Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2007, 15:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Omdat metallica 'm niet opent

Deel 75
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2007, 15:58
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Omdat metallica 'm niet opent

Deel 75
Hehe, ik ben er nog niet helemaal achter hoe t allemaal alweer gaat volgende keer beter
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 16:57
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
rustig. ik krijg wel aandacht maar heb het niet door. vrijdag gesproken met een jongen die vervolgens, volgens mn vriendinnetje, de hele avond als een hondje achter me aanliep maar ik had niks door want ik danste en zat in mn eigen wereld haha(dronken ja)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 17:52
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Gooodverdomme wat heb ik een hekel aan mijn vader op het moment. Ik weet dat hij boos om mij is, maar niet wat ik nou weer heb gedaan. Wat zou het nu weer zijn... het interesseert me niet eens meer. Het is niet allemaal mijn schuld, ook al is dat wel zijn visie.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 18:06
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Goed!

We zouden vrijdag naar Bruce Springsteen gaan, maar toen we bij het hotel aankwamen bleek dat 't verplaatst was naar zaterdag dus toen zijn we Arnhem maar even in gegaan en daarna lekker gegeten in het hotel en een luie avond gehad <3.

En zaterdag was gaaf We stonden al om half één 's middags te wachten en hebben enorm staan kou kleumen maar 't was 't wel waard, we stonden tweede 'rij' linksvooraan! 'S avonds kwamen we echt doodop aan in het hotel.

Zo'n weekend in een hotel is fijn. Gaan we vaker doen, vind ik.

En volgende week maandag alweer 2 jaar samen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 18:43
Fayette
Mijn beste vriend en ik zijn lekker weer vriendjes.. Nergens meer over gepraat en het is goed zo. Werkdag vandaag was wel prima, leuk dat een vriendin/collega van me nog kwam.
+ Ik heb vandaag amper aan hem gedacht!
EN! Eindelijk weer bericht van een vriend uit Amerika. Ik ben zo trots op hem, de vliegenier!!

Laatst gewijzigd op 02-12-2007 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 19:51
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ehhhm het is echt belachelijk maar heb nog een laatste tripje geboekt . Dinsdag de 18e ga ik meteen na mijn toets naar t vliegveld en dan vliegen we donderdag samen terug. Onder t mom dat hij veel te veel bagage had maar stiekem vind ik het superfijn om hem twee daagjes eerder te zien. En hem dan mee terug te nemen .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 19:57
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Terug ok met best friend

Liefde: ik weet echt niet wat ik moet doehoen
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ehm, ja... dat was even de zeur-post van deze maand
Verder gaat het allemaal prima! Het lijkt net of we nooit problemen hebben gehad en dat vind ik eigenlijk juist een beetje gek...
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 02-12-2007 om 21:57. Reden: iets teveel gezeur :p
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:34
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Terugvindpost.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:37
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik wil hem, en helemaal voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:38
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Lalalala. Gaat wel leuk zo
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:54
Verwijderd
Hmm, zaterdagochtend droomde ik zo fijn. Kon ik dat maar terug halen.

Verder gaat het wel. Ik mis hem. Zijn warmte, geknuffel en gezoen maar we bellen nog vrij veel en dan besef ik op bepaalde momenten wel dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Hij wilde graag weer afspreken maar ik heb gezegd dat ik dat niet wilde ivm de verwarring die het zou zaaien. Het lijkt me super gezellig om weer af te spreken maar het is beter om het even niet te doen want ik weet dat het dan weer als vanouds gezellig zou worden.
Met het luxe diner van mijn werk heb ik geen vriendje aan mijn zijde (niet dat er iets mis is met het gezelschap wat nu mee gaat ) net als met kerst en oud&nieuw. En daar baal ik wel een beetje van.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:05
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Gooodverdomme wat heb ik een hekel aan mijn vader op het moment. Ik weet dat hij boos om mij is, maar niet wat ik nou weer heb gedaan. Wat zou het nu weer zijn... het interesseert me niet eens meer. Het is niet allemaal mijn schuld, ook al is dat wel zijn visie.

Ik trek mijn woorden in. Het is weer goed, hij doet weer normaal... hij kan soms echt van die driftbuien hebben die ik niet begrijp. We lijken echt zoveel op elkaar.. ik geef ook gewoon teveel om hem. We botsen echt voortdurend.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:28
deoxyribose
deoxyribose is offline
Oooh wat slecht! Wat heb ik nu toch weer gedaan Ik ben duidelijk nog helemaal niet toe aan een serieuze relatie!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:36
Verwijderd
EINDELIJK weer eens een dagje voor elkaar gehad. Vanmorgen een ontbijtje op bed gehad en samen lekker lang in bed blijven liggen.. daarna een film gekeken.. toen eventjes wezen shoppen voor kerstcadeautjes voor elkaar (haha, hoe onhandig), heerlijke pizza gehaald en die thuis opgegeten met een wijntje erbij.. en 's avonds nog lekker knus op de bank gezeten waarbij hij me heeft getrakteerd op een massage Heel ontspannen en eventjes fijn. Zo lekker samen slapen.

En wat hebben we het toch heerlijk gezellig!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 23:30
Verwijderd
Ik heb er een vriend bij!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 00:14
Verwijderd
gaat allemaal super.. na n hoofd ommekaar heen gekontedraai ist hoge woord dr eindelijk uit.

@ metallica: ben trots op je dat t al wat beter gaat!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-12-2007, 00:14
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Echt een hele fijne avond gehad, ik vind mn vrienden toch wel heel erg lief
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 00:38
Verwijderd
Volgens een vriendinnetje heeft hij een soort-van-bijna vriendin. Te gek! Dan kan ik hem alsnog scoren en toevoegen aan m'n toch-al-te-grote collectie bezette mannen

Aaargh!!! Ik word non en ga in een klooster wonen, ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 01:32
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Ik wil niet meer voelen.. Het is gewoon niet eerlijk.. Echt niet..

En ik moet om kwart over 6 op..

ik ga wel met skyblue dat klooster in..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 03:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik voel me misselijk.
Hoe durft hij in godsnaam zulk soort leugens over mij te vertellen. Ik was al vreselijk kwaad op 'm en had 'm al laten weten dat ik 'm niet meer wou zien, maar nu hoorde ik van een collega dat hij had lopen verkondigen dat ik het met hem gedaan heb.

Echt, bahbahbahbah. Nu pas snap ik waarom sommige mensen zo raar naar me keken en vragen over 'ons' stelden. Ik voel me echt ziek nu ik weet dat collega's serieus van mij gedacht hebben dat ik iets met hem heb gedaan.
Ten eerste ben ik helemaal niet zo dat ik met zomaar iemand het bed in duik en als ik wel zo zou zijn zou ik het nog steeds niet met hem doen.

Toen ik het vertelde aan iemand zei ze 'Oh, was je dronken dan, dat je 't niet meer weet?'. NEE, er is nooit iets gebeurd. We hebben ooit een bed gedeeld, maar uit noodzaak. We hadden allebei onze kleren aan en ik lag in een hoek met m'n hoofd in een prullenbak... Gadver, en hij heeft dus rond verteld dat er iets gebeurd is, met de woorden 'Ik krijg toch altijd wat ik wil.'
Ik denk dat ik hem nu ontzettend veel pijn moet gaan doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 05:09
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Kutzooi....
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 07:17
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik moet eens gewoon normaal gaan doen en beseffen dat hij heel anders is dan de rest. Stomme stomme ik. En dat terwijl hij nu jarig is.. Gelukkig wel goed gepraat, maar.. Ach, ik ben gewoon stom!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 07:27
Verwijderd
Haha eigenlijk helemaal niet grappig want alles loopt door elkaar en ik krijg aandacht van teveel jongens en van teveel jongens weet ik niet wat ik voor te voel want ze zijn allemaal wel lief maar niet lief genoeg (behalve eentje dan, maar dat durf ik niet aan) en dus loop ik al sinds zaterdagavond met een vol hoofd rond en dat volle hoofd weigert leger te worden.

Daarnaast was het gisteravond wel gezellig, en ik heb mijn boekjeeeeeeeee

En oh, ik heb duisentveel zin in donderdag want dan ga ik winkelen met I., het zit heel erg goed tusen ons en dat is fijn.
En nog een keer oh, ik maak me zorgen om E. Haar vriend zit op St. Maarten, en twijfelt heel erg. Zaterdag stond ik op het punt om onder de douche te gaan toen ze me jankend opbelde. Ik ben daarnaar toe gegaan en ze heeft bijna een uur alleen maar gehuild. Ik hoop zo dat het goed komt, dat ze aan zichzelf denkt en dat hij, op het moment dattie haar op t vliegveld ziet staan, weet wattie laat lopen.

Laatst gewijzigd op 03-12-2007 om 07:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2007, 08:48
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Dus. Keuzevakhottie blijft leuk Hahaha. Over stomzinnig geproken

Maar gisteravond was wel mooi, eigenlijk. Mjah. En ik ga drie keer op wintersport dit jaar waarvan 1x met vrienden en dat wordt ongetwijfeld hartstikke leuk
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:02
Verwijderd
Vanavond! Vanmiddag eerst vriendinnetje zien <3 en dan date.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Terugvindpost.
en om OT te blijven; niets nieuws, alles gaat goed, en bedacht me pas; bijna 2.5 jaar al
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Rustig. Ik wil ook een date maar dan moet ik wel eerst een leuke jongen tegen komen, maar die lopen natuurlijk niet rond in een dierentuin
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik houd van hem maar ik zie hem echt te weinig, kijk nu al uit naar woensdag het wordt tijd dat het kerst wordt en ik een paar dagen vrij ben en lekker samen met hem kerst ga vieren <3
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:47
niña
Avatar van niña
niña is offline
Citaat:
dan moet ik wel eerst een leuke jongen tegen komen, maar die lopen natuurlijk niet rond in een dierentuin
Oh ja wel hoor

Ik ben tevreden. For now
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:51
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Woaaa. Ik heb dit weekend iemand ontmoet/beter leren kennen en hij is zo ontzettend lief
We kregen ook wel opmerkingen van anderen, terwijl er verder niet echt iets gebeurd is. Ik hoorde per ongeluk hem er over praten met een vriendin dat hij me wel een chill meisje vond maar dat hij nog van zn ex ook hield ofzo. Mja, ik heb hetzelfde probleem.
De dag daarna gingen we naar huis en ging ik op de helft van de rit tegen hem aanliggen, en toen wilde hij ook bij mij liggen en hij gaf een paar keer een heel voorzichtig kusje op mn voorhoofd, en hij zei dat we dat al vanaf het vertrekpunt hadden moeten doen toen ik zei dat we er al bijna waren

Volgens mij wil ik hier wel werk van maken. Maar blijkbaar moeten we dan allebij eerst nog ex-issues oplossen.. Maar ik heb zn telefoonnummer, msn, en hyves gescoord


Oh, en van mn laatste ex is de vriendin zwanger heb ik ook per ongeluk gehoord (dronken mensen die schreeuwen "tante *naam*' en 'hoe lang al' en dat hij probeerde dronken te worden. Toen ben ik maar weggelopen, maar ik heb de indruk dat ze het wil houden, anders was het niet zo'n probleem? Toen ging ik weg en ging hij daarna ruzie met mij maken per sms...
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Oh ja wel hoor
Stuur hem maar langs
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:59
Verwijderd
t is bijna kerst e n oud en nieuw, dit jaar hoeft ie niet te werken

Oh en volgensmij vinden zn oudtante en zn oma me wel lief, nu na bijna n jaar. Zn ma schijnt me aardig te vinden, maar dat gevoel heb ik totaaal niet. Voel me dr nogal ongemakkelijk. Maarja, dat zal ooit wel overgaan.

Vrijdag Duitsland, en zodra ik weer in NL ben komt ie me ophalen zodat ik niet met de trein verder hoef en dan ga ik bij hem tukken om de dag erop sinterklaas te vieren. Lief dat die luitjes daar de boel voor me verzet hebben.

Tgaat goeeeddd
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 10:17
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Na weken van wat problematische zaken hebben we er vorige week maar een punt achter gezet, het beste voor beide personen. Afgelopen vrijdag maar eens goed dronken geworden en lekker versierd door een echt té leuk iemand. Ik kan haar maar moeilijk uit mijn hoofd zetten, terwijl het allemaal iets te snel gaat misschien, maar deze kans kan ik niet laten lopen.

Maar nou moet ze wel sneller terug sms'en..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 10:20
niña
Avatar van niña
niña is offline
Citaat:
Stuur hem maar langs
Noes, mine! Maar misschien.. anderen
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-12-2007, 10:45
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Owkeej, ik kan toch niet in februari al naar Utrecht Instromen bij psychologie is niet mogelijk door de numerus fixus die daar geldt en bij sociologie kan t niet door t bindend studieadvies... Pokkezooi, zeg maar. Nog driekwart jaar maastricht te gaan, pff... Maar ik ga straks wel nog ff mailen of er toch nog niet een mogelijkheid is om die verloren studiepuntjes in te halen bij sociologie ofzo We zien wel, maar t zou zo super relaxt zijn om nu al weg te kunnen gaan...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 11:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vanavond! Vanmiddag eerst vriendinnetje zien <3 en dan date.
Oeh met de zelfde? (andershoujeditookevenbijoplj )

Ja goed goed goed.
Gezellig bij mijn zus geweest, was heel gezellig, hoop gelachen en ook heel serieus gepraat over vanalles.

+ Ik heb toffe vrienden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 12:14
Verwijderd
Hmz gebeld met exlief. We weten allebei niet zo goed hoe we dit moeten doen, of het wel of niet verstandig is om contact te hebben en hoe dan, maar géén contact schiet ook niet zo heel erg op allemaal. En nou ja het blijft gewoon heel fijn om te horen dat hij er nog net zo veel mee bezig is als ik, dat hij zich niet halsoverkop in een nieuwe relatie stort, ondanks wat hij voor haar voelt, dat hij net zo goed twijfelt en nadenkt en nou ja. Ik denk gewoon niet dat dit ooit overgaat.

Maar goed, dat doet er niet zo veel toe, want op zich ben ik best in staat om verliefd te worden op iemand anders, om een succesvolle relatie met iemand anders te hebben (zou ik dat de aankomende tijd willen). Maar ik blijf er bij dat relaties volgens mij nooit bedoeld zijn om af te lopen. Wat doet het er eigenlijk toe, aan of uit, als je in allebei de gevallen blijft zitten met het feit dat een relatie niet werkt zoals je dat wilt, maar dat er hoe dan ook zó veel is dat jullie aan elkaar verbindt?

Ik snap het allemaal niet zo. Volgens mij zou het allemaal veel simpeler moeten wezen. Maar goed. Ik heb iemand bedacht die best mijn scharrelslachtoffer kan worden, daar ga ik de aankomende weken wel werk van maken ofzo. Ziet er naar uit dat hij daar ook best in geïnteresseerd is.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 12:17
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik voelde me nogal verrot en hij kwam even lief langs ^^
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 12:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik wil niet meer voelen.. Het is gewoon niet eerlijk.. Echt niet..
Precies dat..


Citaat:
ik ga wel met skyblue dat klooster in..
Count me in!!

ot: Bloed laten prikken is niet fijn was helemaal dizzy daarna maar goed.. woensdag weet ik dan of er iets is dat in mn bloed terug te vinden is.
Verder ben ik nog steeds helemaal verliefd op het idee dat ik op mezelf ga, en ben ik stiekem al aan het kijken voor tv's, een bed enz.. erg he?

Maar ik had gelijk.. sinterklaas was niet hetzelfde zonder hem.. maar goed.. weer een bepaald punt gehad.. nu kerst nog, en dan ben ik alweer een jaar zonder hem en heb ik alle 'cruciale alleen punten' gehad haha dat klinkt wel heel erg lam..

Hoe dan ook we hebben een leuke sinterklaas gehad ^^ heel erg veel foute gedichten xD
Ik heb longdrinkglazen, een mok, een kom voor soep of vla ofzo, een bord, een sleutelhanger, een sjaal en.. dat was het geloof ik
wel tof
en een vriendin van me en ik gaan volgende keer meedoen aan idols xD leuk toch vage weddenschappen
ik hou van mn vrienden <3

editje: Metallica, ik ben ontzettend trots op je.. je bent beter dan ik
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 12:38
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Precies dat..




Count me in!!

ot: Bloed laten prikken is niet fijn was helemaal dizzy daarna maar goed.. woensdag weet ik dan of er iets is dat in mn bloed terug te vinden is.
Verder ben ik nog steeds helemaal verliefd op het idee dat ik op mezelf ga, en ben ik stiekem al aan het kijken voor tv's, een bed enz.. erg he?

Maar ik had gelijk.. sinterklaas was niet hetzelfde zonder hem.. maar goed.. weer een bepaald punt gehad.. nu kerst nog, en dan ben ik alweer een jaar zonder hem en heb ik alle 'cruciale alleen punten' gehad haha dat klinkt wel heel erg lam..

Hoe dan ook we hebben een leuke sinterklaas gehad ^^ heel erg veel foute gedichten xD
Ik heb longdrinkglazen, een mok, een kom voor soep of vla ofzo, een bord, een sleutelhanger, een sjaal en.. dat was het geloof ik
wel tof
en een vriendin van me en ik gaan volgende keer meedoen aan idols xD leuk toch vage weddenschappen
ik hou van mn vrienden <3

editje: Metallica, ik ben ontzettend trots op je.. je bent beter dan ik

gezellig.. wie gaat er nog meer mee..
en op jezelf gaan is trouwens ook cool!!

ik heb me maar ziek gemeld. tot kwart over 6 op msn praten werkt gewoon niet als je om kwart over 7 de deur uit zou moeten.. en duizelig als de pest dus zou nooit goed zijn gegaan..

wat is dit toch..gezegd dat we toch maar af en toe wat zouden schrijven.. we kunnen het echt niet anders..WAT is t toch in godsnaam tussen ons, waarom is hier geen naam voor? als het niet bestaat, waarom is het er dan? en blijkbaar is het toch zo.. echt te frustrerend gewoon

maar goed ik voel nu niets meer. even op van vannacht denk ik..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 13:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Vanavond uit eten met vriendlief en ouders ivm zijn verjaardag. Ik ben bleek, dizzy, heb roodbehuilde/dikke ogen en ik ga echt geen hap door m'n keel krijgen. Oh, wat zie ik er tegen op... Waarom gebeuren dat soort dingen altijd op van die momenten dat je het helemaal niet kan gebruiken?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 13:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
*knuffel voor ilse*
Een verse-ex hebben is gewoon verwarrend. Een niet-zo-verse-ex trouwens ook!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 14:04
Verwijderd
exen zijn altijd verwarrend ergens
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 14:06
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
*knuffel voor ilse*
Een verse-ex hebben is gewoon verwarrend. Een niet-zo-verse-ex trouwens ook!
juh dank je wel..

het forum maakt t er eigenlijk niet makkelijker op.. ik wil eigenlijk niet kijken, maar als ik weet dat hij wat schrijft... en dan had ik em geblokkeerd van msn, ga ik hier kijken of hij online is.. en hij doet dat ook.. en dat weet ik ook.

maar het is gewoon echt.. over..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 14:33
ocean flower
Avatar van ocean flower
ocean flower is offline
Kutkutkutkutkutzoooi
Vandaag te horen gkregen dat mijn vader kanker heeft
Weet dat het te behandele is tegenwoordig, en vat ook wel dat iedereen dat
meteen rept want dat zou ik ook doen maar zo voelt het gewoon niet
als het om je eigen vader gaat..
Kijk er zo tegenop om mensen dat te moeten zeggen, zo moeilijk dan wordt
het allemaal zo echt...zit nog een beetje in denial maar dat zal wel snel over zijn.
Heel veel leuke dingen binnenkort gepland maar daar voel ik me weer schuldig over omdat ik dan gvoel heb dat ik ze niet steun enzo..
Moet dalijk ook nog leren voor school maar daar heb ik al helemaal geen zin in.
Als dit volwassen zijn, is dan hoeft het voor mij niet..
...werkelijk alles mislukt.
__________________
The air is visceral around us. - Soms wantrouw ik mijn eigen paranoia -
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 14:47
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Kutkutkutkutkutzoooi
Vandaag te horen gkregen dat mijn vader kanker heeft
Weet dat het te behandele is tegenwoordig, en vat ook wel dat iedereen dat
meteen rept want dat zou ik ook doen maar zo voelt het gewoon niet
als het om je eigen vader gaat..
Kijk er zo tegenop om mensen dat te moeten zeggen, zo moeilijk dan wordt
het allemaal zo echt...zit nog een beetje in denial maar dat zal wel snel over zijn.
Heel veel leuke dingen binnenkort gepland maar daar voel ik me weer schuldig over omdat ik dan gvoel heb dat ik ze niet steun enzo..
Moet dalijk ook nog leren voor school maar daar heb ik al helemaal geen zin in.
Als dit volwassen zijn, is dan hoeft het voor mij niet..
...werkelijk alles mislukt.
O wat kut... sterkte ermee.. maar echt, t komt zoo vaak ook weer goed..!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 15:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
gezellig.. wie gaat er nog meer mee..
en op jezelf gaan is trouwens ook cool!!

ik heb me maar ziek gemeld. tot kwart over 6 op msn praten werkt gewoon niet als je om kwart over 7 de deur uit zou moeten.. en duizelig als de pest dus zou nooit goed zijn gegaan..

wat is dit toch..gezegd dat we toch maar af en toe wat zouden schrijven.. we kunnen het echt niet anders..WAT is t toch in godsnaam tussen ons, waarom is hier geen naam voor? als het niet bestaat, waarom is het er dan? en blijkbaar is het toch zo.. echt te frustrerend gewoon

maar goed ik voel nu niets meer. even op van vannacht denk ik..
ik herken dit zo erg.. en dat is zo vervelend en frustrerend en vertrouwd.. en ik ben ook vrij gevoelloos idd..

even totaal buiten dit topic om, er zitten echt schattige katten in het asiel.. ja, ik moet toch wat als ik me verveel?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 15:25
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
ik herken dit zo erg.. en dat is zo vervelend en frustrerend en vertrouwd.. en ik ben ook vrij gevoelloos idd..

even totaal buiten dit topic om, er zitten echt schattige katten in het asiel.. ja, ik moet toch wat als ik me verveel?
het is inderdaad alles wat jij zegt.. en het voelt raar..

het beseffen dat het ook gewoon echt niet meer terugkomt.,. zoals altijd wel weer goed kwam.. dit keer is t anders.. alles is anders.. eigenlijk is er nu eindelijk duidelijkheid. en dan nog niet..

op naar t klooster dan maar he..

ja he..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #77
x-spekkie-x
499 05-01-2008 17:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.