Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2008, 17:21
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Een jongen heeft een vriendin. Haar moeder is gescheiden en de vader van de jongen flirt met de moeder en gaan messchien samen ook nog w00t GEZELLIG

Is er geen probleem meer. Als de zoon daar blijf slapen met ophalen. De vader is immers ook daar.

OMG
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Advertentie
Oud 29-03-2008, 18:18
Verwijderd
omfg http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1680867
Oud 29-03-2008, 18:35
Verwijderd
OMG, het is echt heel erg, maar ik schoot toch ook wel heel erg in de lach.
Oud 29-03-2008, 18:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
OMG, het is echt heel erg, maar ik schoot toch ook wel heel erg in de lach.
Idem.

OMG, leren wordt niks meer.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.

Laatst gewijzigd op 30-03-2008 om 19:38.
Oud 29-03-2008, 19:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
OMG, dat is echt zo'n streek voor de Joker.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-03-2008, 21:23
Verwijderd
Paranoide, je hebt geen toegangsrechten voor deze pagina. Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn:

1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Mogelijk probeer je het bericht van iemand anders te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren.
2. Probeer je een bericht te plaatsen? Het kan zijn dat de beheerder je account heeft uitgeschakeld of je moet nog even wachten tot je account is geactiveerd.



Wat was het?
Oud 29-03-2008, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Een forum voor epilepsiepatiënten is het doelwit van hackers geworden die allerlei knipperende afbeeldingen plaatsten waardoor sommige bezoekers migraine en epileptische aanvallen kregen. De aanval begon vorige week toen hackers via een script honderden berichten met flitsende afbeeldingen achterlieten. De volgende fase in de aanval bestond uit het gebruik van JavaScript, waarbij bezoekers automatisch werden doorgestuurd naar een pagina die speciaal ontworpen was om ernstigere epileptische aanvallen te veroorzak
Oud 29-03-2008, 21:44
Verwijderd
Lal, ik heb dat forum gevonden. Maar alles is al weggehaald.
Oud 29-03-2008, 22:13
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oh mijn god, dat is echt heel erg gemeen en ziek. Ergens vind ik het gemeen grappig maar dat mag ik eigenlijk niet vinden.

OMG, dat programma Doe maar normaal op BNN is letterlijk een Nederlandse kopie van Never mind the Buzzcocks. Inclusief de belichting, spelletjes en zelfs de presentator met shirt van The Who is wel heel erg NMtB. Maar dan is het niet grappig!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 29-03-2008, 22:25
Verwijderd
omg ik lees nu pas dat de berichten op dat epilepsieforum zijn geplaatst door ene "Pedrobear'' ;x
Oud 29-03-2008, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Oh mijn god, dat is echt heel erg gemeen en ziek. Ergens vind ik het gemeen grappig maar dat mag ik eigenlijk niet vinden.

OMG, dat programma Doe maar normaal op BNN is letterlijk een Nederlandse kopie van Never mind the Buzzcocks. Inclusief de belichting, spelletjes en zelfs de presentator met shirt van The Who is wel heel erg NMtB. Maar dan is het niet grappig!
Het lijkt ook op Dit was het nieuws
Oud 29-03-2008, 23:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
redelijk irritant
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-03-2008, 21:38
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Omg Stress
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Oud 31-03-2008, 21:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
OMG, dat programma Doe maar normaal op BNN is letterlijk een Nederlandse kopie van Never mind the Buzzcocks. Inclusief de belichting, spelletjes en zelfs de presentator met shirt van The Who is wel heel erg NMtB. Maar dan is het niet grappig!
Ja, natuurlijk, het is gewoon een remake. Net als Dit was het nieuws en Room 101.

En om de een of andere reden snappen ze bij geen van die programma's dat de Britse versies leuk zijn omdat er GRAPPIGE MENSEN te gast zijn, as opposed to Jack van Gelder. En zich maar afvragen waarom er hier minder om gelachen wordt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 21:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En nog steeds leren ze het niet dat Nederlandse versies gewoon NOOIT grappig zullen zijn. Of iedergeval niet worden als ze er mongolen neerzetten als Sander Lantinga.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-03-2008, 21:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik snap ook echt niet waarom ze steeds een paar schijnbaar willekeurige Bekende Nederlanders neerzetten, in plaats van gewoon cabaretiers.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 21:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik snap ook echt niet waarom ze steeds een paar schijnbaar willekeurige Bekende Nederlanders neerzetten, in plaats van gewoon cabaretiers.
Dat doen ze in de BBC versie toch ook? Twee teams met ieder een cabaretier en een "B-Englander".
__________________
you're not my demographic
Oud 31-03-2008, 22:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, maar daar weten de team-captains de boel altijd nog te redden, want dat zijn topkomieken.
Hier zijn het ook maar b-grappigerds. + dat in Engeland de B-artiesten ook nog verrassend grappig uit de hoek kunnen komen.

En het valt me op dat in de Nederlandse remakes belachelijk vaak doodse stiltes vallen, zelfs bij DWHN, terwijl dat in Engeland never nooit niet gebeurd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 31-03-2008, 22:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik bedoelde Bekende Englander, niet B-ster Englander.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-03-2008, 22:04
Verwijderd
Ohja, ik moest echt een beetje hard lachen om deze opdrachtbeschrijving

Citaat:
'Ga op jacht, bespiedt en doorkruis als een eenzame parasiet en voyeuristische wandelaar, die in de stad beelden van verrukkelijke uitersten ontdekt. Neem een integer, intiem en persoonlijk standpunt in (les surprises). Leg kunstzinnige aspiraties vast in woord en beeld. Poog het ogenblik van een beslissend-gedachte-moment in beeld te noteren. Begrijp het voorgevoel van het leven. Laat de muze (inspiratie) met behulp van de meegebrachte (objets trouvez) aan merkwaardige dingen, beelden weer, in de weerspiegeling van je hartslag, een concrete vorm'
Oud 31-03-2008, 22:17
Verwijderd
Duizend rologen @ die opdrachtbeschrijving met al haar glorieuze spelfouten.
Oud 31-03-2008, 22:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik bedoelde Bekende Englander, niet B-ster Englander.
Ja, maar dat zijn meestal Engelanders die bekend staan om hun humor, terwijl in de Nederlandse versie gewoon willekeurige BN'ers gekozen lijken te zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ohja, ik moest echt een beetje hard lachen om deze opdrachtbeschrijving
OMG, dan heb ik een opdrachtbeschrijving voor jou: geef de schrijver van dat stukje een nekschot.
Oud 31-03-2008, 23:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Een eenzame parasiet, wtf.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-03-2008, 23:21
Verwijderd
OMG... Mijn eerste waarschuwing.
Oud 31-03-2008, 23:22
Verwijderd
omg, ik wil altijd weten wat er op ieders banman staat
Oud 01-04-2008, 12:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
OMG, Georgina Verbaan is vreemdgegaan met die gast van Noorderlicht Nieuws!

En, Topdrop naamzoek:

Georgina is een prominent vegetariër, zij laat als prominent actrice door middel van vele acties zien wat het effect van vleesconsumptie voor de dieren is. In 2006 stond Georgina Verbaan voor de Tweede Kamer-verkiezingen op 22 november op de kandidatenlijst voor de Partij voor de Dieren als prominente lijstduwer. Ze kreeg 1337 stemmen.

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 01-04-2008 om 12:21.
Oud 01-04-2008, 12:16
Verwijderd
Er zijn dus 1337 mensen die op Georgina Verbaan durven te stemmen? Hrmm.
Oud 01-04-2008, 12:18
Verwijderd
OMG, ik ben vast een n00b, maar ik weet nog steeds niet waar dat 1337 op slaat.
Oud 01-04-2008, 12:18
Verwijderd
1337sp34k, duh.
Oud 01-04-2008, 12:19
Verwijderd
OMG, doe niet zo flauw. Ik weet het echt niet.
Oud 01-04-2008, 12:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
OMG, doe niet zo flauw. Ik weet het echt niet.
http://urbandictionary.com/define.php?term=1337
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-04-2008, 12:21
Verwijderd
Minder vragen, meer Urban Dictonary.

edit: Verdomme!
Oud 01-04-2008, 12:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Leet, afgeleid van elite.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-04-2008, 12:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Minder vragen, meer Urban Dictonary.

edit: Verdomme!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-04-2008, 12:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ga zo naar Utrecht.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-04-2008, 12:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ga zo naar Utrecht.
Dit is OMG, niet WSZ.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-04-2008, 12:27
Verwijderd
OMG, Maartenfail!

OMG, even ontopic: ik ga vrijdag op een soort van minivakantie (naar Drenthe, joechei ) maar ik ben nog een beetje ziekig en dat komt dus heel slecht uit.
Oud 01-04-2008, 12:49
fiddy
fiddy is offline
wat is omg?
Oud 01-04-2008, 14:13
Verwijderd
een uitspraak.
Oud 01-04-2008, 15:58
Verwijderd
OMG, gaat lekker met poker, weer $50 rijker vandaag
Oud 01-04-2008, 16:06
Verwijderd
OMG, echt geld?
Oud 01-04-2008, 16:08
Verwijderd
OMG ik heb drie toetsen verneukt omdat ik zo nodig voor een andere moest leren die ik belangrijker vond, en nu heb ik die ook verneukt
Oud 01-04-2008, 17:02
Verwijderd
OMG ik heb vandaag zulke gave aankopen gedaan. Op de markt stof gekocht met taarten erop en ik ben voornemens daar een jurk van te maken.
En bijnde kringloopwinkel hadden ze een sprookjesboek dat ik toen ik 6 was ofzo helemaal kapot heb gelezen, en de afgelopen jaren dacht ik regelmatig terug aan dat boek, en wat ik er niet voor over zou hebben om het te vinden. En nu heb ik het voor 2,50 <3333 en ze hadden ook LP's van Flairck, maar die heb ik toch maar niet gekocht bij gebrek aan een platenspeler. EN ik heb The Little Book of Calm :blij:
Oud 01-04-2008, 17:53
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
OMG, wat vertrekken er veel collega`s
Oud 01-04-2008, 18:28
Verwijderd
OMG een jurk met taarten erop lijkt me tof! Plaats je een foto als het ooit af komt?
Oud 01-04-2008, 19:21
Verwijderd
Citaat:
OMG een jurk met taarten erop lijkt me tof! Plaats je een foto als het ooit af komt?
Ja! Hoewel het hoogstwaarschijnlijk op een mislukking zal uitdraaien
Oud 01-04-2008, 19:51
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
OMG ik heb een planning voor aankomende week gemaakt!
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Oud 01-04-2008, 20:40
Verwijderd
Citaat:
OMG, echt geld?
Nee monopolygeld.

OMG Airplane! was flauw.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi optijd zijn #1878
Verwijderd
500 19-06-2016 14:40
De Kantine Wat is jouw laatste OMG!1!!!!! moment? #5
TopDrop
500 19-06-2008 14:10
Liefde & Relatie [Fototopic] Je vriend(in) en jij
Mindfields
501 24-05-2005 10:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.