Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2008, 19:12
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dan hoop ik toch dat men niet meeschaapt voor Coolkast, richting hem heb ik een stuk minder overtuigende argumenten gehoord, behalve dat niemand gelijkspel wil.
Als alle overblijvenden op Sador stemmen is die kans al een stuk kleiner.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Oud 13-04-2008, 19:19
Verwijderd
Tussen de overblijvenden kunnen wolven zitten die überhaupt niet kunnen stemmen en hoopten dat hun niet-stemmerij niet opviel.

Of ze zijn weg/zijn vergeten dat ze moesten stemmen/etc.

Ik wil op zich best op Sador stemmen, maar ik ga over een paar minuten m'n stem uitbrengen en het lijkt me erg sterk dat er binnen die paar minuten opeens drie mensen komen die zeggen van 'oh ja ik stem wel mee'. Dus het wordt waarschijnlijk coolkast, want ik wil geen gelijkspel.

De heks en de verrader zijn er trouwens ook al uit, dus afgezien van de wolven in de onderstaande lijst klopt het waarschijnlijk allemaal wel.

Sador
CS
Juice

Fantome
sterrenmeisje
Coolkast

Coolkast
Röps
Sador
Eye of Sauron
Katje(?)
Fantome
Pippeloen
Oud 13-04-2008, 19:32
Verwijderd
Oke, ik heb toch maar op Sador gestemd. Ik vind meeschapen stom en het kan alleen gelijkspel worden als er drie wolven in het Coolkast-lijstje staan. Die kans lijkt me ontzettend klein en als het toch gebeurt dan is dat voor de dorpelingen behoorlijk nuttig, omdat we dan een lijstje namen hebben waar we veel uit kunnen afleiden.

Dus. Ik weet dat dit wellicht een beetje verdacht overkomt, maar goed, dat moet dan maar.

En verder pfffffffffff wat een lastige hangronde

Sador
CS
Juice
Paranoide

Fantome
sterrenmeisje
Coolkast

Coolkast
Röps
Sador
Eye of Sauron
Katje(?)
Fantome
Pippeloen

Trimm Trabb, TRA, Lisaaah en Hanneke hebben hun stem niet doorgegeven.
Oud 13-04-2008, 19:40
Verwijderd
Ik had trouwens mijn stem gewijzigd naar Sador.
Hopen dat er wat wolven tussen mijn stemmers zitten.
Oud 13-04-2008, 19:47
Verwijderd
Wat flauw, om dat zo achteraf te zeggen. Ik heb nu een beetje spijt van m'n stem, maar goed, even afwachten wat het resultaat is.
Oud 13-04-2008, 19:48
Verwijderd
Ik had hem om 20.24 gewijzigd.
Oud 13-04-2008, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ik had hem om 20.24 gewijzigd.
volgens mij is dat te laat. je moet voor 20:00 uur gestemd hebben, ik denk niet dat je daarna nog kan veranderen.
Oud 13-04-2008, 19:52
Verwijderd
nee, je hebt tot half 9 om te stemmen.
Oud 13-04-2008, 19:55
Verwijderd
Dat is nieuw voor me. Ik dacht altijd 20:00 uur.
Oud 13-04-2008, 19:56
Verwijderd
Volgens mij stond dat er steeds: stemmen kan tot half 9
Oud 13-04-2008, 19:57
Verwijderd
pagina 1 en dan onderaan het verhaal,
vet & rood
Oud 13-04-2008, 20:24
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Nou we gaan het zien ik ben benieuwd.
Oud 13-04-2008, 20:25
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Sterrenmeisje en Eye of Sauron hadden smaragden en andere juwelen meegenomen uit de Chateau noir. Ze liepen met hun buit naar de uitgang. Nou sterrenmeisje, ik denk dat we nog wel een winkel kunnen leegroven. Er is zoveel paniek. Inderdaad, zei eye of sauron. Maar ik vraag me af wat nou een leuke winkel is. Sterrenmeisje dacht er even over na. Ze kon zich ook zo snel niets bedenken. Hoewel… misschien zouden horloges wel wat zijn. En dan niet van die dingen van de kermis die de volgende dag uit elkaar vallen, maar een echt mooi goud horloge. Dit was een geweldige kans voor ze. Ik heb het!, zei Eye of sauron, alsof ze sterrenmeisjes gedachten had gelezen. We zoeken een mooi horloge voor je.

Rops en coolkast zaten voor het computerscherm en hadden net gezien dat topdrop was doodgegaan na zijn mooie superman-imitatie. Rops was het eens met coolkast. Wat een pedo was die topdrop. Hij keek op de andere computerscherm. Hij zag een meisje wanhopig zoeken. Het was hanneke. Toen zag pippeloen het ook. PAPAAAA!!! schreeuwde ze. En ze liep het kamertje uit, op zoek naar haar vader TRA. Nou, zei coolkast, die zijn we dan mooi kwijt. Misschien is er weer iets vermakelijks te zien op de schermen.

En ja hoor, er was weer iets vermakelijks te zien op de computerschermen. Paranoie, rende achter een groepje mensen aan. Cherry springs, lisaaah, en sador waren op de vlucht voor paranoie. Check dat, zei rops. Een of andere mafketel rent achter 2 mensen aan. Hadden we eerst niet gezien dat die iemand om het leven had gebracht? Verrek, je hebt gelijk zei coolkast. Misschien kan paranoie weer gaan zorgen voor vermaak.

Trimm trabb en fantome hadden zich eerder al ook bij die groep gevoegd. Ze hadden immers al gezien hoe paranoie dun hout had omgebracht. Meer wilden ze absoluut niet zien. Sador en lisaaah waren ook al de V&D uit gevlucht. Toen ze een hoek omrenden siste Sador dat ze de C&A in moesten duiken. Hopelijk verloor paranoie dan het spoor. Paranoie had het niet gezien. Toen ze de hoek om rende vroeg ze zich af waar de rest gebleven was. Ze liep op de gok de C&A in en daar zag ze lisaaah, sador, trimm trabb en fantome staan.

Ze bleven staan en keken elkaar aan. Overhandig mij Lisaaah. Ik wil haar nu hebben, zei paranoie. Nooit, zei sador. Dan zal ik jullie helaas allemaal moeten vermoorden, zei paranoie. Dat kan je niet maken, zei trimm trabb. De politie is er zo en zal je inrekenen. Lisaaah en sador fluisterden in elkaars oor. Trimm trabb had het gezien en probeerde paranoie af te leiden. Dat kan ik wel degelijk maken, zei paranoie. Ze deed een duivels lachje. En nu wil ik lisaaah. Ok, zei trimm trabb. Maar we willen er wel wat voor terug. Lisaaah en sador waren nog steeds gejaagd aan het overleggen. Oh jah? zei paranoie. Ik bevind me anders in een veel betere situatie om te handelen dan jij, zei ze. Ik ben gewapend en jij niet.

Lisaaah en Sador waren inmiddels klaar met overleggen. Sador viel paranoie aan. RENNEN… schreeuwde sador. Lisaaah, trimm trabb en fantome wisten niet hoe snel ze weg moesten komen. Even was paranoie met stomheid geslagen. Toen viel ze op de grond samen met sador. Sador had haar omver gestoten. JIJ VERREKTE KLOOTZAK!!! schreeuwde Paranoie in een razernij. En ze stak Sador neer. Nog voor hij kon reageren was hij dood. Morsdood. En hij was in de tussentijd leeg aan het bloeden. KLOOTZAK!!! reageerde paranoie nogmaals. Lisaaah, trimm trabb en fantome waren ontsnapt, maar wat had het gekost?




De dorpelingen hebben Sador opgehangen. Alweer een goede keus van de dorpelingen, want hij was een gemene weerwolf.



1. Cherry Springs
2. Pippeloen
3. Katje
4. sterrenmeisje
5. Vlindertje (verrader)
6. TopDrop (dorpeling)
7. Krynn (ziener)
8. AllureV (heks)
9. Eye Of Sauron
10. Sador (weerwolf)
11. Fantome
12. Dun Hout (dorpeling)
13. Trimm Trabb
14. TRA
15. Paranoide
16. Coolkast
17. Röps
18. Lisaaah
19. zoemzoem (dorpeling)
20. Hanneke
21. Uice
22. x-spekkie-x (jager)

Opgegeten
Opgehangen
Doodgeschoten

De wolven mogen morgen tot half 9 wraak nemen. De tovenaar en ziener mogen ook hun ding doen. Succes!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-04-2008, 20:27
Verwijderd
YESSSSSSSSSSSSSSSSS, pak aan, wolfjes
Oud 13-04-2008, 20:30
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Yeah baby! :cheer:
Er zitten nu 3 mensen in het lijstje voor Coolkast die niet op hem gestemd hebben. Wie? En waarom? En op wie hebben de anderen gestemd?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-04-2008, 20:32
Verwijderd
dat werd tijd
Er zitten minimaal 2 wolven tussen de coolkast stemmers, en een paar mensen hebben niet gezegd wie ze stemmen.
Oud 13-04-2008, 20:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Yeah!

Wel kut dat zoveel mensen niet gezegd hebben op wie ze hebben gestemd, want ik wilde zeggen dat er nog één of twee wolven in de coolkastlijst zitten maar als de stillerds ook op Sador gestemd hebben dan meh.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 20:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb last minute op Sador gestemd. Hem vertrouwde ik ook al niet, en de kans dat hij de meeste stemmen kreeg was groter dan bij Fantome. Ik wou even zien hoeveel stemmen iedereen zou krijgen. Vandaar.

Maar nu weten we dus wel dat er wat wolfjes in de Coolkast lijst staan...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-04-2008, 20:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
dat werd tijd
Er zitten minimaal 2 wolven tussen de coolkast stemmers, en een paar mensen hebben niet gezegd wie ze stemmen.
Hoezo minimaal twee? Achter Katje stond een vraagteken en coolkast heeft uiteindelijk op Sador gestemd, hè.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Yeah baby! :cheer:
Er zitten nu 3 mensen in het lijstje voor Coolkast die niet op hem gestemd hebben. Wie? En waarom? En op wie hebben de anderen gestemd?
Twee, want coolkast heeft zijn stem gewijzigd en Trimm Trabb stemde ook op Sador. Of eigenlijk één, want Sador staat ook in die lijst en hij kan helemaal niet stemmen.

Katje heeft een vraagteken achter haar naam, what's up met dat? Misschien heeft ze wel niet gestemd. Er zit in elk geval nog één wolf in die lijst, denk ik. Of coolkast is geliefden met iemand uit zijn lijst, waarbij zijn geliefde natuurlijk op Sador heeft gestemd en alleen in de coolkast-lijst staat om onopvallend te doen.
Oud 13-04-2008, 20:37
Verwijderd
Yes!
dorpelingen naar de top, de wolven krijgen de strop!
Oud 13-04-2008, 20:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-04-2008, 20:38
Verwijderd
omg Sador was echt de laatste die ik verdacht

Update van deze hangronde:

Sador
CS
Juice
Paranoide
coolkast
Trimm Trabb

Fantome
sterrenmeisje

Coolkast
Röps
Sador
Eye of Sauron
Katje
Fantome
Pippeloen

TRA, Lisaaah en Hanneke hebben hun stem niet doorgegeven.

Hm. Dan was het 5-5 voor zover we nu weten.
Oud 13-04-2008, 20:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind mezelf, CS en Paranoide nu helemaal niet verdacht.

Pippel ook niet echt, want ze staat weliswaar bij coolkast, maar de opmerking dat er nog minimaal twee wolven in de coolkastlijst staan zou een wolf denk ik niet maken, ook omdat het niet klopt.

En Katje had als ze een wolf was denk ik haar naam in bovenstaande post ook niet onder Kast gezet.

Wel kut: als TRA, Lisaaah of Hanneke een wolf is, gaat die nu natuurlijk zijn naam ook achter Sador zetten zodat het bedenken hoeveel wolven er in de Kastlijst staan helemaal lastig wordt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 20:41
Verwijderd
Oh en Lisaaah, TRA, Hanneke, en Trimm Trabb hebben zowel deze als vorige hangronde allevier hun stem niet van te voren doorgegeven. Dat is niet alleen lame maar ook verdacht imo.
Oud 13-04-2008, 20:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Bovendien staat Trimm Trabb in Vlindertjes lijstje van niet-verdachten.

Maar ik moet zeggen dat ik voor de volgende hangronde ook wel naar sterrenmeisje neig, vanwege haar absurde reden om op Fantome te stemmen (zeker weten of ze de Cupido is).
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Oh en Lisaaah, TRA, Hanneke, en Trimm Trabb hebben zowel deze als vorige hangronde allevier hun stem niet van te voren doorgegeven. Dat is niet alleen lame maar ook verdacht imo.
Eh, nee.

Overigens ben ik de afgelopen dagen niet online geweest.


En het is natuurlijk ontzettend relatieonverantwoord maar ach

Weerwolf dood
Oud 13-04-2008, 20:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Bovendien staat Trimm Trabb in Vlindertjes lijstje van niet-verdachten.

Maar ik moet zeggen dat ik voor de volgende hangronde meer naar sterrenmeisje neig, vanwege haar absurde reden om op Fantome te stemmen (zeker weten of ze de Cupido is). Alhoewel dat ook gewoon dom spelen kan zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 20:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat niet doorgeven van net heb ik verklaard, en vorige keer had ik al vroeg een stem doorgestuurd omdat ik de hele dag moest werken en pas om 10 uur thuis zou zijn. Daardoor was ik vergeten dat hier ook nog door te geven.
Plus dat ik nog in de n00b-katuitdeboomkijkfase zit.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-04-2008, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vertrouw Fantome voor geen meter.
Allereerst om haar beweringen cupido te zijn, terwijl je zoiets helemaal niet bekend mag maken, dus ik denk dat het een afleidings tactiek is. Ook zegt ze dat ze haar theorie al voor de eetronde postte en overtuigd was opgevreten te worden, maar dit vreemd genoeg niet gebeurde. Als ze wolf is dan zullen haar medewolfjes haar natuurlijk niet pakken.

Maar ze verdenkt nu wel ineens Sador, terwijl het eerst een beetje leek of ze hem probeerde te redden. Hij had eerst op Coolkast na de meeste stemmen. En dan nog even zeggen dat ze echt geen schaap is. Mss alleen een wolf in schaapskleren.

hmm.
Trimm Trabb is nu mijn hoofdverdachte vanwege deze post, waarin ze men probeert op te jutten tegen Fantome, en Sador subtiel verdedigt.

Verder verdenk ik sterrenmeisje nu ook. Zij wil nu ook weer op Fantome stemmen- misschien hebben de wolven afgesproken te proberen Fantome op te laten hangen?

En Eye of Sauron heeft ook een plaatsje in mijn verdachtenlijst verworven. Hij zei op coolkast te gaan stemmen 'omdat zijn redenering nergens op slaat' (om op Sador te stemmen).
Oud 13-04-2008, 20:56
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Overigens vertelt Lisaaah's postgeschiedenis dat ze de afgelopen dagen wel degelijk online is geweest.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-04-2008, 20:59
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Wow een weerwolf dood! Mja ik had het dus serieus niet verwacht door zijn afwijkende gedrag toen iedereen voor AllureV ging. Nu is Paranoide ook weer een heleboel veel minder verdacht aangezien Sador de hele tijd voor Paranoide zat te lobbyen.

En ja verder wacht ik de beschuldigingen maar rustig af. Ik sta gewoon duidelijk in het verkeerde rijtje nu...
Oud 13-04-2008, 21:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm Trabb is nu mijn hoofdverdachte vanwege deze post, waarin ze men probeert op te jutten tegen Fantome, en Sador subtiel verdedigt.
Ik verdedigde Sador helemaal niet, waarom zou ik anders op 'm stemmen?
Ik vond het juist vreemd dat Fantome hem eerst verdedigde en haar stem aan Coolkast gaf.
Coolkast vind ik nl niet echt verdacht over komen. De reden van niet stemmen op Sador zou mss kunnen betekenen dat ze meer wist.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-04-2008, 21:05
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Mooi, goed gestemd! De vraag is daarmee of Paranoide afvalt als weerwolf omdat zij het meest werd verdacht...

Note: ik heb niet bijgelezen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 13-04-2008, 21:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, en in den beginne verdacht ik jou ook al Katje en nu is dat gevoel weer terug, aangezien jij ook niet op Sador stemde en mij verdacht probeert te maken.
Ik hou u in de gaten mevrouw.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-04-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ik verdedigde Sador helemaal niet, waarom zou ik anders op 'm stemmen?
Je hebt achteraf pas gezegd dat je op hem hebt gestemd, dat is wel convenient.

TRA, Hanneke en Lisaaah?
Oud 13-04-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
En Katje had als ze een wolf was denk ik haar naam in bovenstaande post ook niet onder Kast gezet.
Dat zegt niks. In het vorige spel was ze verrader en toen liet ze haar naam ook in de lijst met Twinkebel-stemmers staan, ondanks dat iedereen uit die lijst toen verdacht werd.

Het is juist een slimme zet. Als je uit die lijst probeert te komen valt dit op en is het verdacht, maar als je je naam laat staan is het onopvallend en zeggen mensen bovendien dat het niet echt wolfgedrag is om zo riskant te doen.

Het is niet dat ik haar verdacht vind, maar dat ze in de lijst blijft staan zegt in elk geval niets over haar onschuld.
Oud 13-04-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, en in den beginne verdacht ik jou ook Katje en nu is dat gevoel weer terug, aangezien jij ook niet op Sador stemde en mij verdacht probeert te maken.
Ik hou u in de gaten mevrouw.
Je wakkert mijn verdenkingen alleen maar aan
Oud 13-04-2008, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Mooi, goed gestemd! De vraag is daarmee of Paranoide afvalt als weerwolf omdat zij het meest werd verdacht...

Note: ik heb niet bijgelezen.
Wat heb jij gestemd, TRA?
Oud 13-04-2008, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Note: ik heb niet bijgelezen.
Ga bijlezen dan.
Oud 13-04-2008, 21:10
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Wat heb jij gestemd, TRA?
DP, zoals ik in mijn bericht (toen ik ook als laatst online was) vanmiddag beschreef vond ik de theorie van Juice een goede en naar die theorie heb ik dan ook gestemd.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 13-04-2008, 21:11
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ga bijlezen dan.
Morgen misschien.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 13-04-2008, 21:11
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mja dat was te verwachten dat er steeds meer "ja ik heb ook op Sador gestemd" volk komt.
Oud 13-04-2008, 21:14
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Basterds. Oh well, ik heb me prima vermaakt.

*huilt naar de maan*
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 13-04-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Mja dat was te verwachten dat er steeds meer "ja ik heb ook op Sador gestemd" volk komt.
Inderdaad, maar het kan geen kwaad om er nog eens naar te vragen Alle nieuwe informatie is welkom wat mij betreft, aangezien je aan iemands manier van reageren ook iets kan afleiden. Of aan hoe lang het duurt voordat ze iets zeggen. Of aan iets anders. Hoeft allemaal niet, maar wie weet. Elke nieuwe post in dit topic is er één waar misschien iets aan af te lezen valt en zolang er genoeg mensen actief blijven zeggen zelfs de posts die níet gemaakt worden iets. Dus ja.
Oud 13-04-2008, 22:54
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik was gister in Utrecht, en vandaag was m'n neefje ook nog hier. Ik ben het wws toen een beetje vergeten Dus ik heb niet gestemd.

Ik heb ook ngo niet alles bijgelezen, maar ik zie iig een wolf dood
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 13-04-2008, 22:56
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
En Eye of Sauron heeft ook een plaatsje in mijn verdachtenlijst verworven. Hij zei op coolkast te gaan stemmen 'omdat zijn redenering nergens op slaat' (om op Sador te stemmen).
Sorry, maar dat tussen haakjes klopt niet. Ik doelde op Coolkast's redenering om op Fantome te stemmen. Pas daarna zegt ie dat hij zijn stem gewijzigd heeft in Sador.
Ik reageerde op deze quote:
Citaat:
Ik ga voor Fantome, omdat het zo'n lullige rede vind om op mij te stemmen...
Eerst op Sador stemmen, en de mensen die op Sador stemmen verdacht maken,
en dan op mij gaan stemmen.
Je weet wel naar wie mijn stem gaat
Hij geeft hier aan op Fantome te stemmen met een redenering waar geen touw aan vast te knopen is. Dat vond ik verdacht.

en yay, de eerste wolf dood
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 13-04-2008, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Sorry, maar dat tussen haakjes klopt niet. Ik doelde op Coolkast's redenering om op Fantome te stemmen. Pas daarna zegt ie dat hij zijn stem gewijzigd heeft in Sador.
Oh I see. Verkeerd gelezen dan, sorry.
Oud 13-04-2008, 23:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij geeft hier aan op Fantome te stemmen met een redenering waar geen touw aan vast te knopen is. Dat vond ik verdacht.
Ik vind het eerder onhandig spel. Dan is sterrenmeisje reden om op Fantome te stemmen vele malen verdachter.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2008, 23:03
Verwijderd
yeah weerwolf awwww sador.. (sorry lieffie)

okeej, dit klinkt nou heel lame, maar mijn eerste post over sador was enkel om dingen uit te lokken en wat meer grip op het spel te krijgen. door niet op hem te stemmen, maar op fantome wilde ik meer kennis uit het stemmen halen. en voor mij is dat gelukt. én een wolf dood, én een hele nieuwe golf theorieen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Het weerwolfspel#46
Cherry Springs
500 11-04-2008 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.