Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2008, 01:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
First of all, I am not allowed to post anything game-related. Since this has nothing to do with the game, I can post it all I want. Secondly, even if it would have been game-related I perhàps would have received a warning, nothing more. I have a lot of them already, so who cares. My third point would be that I'm right, because it actually IS annoying like hell. And last but not least: it's you're, not your, so shut up if you're not able to post in English without errors.

Kusje voor degene die hier spelfouten uithaalt btw.
Het verbindingsstreepje natuurlijk, en je kunt beter zeggen 'annoying as hell'. Laat dat kusje maar zitten.

Edit: geen fout, maar 'my last point would be' is natuurlijk verschrikkelijk lelijk en pretentieus show-offtaalgebruik. 'My last point is' volstaat.

Zoals bekend heb ik enorme verdenkingen voor sterrenmeisje vanwege haar compleet onlogische redenen op Fantome te stemmen. Het zou voor een wolf wel obvious zijn, maar ik geloof gewoon niet dat een dorpeling zo een stemronde weg zou gooien.

Mijn stem gaat voorlopig naar haar.

Hanneke
Pippeloen

Katje
Trimm Trabb

sterrenmeisje
Juice
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 15-04-2008 om 07:45.
Advertentie
Oud 15-04-2008, 08:32
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
"Your" ipv "you're" is toch gewoon straattaal achtig?

Maargoed, nu weet ik niet meer op wie ik moet stemmen. Ik heb al snel de neiging te schapen, maar als ik naar m'n lijstje kijk dan ga ik op EoS stemmen. Of Coolkast die op de 2e plaats staat. Hanneke komt pas op plaats 3.

Trimm Trabb vind ik ook een beetje verdacht. Eerste spel toch? Als je wolf bent speel je het wel goed. Toch vind ik het een hele vage reden om op Katje te stemmen en je lobby vervolgens bij Paranoide vind ik een wolventrekje.
Oud 15-04-2008, 09:11
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ja want zo stom ben ik inderdaad En dan ook nog zeggen dat ik niet op dp heb gestemd.
*moet lachen*
niet het wwspel persoonlijk opvatten
ik denk niet dat je dom bent hoor. :kusje:
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-04-2008, 09:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zie trouwens ook wel wat in Trimm Trabb, omdat zij de laatste overlevende is op Vlinders lijstje van niet-verdachten. Het lijkt me sterk dat ze daar alleen maar dorpelingen op had staan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-04-2008, 09:25
Verwijderd
Nou, ik heb de hele dacht ww-speldromen gehad, en toen ik wakker werd was het eerste waar ik aan dacht weer Trimm Trabb ;x
Eerst vond ze mij verdacht omdat ik niet op Sador stemde, en omdat ik haar verdacht maakte, en nu gooit ze het weer op onderbuikgevoelens. Ik zet mijn stem voorlopig bij haar neer. De stemmen zijn op dit moment dan wel erg verdeeld, maar iemand moet de eerste zijn die op haar stemt, en ik vind haar het meest verdacht, dus here we are. Sterrenmeisje vind ik ook behoorlijk verdacht, en Hanneke in iets mindere mate, dus misschien verander ik mijn keuze in de loop van de dag nog, als dat beter uit komt.
Uch, dit is eigenlijk precies hetzelfde als wat ik gisteravond postte, maar ja ;x

Hanneke
Pippeloen

Katje
Trimm Trabb

sterrenmeisje
Juice

Trimm Trabb
Katje
Oud 15-04-2008, 09:26
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga ook maar eens mijn hersenkronkels op schrift zetten.

sterrenmeisje: Verdacht. Ik denk echt dat ze één van de geliefden is. Ik vermoed met Coolkast. Dit denk ik omdat ze zo vreemd deed die ronde dat het tussen Sador en Coolkast ging. Ze wilde Fantome er per sé uit hebben, omdat deze waarschijnlijk cupido is. Ik vermoed dat ze uiteindelijk voor sador gegaan is, omdat ze Coolkast er niet uit wilde hebben.

Coolkast: Waarschijnlijk geliefde van Sterrenmeisje, maar hier ben ik iets minder zeker van dan dat Sterrenmeisje geliefde is. Dit denk ik omdat Sterrenmeisje zich in allerlei bochten probeerde te wringen om toch vooral niet op Coolkast te hoeven stemmen. Ook was hij de enige die (in eerste instantie) Sterrenmeisje volgde op Fantome.

Fantome: cupido

Paranoide: Kandidaat-leerlingziener. Het probleem is alleen dat Katje dat ook best wel eens kan zijn. Omdat Para's naam bij Sador in het lijstje staat ben ik echter geneigd te denken dat zij de echte is, en Katje een faker.
Ze geeft aan dat ze Lisaaah, Katje en Röps verdacht vind. Ze kan niet van alledrie de functie hebben opgevraagd, want ze werd pas ziener na de dood van Krynn. Dus concluderen dat ze alledrie wolf zijn is voorbarig. Van Röps weet ik zelf vrij zeker dat ie wolf is, dus dat pleit ook in Paranoides voordeel.
Als Paranoide echt leerlingziener blijkt dan is Katje waarschijnlijk wolf.

Katje: Kandidaat-leerlingziener. Als zij dood gaat en ziener blijkt te zijn, dan is Paranoide dus de faker.
Katje vind Trimm Trabb verdacht. Mocht Paranoide geen ziener blijken, dan is Katje het dus en dan is Trimm Trabb vrijwel zeker een wolf.
Lastig lastig dit. Om echt conclusies te kunnen trekken moet één van beide dames (Paranoide of Katje dus) dood, maar eigenlijk wil ik ze geen van beide dood hebben, omdat ze allebei de leerlingziener kunnen zijn.

Trimm Trabb: Is mij nog niet echt opgevallen, behalve dat Katje haar verdacht vind, en omdat ze de laatste overlevende is op de lijst van Vlinder's niet-verdachten. Mag nog wel even blijven leven totdat Katje of Paranoide eruit gaat, dan weten we waarschijnlijk meer over haar functie.

Röps: Zeer verdacht. Hij valt zo'n beetje iedereen aan, zonder daar nou echt argumenten voor te geven. Hij kiest zijn doelen ook zorgvuldig uit, voornamelijk mensen die al eerder genoemd zijn. Eigenlijk neemt hij weinig risico's in zijn verdachtmakingen, maar zit ons wel heel subtiel te beïnvloeden. Een typische wolventaktiek. Ik vermoed, nee ik weet vrij zeker, dat Röps wolf is.

Pippeloen: Is mij dit spel nog niet echt opgevallen. Geeft aan dat ze Hanneke verdacht vind vanwege haar postgedrag en daar kan ik me wel in vinden

Lisaaah: Lastig geval. Ze is redelijk inactief. Dan kan ze natuurlijk een stille wolf zijn, of ook gewoon een inactieve dorpeling. Wat bij haar wel opvallend is dat ze vrijwel nooit zegt op wie ze gestemd heeft, of ze zegt het pas achteraf. Dat is natuurlijk lekker veilig.

Hanneke: Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Lisaaah, alleen is het bij Hanneke de tegenwoordig de gewoonte. Vroeger (toen ik vaak spelleider was) was Hanneke altijd één van de meest fanatieke spelers, maar de huidige spellen is Hanneke nog maar een schaduw van de speler die ze vroeger was. Best wel jammer eigenlijk, want ze is een ervaren speler die erg goed is in het spel. Het komt er tegenwoordig alleen niet meer uit...

TRA: Zo inactief als de pest, dus is ook niet veel over te zeggen

Uice: Ook een lastig geval. Hij gaat fanatiek op Sterrenmeisje, wat natuurlijk heel begrijpelijk is omdat zij waarschijnlijk één van de geliefden is. Maar ook de wolven hebben baat bij de dood van de geliefden. Toch ben ik (voorlopig) geneigd te denken dat Uice een dorpeling is. Er zijn iig een hoop mensen die ik verdachter vind dan hij.

Als conclusie kom ik hier dus op uit:
Geliefden: Sterrenmeisje en waarschijnlijk Coolkast.
Wolven:
Eerste wolf: hoogstwaarschijnlijk Röps.
Tweede wolf: is een beetje afhankelijk van wie de ziener is, maar dat kan dus Trimm Trabb of Katje zijn. Katje als Paranoide ziener is, Trimm Trabb als Katje ziener is.
Derde wolf: waarschijnlijk een van de inactieven, dus Lisa, Hanneke of TRA. Maar dat is puur speculatie. Andere mogelijkheid is natuurlijk ook dat één van de geliefden tevens wolf is.

Ik ga stemmen op Röps, omdat ik liever een wolf eruit wil hebben ipv de geliefden. Dat kan altijd nog wel namelijk. En de geliefden mogen ook stemmen, die willen net zo graag de wolven eruit hebben als wij.
Mocht het nou gelijkspel dreigen te worden, dan kan ik altijd nog met Uice meegaan op Sterrenmeisje.

Hanneke
Pippeloen

Katje
Trimm Trabb

sterrenmeisje
Juice

Trimm Trabb
Katje

Röps
Eye of Sauron
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 15-04-2008, 09:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ eye of Sauron, ik wou net posten dat ik vermoed dat Katje lz is....
nu jij dat ook post, vermoed ik dat des te meer.
Verder vind ik Hanneke nog verdacht en Lisa.
Ik ga deze ronde mee met Katje en stem op Trimm Trabb.
Ik kan het topic tot 13 uur in de gaten houden, daarna moet ik weg!

Hanneke
Pippeloen

Katje
Trimm Trabb

Sterrenmeisje
Juice

Trimm Trabb
Katje
Fantome(?)

Rups
EOS

p.s. ik denk dat katje lz is, ook omdat ze dus niet opzichtig mag zijn daarin en zeggen dat je 'onderbuikgevoelens' hebt, 'gedroomd hebt over' etc. is wel een goede manier om toch iets duidelijk te maken, vind ik
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-04-2008, 09:41
Verwijderd
Ik post ook maar even iets over alle nog levende spelers:

Trimm Trabb, sterrenmeisje
Het meest verdacht.

Coolkast, Röps, TRA, Hanneke
De middenmoot. Van Coolkast denk ik ook dat wel eens geliefden zou kunnen zijn met sterrenmeisje. Röps krijg ik eigenlijk niet goed hoogte van. TRA vind ik uit dit lijstje het minst verdacht, hij is te afwezig en ongeïnteresseerd. Hanneke het meest verdacht.

Uice, Eye Of Sauron, Lisaaah, Pippeloen, Paranoide, Fantome
Deze spelers vind ik niet verdacht. Ik denk dat Pippeloen of Uice de leerlingziener is. Tovenaar is denk ik Uice of Eye Of Sauron.
Oud 15-04-2008, 09:43
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hmm, hier ontkent katje dus haar llz zijn.
het zou onlogisch zijn dit te doen, als ze het wel was (tenzij ze bang is opgeten te worden??)
Katje, waarom was Trimm dan ookalweer verdacht? *gaat nog even lezen*
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-04-2008, 10:10
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik heb de post van EoS niet helemaal gelezen, maar ik zit ff tussen 2 colleges door. Reactie + definitieve stem volgt.

Waarom wordt er opeens openlijk gespeculeerd over de leerlingziener? Eerst EoS en dan Katje en Fantome met een reactie daarop. Ik vind het dus echt helemaal niet logisch om daar over te discussieren, omdat het voor de wolven erg gemakkelijk gemaakt wordt. Of zie ik nu wat over het hoofd?
Oud 15-04-2008, 10:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik zie trouwens ook wel wat in Trimm Trabb, omdat zij de laatste overlevende is op Vlinders lijstje van niet-verdachten. Het lijkt me sterk dat ze daar alleen maar dorpelingen op had staan.
eerst dacht ik eigenlijk dat alle namen die Vlinder had gepost dorpelingen zouden zijn... maar iedereen leek meer voor de theorie te gaan dat er toch tenminste een wolf in zou zitten. Daarvanuitgaande zou het idd kunnen...

@ Rups: ik denk inmiddels eigenlijk niet dat Katje LLZ is. dacht het alleen door haar onderbuikgevoelens gedoe enzo. en daarom ben ik niet meer zo zeker van Trimm Trabb. Maar ik denk niet dat Trimm Trabb een 'goede' functie heeft, dus ik kan het ook wel gokken eigenlijk...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-04-2008, 10:27
Verwijderd
Oke, ik ben gegaan voor Trimm Trabb door wat Uice ergens heeft gezegd over de Vlinderlijst, daar zit wel wat in. En nu moet ik echtttt weg
Oud 15-04-2008, 10:49
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
dilemma dilemma. ik moet nu ff opruimen en met een uurtje weg. Ik wil eigenlijk neit meer op TT stemmen (zie hierboven) maar op Hanneke, alleen werkt dat gelijkspel in de hand en dat wil ik nog véél minder. Als er binnen nu en een uur blijkt dat ik, door Hanneke te stemmen, geen risico op gelijkspel neem, doe ik dat en anders laat ik mijn stem op TT staan (en is er geen kans meer dat ik hem wijzig, want... mensen ophalen, naar scheveningen, daar eten en dan naar Tarzan )
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-04-2008, 11:44
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik ga eens op m'n eigen lijstje af. Schapen kan altijd nog om m'n eigen huid te redden en zo te zien heeft EoS mij de oorlog verklaard. Dan gaan we daar maar eens gebruik van maken om de discussie wat op gang te brengen, met gevaar voor eigen leven.

Dat lijstje van EoS, daar kan ik me dus echt helemaal niet in vinden. Mijn eerdere reden, dat hij niet echt een goede reden heeft gegeven om te stemmen gaat in ieder geval niet meer op, aangezien hij toch een poging doet.

Wat wel op gaat is dat hij ten eerste de mensen die ik redelijk betrouwbaar vind (Katje, Sterrenmeisje (ja toch echt), mezelf (uhu) en in mindere mate Uice) als verdachten opgeeft. Ten tweede vind ik dat hele "wie is de ziener"-verhaal uiterst verdacht. Het is echt geen dorpelingen-gedrag om de ziener een beetje open te gaan gooien. En dat er dan dorpelingen (Fantome en volgens mij ook Katje) reageren vind ik ook niet echt verstandig.

Dan is er nog de redenering van EoS om mij verdacht te vinden. Of nee ik ben wolf zelfs, niet eens verdacht. Ik heb tot nu toe enkel Coolkast en EoS "aangevallen" en dat met Sterrenmeisje was meer een voorval. Dan val ik volgens EoS iedereen een beetje aan. Ik herken zijn verwijt aan mij eerder in EoS zelf.

Hanneke
Pippeloen

Katje
Trimm Trabb

Sterrenmeisje
Juice

Trimm Trabb
Katje
Fantome(?)

Rups
EOS

EoS
Rops
Oud 15-04-2008, 11:51
Verwijderd
hè verdorie. hoe kunnen nou de mensen die ik het meest verdacht vind, op elkaar gaan stemmen!?

tot nu toe gaan er stemmen naar hanneke en trimm trabb, die ik beiden wel een beetje verdacht vind (meer dan katje iig, maar de eerste twee posten zo weinig, dus er is weinig om op af te gaan), naar mij (op wie ik natuurlijk niet ga stemmen) en naar rops en eos, mijn twee kandidaat-wolven. maar trimm trabb en dat lijstje van vlinder, dat is op zich een goed punt... hmzz
Oud 15-04-2008, 11:53
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Zij wil graag de geliefden eruit, dit wilde sador ook zo nodig en die was ook wolf. Als wolf komt dat wel goed uit natuurlijk, dan zijn de verdachten buiten je straatje.
Ik wil de geliefdes uiteraard ook een keer dood hebben, maar ik heb nu liever een wolf dan de geliefdes.
Verder is ze ook erg stil. Ik zie dat ze al een paar keer eerder verdacht is geweest, maar dat heeft verder nooit doorgezet.
Als alle wolven dood izjn en de geliefdes nog niet, dan hebben de geliefden gewonnen. Niet de dorpelingen. En hoe langer het duurt voor ze eruit zijn, hoe meer invloed ze kunnen hebben door gelijkspel te maken etc. Daarom denk ik dat de geliefden beter nu al het spel uti kunnen.

Verder vond ik EoS verdacht, omdat hij niet veel post, wat hij (volgens mij) vroeger wel deed. Maar hij heeft net wel veel gepost, dus daar wacht ik nog wel even mee.

Ik stem - tenzij blijkt dat ik daarmee gelijkspel maak - op Sterrenmeisje.

Edit: Ik denk niet dat het raar is om openlijk te bespreken wie de ziener is. Zolang de tovenaar ngo in het spel is kan die ziener namelijk ook beschermt worden.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 15-04-2008, 11:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Sterremeisje, kun je please laten weten of je een stem naar Hanneke of Trimm Trabb doet (of iemand anders). Ik moet echt zo weg, maar wil op één van die twee gaan stemmen nu en géén gelijkspel veroorzaken.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-04-2008, 11:58
Verwijderd
ik ben het idd met hanneke eens dat de geliefden er snel uitmoeten. misschien hebben we pech, en zijn we dan twee dorpelingen kwijt, maar ik denk dat dat op zich nog steeds opweegt tegen het feit dat we dan een veel betere kans hebben op winst. de geliefden maken alleen maar mensen in de war heb ik het idee.
maar ja, dus, wie zijn die geliefden?
ik heb even gekeken naar wie in dit topic allemaal de term "cupido" en "geliefden" hebben rondgeslingerd, en het valt me heel erg op dat lisa, coolkast en trimm trabb die woorden niet in hun quick reply hebben genomen (). toen ik geliefde was durfde ik er ook niet over te beginnen. net als ik als tovenaar niet durfde te zeggen "jeej tovenaar" als er een ronde niemand werd opgegeten.

[edit] dan ga ik denk ik voor trimm trabb
Oud 15-04-2008, 12:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
tnx voor je uitsluitsel.
Dan ga ik bij deze mee op Trimm Trabb.
*stuurt pm naar spelleider*
*doet computer uit* Zometeen Tarzan
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-04-2008, 12:04
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik ga ook voor Trimm Trabb mocht het nodig zijn gelijk spel te voorkomen. Op de een of andere manier is Hanneke wat gezakt op mijn lijstje doordat ze vandaag wat actiever is. Op haar ga ik vandaag (nog) niet stemmen.

Even een intermezzo dan. Misschien haal ik iedereen hiermee op mijn hals en moet ik dit helemaal niet zeggen, maar zou het kunnen dat cupido zichzelf gekoppeld heeft? Dat dat de hele fail is? Het schoot gewoon even door m'n gedachten... en als het zo is, dan is de kans groot dat de andere geliefde wolf is, aangezien Fantome nog steeds niet is opgegeten (dat vind ik zo opvallend).

edit: dit is dus wel niet zo'n goed moment aangezien ze nu offline gaat
Oud 15-04-2008, 12:06
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
De cupido mag zichzelf niet koppelen.

*kruipt weer onder haar steen*
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 15-04-2008, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Even een intermezzo dan. Misschien haal ik iedereen hiermee op mijn hals en moet ik dit helemaal niet zeggen, maar zou het kunnen dat cupido zichzelf gekoppeld heeft? Dat dat de hele fail is? Het schoot gewoon even door m'n gedachten... en als het zo is, dan is de kans groot dat de andere geliefde wolf is, aangezien Fantome nog steeds niet is opgegeten (dat vind ik zo opvallend).
waarom is het, als ik fantome verdacht vind, uberverdacht en ben ik meteen evil en mag jij het wel?

en idd, wat vlinder zegt, de cupido kan niet zichzelf koppelen
Oud 15-04-2008, 12:07
Verwijderd
Lijstje update (ik heb vraagtekens maar achterwege gelaten, die zaaien alleen maar verwarring achteraf):

Hanneke
Pippeloen

Katje
Trimm Trabb

Sterrenmeisje
Juice

Trimm Trabb
Katje
sterrenmeisje
Fantome

Rups
EoS

EoS
Rops
Oud 15-04-2008, 12:13
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
De cupido mag zichzelf niet koppelen.

*kruipt weer onder haar steen*
Dat bedoel ik dus. Dat dat de fail is geweest. Dat de spelleiders per ongeluk aan een van de geliefdes de naam van de cupido heeft doorgespeeld en dat dus nu de cupido geliefde is. Er is iets fout gegaan, dus misschien wel dat. Het is maar een wild guess hoor, ik weet niet of ze zoiets gedaan zouden kunnen hebben, maar het zou wel aardig wat verklaren.

@ Sterrenmeisje: ja daar heb je een punt . Ik had er gewoon nog eens over nagedacht omdat ik namelijk geen wolf in jou zie.

Laatst gewijzigd op 15-04-2008 om 12:14. Reden: verduidelijking
Oud 15-04-2008, 12:14
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
waarom is het, als ik fantome verdacht vind, uberverdacht en ben ik meteen evil en mag jij het wel?
Omdat hij wel gelooft dat ze cupido is, en jij niet.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 15-04-2008, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Omdat hij wel gelooft dat ze cupido is, en jij niet.
ik weet niet meer wat ik moet geloven, maar ik blijf er bij dat het ook gewoon heel knap spel van fantome zou kunnen zijn. dat is in theorie mogelijk. wel vergezocht hoor, maar ik wilde gewoon mogelijkheden open houden.
Oud 15-04-2008, 12:19
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ik weet niet meer wat ik moet geloven, maar ik blijf er bij dat het ook gewoon heel knap spel van fantome zou kunnen zijn. dat is in theorie mogelijk. wel vergezocht hoor, maar ik wilde gewoon mogelijkheden open houden.
De spelleiders hebben ook gereageerd dat er inderdaad een fout was gemaakt met de geliefden. Daar zouden ze niet achter gekomen zijn als Fantome niet de cupido was.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 15-04-2008, 12:22
Verwijderd
Citaat:
De spelleiders hebben ook gereageerd dat er inderdaad een fout was gemaakt met de geliefden. Daar zouden ze niet achter gekomen zijn als Fantome niet de cupido was.
of fantome is een geliefde die opeens aan een ander gekoppeld werd (en dat weet omdat de spelleiders dat naar haar hebben gepm-t) of fantome was eerst geliefde en daarna niet meer (wederom eventuele spelleider-fail)
maar ondertussen denk ik ook eigenlijk wel dat ze idd de cupido is. blijft het wel vreemd dat ze haar laten leven...
Oud 15-04-2008, 12:23
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja en die fout kan dan toch zijn dat de cupido zelf gekoppeld is? Ik heb dat al eerder meegemaakt op een forum en daar bleef het maar zo omdat anders het spel opnieuw zou moeten beginnen.
Oud 15-04-2008, 14:00
Verwijderd
Ik blijf maar de beschuldiging krijgen dat ik nooit zeg op wie ik stem: dat is één keer gebeurd toen ik niet online was geweest en geen tijd had uitgebreid te posten. Hoevaak moet ik nog aangeven dat meerdere keren niet of vrijwel nooit niet het geval is? Nablaterij.
Ik blijf maar de beschuldiging krijgen dat ik inactief ben. Voor EoS heb ik het zelfs nog opgezocht: voor deze post waren we in dit topic gelijk aan aantal posts, en in het vorige topic heb ik er bijna tweemaal zoveel als je.
Voor de rest vind ik het erg suf dat er steeds heen en weer geblaat is, bijvoorbeeld nu door sterrenmeisje en rops: ja wat noem je me nou verdacht, ja ik noem je verdacht ja, ja jij noemt mij verdacht en verpest het spel voor me, ja nou jij verpest het ook voor mij. Seriously, is het dan zinvol deze crap te posten?

En EoS, ik vond je al irritant maar bij deze nog veel meer dus ik stem op jou met je absurde argumenten om de rest de grond in te trappen. Paranoide heeft echt een trend gezet met lijstjes over elkaar posten, maar iedereen blaat elkaar na en dan kunnen weerwolven net zo goed van alle lijstjes wat overnemen. Ik stem dus op EoS, irritant figuur.
Oud 15-04-2008, 14:05
Verwijderd
Hanneke
Pippeloen

Katje
Trimm Trabb

Sterrenmeisje
Juice

Trimm Trabb
Katje
sterrenmeisje
Fantome

Rups
EoS

EoS
Rops
Lisaah

ik word niet echt blij van zoveel diversiteit ;x
ik vind het spel nogal stroef verlopen.
Oud 15-04-2008, 14:14
Verwijderd
Hanneke
Pippeloen

Katje
Trimm Trabb

Sterrenmeisje
Juice

Trimm Trabb
Katje
sterrenmeisje
Fantome

Rups
EoS
Coolkast

EoS
Rops
Lisaah

Ik vind dat Röps iedereen verdenkt en probeert om mensen "uit te lokken"
Als iemand zegt dat hij verdacht is gaat hij meteen veel voorzichtiger posten, tot hij een nieuwe aanval inzet.
Mijn stem gaat naar Röps
Oud 15-04-2008, 14:17
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik heb een deel gelezen, sommige mensen posten theoriën dat mensen verdacht zijn, maar die mensen vinden elkaar dan ook weer verdacht. Wat moet ik daar nu mee.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 15-04-2008, 14:43
Verwijderd
Hanneke
Pippeloen

Katje
Trimm Trabb

Sterrenmeisje
Juice

Trimm Trabb
Katje
sterrenmeisje
Fantome
Paranoide
Uice
TRA

Rups
EoS
Coolkast

EoS
Rops
Lisaah

Het moet wel heel gek lopen, wil het nu gelijkspel worden ;x

Laatst gewijzigd op 15-04-2008 om 19:16.
Oud 15-04-2008, 18:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ga nu maar mee op Trimm Trabb, omdat ik haar ook verdacht vindt en een stem op sterrenmeisje nu niets zal betekenen. Zij komt volgende ronde wel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-04-2008, 19:15
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik ga ook mee voor Trimm Trabb. Wanneer ik op een ander stem wordt de kans op gelijkspel vergroot en dat lijkt mij niet wenselijk.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 15-04-2008, 19:23
Verwijderd
Mh, ik ben net thuis en zat helemaal klaar om indien nodig m'n stem te veranderen, maar het ziet er naar uit dat dit niet echt nodig is. Hoewel ik nog steeds wel twijfel aan wie ik nou echt het verdachtst vind, maar goed, op goed geluk dan maar.
Oud 15-04-2008, 21:31
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Rops lachte: Alles ging volgens plan: Chaos, moord, dood en veel veel veel geld. Alles wat hij nodig had was nog 1 uurtje om de timer te resetten. Zijn benen hingen lui over de rand van de stoel en hij fantaseerde over wat hij met zijn geld zou gaan doen: Een trip naar Borneo, een fijn leven in de zon.

Zijn droom werd ruw verstoord; op scherm 252 zag hij een paar meisjes rondhangen. Het was niet belangrijk wat ze deden, belangrijker was waar ze waren.

“Coolkast,” riep hij in de walkie-talkie. “COOLKAST, ben je daar?” Coolkast was bezig een lichaam op te bergen toen hij de roep hoorde.
“Coolkast, op de 2e verdieping zijn er 2 meisjes, verwijder ze onmiddellijk!

*

Trimm Trabb probeerde Lisaaah en Fantome te kalmeren. “Lisaaah, het is ok, Sador leeft waarschijnlijk nog, hij zou echt niet zo makkelijk doodgaan.” Trimm hield haar in haar armen, beide waren compleet getraumatiseerd door die Paranoide-freak die achter hen aan kwam.

Lisaaah huilde en huilde, haar vriend, haar wonderbare Sador was dood. Zijn lach, zijn wangen, zijn haar, zijn prachtige benen, zijn piepie, ze zou de sex zo missen. De wonderbare 3 uur-phoenix rising form the ashes sex. En deze stomme bitch probeerde haar te troosten?

*

Evilblue liep nog rond op de bovenste verdieping. Waar was dat meisje van zijn dromen, waar was zijn Aila! Hij wou donkere huid, niet een jonge blanke ding die zoem over de railings heen gaat, nee, hij wil weer met zijn ex zijn. Maar eerst moest hij die daboman vinden, hij had haar van hem gestolen.

*

Ze hoorden Coolkast niet aankomen. Ze zagen hem niet om de hoek komen sluipen. Maar hij kwam wel en stak haar in de rug, sneller dan ze kon schreeuwen. Pas toen ze op de vloer viel beseften de anderen dat iemand haar had vermoord.

Lisaaah werd gek en probeerde iedereen aan te vallen die haar aanviel, de maat was vol. Eerst Sador en nog steeds wilden ze haar. Dit was niet acceptabel, nee, iemand moest eraan. Niemand nam zomaar haar lieverd mee.

Ze begon Coolkast te slaan en schoppen waar ze hem maar kon raken. Zijn hoofd, zijn ballen, zijn rug, maar niets verwondde hem. Vreemd genoeg viel Coolkast toch op de grond, zijn lichaam precies naast de net vermoorde Trimm Trabb, als twee geliefden. Achter hem torende Paranoide boven het tafereel uit, bloed zat over haar hele gezicht en nek.

“Ik hou van je lippen” zei ze, terwijl haar handen dropen van het bloed van Coolkast en Sador.

1. Cherry Springs (dorpeling)
2. Pippeloen
3. Katje
4. sterrenmeisje
5. Vlindertje (verrader)
6. TopDrop (dorpeling)
7. Krynn (ziener)
8. AllureV (heks)
9. Eye Of Sauron
10. Sador (weerwolf)
11. Fantome
12. Dun Hout (dorpeling)
13. Trimm Trabb (dorpeling + geliefde)
14. TRA
15. Paranoide
16. Coolkast (dorpeling + geliefde)
17. Röps
18. Lisaaah
19. zoemzoem (dorpeling)
20. Hanneke
21. Uice
22. x-spekkie-x (jager)

Opgegeten
Opgehangen
Doodgeschoten
Gestorven van liefdesverdriet

De dorpelingen hebben toch besloten voor de geliefden te gaan. Trimm Trabb is opgehangen en Coolkast volgde haar. Hij vond de uitspraak "tot de dood uw wegen scheidt" grote onzin. Nooit zou hij van zijn geliefde Trimm Trabb gescheiden worden, ookal had hij haar zelf vermoord.

Wat de wolven nu gaan doen kunnen ze beslissen tot morgen half 9. Sorry dat het verhaal zo laat is gekomen, door persoonlijke redenen hadden we vandaag niet zoveel tijd.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-04-2008, 21:32
Verwijderd
Hm. Geen wolf. Maar iig de geliefden er uit
Oud 15-04-2008, 21:37
Verwijderd
Geliefden eruit. Wel jammer dat wij het nu gedaan hebben, want nu hoeven de wolven er niet meer op te jagen en richten ze hun aandacht op de resterende goede functies. Er valt nu ook heel weinig af te leiden uit deze hangronde, want zowel de wolven als de dorpelingen willen de geliefden weg hebben.

Maar toch, het werd tijd en zo wordt er in elk geval minder verwarring gezaaid.
Oud 15-04-2008, 21:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Prima. Steeds minder verdachten. Volgende keer ga ik denk ik écht voor sterrenmeisje.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-04-2008, 21:55
Verwijderd
Geliefden, goede uitslag

@ paranoide: ik denk niet dat weerwolven geliefden opeten voor ziener of tovenaar laten gaan

Citaat:
Prima. Steeds minder verdachten. Volgende keer ga ik denk ik écht voor sterrenmeisje.
Maar ze was toch juist verdacht omdat men dacht dat ze geliefde was?
Oud 15-04-2008, 22:12
Verwijderd
jammer dood x(
Veel plezier nog verder!
Oud 15-04-2008, 22:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar ze was toch juist verdacht omdat men dacht dat ze geliefde was?
Ze was voor mij verdacht omdat ze Fantome eruit wilde hebben puur om te weten of ze Cupido was. Zelfs al is ze geen wolf (en dat lijkt me eerlijk gezegd raar als je zo een stemronde weg wil gooien), dan nog is dat een manier van spelen waar we niets mee opschieten, dus verliezen we weinig.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-04-2008, 22:32
Verwijderd
yeah, de geliefden dood! en toch coolkast idd. even kijken wie daar als eerste mee kwam...
Oud 15-04-2008, 22:40
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mooi, ze zijn dood ja! Aan de andere kant een moeilijk te analyseren situatie. De reden om Trimm Trab er uit te stemmen was toch vooral dat men dacht dat ze wolf was. Maargoed, na vannacht dus nog 7 dorpelingen en 3 wolven...
Oud 15-04-2008, 22:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Toch apart dat Vlinder dus alleen maar mensen in haar niet-verdachtenlijst had staan die niet aan haar kant stonden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-04-2008, 22:48
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mja die vlinder heeft toch wel een grote impact op het spel gehad met haar lijstje. Zijn nog over de mensen die ze zogenaamd verdacht vond:

Uice, Dun Hout, TRA en Katje.

Daarvan vind ik eigenlijk alleen TRA onbepaald. De andere twee vertrouw ik wel.
Oud 15-04-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
hmm, hier ontkent katje dus haar llz zijn.
het zou onlogisch zijn dit te doen, als ze het wel was (tenzij ze bang is opgeten te worden??)
Fantôme, is dit je eerste spel ofzo? Niemand mag zeggen wat z'n functie is, dat leek me na het cupido-fiasco redelijk duidelijk. De ziener mag dit al helemaal niet doen, omdat dit het spel enigszins zou saboteren.
Bovendien zijn de wolven natuurlijk op de ziener uit, dus iederéén zou ontkennen die functie te hebben.

Ik wil niet zeuren en ik vind Katje nog steeds wel een beetje verdacht, maar verdachtmakingen op grond van zulk soort dingen zijn gewoon lame. En nu houd ik er wel over op, want ook dat is niet echt bevorderlijk voor allemans plezier in het spel.

@ Uice: Dat is op zich niet heel vreemd, omdat Vlinder tegen die tijd waarschijnlijk vermoedde dat ze dood zou gaan en daarom last-minute verwarring probeerde te zaaien. Het is wel goed dat we dat op tijd doorhadden en niet teveel tijd hebben besteed aan het overmatig analyseren van die lijst.

[edit] Haha, nu spreken Röps en ik elkaar tegen wat betreft de impact van die lijst. Nouja, ik vind nog steeds dat het geen bijzonder grote invloed heeft gehad, in ieder geval niet de invloed die Vlindertje wilde. (Dat was waarschijnlijk het stelselmatig blijven verhangen van mensen uit de lijst, of op z'n minst twee - een verdachte en een niet-verdachte, zodat de wolven minstens twee hangronden 'cadeau' kregen. Maar die vlieger ging niet op. HA!)
Oud 15-04-2008, 22:54
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
[edit] Haha, nu spreken Röps en ik elkaar tegen wat betreft de impact van die lijst. Nouja, ik vind nog steeds dat het geen bijzonder grote invloed heeft gehad, in ieder geval niet de invloed die Vlindertje wilde. (Dat was waarschijnlijk het stelselmatig blijven verhangen van mensen uit de lijst, of op z'n minst twee - een verdachte en een niet-verdachte, zodat de wolven minstens twee hangronden 'cadeau' kregen. Maar die vlieger ging niet op. HA!)
Ik vind toch wel dat het de deelnemers bezig heeft gehouden. Bovendien denk ik dat Trimm niet was gehangen zonder de lijst. Dan was er meer op EoS, Sterrenmeisje en mij gestemd denk ik. Maargoed, als als als.... ik niet zo'n irri avatar had werd ik mss wat serieuzer genomen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Het weerwolfspel#46
Cherry Springs
500 11-04-2008 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.