Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2013, 15:00
anoniempie199
anoniempie199 is offline
Hallo allemaal

ik heb een probleem!!
zoals je het misschien wel aan de titel ziet, denk ik dat mijn broer een loverboy is...
ik kreeg mailtjes van meerdere vriendinnen met daarin een print screen van een chat geschiedenis met mijn broer, waarin hij allemaal sexsystische opmerkingen maakt en het er de hele tijd over heeft dat hij diegene leuk vind en dan van jammer dat je niks voor me voelt ik wil het graag met je proberen en elke dag voegt hij weer meerdere meiden toe op fb etc. en omdat hij vroeger (6 jaar geleden) ook sex met mij wilde (en ik niet dus dat gebeurde ook niet) en ik kan er nu geen enkele nacht meer van slapen en ben bang dat het uiteindelijk te ver gaat... en door zijn gedrag willen veel meiden niet meer met mij omgaan door mijn broer...

please weet iemand raad? ik weet het namelijk niet meer....

groetjes van een hulpeloos meisje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2013, 15:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien lastig, maar heb je er al eens over gesproken met je ouders? Het is hun "taak" om je broer op te voeden, niet de jouwe. Zij kunnen waarschijnlijk meer doen dan jij zelf. Laat het bewijs van die vriendinnen aan hen zien en praat er over!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 15:08
anoniempie199
anoniempie199 is offline
Citaat:
Misschien lastig, maar heb je er al eens over gesproken met je ouders? Het is hun "taak" om je broer op te voeden, niet de jouwe. Zij kunnen waarschijnlijk meer doen dan jij zelf. Laat het bewijs van die vriendinnen aan hen zien en praat er over!
dank voor de tip... ik probeer nu alle bewijzen in één document te plakken en het aan m'n ouders te laten zien als hij niet thuis is..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 15:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dank voor de tip... ik probeer nu alle bewijzen in één document te plakken en het aan m'n ouders te laten zien als hij niet thuis is..
Heel goed! Succes daarmee.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 16:01
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Probeert hij meisjes te ronselen om als hoer voor hem te werken?

Op mij komt het over alsof hij gewoon een beetje oversekst en wanhopig is.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 16:15
Verwijderd
Ik dacht dat één van de aspecten van een 'loverboy' juist was dat je doorgaans -wel- makkelijk kan scoren.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 17:03
Verwijderd
Een loverboy is inderdaad iets heel anders. Je broer lijkt vooral een gefrustreerd wanhopig vies mannetje.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 17:12
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Een loverboy is inderdaad iets heel anders. Je broer lijkt vooral een gefrustreerd wanhopig vies mannetje.
Als hij idd echt als loverboy bezig zou zijn geweest, dan had hij het waarschijnlijk wel met andere meisjes, en niet jou vriendinnetjes gedaan. Hij had zelf ook kunnen bedenken dat ze die chats met jou delen, en het dus aan het licht zou komen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 18:30
Verwijderd
Nou niet alleen zou een loverboy wel handigere 'slachtoffers' kiezen, maar ook wat willen bereiken met zijn geflirt. Meisjes aan zich binden en ze manipuleren om dingen te doen. Deze jongen komt niet eens tot een eigen seksleven. En alles wijst erop dat ie dat laatste juist wil hebben, niet het hele emotioneel chanteren van zijn doelwitten om ze te verhuren.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 21:19
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Okay, je hebt misschien de betekenis van het woord loverboy niet helemaal goed, maar dat neemt niet weg dat hij niet handig bezig is. Voor jou is het zelfs hinderlijk als hij jouw vriendinnen lastig valt waardoor ze geen contact meer met je willen.
Ik kan me voorstellen dat je relatie met je broer niet fantastisch is, aangezien hij ook seks met je wilde (wat :/), dus waarschijnlijk heeft het weinig zin om hem te vragen om hier mee te stoppen. Het lijkt me inderdaad wel verstandig het met je ouders te bespreken. En nieuwe vriendinnen te waarschuwen voor hem? Waarom hebben ze hem überhaupt op msn?
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 21:39
Denkerius
Denkerius is offline
anoniempie, jouw broer is geen loverboy, als hij dat was dan had ie allang een paar chicks geregeld en was jij eerder bang (voor hem) dan bezorgd (om hem). ook is het logisch om te denken dat jouw vriendinnen het topje van de ijsberg zijn, zijn ze waarschijnlijk ook. maar dit lijkt meer op een aparte obsessie dan een berekende 'jager'. hij leeft waarschijnlijk in een licht waanbeeld van populariteit. het eerste wat hij nodig heeft is een flinke klap in z'n gezicht van realiteit. als hij erachter komt dat geen enkel meisje hem leuk vindt dan zal hij zijn drang om meisjes lastig te vallen vanzelf verliezen. hij krijgt tenslotte geen voldoening meer als hij weet dat geen enkel meisje hem echt leuk vindt.

maar als je je broertje echt wilt helpen dan moet je hem minder beschermen en meer om jezelf geven. ik bedoel jij verliest hierdoor vriendinnen, jij lijdt hier ook door. je mag daarom best is een keer hard tegen hem zijn (niet boos, maar rustig en direct).
__________________
Just think
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 07:20
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Hij is dan misschien geen loverboy, maar hij is wel een vies mannetje. Seks proberen te hebben met je kleine zusje, gadver. En hij verpest ook dingen voor jou als hij al je vriendinnen wegjaagt. Zeg eens tegen hem dat 'ie moet kappen en dat je anders naar je ouders gaat. Of ga direct naar je ouders en vertel dan ook het hele verhaal (inclusief dat 'ie seks met jou wil!).
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 14:08
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Hij is dan misschien geen loverboy, maar hij is wel een vies mannetje. Seks proberen te hebben met je kleine zusje, gadver. En hij verpest ook dingen voor jou als hij al je vriendinnen wegjaagt. Zeg eens tegen hem dat 'ie moet kappen en dat je anders naar je ouders gaat. Of ga direct naar je ouders en vertel dan ook het hele verhaal (inclusief dat 'ie seks met jou wil!).
Helemaal mee eens behalve dat je je broer moet aanspreken, luistert toch niet, het moet veel harder en veel sneller dus gewoon meteen naar je ouders en anders naar de politie, schoolleiding, of bedenk iets hoe je hem nog veel meer dwars kan zitten
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Helemaal mee eens behalve dat je je broer moet aanspreken, luistert toch niet, het moet veel harder en veel sneller dus gewoon meteen naar je ouders en anders naar de politie, schoolleiding, of bedenk iets hoe je hem nog veel meer dwars kan zitten
Nou Willem, als dat laatste je doel wordt dan ben je verkeerd bezig, om wie het dan ook gaat (ook personen met ergere dingen op hun geweten).
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 08:27
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Helemaal mee eens behalve dat je je broer moet aanspreken, luistert toch niet, het moet veel harder en veel sneller dus gewoon meteen naar je ouders en anders naar de politie, schoolleiding, of bedenk iets hoe je hem nog veel meer dwars kan zitten
Ze moet het ook niet doen om hem dwars te zitten, ze moet het doen om haar eigen problemen op te lossen. Dat haar broer probeert allemaal meisjes in bed te krijgen moet 'ie zelf weten, maar dat het haar leven verstoort (het zijn háár vriendinnen) is wel haar probleem. En daar mag ze best iets van zeggen. Ook moet er absoluut duidelijk worden dat die gast bij zijn eigen zusje weg moet blijven.

Ook vind ik dat ze best eerst hem mag aanspreken om te proberen het op te lossen zonder er een derde partij bij te betrekken (ouders). Maar als dat niet werkt, tja..

Maar goed, het lijkt me toch niet dat het doel van haar leven is om haar broer dwars te zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 15:21
Heer Wil
Heer Wil is offline
het gaat ook om het geven-en-nemen-principe, als haar broer alsmaar haar problemen negeert en zo blijft doorgaan moet hij in de gaten krijgen dat anderen dat niet pikken en moet hij zelf ook meemaken hoe het is als een ander voortdurend over je heen loopt.

Dwars zitten op zich is natuurlijk niet het doel zodat je ten minste nog wat voldoening kan krijgen ofzo,

en ja idd misschien had ik er wat meer aan mogen denken dat zij natuurlijk nogal zwak is tegenover haar oudere broer.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 20:27
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Jouw broer zou een loverboy willen zijn maar helaas voor hem is hij niet subtiel en charismatisch. Loverboy of niet, jouw broer is gestoord. Het is niet leuk om te klikken bij jouw ouders, daarom adviseer ik je om hem aan te spreken op zijn gedrag. Verzoek hem om jouw vriendinnen met rust te laten en vertel hem dat hij meisjes met respect moet behandelen. Als hij zijn gedrag niet aanpast, dan moet je echt actie ondernemen door naar jouw ouders te gaan. Als jouw ouders je niet geloven, dan lijkt het me ook eens tijd worden om hen te vertellen wat er in het verleden tussen jou en hem heeft voorgevallen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 13:00
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Jouw broer zou een loverboy willen zijn maar helaas voor hem is hij niet subtiel en charismatisch. Loverboy of niet, jouw broer is gestoord. Het is niet leuk om te klikken bij jouw ouders, daarom adviseer ik je om hem aan te spreken op zijn gedrag. Verzoek hem om jouw vriendinnen met rust te laten en vertel hem dat hij meisjes met respect moet behandelen. Als hij zijn gedrag niet aanpast, dan moet je echt actie ondernemen door naar jouw ouders te gaan. Als jouw ouders je niet geloven, dan lijkt het me ook eens tijd worden om hen te vertellen wat er in het verleden tussen jou en hem heeft voorgevallen.
Ja het is niet leuk, aah zielig!

Het leven is niet leuk dus gewoon meteen naar je ouders gaan, hij heeft genoeg gedaan om hem niet meer als aanspreekwaardig te beschouwen dus gewoon de hardere aanpak, liever nog de schoolleiding als je ouders, dan schrikken je ouders ook als de school ze opbelt en wordt het nog harder aangepakt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2013, 11:20
Jentii
Jentii is offline
Hoe oud is je broer?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 11:24
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Heb je het je ouders al verteld?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik mag mijn vriendin niet meer zien...
heelo
35 21-10-2015 14:06
Liefde & Relatie Elke keer die gedachtes weer.
On efil
13 13-07-2013 09:39
De Kantine Saaing in the rain #1617
Verwijderd
500 19-02-2012 16:42
Liefde & Relatie Beware of LOVERBOYS
Ostentation
70 12-06-2005 13:02
Liefde & Relatie misbruikt door loverboy
b00
14 28-10-2003 23:16
Liefde & Relatie Te Jong ( Lees dit please ik zit er heel erg mee!!!!!!!!!!!)
miss_sexy
72 21-05-2002 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.