Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2008, 08:01
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Over een klein maandje is het weer koninginnedag. Hoe vier jij het?

Ben je tijdens koninginnedag om half vier 's middags al dronken? Ga je met zusje mee naar de rommelmarkt? Hoe breng jij de dag door? Koop je iets op de rommelmarkt? Wat voor betekenis heeft koninginnedag voor je?

Als Alexander zometeen koning is, mag het van jou dan ook koningdag gaan heten? Waarom wel/niet?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2008, 08:04
Verwijderd
Ik ga misschien naar A'dam, zo niet blijf ik thuis want in mijn dorp is het alleen voor kleuters en vmbo'ers. als alexander koning is moet het gewoon zo blijven, want traditie. oja, ik moets 's morgens lopen, heb een wedstrijd
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 08:32
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren.

Als Willempje koning is, moet hij het afschaffen en ons een gewone vrije dag ervoor teruggeven. Het liefste eentje zonder oranje slingers en ballonnen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 08:36
Verwijderd
Ik probeer het ook zoveel mogelijk te negeren, maar het hoeft niet afgeschaft te worden wmb.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 09:32
Verwijderd
Ik ga denk ik naar Disco Herman in de Koornbeurs in Delft. Sowieso vind ik het altijd wel leuk om naar Delft te gaan met koninginnedag.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 10:29
~Kunst~
Avatar van ~Kunst~
~Kunst~ is offline
Ik ben jarig
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 10:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zelf heb helemaal niets met koninginnedag. Ik vind die heliumballonnen altijd wel grappig trouwens, maar ik ben geen fan van het zo veel mogelijk oranje aandoen en door de stad lopen. Soms ga ik wel de stad in om even rond te kijken maar ik koop ook nooit echt wat op rommelmarkten. Ik ben te lui om daar echt bij te kijken. Vroeger ging ik nog wel eens zitten maar we hebben nu al onze goede rotzooi verkocht, dus dan zit je daar de hele dag en is er niemand die wat van je kopen wil. Dat is frustrerend!
Als Willem Alexander koning wordt moet het natuurlijk nog wel koninginnedag blijven heten, zo hoort dat gewoon.
Mijn ouders hangen wel de vlag uit, trouwens. En soms gaan we naar het vuurwerk kijken. Het betekent eigenlijk niets voor me dus ik ga ook verder niets bijzonders doen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 11:00
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik ga uitslapen en nagenieten van het KT-Tunstall concert. En misschien een dagje fietsen, relaxen of terrasjes doen.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 11:01
Verwijderd
Vroeger ging ik wel vaker in de stad viool spelen. Toen ik daarmee begon deed nog bijna niemand dat in Maastricht en ik was natuurlijk jong en schattig dus ik verdiende vet goed. Latere jaren ging de opbrengst steeds verder achteruit .
Ik weet nog niet wat ik dit jaar ga doen, maar ik wil het nu eindelijk wel eens in een grote stad vieren. Kijken hoe dat is. Dus misschien ga ik naar Amsterdam en anders blijf ik in Utrecht .
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 11:01
Verwijderd
ik probeer meestal in belgie te zijn om al het debiele gedoe te missen, maar helaas valt groezrock dit jaar in mei, dus dat kan niet. misschien dan maar naar de cd release van the undeclinables.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 11:17
Verwijderd
Ik dacht altijd dat iedereen koninginnedag hartstikke tof vond. Maar onder de DK'ers valt dat tegen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 11:20
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Ik dacht altijd dat iedereen koninginnedag hartstikke tof vond. Maar onder de DK'ers valt dat tegen.
Ik mis de lol van het jezelf verrot zuipen echt compleet. Al die rommelmarktjes waardeer ik wel hard, maar dat is ook steeds commercieler en begint ook steeds vroeger.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 11:30
Verwijderd
Koniginnedag vieren is het toppunt van burgerlijkheid. Het koningshuis is een smerige bende criminelen en moet per direct opgeheven en onteigend worden. Mensen die pro-koningshuis zijn moeten publiek uitgelachen en bespuugd worden, want nationalisme is het laagste dieptepunt dat je als mens kunt bereiken.

Het spreekt voor zich dat ik koniginnedag mijd als de pest, open TBC en aids gecombineerd.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 11:34
Verwijderd
en hiv dan?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 11:43
Verwijderd
Citaat:
en hiv dan?
Nee, zo erg mijd ik koninginnedag nu ook weer niet. Volgens mij ben ik zelfs eens een keer in de stad geweest tijdens koninginnedag. Heel Stratums Eind vol met mensen, waarom doen mensen dat vrijwillig?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 11:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Koninginnedag vier ik niet vanwege de 'koningin'. Voor mij is het meer een dag om gezellig met vrienden te stappen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 12:06
Verwijderd
Ach, ik vind die feestvreugde wel wat hebben. Wat minder voel ik voor het lopen met 2 meter/uur door volgepropte straatjes.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 12:59
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Ik zit serieus te overwegen om wat uurtjes te gaan werken.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2008, 12:59
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
boulevard
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 13:02
Verwijderd
Ik hoop dat ik het dit jaar voor het eerst in Amsterdam ga vieren, aangezien ik daar nu een vriendje heb.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik naar Disco Herman in de Koornbeurs in Delft. Sowieso vind ik het altijd wel leuk om naar Delft te gaan met koninginnedag.
ik ga dit jaar misschien ook maar naar delft
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ben je tijdens koninginnedag om half vier 's middags al dronken?
Mogelijk
Citaat:
Ga je met zusje mee naar de rommelmarkt?
Nee, maar ik loop vaak wel met een paar vrienden een rondje, voordat we ons installeren achter een goed gevulde tafel pinten.
Citaat:
Hoe breng jij de dag door?
Lekker in de zon, anders ga ik niet.
Citaat:
Koop je iets op de rommelmarkt?
Heel soms, als ik iets zie dat ik wel grappig vindt. De laatste keer heb ik de Max Havelaar gekocht.
Citaat:
Wat voor betekenis heeft koninginnedag voor je?
Lekker in de zon klemmen.
Citaat:

Als Alexander zometeen koning is, mag het van jou dan ook koningdag gaan heten? Waarom wel/niet?
Maakt me niet uit, maar wel vind ik dat we dan allemaal ons eerste pilsje gratis moeten krijgen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 13:53
Verwijderd
Andere jaren ging ik naar een openluchtconcert, erg gezellig.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 16:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik hoop dat ik het dit jaar voor het eerst in Amsterdam ga vieren, aangezien ik daar nu een vriendje heb.
Dat kan geregeld worden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 16:27
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Niet.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2008, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Niet.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 17:12
Verwijderd
Ik ''vier'' het niet, maar ik ga waarschijnlijk wel even een rondje door het park lopen of gezellig op een terrasje zitten. Één keer ben ik in Amsterdam geweest, dat nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 19:35
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Ik blijf in mijn huis, amsterdam is veel te druk om buiten rond te lopen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 19:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Niet.

Citaat:
Koniginnedag vieren is het toppunt van burgerlijkheid. Het koningshuis is een smerige bende criminelen en moet per direct opgeheven en onteigend worden. Mensen die pro-koningshuis zijn moeten publiek uitgelachen en bespuugd worden, want nationalisme is het laagste dieptepunt dat je als mens kunt bereiken.
Nounou...
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 19:40
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Hij heeft gelijk hoor. We hebben niets aan het koningshuis.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft gelijk hoor. We hebben niets aan het koningshuis.
Kazet-groupie.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 19:57
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Kazet-groupie.
Nee hoor. Ik ben gewoon muselluf.

Zie je hoe ik 'muselluf' in plaats van het populaire 'meselluf' schreef? Anti-establishment views ftw!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Waarschijnlijk ga ik gewoon aan school werken. Heb dan nog maar 1,5 weken voor de beoordelingen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:06
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ontken de hele dag dat het koninginnedag is en vlucht naar Budapest
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:07
Lethe
Lethe is offline
Ik ga rondrijden.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:11
Verwijderd
Vroeger was koninginnedag echt de shit. In mijn herinnering was het altijd mooi weer, floten de vogeltjes. Eerst deden we spelletjes op school, en mocht je een cadeautje uitkiezen, en later waren er in het dorp ook allemaal leuke dingen te doen.

Tegenwoordig is er geen HOL meer aan! Wat mij betreft dan. De laatste 3 jaar ben ik uit principe binnengebleven, heel de dag. Maar dit jaar gaat er denk ik wel gefeest worden. Al hou ik eigenlijk helemaal niet van dronken mensenmassa's.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2008, 20:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Vorig jaar was ik naar meuk in Amsterdam geweest. Het was daar TERINGdruk
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Vorig jaar was ik naar meuk in Amsterdam geweest. Het was daar TERINGdruk
Ja, dat hoor ik ook altijd. Ik ben wel aan het roepen dat ik dit jaar eindelijk naar Amsterdam ga, maar ik weet eigenlijk niet of ik daar wel zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik vond een keer wel genoeg. Als ik uberhaupt dit jaar met koninginnedag in nederland zou zitten, zou ik echt niet nog een keer naar amsterdam gaan Over een paar jaar maar weer ofzo.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:22
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Vroeger toen ik klein was vierde ik het wel, dan ging ik met mijn oom en tante vroeg opstaan en naar de vrijmarkt. Als puber ging ik altijd wel even de stad in, maar niet speciaal uit ofzo, gewoon een beetje hangen met vrienden.
In mijn studentenstad doen ze er verassend weinig aan (hoewel er vast gezopen zal worden, maar dat is niet zo mijn ding), dus ik zelf ook. Dit jaar ga ik de dag na Koninginnedag voor 2 maanden op reis, dus ik zal vooral spullen bij elkaar aan het zoeken zijn en aan het stressen zijn denk ik
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Vroeger toen ik klein was vierde ik het wel, dan ging ik met mijn oom en tante vroeg opstaan en naar de vrijmarkt. Als puber ging ik altijd wel even de stad in, maar niet speciaal uit ofzo, gewoon een beetje hangen met vrienden.
In mijn studentenstad doen ze er verassend weinig aan (hoewel er vast gezopen zal worden, maar dat is niet zo mijn ding), dus ik zelf ook. Dit jaar ga ik de dag na Koninginnedag voor 2 maanden op reis, dus ik zal vooral spullen bij elkaar aan het zoeken zijn en aan het stressen zijn denk ik
Woe, waar ga je heen?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:29
Verwijderd
Ik denk dat ik eens over de rommelmarkt ga lopen, vorig jaar heb ik daar de meest gave dingen voor niets gekocht.

Zuipende paupers wil ik verder natuurlijk niets mee te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:32
Verwijderd
Koninginnenacht moet ik werken, nachtje doorhalen en dan op Koninginnedag op jacht gaan naar platen, als ik het nog volhoud.

Laatst gewijzigd op 10-04-2008 om 20:42.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 20:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind Koninginnedag het leukste feest van het jaar. Helaas moest ik de afgelopen 2 jaar werken op Koninginnedag, maar dit jaar niet, dus ik denk dat ik weer naar Amsterdam ga.

En als Willem Alexander koning wordt, moet het Koninginnedag blijven heten wat mij betreft. Het draait immers allang niet meer om één lid van het Koningshuis, aangezien de persoon voor wie Koninginnedag op 30 april is, al overleden is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 23:14
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Ik heb besloten om wél te gaan werken. Dit omdat het best lekker uitbetaalt, ik best weinig hoef te doen en we een paar uur praktisch alleen zijn. Prima prima, vind ik zo.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Koniginnedag vieren is het toppunt van burgerlijkheid. Het koningshuis is een smerige bende criminelen en moet per direct opgeheven en onteigend worden. Mensen die pro-koningshuis zijn moeten publiek uitgelachen en bespuugd worden, want nationalisme is het laagste dieptepunt dat je als mens kunt bereiken.

Het spreekt voor zich dat ik koniginnedag mijd als de pest, open TBC en aids gecombineerd.
Deze mening ongeveer, maar dan met een liever sausje.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 23:36
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Met mn broer in Washington DC!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 08:13
Verwijderd
Is het echt zo'n zuipfestijn in de randstad?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 09:22
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Woe, waar ga je heen?
We beginnen in Italie (Rome) en zien wel waar we uitkomen, hoewel Slovenie, Oostenrijk en Polen waarschijnlijk wel langs zullen komen... Geen idee verder, we gaan lekker backpacken
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 11:27
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Vroeger was koninginnedag echt de shit. ....Tegenwoordig is er geen HOL meer aan!...
Voor kinderen is het nog steeds leuk denk ik

Citaat:
Is het echt zo'n zuipfestijn in de randstad?
Ja het is vreselijk!!

Citaat:
Vroeger ging ik wel vaker in de stad viool spelen.
Ahw dus het was jij, die zo lief en schattig was melt:

OT: Op die geweldige dag en de dag er voor hoef ik niet te werken, omdat ik jarig ben. Het probleem is dat het zo super druk wordt dat al mijn vriendinnetjescollega's wel werken.

Vroeger ging ik heel vroeg op staan (ja hé ik wilde zo lang mogelijk jarig zijn, deden anderen dat ook?). Dan gingen mijn vader en ik naar de markt kijken en kochten we onderweg naar huis brood, om te ontbijten. Thuisgekomen was mijn mama taart aan het bakken<33. Daarna gingen we naar de kermis met vrienden of iig het hele gezin en mijn beste vriendinnetje en mijn broers beste vrienden. 's Middags was er visite en die bleef tot ik moest slapen!
<333

Vorig jaar was ik voor de 2e keer in a'dam, maar ik dronk helemaal niets dus het was veeeel minder leuk dan de keer ervoor. Dronken massa's, als je nuchter bent en een hekel hebt aan iedereen die drinkt, zijn echt vreselijk!
Dit jaar ga ik niet naar a'dam want het is net heeelemaal over met de jongen met wie ik zou gaan, eigenlijk weet ik niet wat ik ga doen. Waarschijnlijk vraag ik mijn overgroot moeder of ze op de thee/koffie komt en slaap ik heel lang uit.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Koninginnedagtopic
Miekje*
38 02-05-2012 09:16
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Een franse brief (controleren)
SneeuwGekkie!!
10 22-03-2005 17:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 173 doden ( ? ) door zware explosies in station Madrid
Gatara
373 17-03-2004 21:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.