Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2005, 17:30
nps
Avatar van nps
nps is offline
Wie is nou jou favoriete acteur? En waarom?
In welke film vond je hem/haar het best?
Post plaatjes!
__________________
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2005, 18:13
Verwijderd
Ondanks de discussie in een ander topic, merk ik dat ik de laatste tijd steeds meer Al Pacino waardeer. Maar over een poosje zal dat wel weer over zijn, mede door de redenen daar genoemd in dat topic.
Verder was het voor mij een verassing toen ik Brad Pitt als acteur leerde kennen, veel films met hem zijn ook echt goed en in rollen als die in Fight Club en 12 Monkeys vind ik em wel heel erg goed.
Samuel L. Jackson, en Morgan Freeman kan ik altijd wel waarderen, ook in de flauwere actiefilms. Kevin Spacey is ook erg fijn.

Oftewel: niet echt een favoriet.

Laatst gewijzigd op 25-10-2005 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 18:17
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
bestaat nog eenzelfde topic
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 18:32
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
basketbalster schreef op 25-10-2005 @ 19:17 :
bestaat nog eenzelfde topic
Is te oud om te uppen denk ik. Maar alweer zo'n topic?? Pff...mja waarom ook niet

Favo Actrice? Angelina Jolie
Waarom? Omdat ze gewoon geweldig is Ik vind haar een goede actrice (ondanks de crappy films waar ze meestal in speelt ), ze lijkt me een superleuk mens en ze is natuurlijk meer dan prettig om te zien (hoewel de meningen daarover zullen verschillen )
Favo film? Girl, Interrupted - Gia - Mr. And Mrs. Smith, kan niet kiezen tussen deze 3
Plaatje? Nou ok dan, omdat je zo aandringt

__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 18:38
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
basketbalster schreef op 25-10-2005 @ 19:17 :
bestaat nog eenzelfde topic
ik dacht het al, ik kon hem zo snel niet vinden en de overijverige forumbazen sluiten m snel genoeg als ze het er niet mee eens zijn
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 18:54
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Blubje schreef op 25-10-2005 @ 19:32 :
Is te oud om te uppen denk ik. Maar alweer zo'n topic?? Pff...mja waarom ook niet

Favo Actrice? Angelina Jolie
Waarom? Omdat ze gewoon geweldig is Ik vind haar een goede actrice (ondanks de crappy films waar ze meestal in speelt ), ze lijkt me een superleuk mens en ze is natuurlijk meer dan prettig om te zien (hoewel de meningen daarover zullen verschillen )
Favo film? Girl, Interrupted - Gia - Mr. And Mrs. Smith, kan niet kiezen tussen deze 3
Plaatje? Nou ok dan, omdat je zo aandringt
[afbeelding]
[afbeelding]
This dat je me voor bent maar ben er volledig mee eens!

Ik ben echt een grootste fan van dr....van dr films en van haarzelf qua looks en persoon! Ok ze heeft wat flutfilms gemaakt (Tomb raider), maar dat maakte het voor mij niet minder leuk er naar te kijken! En ok ze komt soms raar uit de hoek maar dat maakt haar anders dan anderen. Hoewel ze tegenwoordig niet echt meer "ontspoort" is maar dr leven wijd aan goede doelen en dr adoptiekinderen. Mn kamer hangt halfvol met dr en heb vele films op dvd!

Woeiii
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 18:57
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline










Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 19:28
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 19:38
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Johnny Depp en Edward Norton (Charly & The Chocolat Factory, American History X).

Johnny:


Edward:
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 19:47
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Nja dan m'n oude post nog maar een keer:

Citaat:
basketbalster schreef op 04-03-2005 @ 15:03 :
mannen:
Russel Crowe, Johnny Depp, kevin spacey, Morgan Freeman, Goerge Clooney, Viggo Mortensen

vrouwen:
Sandra Bullock, Kate Winslett, Julia Stiles
o en Giorgio Cantarini niet te vergeten (avater) uit La vita e bella
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 20:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline




















__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 20:07
Verwijderd
Ik heb spontaan bewondering gekregen voor Leonardo diCaprio toen ik hem zag acteren in What's Eating Gilbert Grape.

Verder natuurlijk de bekende namen:
Al Pacino
Philip Seymour Hoffman
Robert de Niro
Steve Buscemi
William H. Macy
Brad Pitt
Edward Norton
Johnny Depp
etc.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 20:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ian Holm. Judi Dench.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 20:12
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Dezelfde als het vorige topic
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 20:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Al Pacino:


Robert DeNiro:


Robin Williams:


Kevin Spacey:


Michael J. Fox:


Henry Winkler:


Will Friedle:


Matthew Perry:

Laatst gewijzigd op 25-10-2005 om 20:39.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 20:44
Verwijderd
Kevin Spacey, Ewan McGregor, Judi Dench, Sean Penn, Kate Winslet, Johnny Depp, Robert de Niro, Scarlet Johansson, Jeremy Irons, Bill Murray, Cate Blanchett, Juliette Lewis, Rick Mayall, Jan Decleir.

En zoals ik er altijd bij zeg in topics als deze: ik vergeet er vast heel veel...

En ik begin niet aan plaatjes, want op plaatjes kun je ze toch niet zien acteren en daarnaast behoort iedereen deze topacteurs gewoon te kennen en geen plaatjes nodig te hebben

Laatst gewijzigd op 25-10-2005 om 20:47.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 21:09
nps
Avatar van nps
nps is offline
vinnie jones, jason statham, micheal madsen, uma thurman, benicio del toro, johnny depp, brad pitt ik vergeet er vast ook wel een paar maar
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 21:21
Verwijderd
Beste:
Actrice: Ik vond Jody Foster wel erg goed in SotL maar verder niet echt verdere films van haar gezien

Acteur(s): Harrison Ford, Bruce Willis, Johnny Depp
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-10-2005, 21:28
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Bill Murray maakt me tegenwoordig wel blij.
Scarlett Johansson ben ik al een tijdje verliefd op, hoewel ze niet altijd in geweldige films speelt.
Charlie Chaplin is goed.
Buster Keaton is ook goed.
Kevin Spacey doet z'n werk ook altijd wel netjes
Willem Dafoe kan ik ook wel waarderen
Humprey Bogart is natuurlijk retecool
Ingrid Bergman is ook zwaar oké
Nicholas Cage is ook wel goed
en dan zijn er vast nog wel een paar. Lijstjes maken van acteurs is altijd zo moeilijk.

owjah, Benico del Toro (de ex van Scarlett) wil ik ook nog wel noemen. En als we dan toch met een verschillende duo bezig zijn dan wil ik Depp ook nog wel intypen, toch?

He bah, ga ik toch nog Jack Nicholson, Steve Buscemi en Bruce Campbell noemen.

Laatst gewijzigd op 25-10-2005 om 21:31.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 21:37
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
How2Pk schreef op 25-10-2005 @ 22:28 :
Bill Murray maakt me tegenwoordig wel blij.
Scarlett Johansson ben ik al een tijdje verliefd op, hoewel ze niet altijd in geweldige films speelt.
Charlie Chaplin is goed.
Buster Keaton is ook goed.
Kevin Spacey doet z'n werk ook altijd wel netjes
Willem Dafoe kan ik ook wel waarderen
Humprey Bogart is natuurlijk retecool
Ingrid Bergman is ook zwaar oké
Nicholas Cage is ook wel goed
en dan zijn er vast nog wel een paar. Lijstjes maken van acteurs is altijd zo moeilijk.

owjah, Benico del Toro (de ex van Scarlett) wil ik ook nog wel noemen. En als we dan toch met een verschillende duo bezig zijn dan wil ik Depp ook nog wel intypen, toch?

He bah, ga ik toch nog Jack Nicholson, Steve Buscemi en Bruce Campbell noemen.
steve buscemi was ik ook vergeten ja
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 21:40
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline


Verder: Angelina Jolie is echt een topwijf en ik vind Jim Carrey in



gewoonweg meesterlijk.


en ik vond benicio del toro veel leuker toen ie nog dario in 007 license to kill was
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 22:18
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Al pacino.
robert de niro
morgan freeman
takeshi kitano
christopher walken
anthony hopkins
edward norton
sean penn
nicolas cage.

evan rachel wood.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 22:20
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Min-sik Choi - heb ik mogen zien in Failan en Oldboy, en die vond ik ijzersterk, heb voorderest niets van/met (ligt eraan hoe je het bekijkt) mogen zien, maar toch ik wil 'ik even noemen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 14:08
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Hm, oke. Leuk excuus voor mooie plaatjes











__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 15:51
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline


__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2005, 18:51
.Pure
.Pure is offline
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 18:57
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Mensen, niet alleen plaatjes hè! Zo is t topic natuurlijk niet leuk
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 19:01
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Daniel Day Lewis. Virginia Madsen. Chow Yun-Fat. Norma Shearer.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 19:02
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline

Alan *Gorgeous* Rickman

In Sense and Sensibility is ie goddelijk..

Maar favofilm is Man of Fire.. though Alan er niet in speelt
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 22:08
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline




Natalie Portman is


Winona Ryder
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 22:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-10-2005 @ 19:57 :
Mensen, niet alleen plaatjes hè! Zo is t topic natuurlijk niet leuk
Als je wilt weten waarom ik de acteurs die ik heb uitgekozen zo goed vind, moet je even naar het vorige 'Favoriete acteur'-topic zoeken. Daar heb ik de meeste wel beschreven.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 22:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2005 @ 23:31 :
Als je wilt weten waarom ik de acteurs die ik heb uitgekozen zo goed vind, moet je even naar het vorige 'Favoriete acteur'-topic zoeken. Daar heb ik de meeste wel beschreven.
Ik zat een beetje te hopen op een argumentatie bij deze dubieuze keuze:

Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-10-2005 @ 21:33 :
Matthew Perry:
[afbeelding]
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 22:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 26-10-2005 @ 23:36 :
[B]Ik zat een beetje te hopen op een argumentatie bij deze dubieuze keuze:
Nou, ik zal niet zeggen dat hij de beste acteur is... Nee, verre van dat. In feite is hij, wat Dinalfos zou noemen, een 'one-trick-pony'. Hij speelt steeds hetzelfde typetje, het Chandler-typetje. Maar het is wel één van m'nfavoriete acteurs, want ik zie dat typetje graag en niemand kan dat zo goed spelen als Perry. Perry heeft een jongensachtig enthousiasme en charisma, dat doet denken aan Michael J. Fox -die ook steeds hetzelfde type speelde-, wat heel prettig is om naar te kijken-- vind ik.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 22:44
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 26-10-2005 @ 23:08 :
[afbeelding]

[afbeelding]

Natalie Portman is

[afbeelding]
Winona Ryder
Die twee zijn inderdaad super
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 10:47
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-10-2005 @ 23:31 :
Als je wilt weten waarom ik de acteurs die ik heb uitgekozen zo goed vind, moet je even naar het vorige 'Favoriete acteur'-topic zoeken. Daar heb ik de meeste wel beschreven.
Nee, want dan was er geen nieuw topic geopend (hoe frustrerend ook ). Als je geen zin hebt om te beargumenteren, reageer dan gewoon niet...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 13:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Blubje schreef op 27-10-2005 @ 11:47 :
Nee, want dan was er geen nieuw topic geopend (hoe frustrerend ook ). Als je geen zin hebt om te beargumenteren, reageer dan gewoon niet...
Haha, en dat bepaal jij?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-10-2005, 13:09
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Blubje schreef op 27-10-2005 @ 11:47 :
Nee, want dan was er geen nieuw topic geopend (hoe frustrerend ook ). Als je geen zin hebt om te beargumenteren, reageer dan gewoon niet...
Inderdaad, ik ben nogal nieuw en erg benieuwd. Bovendien noemt iedereen voor een groot gedeelte de zelfde acteurs op, zonder motivatie. Ik ben wel benieuwd waarom jullie die juist zo goed vinden.

Dinalfos - Virginia Madsen, is dat het niet het zusje van Micheal Madsen? Ik ken haar helemaal niet...
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 15:49
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
En dan nu met motivatie:



^ verliefd op John Cusack (high fidelity -gewellldig-, serendipity, say anything, being john malkovic)
Heel aantrekkelijk , acteert lekker sarcastisch/cynisch in high fidelity. Gewoon. Leuk <3



^ Ewan McGregor (moulin rouge, trainspotting, big fish)
Kan ontzettend goed emoties acteren (zó blij maar ook zo depressed in Moulin Rouge)



^ Bill Murray the life aquatic with steve zissou -fantastisch!-, what about bob?, groundhogday, lost in translation)
Zit vol zelfspot, neemt in de meeste films niemand serieus, is vreselijk sarcastisch/cynisch. Maar je moet ervan houden.



^ Kevin Spacey ((american beauty, k-pax, the united states of leland)
Speelt gewoon goed, in goede films.
__________________
qkw <3

Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 16:02
Verwijderd
Johnny Depp, Joaquin Phoenix (vooral in Gladiator), John Malkovich (vooral in Napoleon) & Christopher Walken.

Nicole Kidman, Angelina Jolie, Mena Suvari & Heather Graham.

En Jim Carey verraste me enorm in 'Man on the Moon'.

Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 16:07.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 17:47
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-10-2005 @ 14:07 :
Haha, en dat bepaal jij?
Nee, maar het is gewoon niet de bedoeling van een forum en van dit topic om alleen maar een opsomming te maken. Maar goed, dat schijnt voor veel mensen erg moeilijk te zijn, beetje jammer
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 17:59
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline






__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 18:01
nps
Avatar van nps
nps is offline
Ik zal ook wel even motiveren anders heb ik geen recht to zeiken:

vinnie jones: Voornamelijk omdat ie altijd in leuke films speelt, en in bacardi reclames


jason statham: is cooler dan cool, vooral in the transporter 2 (die ik ook het laatst gezien heb en wat me instantly fan maakte). ook in snatch is ie erg leuk.



micheal madsen:
deze man is het allerbest in getergd kijken, niemand kan beter ellendige figuren spelen als hij. als budd in kill bill 2 is ie heel goed, in reservoir dogs is het 1 van de bekendste scenes hoe hij al vrolijk dansend en neuriend het oor afsnijd van een agent.

2e van rechts


en de rest komt later
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 18:01
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Omdat: zie:
- One Flew & the Shining

- Truman & zijn dwaze films

- Zijn accent

- Zijn vertolking van Neo - ik ging er haast in geloven

Shit, er ging iemand tussendoor. Deze hoort dus bij de post niet hier maar daar weer boven...
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 18:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dan zal ik ook maar eens gaan beargumenteren.

Jack Nicholson omdat hij een compleet eigen, zeer herkenbare acteerstijl heeft, die soms ronduit onrealistisch is maar toch overtuigt.

Al Pacino omdat hij zijn personages zowel realisme als onwerkelijke coolheid mee weet te geven.

Robert DeNiro om dezelfde reden, en om zijn rol zijn rol in Jackie Brown, waar hij met zeer weinig tekst een memorabel personage neerzette.

Steve Buscemi en Micheal Madsen ook vanwege het feit dat hun extreme coolheid hun geloofwaardigheid niet in de weg zit.

Marlon Brando omdat hij gewoon geniaal was.

Johnny Depp om zijn humor, zijn sprekende gezicht en het feit dat hij op gepaste momenten zijn showstelerij achterwege laat.

Bruce Campbell omdat hij als geen ander verschrikkelijke situaties hilarisch kan maken, en omdat hij Hollywood's beste achterstevorenacteur is.

Simon Pegg om zijn vermogen alles wat hij doet grappig te maken en het toch enigzins realistisch te houden.

John Cleese om zijn motoriek (vroeger dan, niemand kan de Hitlerloop zo hilarisch als hij hem kon) en het feit dat hij zo'n geweldige, herkenbare acteerstijl heeft (had), die niemand ooit precies heeft kunnen imiteren. Hij kan geweldig gortdroog serieus spelen en toch gestoord overkomen.

Rik Mayall omdat hij over the top is zonder irritant te zijn (meestal, en dan vooral vroeger) en vanwege de serie Grim Tales, zijn beste rol tot nu toe. En vanwege zijn geweldige vertolkingen van slijmerige onderkruipsels die toch enige stijl hebben, en waarvoor je toch sympathie gaat krijgen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:02
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Zo dan.


Bill Murray

Voornamelijk om zijn recentere films, waar hij gewoon heel sterk speelt. Vooral de stukken waar hij niet spreekt zijn erg sterk door zijn mimiek, maar eigenlijk is het gewoon zijn hele gestalte.

Scarlett Johansson

Eigenlijk alleen maar vanwege Lost in Translation, A Love Song for Bobby Long en Girl with a Pearl Earring. Vooral in de eerste twee films wil je haar gewoon mee naar huis nemen.

Charlie Chaplin Buster Keaton

Beide geweldige acteurs. En ik hou gewoon van dat soort komedie films. Die pshysieke humor, zo onschuldig en vaak toch nog een mooie boodschap.

Kevin Spacey

Gewoon een acteur die bijna altijd gewoon kwaliteit geeft. Soms wel wat typische rollen, maar dat mag de pret niet drukken.

Willem Dafoe

Niet een speciale reden, ik vind 'em gewoon cool. Heb niet eens zoveel van 'em gezien.

Humprey Bogart

Gave karakters, en het doet soms wat gedateerd aan, wat 'em juist helemaal gaaf maakt, en je echt even kan ontsnappen. Zo'n echte held.

Ingrid Bergman

Ook niet heel veel van gezien, maar wat een vrouwe zeg. In Notorious, ze doet gewoon wat met je. En natuurlijk een van die mooiste vrouwen ooit.

Nicholas Cage

Leuke acteur, doet vanalles en doet het dan vaak ook nog erg goed! Heeft een bep. blik in zijn ogen die me altijd wel raakt.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:10
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Het valt me wel op dat hier vooral bekende namen genoemd worden, en bovenal mooie mensen. Om maar eens tegendraads te zijn en het patroon te breken:

James Nesbitt, omdat hij emotie in zijn gezicht kan leggen als geen ander, en dat zowel kan aanwenden voor komische als tragische doeleinden.

__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 21:11
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 27-10-2005 @ 20:10 :
Het valt me wel op dat hier vooral bekende namen genoemd worden, en bovenal mooie mensen. Om maar eens tegendraads te zijn en het patroon te breken:
ik niet! maar het zijn veelal dezelfde namen inderdaad. Jammer.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 01:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nps schreef op 27-10-2005 @ 22:11 :
ik niet! maar het zijn veelal dezelfde namen inderdaad. Jammer.
Nou ja, 'jammer'... Je vraagt ons naar onze favoriete acteurs . Blijkbaar zijn er veel mensen die dezelfde acteurs goed vinden en gezien hun status en werk is dat niet zo verwonderlijk.

Al Pacino:
Omdat hij een geweldige film nóg beter maakt en omdat hij een slechte film acceptabel maakt. Gooi Pacino in je film en het kan niet meer mislukken, denk ik. Zijn acteerwerk is altijd sterk en consistent. De man levert kwaliteit en maakt zich er niet gemakkelijk vanaf. Vooral zijn overdonderende, krachtige optreden in Scent of a woman maakte indruk op me.

Robert DeNiro:
Als je hem ooit in een gangster/maffia-film hebt zien spelen, hoef je niet meer te vragen waarom. Natuurlijk heeft hij ook veel andere dingen gedaan, maar die vond ik altijd minder goed (Meet the parents bijvoorbeeld), muv Awakenings. Wat ik bij DeNiro o.a. zie, is dat hij iedere beweging, hoe klein ook, precies juist timed.

Robin Williams
Ontzettend veelzijdige man. Acteert moeiteloos een ingetogen rol in een zwaar drama zoals Awakenings, een heel uitbundig personage in een avonturenfilm zoals Hook of een komedie, of een bad guy, zoals in One hour photo. Ook stemmen inspreken kan-ie uitstekend, zoals in Aladdin waarin hij de stem van de verteller en de Geest deed.

Kevin Spacey:
Spacey levert goed werk af. Niks meer, niks minder. Ik betrap hem nooit op een slechte prestatie.

Michael J. Fox:
Jaaaa, die vind ik nou eenmaal fantastisch om naar te kijken! Ook al speelt-ie altijd hetzelfde type, dat is nou juist leuk om te zien. Je zit altijd te kijken naar Michael J. Fox en niet naar zijn personage. Voor mij zal-ie altijd Marty McFly blijven, uit Back to the Future. Wie anders had die rol kunnen spelen? Niemand toch!

Henry Winkler:
Hij heeft in een paar films gespeeld die ik nooit heb gezien, hij heeft films geproduceerd die ik niet ken. Ik ken hem van één rol, die hem wereldberoemd heeft gemaakt: die van Arthur 'Fonzie' Fonzarelli uit de sitcom Happy Days. Wie houdt er nu niet van The Fonz? En wie anders dan Henry had hem gestalte kunnen geven? Juist: niemand. Henry heeft het karakter vorm gegeven, zijn bewegingen en catch-phrases bedacht en daarmee één van de grootste Amerikaanse iconen uit de 20ste eeuw gecreërd.

Will Friedle:
Again, maar van één rol: die van Eric Matthews uit de sitcom Boy meets World. Eric begon heel normaal, in een kleine rol. Naarmate de serie vorderde en meer over the top begon te raken, werd Eric door de schrijvers steeds dommer gemaakt, en gekker. Toen kwam Will helemaal los. Je ziet hem de gekste kreten uitslaan, wilde sprongen maken, binnen één scène tien keer van emotie wisselen, idiote gezichten trekken etc. etc., waarmee hij Eric Matthews tot één van de meest memorabele sitcom-personages heeft gemaakt. Hij deed ook de stem van Ron Stoppable in de animatieserie Kim Possible.

Matthew Perry:
Zie Michael J. Fox. One-trick-pony, steeds hetzelfde soort typetje, maar dat blijf ik leuk vinden. Het Chandler-personage, dat ook onder andere namen opduikt in andere films, gaat mij nooit vervelen. Voeg daar nog aan toe het levendige acteerwerk en jongenachtig enthousiasme en dat is waarom ik Perry zo leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 07:01
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Mark_Almighty schreef:
Al Pacino:
Omdat hij een geweldige film nóg beter maakt en omdat hij een slechte film acceptabel maakt. Gooi Pacino in je film en het kan niet meer mislukken, denk ik.[/B]
Gigli was toch echt wel een draak van een film hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 09:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-10-2005 @ 02:43 :
Wie houdt er nu niet van The Fonz?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.