Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2010, 08:25
sebduc
sebduc is offline
Hoi,
Ik ben nieuw hier. Ik ben geen scholier meer, maar ik ben hier omdat ik een vraag heb, waarvan ik hoop dat ik hem hier mag posten.
In het kader van mijn afstudeerscriptie doe ik, door middel van een enquête, een klein onderzoek naar de werking van het verbeeldingsvermogen van de mens. Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen. De enquête zal nog geen vijf minuten in beslag nemen (tenzij je heel lang nadenkt uiteraard), en bestaat uit enkele simpele vragen. Iedereen kan meedoen, en ik zou enorm geholpen zijn wanneer je mijn enquête wilt invullen.

De enquête is te vinden op het volgende adres: http://www.thesistools.com/web/?id=142365

Alvast enorm bedankt.

Sébastian

PS: als je vragen of opmerkingen hebt mag je me gerust benaderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2010, 08:31
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Goed onderwerp, zou je me de uitkomsten willen pm-en? leeftijd en geslacht zijn voor mij niet echt relevant

een enkele opmerking:
Citaat:
2. Wat is van toepassing op de bloemen in het veld? Ze zijn...

a... geel
b... ik zie ze in zwart-wit
c... het is niet zozeer een kwestie van wel of niet gekleurd zijn
Ik stel mezelf meerdere kleuren bloemen voor.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 08:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Interessant onderzoek, ik vraag me af of er echt mensen zijn die bewust in kleur of zwart/wit dromen of zich dingen voorstellen?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 08:32
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline