Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 21:43
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Zwegel schreef op 04-06-2003 @ 22:36:
Juist, dit is precies wat ik haar continu probeer duidelijk te maken, als ik zou weten dat ze dit kon, zou ik voor 100% mijn 'macht' van haar aftrekken, maar zij is op een of andere manier verslaafd aan aandacht en al is dat dan door met jongens naar bed te gaan.. ik weet het ook allemaal niet meer, wat ik er mee aan moet, kan slecht iedere kerel die naar haar kijkt van haar af houden omdat ik bang ben dat ze weer bezeikt wordt en zichzelf steeds meer omlaag haalt...I'm lost in this game of romance and abuse...I really don't know what to do...
Ik snap jou nu ook wel wat beter. Jij voelt je kennelijk nog verantwoordelijk voor haar en je durft haar niet los te laten.

Toch blijf ik er bij dat ik denk dat zij je niet kan helpen. Jij kunt haar niet behoeden voor pijn omdat je zelf ook een bron van pijn voor haar bent. Misschien ben jij voor haar een veilige stoep en is de rest van de wereld een drukke, gevaarlijke autoweg, maar je bent voor haar wel een stoep die leidt tot niets. Onzekerheid is gekmakend en niemand heeft een knop in zijn hoofd die zomaar omgezet kan worden. Niemand kan op commando onverschillig zijn.

Ik hoop dat jullie eruit komen en elkaar ook wat beter gaan begrijpen, zonder ruzie of schuldvraag.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2003, 21:44
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 04-06-2003 @ 22:42:
Nou ja, in elk geval bedankt, maar het contact met hem wil ik niet verbreken. Het is misschien onverstandig, maar ik wil op een andere manier proberen mezelf weer terug te vinden.
Veel geluk dan daarmee.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 21:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Angeles schreef op 04-06-2003 @ 22:44:
Veel geluk dan daarmee.
Dank je... Het verstandigste is om jouw advies op te volgen, ik weet het, maar dat kàn ik gewoon niet.... Begrijp je? Ik ben zo dol op hem!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 21:53
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 04-06-2003 @ 22:48:
Dank je... Het verstandigste is om jouw advies op te volgen, ik weet het, maar dat kàn ik gewoon niet.... Begrijp je? Ik ben zo dol op hem!
Dat is ook begrijpelijk. Je moet dat doen als jij daar klaar voor bent, het moet ook jouw keuze zijn, anders werkt dat gewoon niet.

Alleen, jij stelt hier een vraag en omdat mensen niet kunnen toveren, kunnen ze weinig anders dan jou een gericht advies te geven, waar je eigenlijk alleen iets aan hebt als het iets is waar je zelf achterstaat. Op dit moment is dat gewoon even niet zo, maar over een tijdje vast wel.

No hard feelings verder, je bent toch helemaal niet verplicht om adviezen op te volgen. Doe het wanneer jij je klaar voelt, tot die tijd is het altijd fijn om dit van je af te hebben geschreven, toch?

Nogmaals, veel succes toegewenst.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 22:04
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
@ Zwegel; ik snap jouw standpunt nu ook iets beter..

@ Angeles; jij kunt dingen altijd zo goed verwoorden

@ Vampiria; jij kunt ook best zonder al die aandacht van jongens!

en nu ga ik slapen
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 23:48
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
<mode=" ">

Ach wat lief... het zijn dus vadergevoelens.

't verhaal krijgt er wel een incestueuze bijsmaak van...

</mode>
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 01:07
Eurydice
Avatar van Eurydice
Eurydice is offline
Ik heb niet de hele topic gelezen maar jouw verhaal is zo herkenbaar voor mij.. Verschil is alleen dat jij n relatie hebt gehad met die jongen en ik niet..

Ik kan maar 1 ding zeggen.. als je um echt terug wil zou ik kappen met hem naar bed te gaan. Hij wil geen vastigheid en krijgt nu alles wat hij wil en vooral wanneer hij wil. En als hij ff niet wil?, ook fijn, niemand die aan zn kop zeurt. Ik stel het nu ff heel zwart wit, hoor. Als je niet meer met um naar bed gaat heeft hij misschien een extra stimulans om er ns wat harder over na te gaan denken. Niet dat hij dan om de seks een relatie met je heeft, maar wat jullie nu hebben is ook (gedeeltelijk) om de seks (eigk gewoon een seksrelatie).

Ik zou er dus meekappen, dat heb ik ook gedaan. Dan merkt hij snel genoeg wat hij mist en hopelijk neemt hij het goede besluit Succes!!
__________________
'Che farò senza Euridice?" (Wat moet ik zonder Eurydice?).
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 01:14
Eurydice
Avatar van Eurydice
Eurydice is offline
Jezus, Zwegel, je hanteert wel een heel aparte woordkeus.. je zegt wel dat je het allemaal goed meent en dat zal best wel, maar je woordkeus (naaien, dom, etc.) getuigt ook van weinig respect..
__________________
'Che farò senza Euridice?" (Wat moet ik zonder Eurydice?).
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
En iemand aan haar kop zeuren terwijl ze net naar haar opgebaarde oma is gaan kijken en daar veel verdriet om heeft, getuigt ook van weinig respect. 'Ik heb het zo goed met haar voor!!' Jij hebt NIKS. Klaar.

(Eurydice, dit is niet tegen jou!!)

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 12:09.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 12:10
Cæles
Avatar van Cæles
Cæles is offline
K heb dus niet alles gelezen, dus misschien is dit al gezegd. Ik zou er mee stoppen. Zoals hierboven al is gezegd, dan kan hij er ook over na denken wat hij precies wilt.
Ik zit ook in zo'n soort situatie, alleen ik heb geen relatie met hem gehad. We willen allebei wel maar de omstandigheden zijn er niet naar. Ik heb nu afgelopen weekend ook een leuke jongen ontmoet maar ben daar heel afstandelijk tegen door die andere jongen. Stiekem hoop ik dat het wat word, maar dat word het toch nooit. Ik moet ook stoppen met seks met hem hebben, want ik moet ook verder met m'n leven gaan.......

Mja, dit verhaal gaat nu wat meer over mij, sorry. Maar ik hoop dat je er alsnog wat aan hebt.
__________________
Lame...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:32
Party_Bunny
Avatar van Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Ben er nu ook achter dat ik een tekort aan liefde heb, niet zozeer aan seks. Ik ben iemand van de relaties, dat is het punt.
__________________
I'm gonna cook you something that you really love, 'cause I like you, yeah I like you
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #165
Heksjuh
487 24-09-2011 16:40
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Seksualiteit Het wordt beetje saai
Ivo1986
26 24-06-2004 13:44
Liefde & Relatie ik weet het echt niet meer, het wordt zo vaag
nirvana
5 09-06-2004 18:07
Psychologie suicide
Verwijderd
54 05-07-2003 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.