik houd hem toch even in mijn achterhoofd, met het argument van Kazet erbij, want ik wist niet dat Röps wél een beetje de vorige topics had bekeken.

En het verhaal is trouwens tof
Oud 06-03-2008, 21:48
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
@ Madame: heb de laatste paar pagina's van spel 44 over gescrolld.

Ik weet dat mijn redenering raar is. Het is puur een gevoel en een reactie die ik zelf zou geven (dat vind ik nog wel een logische redenering eigenlijk maar voor anderen niet echt grijpbaar).
Oud 06-03-2008, 21:48
Krynn
Krynn is offline
...en dan nog opgevreten worden ook...pfff
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 06-03-2008, 21:52
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet nog niet echt op wie ik nu gaan stemmen, ik wacht de theoriën even af. Of ik roep willekeurig iemand uit het lijstje met mensen die nogal stil zijn, maar dat vind ik vaak zo'n non-argument.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 06-03-2008, 21:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jeej, de Heks, jammer van de Leerling. Ik wacht vol spanning op de beschuldigingen/theorieen van Uice en Evilblue
Nou, ik ga dus voorlopig met Kazet mee. Er is verder nog weinig te zeggen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-03-2008, 22:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar ik weet het niet... Ik vind nu Röps' hypothetisch gepraat over 'áls hij wolf zou zijn' ook een beetje gek. Ik houd hem toch even in mijn achterhoofd, met het argument van Kazet erbij, want ik wist niet dat Röps wél een beetje de vorige topics had bekeken.
Ik geef je ook wel gelijk hoor, ik vond het wel rare dingen die Röps zegt, maar ik vind het ook raar wat Lisaaah zegt.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-03-2008, 22:25
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Nou, ik ga dus voorlopig met Kazet mee. Er is verder nog weinig te zeggen.
Citaat:
Ik wacht nog even met beschuldigingen tot na de eetronde, en raad mijn mededorpelingen aan hetzelfde te doen
Wat?
Ik snap dat er nog weinig theoriën te spuien zijn zo vroeg in het spel, maar dan moet je niet gaan doen alsof jij goede redenen hebt om je beschuldingen voor de eetronde voor je te houden. Verdacht
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 06-03-2008, 22:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat?
Ik snap dat er nog weinig theoriën te spuien zijn zo vroeg in het spel, maar dan moet je niet gaan doen alsof jij goede redenen hebt om je beschuldingen voor de eetronde voor je te houden. Verdacht
Het was gewoon een advies voor iedereen. En iedereen heeft een goede reden om zijn beschuldigingen voor de eetronde voor zich te houden, want iedere beschuldiging kan gevaarlijk zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-03-2008, 22:45
Verwijderd
Om ook maar te reageren in plaats van stilletjes te lurken Leuke verhalen, jammer van sterrenmeisje, goed van de heks, balen van de leerling. Maar het is wel grappig dat de wolven iemand die aan hun kant stond hebben opgegeten.

Ik weet nog niet op wie ik stem, maar ik vond dit wel een dubieuze uitspraak:
Citaat:
dorpeling. jammer, maar het minst erge
(Dat gaat over de dood van sterrenmeisje.) Zoals eerder gezegd door Cherry Springs, dit kan een heel domme verspreking zijn, want het minst erge is natuurlijk een wolf. Aan de andere kant kan het ook gewoon een denkfout/onduidelijke uitspraak zijn geweest, want áls er al good guys worden opgegeten of opgehangen, dan kan het beter een dorpeling zijn dan een goede functie.

Of ik Röps verdacht vind weet ik niet, op zich zei 'ie ergens in het weerwolfspel-opties-topic dat hij het spel op andere fora speelt. Het is dus een ervaren speler en dus kan het op zich best zijn dat hij zijn theorieën op zijn eerdere ervaringen als wolf heeft gebaseerd. (Ik wil trouwens ook wel weten wat er zo slecht/verdacht is aan de woorden 'Helaas, een dorpeling'? Als je aan de goede kant staat, dan is het toch logisch dat je het jammer vindt dat er een dorpeling doodgaat? Of mis ik iets?)

Ik vraag me ook heel erg af waarom de wolven Krynn hebben opgegeten. Ze heeft gestemd op zoemzoem, misschien was dat een wolf. Maar het was volgens mij een random stem, dus het is niet dat ze al iets kon vermoeden, duuuus dat lijkt me niet de motivatie. Verder was er nog iets over dat ze het vorige spel na haar dood nog clues gaf over wie de wolven waren, misschien wilden ze dat voorkomen? Of het was ook gewoon random, het is tenslotte de eerste eetronde.

Pf, het is allemaal maar onduidelijk.
Oud 06-03-2008, 22:46
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik krijg een onderbuikgevoel bij Lisaaah, maar wat zoemzoem net zei vind ik ook niet helemaal top. Als Uice weerwolf ofzo is, wat heeft het dan voor nut voor hem om te zeggen dat hij theorieën heeft en die vervolgens alsnog niet te posten? Ik vond het meer overkomen alsof hij dacht na de eetronde meer te weten, en dat dat nu niet zo is en hij dus maar meegaat met Kazet. Hmm.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 06-03-2008, 22:57
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
ik ben een messengerbird! tof verhaal en heks eruit.

Nou sherco, je wou theorieen, maar dat heb ik nooit beloofd. Ik zei gewoon dat er niemand op mijn lijst was. Iets wil ik wel los.

Als we even naar de spel kijken is het zo; iedereen, met uitzondering van de geliefden/cupido/verader/wolf/ziener weet de functie van 3/22 (dus hunzelf, en de twee doden)
Dus is er nu moeilijk sprake van beschuldigingen die geaard zijn, behalve als je bij de uitgezonderden behoort, want dan ken je tussen de 4 en 9 functies al.

De manier om nu te stemmen is of random, of op inactief, of op gevoel.

tjaaa, ik weet niet op wie ik moet stemmen...
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 06-03-2008, 23:00
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ok bij dezen is Paranoide geen weerwolf. Een weerwolf zou mij namelijk nog een tikkie verdachter maken of achteloos meegaan in plaats van een dergelijke beschouwing te schrijven. Niet dat Paranoide me verdedigt hoor maar toch. Ik ben overigens geen ervaren speler. Ik doe nu op 3 fora (deze incluis) het spel voor het eerst.

Wat ik verdacht vind aan de woorden "Helaas, een dorpeling." (vooral met die punt): niets. Het gaf me alleen een gevoel van "hé" toen ik het las. Zo van, het is eigenlijk een overbodige toevoeging in een post wat iedereen zou kunnen zeggen, maar ik laat toch even zien dat ik het jammer vind. Ach het is ook niet echt een reden. Eigenlijk zou ik bij Coolkast hetzelfde moeten/kunnen hebben.
Oud 06-03-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik een vreemde redenatie. Je gaat er gewoon van uit dat de verdeling random is, dus de kans is bij hem echt niet kleiner hoor.
Ik snap je punt echt niet. Ik ga ervanuit dat normaalgesproken het random wordt verdeeld, maar dat doet lang niet iedere spelleider. Soms wordt er ook random verdeeld en dan gekeken of iedereen zijn functie aankan, en dan alsnog gewisseld. Ik geef al aan dat het misschien zo is dat er wel random is verdeeld, maar mijn gevoel zegt gewoon dat Röps niks evils is omdat hij nieuw is.
Oud 06-03-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je punt echt niet. Ik ga ervanuit dat normaalgesproken het random wordt verdeeld, maar dat doet lang niet iedere spelleider. Soms wordt er ook random verdeeld en dan gekeken of iedereen zijn functie aankan, en dan alsnog gewisseld. Ik geef al aan dat het misschien zo is dat er wel random is verdeeld, maar mijn gevoel zegt gewoon dat Röps niks evils is omdat hij nieuw is.
Dat zou toch wel erg vreemd zijn. We kunnen er toch wel vanuit gaan dat de functies hoe dan ook random verdeeld worden? Spelleiders?
Oud 06-03-2008, 23:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ok bij dezen is Paranoide geen weerwolf. Een weerwolf zou mij namelijk nog een tikkie verdachter maken of achteloos meegaan in plaats van een dergelijke beschouwing te schrijven.
Die argumentatie werkt voor jou, maar voor ons natuurlijk niet, want in onze ogen zou je prima een wolf kunnen zijn. Ik snap dan ook niet waarom je haar opeens zo verdedigd, tenzij jullie allebei wolven zijn.

Opnieuw, niet erg sterke argumenten, maar het maakt mijn stem op jou wel een stukje waarschijnlijker.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-03-2008, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Dat zou toch wel erg vreemd zijn. We kunnen er toch wel vanuit gaan dat de functies hoe dan ook random verdeeld worden? Spelleiders?
Geloof mij; dat is níet zo. Ik weet natuurlijk niet hoe deze spelleiders het gedaan hebben, maar ik weet wél dat het niet altijd random gebeurt. Maargoed, ik wil er ook weer niet té veel aan hangen, dat nieuwe mensen niet slecht zijn, want Krynn was vorig spel volgens mij ook nieuw en Katje ook, en die waren ook wolven, dus...
Oud 06-03-2008, 23:10
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Nou rops, dat je paranoid geen weerwolf vindt vanwege die reden is wel raar.
EN dat Lissaaah rops niet verdacht vind is ook...raar.
maar ja, ik ben maar een vogeltje *vliegt verder*
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 06-03-2008, 23:12
Lethe
Lethe is offline
Sjee, Krynn heeft dit spel alweer een slechte functie.

Ik denk dat Lisaaah best wel gelijk kan hebben wat betreft het verdelen van de functies. Maar goed, ik weet het niet, ik vind verder ook nog niemand verdacht eerlijk gezegd.
__________________
Nice
Oud 06-03-2008, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Dat zou toch wel erg vreemd zijn. We kunnen er toch wel vanuit gaan dat de functies hoe dan ook random verdeeld worden? Spelleiders?
Lang niet alle spelleiders, trust me.
Citaat:
Nou rops, dat je paranoid geen weerwolf vindt vanwege die reden is wel raar.
EN dat Lissaaah rops niet verdacht vind is ook...raar.
maar ja, ik ben maar een vogeltje *vliegt verder*
Jij loopt ook echt met iedereen mee
Oud 06-03-2008, 23:13
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Geloof mij; dat is níet zo. Ik weet natuurlijk niet hoe deze spelleiders het gedaan hebben, maar ik weet wél dat het niet altijd random gebeurt. Maargoed, ik wil er ook weer niet té veel aan hangen, dat nieuwe mensen niet slecht zijn, want Krynn was vorig spel volgens mij ook nieuw en Katje ook, en die waren ook wolven, dus...
hoe worden die rollen dan wel verdeeld?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 06-03-2008, 23:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, ik krijg toch een beetje het idee dat Lisaaah ons van Röps af wil houden.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-03-2008, 23:15
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Jeej heks Jammer van de leerling, inderdaad. Maar goed, we zijn in ieder geval verder geen goede functies kwijtgeraakt.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 23:16
Verwijderd
Ik post één ding Echtwaar, wat kun jij dingen opblazen. Zoveel maakt het me nou ook weer niet uit. Als iedereen rops zegt, so be it.
Oud 06-03-2008, 23:16
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Die argumentatie werkt voor jou, maar voor ons natuurlijk niet, want in onze ogen zou je prima een wolf kunnen zijn. Ik snap dan ook niet waarom je haar opeens zo verdedigd, tenzij jullie allebei wolven zijn.

Opnieuw, niet erg sterke argumenten, maar het maakt mijn stem op jou wel een stukje waarschijnlijker.
Ja, dus moet je eerst mij er uit stemmen en dan zie je wat ik bedoel. In mijn ogen zijn we dus beide geen weerwolf, maar daar kom je dan wel achter.
Oud 06-03-2008, 23:16
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
hoe worden die rollen dan wel verdeeld?
Ligt aan de spelleiders. Vlinder & EoS doen het meestal random, geloof ik.

Ik kijk vaak ook nog naar andere dingen, bijvoorbeeld iemand die al 8 rondes dorpeling is geweest een functie geven enzo. Maar mijn motivatie verschilt per ronde
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Lang niet alle spelleiders, trust me.
Dat is een slechte zaak imo. Maar goed, dat is iets voor in het weerwolfspelregeltopic, I guess.

Hoe dan ook, we kunnen er natuurlijk niet vanuit gaan dat de spelleiders net zo denken als jij in dezen en ik begin het ook wel enigszins verdacht te vinden dat jij het zo sterk voor Röps opneemt.
Oud 06-03-2008, 23:19
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Wat boeit het eigenlijk of je dan nieuw bent of niet? Op een van de andere fora (hier sinds kort wel bekend) was ik meteen weerwolf. Waarom zou een nieuwe geen wolf (of evt andere speciale functie) kunnen krijgen als het niet random is
Oud 06-03-2008, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Dat is een slechte zaak imo. Maar goed, dat is iets voor in het weerwolfspelregeltopic, I guess.

Hoe dan ook, we kunnen er natuurlijk niet vanuit gaan dat de spelleiders net zo denken als jij in dezen en ik begin het ook wel enigszins verdacht te vinden dat jij het zo sterk voor Röps opneemt.
Nogmaals, zoals je hierboven had kunnen lezen, maakt het me verder ook niet uit, ik zei één keer adt ik hem niet erg verdacht vond en het wordt enorm opgeblazen.
Oud 06-03-2008, 23:22
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Dat is een slechte zaak imo. Maar goed, dat is iets voor in het weerwolfspelregeltopic, I guess.

Hoe dan ook, we kunnen er natuurlijk niet vanuit gaan dat de spelleiders net zo denken als jij in dezen en ik begin het ook wel enigszins verdacht te vinden dat jij het zo sterk voor Röps opneemt.
Want? Je kan wel uit principe iemand voor een derde keer heks maken, bijvoorbeeld, of tig keer dorpeling, maar dat is voor niemand leuk. Een switch is in zo'n geval voor die speler leuker. En de spelleiders posten toch de functies niet, dus who cares.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 23:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hm, Lisaaah en Paranoide verdedigen Röps een beetje, Röps verdedigt Paranoide heel erg met voor ons ongeldige argumenten.

Als Röps straks een wolf blijkt te zijn bestaat de kans dat we er meteen drie te pakken hebben, al neemt Lisaaah nu weer gas terug. Maar goed, dat zegt niet zo gek veel, want als ze dat niet had gedaan was ze alleen maar verdachter geweest.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-03-2008, 23:30
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Jouw laatste alinea is een ongeldig argument Uice Draai het om, zoals ik doe. Als je mij doodt weet je meteen 2 mensen die goed zijn. (niet dat dat handig is, want die worden dan meestal door de wolven opgegeten omdat toch niemand ze verdenkt)
Oud 06-03-2008, 23:31
Verwijderd
Stel je nou voor dat we jou ophangen?
Oud 06-03-2008, 23:31
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Hm, Lisaaah en Paranoide verdedigen Röps een beetje, Röps verdedigt Paranoide heel erg met voor ons ongeldige argumenten.

Als Röps straks een wolf blijkt te zijn bestaat de kans dat we er meteen drie te pakken hebben, al neemt Lisaaah nu weer gas terug. Maar goed, dat zegt niet zo gek veel, want als ze dat niet had gedaan was ze alleen maar verdachter geweest.
Dat zouden wel de meest achterlijke wolven ooit zijn, dan.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 23:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jouw laatste alinea is een ongeldig argument Uice Draai het om, zoals ik doe. Als je mij doodt weet je meteen 2 mensen die goed zijn.
Nee, want de goeden kennen elkaars functies niet. Het zou ook best kunnen dat jij een wolf bent en Lisaaah en Para dorpelingen die jou gewoon niet verdacht vinden.

Citaat:
Dat zouden wel de meest achterlijke wolven ooit zijn, dan.
Ja, het blijft wat gespeculeer in de tweede stemronde, en dat is meestal niet zo heel veel waard.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-03-2008, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Nee, want de goeden kennen elkaars functies niet. Het zou ook best kunnen dat jij een wolf bent en Lisaaah en Para dorpelingen die jou gewoon niet verdacht vinden.
Dan snap ik je redenering totaal niet meer mij verdacht te noemen door hém te verdedigen Je spreekt jezelf nu echt tegen.
Oud 06-03-2008, 23:34
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Sorry Uice maar dan lees je niet goed. Het zou best kunnen dat ik wolf ben ja.

Stel dat ik het niet ben. Dan weet je dat Lisaaah en Para dorpelingen zijn. Dat bedoel ik.
Oud 06-03-2008, 23:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Sorry Uice maar dan lees je niet goed. Het zou best kunnen dat ik wolf ben ja.

Stel dat ik het niet ben. Dan weet je dat Lisaaah en Para dorpelingen zijn. Dat bedoel ik.
Oh idd, ik las verkeerd.

Citaat:
Dan snap ik je redenering totaal niet meer mij verdacht te noemen door hém te verdedigen Je spreekt jezelf nu echt tegen.
Nee, ik noem verschillende opties. Nogmaals, in de tweede stemronde kun je nog niet echt met serieuze theorieën komen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-03-2008, 23:36
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Hoezo weet ik dat dan?
Dit, dat staat helemaal niet vast ofzo.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 23:36
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Omdat, als het wolven zijn, ze mij als dorpeling toch niet gaan verdedigen? (onthoud: onder de aanname dat ik geen ww ben)
Oud 06-03-2008, 23:37
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
very confused by röps and uice
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!

Laatst gewijzigd op 06-03-2008 om 23:39. Reden: te gehaast
Oud 06-03-2008, 23:38
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Omdat, als het wolven zijn, ze mij als dorpeling toch niet gaan verdedigen? (onthoud: onder de aanname dat ik geen ww ben)
Waarom? Jij bent er, volgens Uice, nu verdacht door. Dus dat spelen ze best handig, dan. Behalve dan dat ze er zelf dan misschien ook uitvliegen, maar goed.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 06-03-2008, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Omdat, als het wolven zijn, ze mij als dorpeling toch niet gaan verdedigen? (onthoud: onder de aanname dat ik geen ww ben)
Dat kan best hoor. Het is juist slim, want dan dek je jezelf in.
Oud 06-03-2008, 23:39
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
@ Sador: ze zouden inderdaad nóg een stap verder kunnen denken omdat het allemaal dorpelingen zijn die mij verdenken. Daar ga ik echter in dit stadium van het spel nog niet vanuit.

In dit stadium van het spel wordt er immers meteen naar de verdedigende garde gewezen (zoals dus wel blijkt). Ik denk niet dat ze het dan echt slim spelen.
Oud 06-03-2008, 23:41
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Sorry Uice maar dan lees je niet goed. Het zou best kunnen dat ik wolf ben ja.

Stel dat ik het niet ben. Dan weet je dat Lisaaah en Para dorpelingen zijn. Dat bedoel ik.
Dus op dit moment komen 2 mensen voor je op, jij wordt opgehangen en bent onschuldig, dan zijn die twee mensen dat ook. Dus iedereen die jou nu gaat verdedigen is onschuldig?
Dan geloof ik dat ik jou ook maar ga verdedigen als je zo makkelijk onschuldig wordt verklaard
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 06-03-2008, 23:41
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Gisteren, 22:06
Lisaaah
19V - Lid

Citaat:
Citaat:
Cherry Springs schreef:
Ik vind het verhaal leuk bedacht.
Maakte Coolkast een hele domme verspreking nu..?
Nee want wanneer hij aan de 'slechte' kant zou staan, zou een dorpeling ook niet het minst erge zijn, maar een goede functie.


En jammer van sterrenmeisje


Gister postte lisaaah dit. (heb even gecopied en paste)
Kun je deze post toelichten? Ik snap namelijk niet waarom een dorpeling dood het minst erge resultaat is voor iemand die aan de slechte kant staat. Je zegt dat een goede functie het ergst is, maar dat is juist goed voor een wolf. Of begrijp ik je post helemaal verkeerd? Vind het iig een beetje raar klinken.

Verder ben ik het niet eens met de redenering dat Rops waarschijnlijk geen wolf is omdat hij nieuw is. Vervolgens zeg je dat Evilblue met iedereen meeloopt. Kun je dat ook toelichten?

Anyway, deze kleine dingetjes geven mij ook een heel raar gevoel bij Lisaah (had ik al na die ene post van jou die ik heb geplakt) En doorslaggevend: ik vind dat ze heel erg in de verdediging schiet bij alles wat iedereen over haar zegt. DUs misschien stem ik op Lisaaah
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 06-03-2008, 23:41
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Dat zou toch wel erg vreemd zijn. We kunnen er toch wel vanuit gaan dat de functies hoe dan ook random verdeeld worden? Spelleiders?
De functies zijn random verdeeld met deze site:
http://www.ethologie.nl/methoden/random.htm
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 06-03-2008, 23:42
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Dus op dit moment komen 2 mensen voor je op, jij wordt opgehangen en bent onschuldig, dan zijn die twee mensen dat ook. Dus iedereen die jou nu gaat verdedigen is onschuldig?
Dan geloof ik dat ik jou ook maar ga verdedigen als je zo makkelijk onschuldig wordt verklaard
Haha het gaat nu even over de manier waarop. Ik denk als beginner vast veel te naief, maar zoals ik hierboven zeg, in dit stadium ben ik heel erg geneigd in ze te geloven.
Oud 06-03-2008, 23:42
Verwijderd
Nou, een dorpeling is voor beide kanten gemiddeld. De slechte kant wil de goeie functies eruit, de goeie kant wilde slechte functies eruit. Lijkt me niet zo moeilijk. Beetje rare vraag aila.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 23-04-2008 00:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 21:20
De Kantine Het Weerwolfspel #45
zoemzoem
500 19-02-2008 23:00
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 18:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.