Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2008, 10:39
Verwijderd
Citaat:
QFT. Als het niets is kan je altijd nog besluiten alsnog de volgende keer niet meer mee te doen.
Dat is waar

Ik heb als weerwolf gewonnen de eerste keer dat ik het spel speelde
Advertentie
Oud 22-04-2008, 10:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zie nu pas ***aila****'s gewijzigde post met een hele lap tekst over mijn waarschuwing. Goed, die had ik ook verdiend, gezien mijn offtopic gedrag. Waar ik meer mee zit is dat er niet consequent gehandeld werd. Plus dat sommige mensen het leuk vinden om te bashen, dus sowieso graag willen dat iemand een rode kaart krijgt (en vooral iemand die niet van de vaste DK kliek is).
Maak je geen zorgen, het zal niet meer gebeuren, want mijn spelplezier is er niet meer. Dat had ik al bij het vorige spel, er wordt gewoon veel gezeurd. Dus
__________________
<):o)
Oud 22-04-2008, 10:43
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dat is waar

Ik heb als weerwolf gewonnen de eerste keer dat ik het spel speelde
Hehe, dus strategie heb je wel

Ik was de eerste keer een waardeloze ziener, iedereen verdacht me Al ging ik natuurlijk wel steeds dapper door met de juiste personen verdacht maken
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 10:44
Verwijderd
Het gaat helemaal niet over het bashen, het gaat erom dat jij je fout niet toe wil geven. Tenminste, niet volledig. Maar goed.
Oud 22-04-2008, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Hehe, dus strategie heb je wel

Ik was de eerste keer een waardeloze ziener, iedereen verdacht me Al ging ik natuurlijk wel steeds dapper door met de juiste personen verdacht maken
Ik geloof dat ik me gewoon dom hield en een beetje deed alsof ik het spel niet helemaal begreep Vond het wel echt spannend, zat telkens met bonkend hart de uitslag te lezen en vervolgens blij te zijn dat ze me niet opgehangen hadden
Oud 22-04-2008, 10:45
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Het gaat helemaal niet over het bashen, het gaat erom dat jij je fout niet toe wil geven. Tenminste, niet volledig. Maar goed.
Citaat:
Goed, die had ik ook verdiend, gezien mijn offtopic gedrag.
Het lijkt me dat ze hier gewoon aangeeft dat ze fout zit?

Over bashen, het heeft er niet mee te maken of je in de 'kliek' zit of niet. Tenminste, dat is wat ik merk.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-04-2008, 10:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zie nu pas ***aila****'s gewijzigde post met een hele lap tekst over mijn waarschuwing. Goed, die had ik ook verdiend, gezien mijn offtopic gedrag. Waar ik meer mee zit is dat er niet consequent gehandeld werd. Plus dat sommige mensen het leuk vinden om te bashen, dus sowieso graag willen dat iemand een rode kaart krijgt (en vooral iemand die niet van de vaste DK kliek is).
Maak je geen zorgen, het zal niet meer gebeuren, want mijn spelplezier is er niet meer. Dat had ik al bij het vorige spel, er wordt gewoon veel gezeurd. Dus
Ja, eigenlijk willen we gewoon allemaal jou van DK hebben omdat je er niet bijhoort.

Oh, wacht even.

In feite is de hele reden dat iedereen zo doet het feit dat jij je niet aan simpele regels kan houden. Nadat iedereen je daar in het topic op wees ging je rustig in een ander topic door met spuien. Ja, dan hebben mensen het wel met je gehad. De ironie dat JIJ dan voorstander bent van het spel door de fb's laten regelen is natuurlijk hilarisch. Je zat gewoon gigantisch fout.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me dat ze hier gewoon aangeeft dat ze fout zit?

Over bashen, het heeft er niet mee te maken of je in de 'kliek' zit of niet. Tenminste, dat is wat ik merk.
Nee, dat doet ze niet. Ze heeft het over 'offtopic gedrag', maar het was wel iets meer dan dat; ze postte theorieën terwijl ze al dood was, en ging daar zelfs mee door nadat haar meermaals was verzocht ermee te stoppen.

En wat DP zegt; nu wil ze ineens dat fb's het regelen. Beetje dubieus.
Oud 22-04-2008, 10:49
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik me gewoon dom hield en een beetje deed alsof ik het spel niet helemaal begreep Vond het wel echt spannend, zat telkens met bonkend hart de uitslag te lezen en vervolgens blij te zijn dat ze me niet opgehangen hadden
Ik weet ook nog mijn eerste keer als wolf. Dat was zo ongeveer de enige keer dat mensen wel naar m'n theoriën luisterden
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 10:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik weet ook nog mijn eerste keer als wolf. Dat was zo ongeveer de enige keer dat mensen wel naar m'n theoriën luisterden
Iets met een ezel en een steen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 10:51
Verwijderd
Ik weet ook nog mijn eerste keer als wolf...
Toen begon ik gewoon wild om me heen te beschuldigen. En verder liet ik me veel te veel kennen omdat Soija zo vervelend deed, met zijn stalkpm's.
Oud 22-04-2008, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Ik weet ook nog mijn eerste keer als wolf. Dat was zo ongeveer de enige keer dat mensen wel naar m'n theoriën luisterden
Oud 22-04-2008, 10:52
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Nee, dat doet ze niet. Ze heeft het over 'offtopic gedrag', maar het was wel iets meer dan dat; ze postte theorieën terwijl ze al dood was, en ging daar zelfs mee door nadat haar meermaals was verzocht ermee te stoppen.

En wat DP zegt; nu wil ze ineens dat fb's het regelen. Beetje dubieus.
Schijnbaar verstaat ze dat ook onder 'offtopic gedrag'. Maar dan kan ik natuurlijk niet voor haar beoordelen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-04-2008, 10:52
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Iets met een ezel en een steen
Ik had gewoon wat tijd nodig om te leren hoe ik geloofwaardig kon posten
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 10:53
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Waar ik meer mee zit is dat er niet consequent gehandeld werd.

Sowieso ben ik het daar niet mee eens. Zoals al eerder vermeld hebben we behalve jou alleen DP gewaarschuwd. Na aanleiding van een klacht. En het ook uitgesproken met hem achteraf. Maar als dat dan in het topic wordt gegooid van, omg, de spelleiders zijn zo streng, zie je daar maar eens tegen te verdedigen. Dus, wat had je dan gewild? Dat we het hele spel *streng* bleven? En dus consequent? Of liever dat we luisteren en nog wat extra gas terugnemen. Je begrijpt dat als we consequent gaan worden dat je dan alsnog die rode kaart krijgt. Ik word er dus echt heel moe van, het is gwn nooit goed.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 10:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sowieso ben ik het daar niet mee eens. Zoals al eerder vermeld hebben we behalve jou alleen DP gewaarschuwd. Na aanleiding van een klacht. En het ook uitgesproken met hem achteraf. Maar als dat dan in het topic wordt gegooid van, omg, de spelleiders zijn zo streng, zie je daar maar eens tegen te verdedigen. Dus, wat had je dan gewild? Dat we het hele spel *streng* bleven? En dus consequent? Of liever dat we luisteren en nog wat extra gas terugnemen. Je begrijpt dat als we consequent gaan worden dat je dan alsnog die rode kaart krijgt. Ik word er dus echt heel moe van, het is gwn nooit goed.
Ik heb je dit al eens verteld maar: je moet gewoon onderscheid maken tussen wat zinvolle klachten zijn en wat niet. Wat ik fout deed was hoogstens irritant maar niet spelbedervend. Wat zij deed precies andersom. Vandaar ook dat men vraagt zwaardere maatregelen te treffen tegenover spekkie en minder tegen mij. Maar goed, het is gebeurd, het maakt ook niet meer zoveel uit. Jullie hebben je best gedaan
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 10:56
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik heb je dit al eens verteld maar: je moet gewoon onderscheid maken tussen wat zinvolle klachten zijn en wat niet. Wat ik fout deed was hoogstens irritant maar niet spelbedervend. Wat zij deed precies andersom. Vandaar ook dat men vraagt zwaardere maatregelen te treffen tegenover spekkie en minder tegen mij. Maar goed, het is gebeurd, het maakt ook niet meer zoveel uit. Jullie hebben je best gedaan
Ze is ook zwaarder bestrafd dan jij
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Schijnbaar verstaat ze dat ook onder 'offtopic gedrag'. Maar dan kan ik natuurlijk niet voor haar beoordelen.
Voor mij schijnbaar niet.

Maar maakt ook niet uit. Ik kan er maar beter over ophouden, want ik zit me alleen maar dood te ergeren hier.
Oud 22-04-2008, 10:57
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik heb je dit al eens verteld maar: je moet gewoon onderscheid maken tussen wat zinvolle klachten zijn en wat niet. Wat ik fout deed was hoogstens irritant maar niet spelbedervend. Wat zij deed precies andersom. Vandaar ook dat men vraagt zwaardere maatregelen te treffen tegenover spekkie en minder tegen mij. Maar goed, het is gebeurd, het maakt ook niet meer zoveel uit. Jullie hebben je best gedaan
got it. Maar Spekkie zit nou te piepen van dat ze het stom vindt dat we niet consequent waren. Zij is juist degene die blij moet zijn, anders had ze een rode kaart gekregen En ik erger me gwn dus
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 10:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
got it. Maar Spekkie zit nou te piepen van dat ze het stom vindt dat we niet consequent waren. Zij is juist degene die blij moet zijn, anders had ze een rode kaart gekregen En ik erger me gwn dus
We ergeren ons bijna allemaal aan Spekkie, maarja, ze is forumbaas he?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 11:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Tjonge, ik was van mening dat spekkie haar fout wel inzag. Maar als ze zegt dat we niet consequent waren begin ik daar een beetje aan te twijfelen. Dan ziet ze de ernst van haar overtreding niet goed in.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Tjonge, ik was van mening dat spekkie haar fout wel inzag. Maar als ze zegt dat we niet consequent waren begin ik daar een beetje aan te twijfelen. Dan ziet ze de ernst van haar overtreding niet goed in.
Dat zeg ik al de hele tijd. Ze heeft het over haar 'offtopic gedrag' en geeft alleen maar toe dat ze nog postte na haar dood. Dat ze theorieën postte na haar dood en dat ze daar zelfs mee doorging nadat meerdere mensen gezegd hadden dat ze het vervelend vonden en dat ze het spel ermee bedierf... dat vind ik nog wel allemaal een stukje erger dan alleen het 'offtopic gedrag' waar zij het over heeft.
Oud 22-04-2008, 11:04
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
[diplomaat]Laten we er verder maar over ophouden. De spelleiders hebben gedaan wat hun het beste leek en daar achteraf over gaan discussiëren is een beetje zinloos. Ik vind ook niet dat Spekkie alsnog een rode kaart moet krijgen, dat hadden de spelleiders dan meteen moeten doen. [/diplomaat]
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 22-04-2008, 11:04
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik was het dus helemaal met je eens Maar goed misschien heeft het geholpen dat ik het anders formuleer
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 11:05
Verwijderd
Ik ben het voor het eerste gedeelte van de post met je eens hoor EoS, maar het ging ook niet meer over wat de spelleiders moesten doen (ik zei ook al dat die waarschuwing nu gegeven is en dat ze het daar maar bij moeten laten) maar om het gezeur over dat waarschuwingen ineens via fb's zouden moeten gaan. En dat dat - ironisch genoeg - Spekkies idee was.
Oud 22-04-2008, 11:09
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Wat vonden jullie trouwens van de verhalen?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 11:12
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
@eos: prima. Ik was er sowieso niet happig op. Waarbij ik wel wil zeggen dat het next time wel direct raak is. Maar goed, daar beslis ik niet over, want ik ben geen spelleider meer!
dit spel was echt een survivaltocht

Edit: Shit, dit typte ik dus met het spelleidersaccount
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 11:14
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
dit spel was echt een survivaltocht
QFT. Maar... We did it
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 11:20
Verwijderd
Wie is de volgende spelleider?
Oud 22-04-2008, 11:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wie is de volgende spelleider?
Fantome en ik, momenteel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 11:21
Verwijderd
Ok
Oud 22-04-2008, 11:24
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
wanneer begintie?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 22-04-2008, 11:26
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ik ben het voor het eerste gedeelte van de post met je eens hoor EoS, maar het ging ook niet meer over wat de spelleiders moesten doen (ik zei ook al dat die waarschuwing nu gegeven is en dat ze het daar maar bij moeten laten) maar om het gezeur over dat waarschuwingen ineens via fb's zouden moeten gaan. En dat dat - ironisch genoeg - Spekkies idee was.
Da's onzin. Daar zijn de spelleiders prima zelf toe in staat. Het gaat hier ook niet om forumbans, maar om uitsluitingen voor het volgende spel. Ik ben zelf zo dom geweest om het woord 'ban' te gebruiken, dat had 'rode kaart' moeten zijn.
effe kijken: volgens mij heb ik zelf twee keer een rode kaart gegeven. 1 aan Mohammed na dat hele gedoe rond hem en darkiekurd, en 1 keer aan biertank toen ie nooit gestemd had. Toen was ie ziener Dat ging toch prima? Er kan altijd wel een grijs gebied zijn dat het wat lastiger te bepalen is wat de straf moet zijn, maar daar is de spelleider dus ook voor.
En bovendien doen sommige forumbazen zelf ook vaak mee, wat dus (een schijn van) partijdigheid kan opwekken.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 22-04-2008, 11:28
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Da's onzin. Daar zijn de spelleiders prima zelf toe in staat. Het gaat hier ook niet om forumbans, maar om uitsluitingen voor het volgende spel. Ik ben zelf zo dom geweest om het woord 'ban' te gebruiken, dat had 'rode kaart' moeten zijn. (...)
Fijn dat toch een groot deel van de mensen het met elkaar eens is, alleen moeten de forumbazen daar ongetwijfeld nog over 'overleggen'.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 22-04-2008, 11:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Fijn dat toch een groot deel van de mensen het met elkaar eens is, alleen moeten de forumbazen daar ongetwijfeld nog over 'overleggen'.
De forumbazen zijn ook de enige die hier iets zinvols in zien.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 11:29
Verwijderd
Ja, precies, en met dat grijze gebied zou een forumbaas net zo goed te maken kunnen hebben. En spelleider kan dan veel beter bepalen wat op dat moment de beste optie is, omdat die echt in het spel zit.
Oud 22-04-2008, 11:31
Verwijderd
't Is ook echt niet dat we nu hele enorme dingen bespreken hoor, 't is vooral een evaluatie omdat het ww-spel al langer opvalt. Maar nogmaals; het is niets engs, je hoort 't vanzelf wel.
Oud 22-04-2008, 11:33
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
dadelijk is het toch iets engs Ik ben bang voor enge dingen
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 22-04-2008, 11:34
Verwijderd
Ik vind het wel eng.
Oud 22-04-2008, 11:34
Verwijderd
Citaat:
dadelijk is het toch iets engs Ik ben bang voor enge dingen
Oud 22-04-2008, 11:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
*in discussie mengt* Persoonlijk begrijp ik het wel. Het weerwolfspel maakt duidelijk emoties los bij veel spelers, en beïnvloedt de sfeer ook buiten het topic.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-04-2008, 11:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
't Is ook echt niet dat we nu hele enorme dingen bespreken hoor, 't is vooral een evaluatie omdat het ww-spel al langer opvalt. Maar nogmaals; het is niets engs, je hoort 't vanzelf wel.
Weet je wat het is?

Missy, Cherry Springs én jij spelen nooit mee. CS heeft nu één spel meegedaan. Toch zijn jullie nu degene die het moeten 'evalueren' terwijl het spel opzich prima gaat. Het is heel leuk dat jullie posts kunnen verwijderen maar daar houdt jullie werk ook wel mee op. Als je niet meespeelt heb je in principe niks met het spel te maken, ook al ben je daar dan toevallig forumbaas van. Het spel regelt in principe zichzelf en er zitten heel weinig mensen op bemoeienis te wachten wat dat betreft. Daarbij was het nota bene een forumbaas die voor ellende zorgde, dus neem me niet kwalijk als we dit een beetje ironisch vinden.

Maar goed, we kunnen jullie toch niet tegenhouden, dus wat dat betreft.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 11:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Misschien moet het spelleiders-account wel een mogelijkheid krijgen tot posts verwijderen. Dat is misschien mogelijk als er een apart subforum voor het ww-spel komt. De spelleider heeft toch een soort moderator-functie in het topic, maar heeft geen moderator rechten. Dat is soms lastig.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 11:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Misschien moet het spelleiders-account wel een mogelijkheid krijgen tot posts verwijderen. Dat is misschien mogelijk als er een apart subforum voor het ww-spel komt. De spelleider heeft toch een soort moderator-functie in het topic, maar heeft geen moderator rechten. Dat is soms lastig.
Dit lijkt me niet zo zinvol en niet zo verstandig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 11:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Toch zijn jullie nu degene die het moeten 'evalueren' terwijl het spel opzich prima gaat.
Vind je dat? Ik heb het spel een beetje gevolgd, en de toon van de discussie is zowel in het speltopic, als in andere topics, niet altijd even gezellig.
Ik snap wel waarom de fb's zich hier mee bemoeien, het spel wordt gespeeld op hun subforum, en als er iets aan de hand is, is het ook hun verantwoordelijkheid.
Sommige mensen maken zich veel te druk om het weerwolfspel, en zijn er misschien een beetje te fanatiek mee bezig, en te snel op hun tenen getrapt.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-04-2008, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat het is?

Missy, Cherry Springs én jij spelen nooit mee. CS heeft nu één spel meegedaan. Toch zijn jullie nu degene die het moeten 'evalueren' terwijl het spel opzich prima gaat. Het is heel leuk dat jullie posts kunnen verwijderen maar daar houdt jullie werk ook wel mee op. Als je niet meespeelt heb je in principe niks met het spel te maken, ook al ben je daar dan toevallig forumbaas van. Het spel regelt in principe zichzelf en er zitten heel weinig mensen op bemoeienis te wachten wat dat betreft. Daarbij was het nota bene een forumbaas die voor ellende zorgde, dus neem me niet kwalijk als we dit een beetje ironisch vinden.

Maar goed, we kunnen jullie toch niet tegenhouden, dus wat dat betreft.
Het is al langer zo dat het spel invloed heeft op zaken buiten het ww-topic, dus het gaat ons wel degelijk aan. En nogmaals; wacht gewoon af, het is écht niet nodig om je hier zo druk om te maken, we zijn heus geen machtsgreep aan het voorbereiden ofzo.
Oud 22-04-2008, 11:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Vind je dat? Ik heb het spel een beetje gevolgd, en de toon van de discussie is zowel in het speltopic, als in andere topics, niet altijd even gezellig.
Ik snap wel waarom de fb's zich hier mee bemoeien, het spel wordt gespeeld op hun subforum, en als er iets aan de hand is, is het ook hun verantwoordelijkheid.
Sommige mensen maken zich veel te druk om het weerwolfspel, en zijn er misschien een beetje te fanatiek mee bezig, en te snel op hun tenen getrapt.
En toch is het allemaal zonder bemoeienis van forumbazen opgelost, niet waar? En zo ook de eerste 45 spellen. Mensen overreageren weleens, true, maar daar kan een forumbaas niet veel meer meedoen dan straffen omdat een persoon andere mensen basht. Niets anders dan wat het nu is, dus.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-04-2008, 11:46
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Het is al langer zo dat het spel invloed heeft op zaken buiten het ww-topic, dus het gaat ons wel degelijk aan. En nogmaals; wacht gewoon af, het is écht niet nodig om je hier zo druk om te maken, we zijn heus geen machtsgreep aan het voorbereiden ofzo.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 22-04-2008, 11:47
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
We willen net zoals iedere andere DK-er graag dat de sfeer gewoon goed is. We denken er gewoon over mee.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 22-04-2008, 11:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En toch is het allemaal zonder bemoeienis van forumbazen opgelost, niet waar? En zo ook de eerste 45 spellen. Mensen overreageren weleens, true, maar daar kan een forumbaas niet veel meer meedoen dan straffen omdat een persoon andere mensen basht. Niets anders dan wat het nu is, dus.
Tja, het is wel "opgelost", maar ik denk dat het een serieus probleem is. Vervelende reacties en verpeste sfeer is ook niet goed als het aan het eind van het spel wordt "opgelost", en het volgende spel weer naar boven komt. Als het op het weerwolfspel aankomt, hebben mensen blijkbaar hele lange tenen, iedere misstap van een speler wordt hard bestraft door boze reacties. Persoonlijk vind ik dan dat mensen te obsessief bezig zijn met het spel.

En daarbij: wacht nu met het spuien van je gal op de forumbazen, totdat ze gezegd hebben wat ze willen. Ze geven steeds aan dat je gewoon even moet wachten, doe dat dan ook.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.