Oud 01-08-2009, 23:57
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
En weer een nieuwe http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1760541
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Advertentie
Oud 02-08-2009, 00:09
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@SA: Pff, ik snap het niet meer... ik vroeg vanochtend of hij nog weleens twijfels had over ons, omdat ik het gevoel had dat het heel erg goed ging tussen ons had ik verwacht dat hij zou zeggen dat hij die niet meer had, maar hij had zoiets van "pff, moeten we daar nu over praten". Hieruit maakte ik op dat hij inderdaad nog twijfels heeft en dit ontkende hij niet, maar hij zei wel dat het voor zijn gevoel nu heel erg goed gaat. Ik snap niet hoe zulke gevoelens samen kunnen gaan, maar het zal wel aan mij liggen... Hij zoekt het zich maar uit, zolang het gaat zoals het nu gaat vind ik het leuk om samen te blijven, maar ik ga wel meer afstand nemen. In november verhuist hij naar een eigen appartementje, dus dan is het gemakkelijker om een eventuele knoop door te hakken *zucht*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 02-08-2009, 12:15
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Pff ik vind het allemaal maar verwarrend. Jongens waar ik niks van wil willen iets van mij, en de jongens waar ik iets van wil doen raar.
Oud 02-08-2009, 13:52
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
@Freyja: het is niet zozeer de naïviteit van de eerste liefde, al zit dat voor een deel wel in het denken van mij dat het niet stuk kon gaan. Ik realiseer me nu wel hoe makkelijk zoiets stuk kan eigenlijk. Ik geloof ook niet in één ware, maar ik vond hem gewoon leuk, onze relatie was hartstikke prima en ik zag mezelf wel gewoon oud worden met hem. Ik ben gewoon bang dat ik niet weer iemand tegenkom die ook van die leuke dingen heeft enzo. Ik kan het niet goed uitleggen. En ja ik weet dat het ook wel beter zal gaan. Het gaat ook al wel beter dan eerst, alleen hoe langer het duurt hoe definitiever het wel wordt, dat het ook echt niet meer goedkomt. Dat vind ik wel moeilijk, maar gelukkig post ik hier bijna alleen maar als ik het even niet meer zie zitten, dus dat scheelt ook weer. En het is ook gewoon naar dat ie gisteren ergens heen was met anderen waar ie eigenlijk met mij heen zou gaan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-08-2009, 21:24
Verwijderd
Hij is weer terug van Terschelling, en ik ga zo naar hem toeeee. Ja jezus hij is ZO leuk! En van MIJ, aaah.
Oud 03-08-2009, 09:51
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
nog maar twee nachtjes en hij is weer thuis
Oud 03-08-2009, 17:51
Verwijderd
Hij was gisteren weer thuis na een weekendje Terschelling met vrienden, en hij had me GEMIST haha. Ik hem eigenlijk niet, want ik had het te druk met vriendinnetjes, maar toch leuk om te horen Nu nog even volop van elkaar genieten tot ik naar Budapest + Sziget ga, maar dat overleven we ook wel weer.
Oud 03-08-2009, 19:12
Verwijderd
pfffffffffffffffff niet goed voor mij hier.
Oud 03-08-2009, 19:48
Verwijderd
best wel goed ik ben hier niet aan gewend, aan rust. hmmmmm.
Oud 03-08-2009, 22:15
niña
Avatar van niña
niña is offline
Hij zet zijn wekker om mij 's ochtends vroeg succes te wensen op mijn eerste werkdag, awwww <3²
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 03-08-2009, 22:47
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Fijn
__________________
Altijd nuchter
Oud 03-08-2009, 23:18
Verwijderd
morgen date en ik ben er achter, we gaan naar bobbejaanland!!! haha, dat is echt mijn favoriete attractiepark, vooral als het zo'n lekker weer is! daarna samen nog ergens uiteten. yay heb er echt helemaal zin in
Oud 04-08-2009, 00:59
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
wat tof, heel veel plezier sanne!

Ik ben weer even in mn eigen kamer zonder hem en het is fijn om gewoon even met vriendinnetjes te drinken en kletsen. En vooral winkelen want daar heeft hij een hekel aan, haha. Verder gaat het heel goed tussen ons en wonen we min of meer samen en dat is leuk. Maar het is ook leuk om nog semi in een studentenhuis te wonen, ik hou juist van die afwisseling.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-08-2009, 05:02
Verwijderd
Citaat:
morgen date en ik ben er achter, we gaan naar bobbejaanland!!! haha, dat is echt mijn favoriete attractiepark, vooral als het zo'n lekker weer is! daarna samen nog ergens uiteten. yay heb er echt helemaal zin in
Ik ben echt blij dat het zo goed met je gaat.

Ontopic: Hier is het allemaal nog steeds een zooitje.
Oud 04-08-2009, 11:20
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Slecht,
Toen we iets hadden had hij ergens een fling gehad in Rusland, kon niets worden enz... Hij ging voor mij gaan, nu 3 maand later krijg ik doodleuk melding dat hij op vakantie gaat naar Rusland, flink lastig natuurlijk ... Wanneer ik vraag of hij naar de vrouw van zijn leven gaat, krijg ik nog als reactie "ben jij dat niet"

Na tal van discussies krijg ik er eindelijk uit dat hij me graag heeft, maar nooit graag gezien heeft, dat het niet het juiste moment was, dat die andere hem verstaat en respecteert (en waarschijnlijk als een huissloof achter hem loopt) ...
Want daar werd ook ruzie over gemaakt, hij werkte door de week en in het weekend, maar o wee als ik met vriendinnen iets deed, ik moest er voor hem zijn, zelfs als hij aan het werk was ...

Ik voel me gebruikt, en zoveel tijd van men leven verspild...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 04-08-2009, 14:14
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
Slecht,
Toen we iets hadden had hij ergens een fling gehad in Rusland, kon niets worden enz... Hij ging voor mij gaan, nu 3 maand later krijg ik doodleuk melding dat hij op vakantie gaat naar Rusland, flink lastig natuurlijk ... Wanneer ik vraag of hij naar de vrouw van zijn leven gaat, krijg ik nog als reactie "ben jij dat niet"

Na tal van discussies krijg ik er eindelijk uit dat hij me graag heeft, maar nooit graag gezien heeft, dat het niet het juiste moment was, dat die andere hem verstaat en respecteert (en waarschijnlijk als een huissloof achter hem loopt) ...
Want daar werd ook ruzie over gemaakt, hij werkte door de week en in het weekend, maar o wee als ik met vriendinnen iets deed, ik moest er voor hem zijn, zelfs als hij aan het werk was ...

Ik voel me gebruikt, en zoveel tijd van men leven verspild...
Dat klinkt alsof je beter af bent zonder hem. Hij is dan niet echt eerlijk geweest over zijn gevoelens...

ot.: gaat wel goed. Vrijdag gaan we een paar daagjes weg, daar heb ik zin in..
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 04-08-2009, 14:38
Verwijderd
whoehoe nog maar 6 of 7 dagen
nu ga ik wel even bewust genieten van mijn laatste dagen alleen, vind het heel fijn als hij terug is en heb hem het liefst om me heen maar af en toe alleen is ook lekker en de komende tijd zijn we de hele tijd samen (hoop ik).
Oud 04-08-2009, 15:33
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Goed goed!
__________________
Rodent of unusual size
Ads door Google
Oud 04-08-2009, 15:53
Verwijderd
Gaat heeeeeeel erg prima! Ik ben zo blij met hem, yay
Oud 04-08-2009, 16:31
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Zucht. Had de seks jongen tijdje geleden gesmst, hij reageert paar dagen later met dat hij me wil zien, ik sms ook paar dagen later terug en nu reageert hij niet meer. Als hij nu weer terug smst bekijkt hij het maar (maargoed dit heb ik me al 95627436x voorgenomen bij hem en uiteindelijk reageer ik altijd, ik wil hem gewoon)
En de andere jongen blijft maar dingen smsen als 'ik verwacht je nu bij mij' en 'laat maar weten hoelaat ik je kan ophalen'. ehh neee. waarom snapt hij geen subtiele hints?
verder alles gelukkig goed, morgen met goed vriendinnetje die ik al te lang niet heb gezien naar strand!
Oud 04-08-2009, 19:16
Captured2
Captured2 is offline
Volgens mij zie ik 'm nooit meer terug. Echt jammer.
Oud 04-08-2009, 22:56
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Ik zie mijn ex waarschijnlijk ook nooit meer terug. Maar als zij zo'n ontzettende bitch wil zijn, vind ik dat eigenlijk best wel oké. Heb alle digitale lijntjes verbroken.

Verder gaat het goed met mijn dinnetje en ook met mijn vrienden.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 05-08-2009 om 04:13.
Oud 04-08-2009, 23:11
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Still happy
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 05-08-2009, 01:06
Verwijderd
Fakkin' hell wat een puinzooi weer....
Oud 05-08-2009, 09:06
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Het blijft moeilijk dat het allemaal zo krampachtig moet. Ik probeer dingen wel meer bespreekbaar te maken. Hij lijkt het moeilijk te vinden om uit te spreken dat hij mij niet om zich heen wil hebben, maar ik wil juist dat hij wel duidelijk aangeeft wanneer hij me wel en niet wil zien. Nouja praten is sowieso niet ons sterkste punt. Het samen heel fijn hebben daar en tegen wel. Overigens hebben we na een jaar samen zijn ook eindelijk eens uitgesproken dat we van elkaar houden
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Oud 05-08-2009, 20:31
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Pfff, mn exhuisgenoot/scharrel heeft me afgewezen als vriend op facebook, wtf
Het slaat echt helemaal nergens op, hij is wel vrienden met mn andere exhuisgenoot en volgens mij ging ik veel meer met m om. Het enige andere verschil is dat we af en toe het bed in doken, en dat heeft ons verder nooit ergens in belemmerd, dus waarom nu wel? En ik ga volgende week weer terug en ik moet wel bij m langs omdat er nog spullen van mij bij hem liggen.. Ik weet echt niet hoe ik me dan moet gedragen. En ik maak me er veels te druk om, dat weet ik ook wel, maar zulke dingen raken me nu eenmaal enorm
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 05-08-2009, 23:14
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Met een aantal mensen gepraat en ook wat meer duidelijkheid gekregen over mijn rol in het geheel. Mijn huisgenoten blijken het gevoel te hebben dat ik hem verstik en als ik er goed over nadenk kan ik me daar ook wel in vinden Dus dat is iets waar ik aan moet werken. Dus neem ik iets meer afstand en al gaat dat een beetje tegen mijn natuur in, het voelt wel oke
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 05-08-2009, 23:17
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Vandaag zijn we 3,5 jaar samen en ik mis 'm. Hij is namelijk op vakantie met zijn ouders.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 06-08-2009, 10:31
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Fakkin' hell wat een puinzooi weer....
Ja, zoiets ongeveer. Begint het net beter te gaan met mij, gaat hij weer achteruit .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 06-08-2009, 16:20
Verwijderd
Pfft, eindelijk weer er over gepraat en tot de conclusie gekomen dat 't maar goed is dat ik weer weg ga voor langere tijd, daarna moet 't allemaal goedkomen.
Oud 06-08-2009, 16:33
ScreamxForxYou
Avatar van ScreamxForxYou
ScreamxForxYou is offline
Wel.. Super hier ^^
Gisteren heb ik hem terug gezien, en dat was de beste dag van men leven.
We hadden de stap gezet naar ' seks ' en alles ging perfect. ( twas mijn eerste keer )
alleen moet ik nu weer een week wachten voor ik hem terug zie
Oud 06-08-2009, 17:11
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Nou, hij is het ook niet voor mij. Maar ach, lekker onbelangrijk. Ik ben voor het eerst tante geworden van een heel schattig jongetje. Hij zorgt ervoor dat mijn familie hechter wordt en dat iedereen vaker terug naar huis gaat.
Ook met vrienden gaat alles prima. Behalve dan dat ik mijn geëmigreerde vriendinnetje mis (en zij nu heimwee heeft en misschien over een paar maanden terugkomt), maar ik hoop dat ze het wel kan wennen. Ik ga haar nu maar even een hart onder de riem steken.
Oud 07-08-2009, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Wel.. Super hier ^^
Gisteren heb ik hem terug gezien, en dat was de beste dag van men leven.
We hadden de stap gezet naar ' seks ' en alles ging perfect. ( twas mijn eerste keer )
alleen moet ik nu weer een week wachten voor ik hem terug zie
g4u
Oud 07-08-2009, 09:37
wup
wup is offline
Citaat:
Nou, hij is het ook niet voor mij. Maar ach, lekker onbelangrijk. Ik ben voor het eerst tante geworden van een heel schattig jongetje. Hij zorgt ervoor dat mijn familie hechter wordt en dat iedereen vaker terug naar huis gaat.
Ook met vrienden gaat alles prima. Behalve dan dat ik mijn geëmigreerde vriendinnetje mis (en zij nu heimwee heeft en misschien over een paar maanden terugkomt), maar ik hoop dat ze het wel kan wennen. Ik ga haar nu maar even een hart onder de riem steken.

Gefeliciteerd!


Eergister met een vast groepje wijntjes gedronken op het nieuwe huis van een vriendin. Wat gezellig zeg! We zien elkaar maar 1x per jaar samen ofzo, maar het voelt altijd meteen goed.
Oud 07-08-2009, 12:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister heb ik echt mn dieptepunt bereikt: na het uitgaan jongen op straat ontmoet en seks gehad in de bosjes haha weet niet eens hoe hij heet, nouja het was wel geil.
Oud 07-08-2009, 12:12
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!
Dank je wel.

Citaat:
Gister heb ik echt mn dieptepunt bereikt: na het uitgaan jongen op straat ontmoet en seks gehad in de bosjes haha weet niet eens hoe hij heet, nouja het was wel geil.
Ik hoop dat je er niks aan over hebt gehouden.
Ads door Google
Oud 07-08-2009, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Gister heb ik echt mn dieptepunt bereikt: na het uitgaan jongen op straat ontmoet en seks gehad in de bosjes haha weet niet eens hoe hij heet, nouja het was wel geil.
fakkin' stijlvol

show them your class!
Oud 07-08-2009, 12:27
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
haha jezus. Ik hoop idd dat dat het dieptepunt is want anders loopt het nog eens verkeerd met je af, star!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-08-2009, 12:40
Maus0611
Avatar van Maus0611
Maus0611 is offline
Hier niet zo super, sinds m'n ex vorig jaar mei ervandoor ging met een ander eigenlijk geen echte vaste relatie meer gehad...
Komt wel goed hoor.. geen haast
Oud 07-08-2009, 16:46
Verwijderd
Hm een jongen die ik op vakantie heb ontmoet wil met me afspreken maar ik weet eigenlijk niet of ik daar wel zin in heb
Oud 07-08-2009, 17:28
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Gister heb ik echt mn dieptepunt bereikt: na het uitgaan jongen op straat ontmoet en seks gehad in de bosjes haha weet niet eens hoe hij heet, nouja het was wel geil.
Hehe Maar even serieus, hoe krijg je dat voor elkaar? Hoe gaat zoiets, want ik kan me daar helemaal niet bij voorstellen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 07-08-2009, 18:56
Maus0611
Avatar van Maus0611
Maus0611 is offline
Kom dan volgende keer gewoon hierheen, mag je m'n bank gebruiken
Oud 07-08-2009, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Gister heb ik echt mn dieptepunt bereikt: na het uitgaan jongen op straat ontmoet en seks gehad in de bosjes haha weet niet eens hoe hij heet, nouja het was wel geil.
Wat Bartezz zegt.
Oud 08-08-2009, 10:21
wup
wup is offline
Gister uit met goede vriendin die net terug was van vakantie. Was gezellig, tot de ouwe ineens naast me stond. Ik heb hem genegeerd, maar toch niet leuk.
Oud 08-08-2009, 12:24
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
eindelijk weer een 'normaal' (online dan wel) gesprek met mn vriendje kunnen houden. ik was 3 weken op zomerkamp en we hebben wel gesmst en af en toe gebeld, maar echt veel kun je zo niet vertellen.
we zijn allebei nog superduper verliefd ik zie m over 12 dagen weer, op vakantie in spanje.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 08-08-2009, 13:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Mijn vriend is nu bijna een week weg, van de 2,5 weken dat ie op vakantie gaat. En als hij terugkomt, ben ik net vertrokken naar Lowlands. En als ik daarvan terugkom, moet ik weer aan het werk
Maar we overleven het wel. Ik heb het eigenlijk heel erg druk met leuke dingen doen met vriendinnetjes, en hij belt me verbazingwekkend veel <3
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-08-2009, 14:40
Verwijderd
ik heb vannacht dronken mijn ex gesmst dat ik hem miste en hij smste me net terug dat hij me ook miste.

domme actie dus.
Oud 08-08-2009, 19:33
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik mis mijn vriendje, mijn maatje, nog steeds. Ik hoop dat 'ie het leuk heeft op zijn vakantie. Op vriendschappelijk gebied gaat het beter dan ik ooit had durven dromen. Ik zit helemaal in het studentenleven en volgende week alleen maar want dan is het introductieweek!
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 08-08-2009, 20:47
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
GODVERDOMME. Ik vraag hem 1 klein ding om me tenminste nog een heel klein beetje tegemoed te komen na alles waarin ik me aan hem moet aanpassen. Ik vroeg hem om me van te voren te laten weten wanneer hij tijd voor zichzelf nodig heeft en wanneer ik hem weer zie. Maar zelfs dat is teveel gevraagd. Hij gaat naar zijn werk en laat me de volgende dag via sms weten dat hij "te moe" is en naar huis gaat. Hij kan niet eens zeggen dat hij me niet wil zien! Slappe zak. Ik ben er niet om leuk te doen wanneer hij daar behoefte aan heeft en aan de kant geschoven te worden als hij geen behoefte aan me heeft.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-08-2009, 21:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik mis 'm Ik tel de dagen af dat ik hem weer zie..
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.