Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2013, 00:02
brunettespy
Avatar van brunettespy
brunettespy is offline
Mijn vriend heeft al eens gezoend met een ander terwijl we al wat hadden ( vorige topic) nu tijdens het werken zoende een donken meid hem en heeft hij haar gelijk weggeduwd en geslagen. Hoj zegt dat hij er best wel mee zit(het is net gebeurt) en dat hij niet wil dat ik boos op hem ben omdat hij eigenlijk niks heeft gedaan bij haar. Alleen geslagen dan. Het is al eens eerder uit geweest tussen ons omdat hij een ander had gezoend.

Maar toen heeft hij bewezen dat hij spijt had en t nooit meer zal laten gebeuren.
Maar hoe krijgt hij dat steeds voor elkaar dat een chick hem zoent terwijl hij alleen drankjes serveert.( okal zijn ze dronken).
Ik heb vaak dan mannen sektarische opmerkingen tegen me maken of heel lang naar mr kijken en aanspreken. Maar nooit dat ze me spontaan gaan zoenen. Doen meisjes dat gwn en jongens niet of ligt t anders?

En wat moet ik nu met hem
__________________
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaald
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2013, 00:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Waarschijnlijk zit hij gewoon in een wat andere omgeving. Zijn de mannen die zo naar jou kijken ook dronken? En ben jij gedwongen aardig tegen ze te zijn omdat je ze serveert?

En uitmaken omdat hij gezoend wordt is best wel een stomme reden, vind ik. Je kan andere mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze hem leuk vinden (want dat doe jij ook!) en hij kan niets meer doen, dan wat hij nu doet (namelijk ze van zich afduwen).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 07:51
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Tja, wat Em. zegt zou kunnen natuurlijk.

Maar als ik al die topics van jou bij elkaar optel, lijkt het me ook heel goed mogelijk dat hij de waarheid gewoon een beetje verdraait. Gewoon vreemdgaan, zich dan schuldig voelen en de waarheid een beetje verdraaien zodat je niet pissig wordt. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat hij zo ontzettend onweerstaanbaar is dat meiden hem constant zonder aanleiding gaan zoenen.

Maar goed, hoe de waarheid ook is, ik zou er een beetje ziek van worden als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 08:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou heel erg twijfelen aan zijn verhaal. Hoe weet je dat het echt zo is gegaan? En als ik mijn vriend niet kan vertrouwen zou ik het uitmaken.

Dus, geloof jij dat het is gegaan zoals hij het zegt? Dan zie ik geen reden om het uit te maken. Twijfel je er aan, dan zie ik niet wat je aan een vriend hebt die je niet kunt vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 09:01
Verwijderd
Als een dronken persoon (en andere mensen ook) binnen een meter afstand van mij komt let ik al goed op. Ik geloof niet in dat een vreemde je zoent en je die moet wegduwen. Het zou me alleen kunnen gebeuren met een bekende, die opeens dacht dat de sfeer romantisch was ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 10:17
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als een dronken persoon (en andere mensen ook) binnen een meter afstand van mij komt let ik al goed op. Ik geloof niet in dat een vreemde je zoent en je die moet wegduwen. Het zou me alleen kunnen gebeuren met een bekende, die opeens dacht dat de sfeer romantisch was ofzo.
dit, en het lijkt mij ook dat als je met iemand praat de beweging van het hoofd naar jou hoofd te merken moet zijn, en dus af te wimpelen moet zijn voordat je opeens aan het tongen bent
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 11:28
Verwijderd
Hij liegt. Je moet doen waar je zin in hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie uitmaken of niet?
ceabvl
9 13-05-2010 18:19
Liefde & Relatie Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is
Yab-Yum
107 20-01-2006 09:23
Liefde & Relatie Uitmaken of niet?
Knorrretje
19 24-11-2003 12:33
Liefde & Relatie uitmaken....?
Aissyla
5 18-12-2002 15:57
Liefde & Relatie Uitmaken of aanlaten?
Sisje
11 13-11-2002 21:01
Liefde & Relatie uitmaken? of niet :(
***JoYsTiCk***
8 04-07-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.