Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2008, 23:56
Verwijderd
Ja, maar vervolgens stemde ze wel gelijk ook op Spekkie (in dezelfde PM), die héél toevallig op dat moment ook al de meeste stemmen had in het topic. Maar goed. Nu ga ik er toch nog op in.
Advertentie
Oud 22-04-2008, 00:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Kusje minke
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 00:01
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Nu het toch over Spekkie gaat:
Heeft die nog op haar flikker gehad voor dat gezeik na haar dood? Soms heb je een grijs gebied wat betreft overtredingen, zo van: mag dat nou wel of mag dat nou niet?
Maar wat zij gedaan heeft dat mocht gewoon niet en valt dus ook op geen enkele manier te ontkennen of goed te praten. Als ik spelleider was had ze daar een ban (voor het volgende spel) voor gehad
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 22-04-2008, 00:02
Verwijderd
Is goed hoor, DP.
Oud 22-04-2008, 00:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nu het toch over Spekkie gaat:
Heeft die nog op haar flikker gehad voor dat gezeik na haar dood? Soms heb je een grijs gebied wat betreft overtredingen, zo van: mag dat nou wel of mag dat nou niet?
Maar wat zij gedaan heeft dat mocht gewoon niet en valt dus ook op geen enkele manier te ontkennen of goed te praten. Als ik spelleider was had ze daar een ban (voor het volgende spel) voor gehad
Een waarschuwinkje.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 00:06
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Ja, over die spekkie, ik was de enige die haar meteen een ban wou geven.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 22-04-2008, 00:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, over die spekkie, ik was de enige die haar meteen een ban wou geven.
Ik ook. Ze was gewaarschuwd en bleef doorgaan. Nadat jullie in het topic er al wat over hadden gezegd ging ze gewoon door in het volgende topic. Mijn zege hebben jullie
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 00:11
Verwijderd
Waren jullie allebei de enige, ja?
Oud 22-04-2008, 00:26
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ja, over die spekkie, ik was de enige die haar meteen een ban wou geven.
klopt. Dabo wou niet en ik twijfelde dus zeer. Ik wou toen na het spel met de rest (andere spelleiders) overleggen. MAar jullie willen dus een ban. DAn ben ik daarmee akkoord
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 00:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
We want blood!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 06:16
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
*alweer gezeik*
Wees niet bang, ik zal het niet in m'n hoofd halen nog eens mee te doen. Ik vond het ook écht niet leuk. Grappig trouwens dat iedere wolf, behalve Hanneke dan, tot nu toe met het dominospelletje mee doet . En ja nu gaat het er weer over . Min... naja laat maar ik word hier niet blij van.
Oud 22-04-2008, 06:22
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Nu het toch over Spekkie gaat:
Heeft die nog op haar flikker gehad voor dat gezeik na haar dood? Soms heb je een grijs gebied wat betreft overtredingen, zo van: mag dat nou wel of mag dat nou niet?
Maar wat zij gedaan heeft dat mocht gewoon niet en valt dus ook op geen enkele manier te ontkennen of goed te praten. Als ik spelleider was had ze daar een ban (voor het volgende spel) voor gehad
Om je de waarheid te zeggen, we hadden net een aantal dagen moeten aanhoren hoe ongelovelijk, onwerkelijk super mega streng we wel niet waren. Ik had het persoonlijk dus gewoon even gehad. En ik ban nooit zonder eerst een waarschuwing te geven (omdat ik heilig geloof in tweede kansen) en daar waren we gewoon wat laat mee. Ze is er onmiddellijk na onze waarschuwing mee opgehouden en heeft toen zelfs op eigen initiatief haar posts verwijderd, dus onze maatregelen hadden wel degelijk effect.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 22-04-2008 om 06:38.
Oud 22-04-2008, 06:37
Verwijderd
even over mijn post tegen rops, over zijn ava, dat was gewoon een sarcastisch grapje. ik noemde een aantal dingen op, gewoon, omdat iedereen met kutargumenten kwam. ik heb nooit gezegd dat ik op hem ging stemmen om zijn ava.
Oud 22-04-2008, 06:37
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ben trouwens wel heel blij dat mensen als rops en dark phoenix wel een goed woordje voor ons over hadden. Dank je wel!
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 07:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje, spelleiders mogen geen bans uitdelen, daar zijn forumbazen voor, misschien moeten daar ook maar eens duidelijke regels over gemaakt worden. Ook de waarschuwingen die jullie gestuurd hebben, vind ik eigenlijk niet kunnen. Doe dat via een forumbaas. PM dan een forumbaas van DK, en die zal het oplossen.
Ik heb heus geen vrijbrief omdat ik een forumbaas ben, ook forumbazen krijgen wel eens op hun kop. Hell, we moeten zelfs oppassen met wat we posten omdat we een voorbeeldfunctie hebben.

Ja, ik poste nadat ik dood was. Ja, dat was fout. Maar jullie blazen het wel waaay out of proportion. Ga eens terugkijken in het topic wie er na hun dood nog meer hebben gepost (ik weet iig van Vlindertje) en mensen die helemaal niet in het topic horen omdat ze niet meespelen (ecnelis werd zelfs nog genoemd als verdachte, terwijl ze niet meespeelde).

En mag ik nu ook de reden weten waarom ik als eerste ben opgegegeten?
__________________
<):o)
Oud 22-04-2008, 07:28
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben het met Spekkie eens. Er wordt wel overdreven over gedaan. Het blijft maar een spelletje. Verder ben ik ook best bereid eens wat posts te verwijderen als er ((te)veel) gepost wordt door een dode.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-04-2008, 07:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb het even nagelopen, omdat jullie graag lopen te bashen (en dit keer op mij). (Met name EoS, DarkPhoenix en Daboman).

Iedereen post tenminste één keer nadat hij/zij dood is.

Vlindertje en Sador/Dark Phoenix hebben structureel doorgepost, nadat zij dood waren. En dan bedoel ik dat vanaf een uur tot wel weken later af en toe nog eens gepost hebben. Dun Hout heeft dit ook gedaan, maar is hiervoor gewaarschuwd en gestopt.

Tevens tel ik allemaal mensen die niet met het spel meedoen, maar wel posten. PixelDansje, Lucky Luciano, Sherco, Kazet, MadameMinke, racing dutch, exbo en zelfs van ***aila*** en evilblue.

Dus het is leuk dat jullie mij zo streng willen aanpakken, maar wees dan consequent en geef Vlindertje en Sador dezelfde gevolgen.
__________________
<):o)
Oud 22-04-2008, 08:29
Verwijderd
Maar ik ben toch de dupe geworden van dat gedoe rond de cupido, en dat was jammer, het verhaal was wel heel leuk!
Oud 22-04-2008, 08:47
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Prima, ik sluit 'm over een paar dagen wel.


Zoals Hanneke aangeeft, als er vervelend word gedaan, vraag dan eventueel aan een forumbaas van DK (desnoods iemand die niet meedoet met het spel). Die kan eventueel ook posts verwijderen of iemand er op aanspreken.
Het vorige spel, had ik van Vlindertje ook een PM gehad of er wat extra opgelet kan worden.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-04-2008, 09:04
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind het echt bullshit dat de spelleiders geen waarschuwing/ban zouden mogen uitdelen, maar dat via een fb zouden moeten doen. Fb's hebben hier specifiek niets mee te maken, dit is een spel en de spelleider is daarmee prima in staat om in te grijpen als er iets niet goed gaat. Het is nogal omslachtig om een fb te gaan pm-en, want als ze niet meedoen hebben ze er niets mee te maken en dan vind ik dat zij de situatie niet op waarde kunnen schatten, vooral als ze nog nooit hebben meegedaan. Het weerwolfspel wordt altijd door de leden van de kantine zelf geregeld en dat moet je ook zo laten. Je laat een fb toch ook geen spelleider zijn omdat dat makkelijker is met waarschuwingen enzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-04-2008, 09:07
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik zeg nergens dat we er ons mee moeten gaan bemoeien. Ik zeg ook nergens dat spelleiders geen waarschuwing/ban mogen uidelen. Ik vind dat je dat onderling ook prima moet kunnen regelen. Ik zeg alleen maar: als er posts verwijderd moeten worden of er wordt echt niet geluisterd kan je altijd een FB als laatste redmiddel PMen.

Of was je post in het algemeen?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-04-2008, 09:11
Verwijderd
Ik begrijp dat het vreselijk irritant is wanneer mensen zich niet aan de regels houden, maar in dit geval was er eigenlijk niks aan de hand dus snap ik niet waarom er over bans gepraat wordt. Ik vind het prima als er waarschuwingen worden verstuurd aan mensen die zich niet aan de regels houden en inderdaad wat Missy zegt; mocht iemand bv. na zijn dood doorposten, dan kunnen fb's altijd posts verwijderen.
Oud 22-04-2008, 09:17
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Het was eigenlijk meer een reactie op de reactie van Spekkie een paar posts naar boven.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-04-2008, 09:37
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Ik was er ook voor, jij was er tegen want je wilde geen actieve mensen dood. Ik suggereerde toen Krynn, waar iedereen het wel mee eens was
Bedankt hè ...ik probeerde niet te veel te spammen, en dan ben ik dus gelijk inactief.

Maar eigenlijk bedoel ik dat bedankje nog steeds redelijk letterlijk. Ik vond 't geen leuk spel om (mee) te lezen, ook na 'Fantome', ook na 'spekkie'. Als je dan zonodig op iemand moet zeiken, doe 't lekker over de PM...maar beter nog, haal 3x diep adem, bedenk je dat 't een spel is, en bedenk je dat 't voor iedereen net even op een andere manier leuk is, zegmaar.

En EoS heeft m'n geliefdenidee gejat
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 22-04-2008, 09:54
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Jeetje, spelleiders mogen geen bans uitdelen, daar zijn forumbazen voor, misschien moeten daar ook maar eens duidelijke regels over gemaakt worden. Ook de waarschuwingen die jullie gestuurd hebben, vind ik eigenlijk niet kunnen. Doe dat via een forumbaas. PM dan een forumbaas van DK, en die zal het oplossen.
Ik heb heus geen vrijbrief omdat ik een forumbaas ben, ook forumbazen krijgen wel eens op hun kop. Hell, we moeten zelfs oppassen met wat we posten omdat we een voorbeeldfunctie hebben.

Ja, ik poste nadat ik dood was. Ja, dat was fout. Maar jullie blazen het wel waaay out of proportion. Ga eens terugkijken in het topic wie er na hun dood nog meer hebben gepost (ik weet iig van Vlindertje) en mensen die helemaal niet in het topic horen omdat ze niet meespelen (ecnelis werd zelfs nog genoemd als verdachte, terwijl ze niet meespeelde).

En mag ik nu ook de reden weten waarom ik als eerste ben opgegegeten?
nouja, ik bedoelde geen ban van het forum dat slaat nergens op, maar een rode kaart voor het volgende spel. Maar waarom moeten we waarschuwingen die het spel betreffen via een forumbaas doen? Dat gebeurt toch nooit?

Overigens heb jij het nu over andere mensen die ook posten terwijl ze dat niet moeten doen maar... ik vind dat in dit geval niet vergelijkbaar. Jij ging nog echt verdenkingen posten enzo, alsof je nog meedeed. Een waarschuwing had je wel verdiend.

Wat de rode kaart betreft: Iedereen zat idd maar te roepen, hoe streng we waren blabla. Wij waren dus bezig een ommezwaai te maken en jij had het geluk dat je daarna pas ging posten We probeerden iets te doen met de feedback die we kregen. Maar nooit is het goed, want dan is het opeens van: waarom behandel je spekkie zo soft. Maar hadden jullie gewild dat we het hele spel opper-streng waren gebleven? Wij waren al vóór het *spekkie-incident* begonnen met alles op zn beloop laten.

Toen kwam ter sprake of we jou een rode kaart moesten geven of niet. Vond ik een moeilijke keus. (je ziet dus dat ik het heb afgehandeld, die waarschuwing was afkomstig van mij) Ik deel niet graag rode kaarten uit. Heel stom eigenlijk dat persoonlijke gevoelens meespelen, maar ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft --> ik mag je ook graag en ik kan me voorstellen hoe kut het is als je er steeds als eerst uitligt. Maar spel gaat natuurlijk voor, dus een waarschuwing kreeg je sowieso.

Dan de kaart. Sommige spelers wilden het. Evilblue was ook voor. Sommige spelers hadden er geen uitspraak over gedaan en ik nam dus aan dat het van hun niet hoefde en Daboman wou het ook niet. Dat was dus best wel lastig. Toen ben ik dus, geheel naar wat mij constant is geadviseerd op Dabomans advies afgegaan. Dus heb ik je geen rode kaart gegeven. Wel dacht ik dat het misschien goed was om na het spel *groepsoverleg* te houden, ook met de anderen erbij en ook waar jij zelf je zegje kon doen ipv dat je direct pats boem een rode kaart krijgt. Want er zijn wel een aantal mensen die vinden dat je echt over de schreef bent gegaan en het graag willen. Dus, zie hier het groepsoverleg

Kortom: Persoonlijk vind ik dat ik hier gefaald heb als spelleider. Ik ben zelf niet tot een besluit gekomen, want ik vond het heel moeilijk om erover te beslissen. Wie krijgt ook zn 1e keer voor zn kiezen om mogelijk een kaart uit te delen aan Spekkie herself nee, vond ik heel moeilijk. Dus heb ik gedaan wat jullie mij niet kunnen verwijten: 1. Minder streng geweest. 2. Naar Dabomans advies geluisterd

Nou, het spekkie-ding ook weer verklaard
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl

Laatst gewijzigd op 22-04-2008 om 10:11.
Oud 22-04-2008, 09:56
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik vind het echt bullshit dat de spelleiders geen waarschuwing/ban zouden mogen uitdelen, maar dat via een fb zouden moeten doen. Fb's hebben hier specifiek niets mee te maken, dit is een spel en de spelleider is daarmee prima in staat om in te grijpen als er iets niet goed gaat. Het is nogal omslachtig om een fb te gaan pm-en, want als ze niet meedoen hebben ze er niets mee te maken en dan vind ik dat zij de situatie niet op waarde kunnen schatten, vooral als ze nog nooit hebben meegedaan. Het weerwolfspel wordt altijd door de leden van de kantine zelf geregeld en dat moet je ook zo laten. Je laat een fb toch ook geen spelleider zijn omdat dat makkelijker is met waarschuwingen enzo.
Het is nog altijd het scholieren.com forum dat wordt beheerd door de forumbazen en beheerders. Spelleiders hebben geen speciale rechten en mogen dus geen (officiële) waarschuwingen of bans uitdelen.
Als je graag een spel wilt dat alleen door de leden van de kantie zelf geregeld wordt, zoek dan een ander (eigen) forum op, waar je dit spel gaat spelen. Als je het hier speelt, komen er ook regels van het reguliere forum bij kijken, wat dus inhoudt dat je zelf niet alles kan gaan bepalen.
__________________
<):o)
Oud 22-04-2008, 09:56
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
nouja, ik bedoelde geen ban van het forum dat slaat nergens op, maar een rode kaart voor het volgende spel. Maar waarom moeten we waarschuwingen die het spel betreffen via een forumbaas doen? Dat gebeurt toch nooit?
Nouja, het blijft natuurlijk dat het lastig is allemaal bij te houden dan. En als iemand echt te veel en te vaak doorgaat, dan kan daar best ook wel eens een keer officieel een waarschuwing van worden gemaakt wellicht.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-04-2008, 10:03
Verwijderd
En @Spekkie; posten na je dood in de trant van 'Fail, medewolven' is wel een ander verhaal dan theorieën gaan posten, zoals jij deed. En dan zeker dat, nadat je hier was weggestuurd, je gewoon doodleuk doorging met theorieën spuien in een ander topic.
Dus de vergelijking die je maakt met Vlinder en DP slaat helemaal nergens op.
Oud 22-04-2008, 10:05
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Het is nog altijd het scholieren.com forum dat wordt beheerd door de forumbazen en beheerders. Spelleiders hebben geen speciale rechten en mogen dus geen (officiële) waarschuwingen of bans uitdelen.
Als je graag een spel wilt dat alleen door de leden van de kantie zelf geregeld wordt, zoek dan een ander (eigen) forum op, waar je dit spel gaat spelen. Als je het hier speelt, komen er ook regels van het reguliere forum bij kijken, wat dus inhoudt dat je zelf niet alles kan gaan bepalen.
Het gaat niet om een ontzegging van het forum of iets dergelijks, hier is een Spelleider ook helemaal niet voor geautoriseerd, maar gewoon het weigeren van deelname aan het volgende spel. Er is toegestaan dat mensen die aan het spel meedoen een zelfregulerend en controlerend systeem opzetten: namelijk dat er een Spelleider is die de leiding van het spel heeft. Diezelfde Spelleider heeft bij het volgende spel weer de leiding van het spel, het hoeft niet om dezelfde persoon te gaan, maar het is wel degelijk hetzelfde 'ambt'. Waarom zou een Spelleider - die wordt gecontroleerd door alle forumers die zich wensen zich hierbij te betrekken - het zich dan niet kunnen veroorloven om desgewenst een persoon voor een keer uit te sluiten van deelname? Het gaat niet om overtreding van de forumregels, maar om de spelregels. Wanneer ik in jouw huis een spelletje speel samen met Jantje en Pietje en Jantje overtreedt de regels, ik kom daarachter, dan mag ik daar toch ook iets van zeggen en heb ik geen toestemming van jou nodig omdat jij de eigenaar van het huis bent?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 22-04-2008, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Het gaat niet om een ontzegging van het forum of iets dergelijks, hier is een Spelleider ook helemaal niet voor geautoriseerd, maar gewoon het weigeren van deelname aan het volgende spel. Er is toegestaan dat mensen die aan het spel meedoen een zelfregulerend en controlerend systeem opzetten: namelijk dat er een Spelleider is die de leiding van het spel heeft. Diezelfde Spelleider heeft bij het volgende spel weer de leiding van het spel, het hoeft niet om dezelfde persoon te gaan, maar het is wel degelijk hetzelfde 'ambt'. Waarom zou een Spelleider - die wordt gecontroleerd door alle forumers die zich wensen zich hierbij te betrekken - het zich dan niet kunnen veroorloven om desgewenst een persoon voor een keer uit te sluiten van deelname? Het gaat niet om overtreding van de forumregels, maar om de spelregels. Wanneer ik in jouw huis een spelletje speel samen met Jantje en Pietje en Jantje overtreedt de regels, ik kom daarachter, dan mag ik daar toch ook iets van zeggen en heb ik geen toestemming van jou nodig omdat jij de eigenaar van het huis bent?

Kijk, dát is nu een treffende vergelijking, Spekkie.
Oud 22-04-2008, 10:16
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou dat bedoelde ik dus ook, merci TRA.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-04-2008, 10:20
Verwijderd
De fb's van DK overleggen even met elkaar, niets engs hoor Maar het lijkt me beter dat we de discussie hier nu stoppen en hier gewoon een afterparty organiseren voor de winnaars
Oud 22-04-2008, 10:20
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ok, dus geen rode kaart?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 10:21
Verwijderd
Dorpelingen, dorpelingen
Oud 22-04-2008, 10:23
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
De fb's van DK overleggen even met elkaar, niets engs hoor Maar het lijkt me beter dat we de discussie hier nu stoppen en hier gewoon een afterparty organiseren voor de winnaars
Lijkt me echt een prima oplossing voor het geval er een volgende keer weer zoiets voordoet.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 22-04-2008, 10:23
Verwijderd
Ik snap er nog steeds niets van. Wat moet er nu overlegd worden door de fb's?

En verder; het is nu toch gewoon een waarschuwing geworden? Ik zou daar nu niet - als spelleiding - alsnóg een rode kaart voor geven.
Oud 22-04-2008, 10:24
Verwijderd
Oh, en verder;

*limonade en taart uitdeelt en slingers ophangt*
Oud 22-04-2008, 10:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hahaha de forumbazen hebben hier zó niks mee te maken.

Spekkie, je weet prima waarom je fout zat en als forumbaas zat je dus dubbel fout.

En verder, congrats dorpelingen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 10:29
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik snap er nog steeds niets van. Wat moet er nu overlegd worden door de fb's?

En verder; het is nu toch gewoon een waarschuwing geworden? Ik zou daar nu niet - als spelleiding - alsnóg een rode kaart voor geven.
zie mijn post
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Hahaha de forumbazen hebben hier zó niks mee te maken.
Het ww-spel staat in dit geval op DK waar wij fb zijn, dus wij hebben er wel degelijk mee te maken. Maar nogmaals; het is niets engs.

En nu nakletsen en juichen
Oud 22-04-2008, 10:30
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
nou, ik juich niet mee als je het niet erg vindt
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 10:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het ww-spel staat in dit geval op DK waar wij fb zijn, dus wij hebben er wel degelijk mee te maken. Maar nogmaals; het is niets engs.

En nu nakletsen en juichen
Jij hebt hier nog het minste mee te maken.

Al zou ik het natuurlijk wel hilarisch vinden als jullie je na 46 spellen ineens met het spel gaan bemoeien omdat een medeforumbaas loopt te failen door het spel te bederven

Ik juich al, ik juich al.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt hier nog het minste mee te maken.

Al zou ik het natuurlijk wel hilarisch vinden als jullie je na 46 spellen ineens met het spel gaan bemoeien omdat een medeforumbaas loopt te failen door het spel te bederven

Ik juich al, ik juich al.
Wacht nu gewoon af voor je met allemaal rare opmerkingen gaat strooien.
Oud 22-04-2008, 10:33
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Kortom: Persoonlijk vind ik dat ik hier gefaald heb als spelleider. Ik ben zelf niet tot een besluit gekomen, want ik vond het heel moeilijk om erover te beslissen. Wie krijgt ook zn 1e keer voor zn kiezen om mogelijk een kaart uit te delen aan Spekkie herself nee, vond ik heel moeilijk. Dus heb ik gedaan wat jullie mij niet kunnen verwijten: 1. Minder streng geweest. 2. Naar Dabomans advies geluisterd

Nou, het spekkie-ding ook weer verklaard
Vind ik niet. We waren juist aan het bespreken hoe we het spel beter konden laten verlopen en we hadden elkaar gewoon nodig om tot de juiste beslissing te komen.

En wat minke zegt. Wij zijn gekomen tot een waarschuwing. Maar niet van het type 3 waarschuwing is een ban (van het spel, niet van het forum, mocht dat nog niet duidelijk zijn), maar de volgende waarschuwing is een ban. Dat gaan we dan niet weer veranderen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 10:33
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
waarom doe je nooit mee andijvie? (nouja, als je dit spel ziet snap ik dat wel enigzins )
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 10:34
Verwijderd
Citaat:
waarom doe je nooit mee andijvie? (nouja, als je dit spel ziet snap ik dat wel enigzins )
Ik heb alleen twee keer een hele simpele variant gespeeld en dit lijkt me zo ingewikkeld
Oud 22-04-2008, 10:35
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Oh ik had je post nog niet gezien andijvie *juicht vrolijk mee*
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 10:35
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik heb alleen twee keer een hele simpele variant gespeeld en dit lijkt me zo ingewikkeld
je moet het gwn een keer proberen gaat vanzelf
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 10:36
Verwijderd
Citaat:
zie mijn post
Ja, die had ik al gelezen.
En dat was mijn mening erover.
Oud 22-04-2008, 10:36
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
je moet het gwn een keer proberen gaat vanzelf
QFT. Als het niets is kan je altijd nog besluiten alsnog de volgende keer niet meer mee te doen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.