Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2008, 18:37
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik ben echt teleurgesteld en verdrietig nu m.b.t. mn vriend. Argh.. weeeeer een rot-avond. Mag het nou nooit eens goed gaan? Ik trek dit zo ontzettend niet meer.

Maar ik ga nietnietniet doorslaan in eten. *weigert* Niet nog meer eetbuien. Afvallen moet je, kreng.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Advertentie
Oud 23-01-2008, 18:48
Verwijderd
Iemand hier vorig jaar heeft geinterraild (of hoe noem/schrijf je dat), maar ik weet niet meer wie. Maar nu wil ik gaan interrailen en wil ik eigenlijk wat weten .
Wie- o- wie?

Hihi
Oud 23-01-2008, 18:51
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Mushu: Ja! ik en mijn zus en het was geweldig. Vraag maar raak. en Anneka ook trouwens, als ik het goed onthouden heb. (a)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-01-2008, 18:52
Verwijderd
Citaat:
@ Mushu: Ja! ik en mijn zus en het was geweldig. Vraag maar raak.
Waar zijn jullie allemaal heen geweest, was het wat, hoe duur enzo. Wnat je kunt verschillende soorten kaarten krijgen.
Is dat makkelijk te doen met hotels en of campingen.
Oud 23-01-2008, 19:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Waar zijn jullie allemaal heen geweest, was het wat, hoe duur enzo. Wnat je kunt verschillende soorten kaarten krijgen.
Is dat makkelijk te doen met hotels en of campingen.
Wij zijn naar praag bratislava boedapest belgrado zagreb + kroatische kust gegaan. Met zo'n 22-dagen kaart. De soorten kaarten staan ergens op de ns-site, je kunt kiezen om door heel Europa te mogen reizen maar ook binnen een bepaalde zone (bv scandinavië, een aantal landen van de balkan etc). Oh hier staan die soorten kaarten. (: De balkan was vrij cheap qua overnachtingen/eten, bv in een dik chill hostel geslapen voor 9euro per nacht. de tickets zelf zijn wel vrij duur, wij betaalden ik geloof 209 of 309 euro voor dus 22 dagen vrij reizen binnen heel europa. We hadden een lijstje bij ons met youth hostels door heel europa/op de balkan en die zijn we steeds als eerste op gaan zoeken. ging prima, campings zijn wat dat betreft niet aan te raden denk ik want dan moet je tenten meeslepen. -_- en das niet nodig want er zijn een hoop youth hostels, met name in de hoofdsteden van al die landen. (: wat voor die youth hostels wel aan te raden is is om een CJP/ <26-pas te hebben, krijg je vaak een hoop korting (varieert van 10-30%) bij het slapen.
En jaaa het is wat, zeker aan te raden, niet teveel spullen meenemen en tis helemaal chill. Mijn zus & ik hebben dus de halve balkan gezien en het was prachtig. ik vind zelf wel de "minder populaire" steden leuker, dus bv bratislava (geweldige stad!) was een stuk leuker dan praag, in praag kwamen we ook de hele tijd nederlanders tegen. -_- Nja het leuke aan interrailen is dat je het hele land ziet, je vliegt er niet overheen maar ziet het helemaal, grenscontroles tussen die balkanlanden zijn geniaal, je ontmoet een heleboel mensen in youth hostels wat keileuk is, en ik heb het idee dat je als backpacker dichter bij het "echte leven" in zo'n land staat dan als je er als toerist aan komt zetten. Hoe het is op andere plekken dan de balkan weet ik ook niet maar mn vriendje en ik zijn van plan dit jaar ook te gaan dus wie weet! waar zou jij heen willen als je ging?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-01-2008, 19:28
Verwijderd
Wij zaten dus ook aan het oosten van Europa te denken. Alleen de website van de ns is nogal vaag. Want ik kan geen treinreis naar bijvoorbeeld Boedapest boeken. Weet niet hoe dat toen bij jullie was? Ofzijn jullie niet via ns site gedaan maar via loket ofzo? Want dat is nogal verwarrend.
Onze voorkeur gaat toch wel uit naar campings enzo omdat je toch net wat meer privacy hebt. Maar zeker Bratislava wilden we heen en ook Praag, Wenen en Boedapest, dat ligt toch allemaal daar een beetje in die richting. Misschien dan via Italie terug.
Maar hoe lang zaten jullie dan gemiddeld in de trein? Een dag en dan een dag ergens blijven?
Oud 23-01-2008, 19:46
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Houd ik het eindelijk eens vol om een week lang gezond te eten en niet veel chocola naar binnen te werken, heb ik op andere gebieden geen puf of doorzettingsvermogen.

Presentatie, tentamens, artikel schrijven. Ik vind het allemaal leuk en interessant, maar doe er gewoon helemaal niets tot veel te weinig aan. Waarom in godsnaam? Ik weet dat het belangrijk genoeg is.

Om over de stage die over minder dan 2 weken al begint nog maar te zwijgen...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 23-01-2008, 19:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Iemand hier vorig jaar heeft geinterraild (of hoe noem/schrijf je dat), maar ik weet niet meer wie. Maar nu wil ik gaan interrailen en wil ik eigenlijk wat weten .
Wie- o- wie?

Hihi
Ik ben op Interrailvakantie geweest naar Frankrijk en het was echt super gaaf Wij hadden een one country pass voor Frankrijk, 10 dagen reizen binnen een maand oid? We sliepen in hostels en later in goedkope hotels omdat alle hostels vol zaten. In totaal was ik zo'n 800 euro kwijt aan m'n vakantie (inclusief ticket) voor twee en halve week

Wij hebben ons ticket gekocht bij NS Internationaal op het station (aan het loket) en daar ook de treinen gereserveerd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-01-2008, 19:47
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ooh ja wij wilden ook via italië terug en eigenlijk ook nog naar de zwarte zee maar met al die steden was dat niet te doen in drie weken.. nja, hoe het met campings is weet ik iig niet precies, dan moet je denk ik toch net naar buiten de steden want een camping midden in Bratislava ga je niet snel vinden. Boedapest is heel erg aan te raden trouwens! en ja ik heb die tickets op het internationale loket in utereg gehaald, je kunt ze ook wel via internet fixen maar dan vond ik dat loket toch betrouwbaarder. wij hebben dus ook geen losse treinreizen gedaan maar gewoon zo'n ticket, ik denk dat dat uiteindelijk voordeliger is want ik geloof dat een retourtje praag alleen al iets van 150e was. en het schijnt dat je ook een ticket kunt kopen waarmee je 10 dagen in de trein mag in een tijdsbestek van 22 dagen, iets in die trant iig.
En ja wij gingen steeds een dag in de trein (zeven uur is makkelijk te doen! <3 nee serieus, ik dacht op een gegeven moment: hè rot, we hoeven nog maar vier uur. dat idee) en dan een dag in zo'n stad rondhangen. niet dat we cultureel deden, maar goed. en aan het eind zijn we twee keer drie dagen aan de kust van kroatië geweest, dat was wel chill omdat we dan maar een beetje hoefde te reizen. (: Wat ook goed te doen is trouwens is de nachttrein pakken. We namen sowieso vaak vroege treinen, dan kom je op tijd aan en hoef je niet om negen uur nog een slaapplek te gaan fixen. maar nachttreinen zijn echt wel vet, behalve dan dat je dertig keer uit je slaap wordt gehaald door de conducteurs. -_-

haha jezus ik ga er wel van praten seg. Nee echt, super aan te raden! <3

Oh @ daantje: ze zeiden tegen mij, toen ik die tickets kocht, dat je reizen in frankrijk van tevoren al moest boeken.. was dat bij jou ook zo?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-01-2008, 19:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Oh @ daantje: ze zeiden tegen mij, toen ik die tickets kocht, dat je reizen in frankrijk van tevoren al moest boeken.. was dat bij jou ook zo?
De TGV's in Frankrijk moet je van te voren al reserveren en zeker in het hoogseizoen al best een tijdje van te voren want het Interrailtarief is al heel snel uitverkocht. Wij hebben van te voren drie treinen gereserveerd (op trajecten waar geen andere treinen reden en bijvoorbeeld de trein van Marseille naar Brussel). Op alle overige stukken hebben we gewoon met lokale treintjes gereisd en we hebben ter plekke ook nog een keer gereserveerd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-01-2008, 20:01
Verwijderd
We zijn druk in overleg als ik nog vragen heb dan horen jullie het wel. TOt nu toe bedankt en mocht je nog wat willen vertellen hoor ik het graag .

Wordt waarschijnlijk dus ook zuid-oost-europa.
Oud 23-01-2008, 20:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
We zijn druk in overleg als ik nog vragen heb dan horen jullie het wel. TOt nu toe bedankt en mocht je nog wat willen vertellen hoor ik het graag .

Wordt waarschijnlijk dus ook zuid-oost-europa.
Vragen mag je altijd stellen, ook via PB, ik merk het wel
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-01-2008, 20:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Mushu: wat daantje zegt!
en @ daantje: jaa op die manier, dan hadden ze dus toch wel gelijk. (:

En z0mfg ik voel me achtergesteld want mn vriendje heeft het leuk en ik ben chagrijnig en moe en ik wil slaaapen. :boos: Nou. En daarom ga ik nu douchen met mn dovespul en nog 1x de hele biologiesamenvatting doorlezen en dan komt mn se morgen wel goed. *vindt*
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-01-2008, 20:26
Verwijderd
Thnx!
Oud 23-01-2008, 20:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat een klote dag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-01-2008, 20:40
Verwijderd
Hij heeft last van Noemenitis.
Oud 23-01-2008, 20:53
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hehe, je kunt bij Daantje terecht voor alles over treinen. OT: Zo eventjes lekker douchen en dan naar bed toe, want morgen om kwart over 6 eruit (althans, proberen) en dan de trein van 10 voor 7 proberen te halen. Om 9 uur tentamen en ik wil graag een beetje van te voren op school zijn.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 23-01-2008, 20:56
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeetje, ik ben echt geobsedeerd door moedervlekken ofzo. Die op m'n rug doet niet meer pijn. Ik vraag me af of dat het wel was, want na een druk weekend met leuke dingen was ik m'n rug helemaal vergeten en toen dacht ik er maandag aan en was het over. Hm. Maar nu heb ik plots jeuk op m'n kont. Ik heb een maand niet gekeken naar de moedervlek op m'n kont en opeens zie ik er heel licht, een bruin stipje onder ontstaan. Jezus, weer een moedervlek. Maar ik weet dat het normaal is dat, als je aanleg hebt voor moedervlekken krijgen, zo af en toe er opeens weer een lading bij krijgt. Maar ik ga natuurlijk weer doemdenken en denken dat dat kleine dingetje jeukt.
Oud 23-01-2008, 21:02
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik haat mensen, en dan vooral ouders, die zeggen 'geen paniek'. Verdomme, ik paniek lekker zoveel als ik zelf wil! Ik word helemaal gek van die kloteschool en die kloterige-bijdehandjes. Grr. En maar malen en piekeren en stressen. Krijg alles nooit op tijd in mijn kop.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-01-2008, 21:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en de am gedachtes worden erger en erger.
en me kop stroomt over van gedachtes.
en ik word gek van mezelf.
en heb het gevoel dat ik ga doordraaien.
en ik voel me nou al helemaal panisch
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-01-2008, 21:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Yana: (}) Kun je het er niet gewoon met hem over hebben ipv. je rot te voelen?
(ik heb niet helemaal mee gekregen wat er aan de hand is)

@ Nijn: *geheugen geeft*

OT: stomme vergadering. Ik kan dat echt niet. Ik heb echt 0 ideeën of bijdrage of wat dan ook. Achteraf natuurlijk wel, maar het op het moment surpreme in de groep gooien, ho maar. Het boeit me ook vrij weinig eigenlijk, maar ik voelde me wel vervelend. Morgen weer een vergadering, met de pr-commissie. Hopen dat dat iets beter gaat, want dán valt het wel op als ik niks zeg, want we zijn maar met z'n 3-en
Oud 23-01-2008, 22:03
Verwijderd
@duivelaartje: ben je al naar de huisarts geweest? Om uit te sluiten dat er iets met je moedervlekken is?
@Mushu: volgens mij heeft Anneka ook geinterraild

OT: Ben vanavond tóch gaan trainen en het was (koud maar) leuk!
Nu ben ik veel te hyper om te slapen en eigenlijk ook verdrietig en gespannen. Vrijdag moet ik weer naar het ggz en daarbij moet ik ook nog steeds laten weten of ik nav m'n klacht bemiddeling wil (moest ik 'op korte termijn' laten weten, is nu 2 weken geleden geloof ik), maar ik kan nu helemaal geen 'bemiddelingsgesprek' aan, dan ga ik echt over de kop.
Misschien na m'n tentamens. Maar dan moet ik dat dus laten weten, en ik ben bang dat dat niet mag, pas over 3 weken ofzo een gesprek....
Maar op dit moment trek ik het echt niet.

'k Ga mezelf zo maar eens onder de douche schoppen en dan naar bed, want morgenochtend is m'n laatste college.
Daarna naar een buluitreiking van een vriendin. Ben wel benieuwd, heb zoiets nog nooit meegemaakt (naja, wel de propedeuse uitreiking ).
Oud 23-01-2008, 22:16
Verwijderd
Het voelt allemaal zo naar.
Oud 23-01-2008, 22:35
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Godver ik ben mn studie aan t verkloten

Het was natuurlijk al kut maar dit gaat om mn toekomst
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 24-01-2008, 07:35
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Wh00t ^^ Nog 25 minuten tot het praktijktentamen informatica. Ik ben benieuwd hoe het dadelijk gaat.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 24-01-2008, 09:46
Verwijderd
Ik ben zo trots op A.! Zijn date ging goed. Ik smste om 2300 of t gezellig was geweest en ik kreeg om 0013 terug dat ik gestoord had. T was gezellig geweest en ze kon erg goed kussen. Ik ben ontzettend benieuwd naar hoe t allemaal is gegaan en vind t waarschijnlijk net zo spannend als hem hoe dit allemaal gaat lopen!
En ik ben ook heel trots op R. en R. (allebei andere jongens, maar allebei ontzettend lief). R. is eindelijk afgestudeerd en kan dan nu aan een opleiding beginnen waar hij echt voor gaat. Hij was er zo blij mee, en ik voelde t ook echt als een opluchting toen hij me belde dat zijn verdediging goed was gekeurd. Nu word t tijd om echt aan zichzelf te werken.
Andere R. is aan punten aan het werken die hij moeilijk vind en ik voel me werkelijk vereerd dat ik zo belangrijk voor hem, terwijl we elkaar een keer gezien hebben. Het voelt goed dat hij zijn verhaal bij me kwijt kan, terwijl hij daar normaal best wel moeite mee heeft. En dat ik gewoon eens pissig kan zijn, of moe na een drukke dag op stage en dat ik dan een smsje van hem krijg en dat hij me dan vanzelf laat glimlachen. <3
Ik ben trots op G., mijn zusje. Ondanks haar gehoor en al het gedoe dat het met zich mee brengt, gaat ze door! Een applaus voor haar!

En last but not least ben ik ook heel trots op mezelf. Ik leer mezelf steeds meer openstellen voor anderen, iets waar ik in het begin heel veel moeite mee heb. Ik leer te vertrouwen, écht vertrouwen, op de goedheid van de mensen om me heen. Ik neem bijna geen contact op met J., het blijft beperkt tot een msngesprek. Ik kan duidelijk mijn grenzen aangeven in mijn vriendschap met L.
Eigenlijk gaat het gewoon goed, dipjes hier en daar weggelaten.

Mijn leven is leuk!

En dan heb ik ook nog ontzettend veel zin in carnaval, en carnavalsvrijdag want dan gaan we warme chocomel uitdelen aan alle wandeldiehards (L)
Oud 24-01-2008, 10:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb ook een rare moedervlek ineens, nu ga ik rustig blijven omdat Duivelaar ook voor niets gestrest had

OT: Ik heb waarschijnlijk een bijbaantje Spannend wel.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-01-2008, 10:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jaa dat was biologie. Finally. Nu alleen engels en frans nog, maar ik heb geen zin. Ik wil slapen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-01-2008, 11:17
le Y
le Y is offline
O ik wil ook gaan interrailen door Oost-Europa deze zomer mushu! En nu ga ik even ruzie maken met mijn baas en dan heb ik écht vrij joepie!

(medulla)
Oud 24-01-2008, 11:22
Verwijderd
Het voelt zo naar. Het gesprek met m'n socio was helemaal niet fijn. Ik kom er vandaan met nog meer chaos in m'n kop. Ik voel me totaal niet begrepen en gesteund. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik gewoon een stom persoon ben dat zich voortdurend aanstelt, misschien moet ik maar eens gaan inzien dat het allemaal wel meevalt met mij, dat alles wat ik voel en denk onzin is en dat ik me gewoon moet focussen op het positieve. En misschien heb ik dus helemaal geen steun nodig en is wat ik wil gewoon niet handig in mijn 'situatie'. Misschien moet ik maar stoppen met de gesprekken daar.
Oud 24-01-2008, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt teleurgesteld en verdrietig nu m.b.t. mn vriend. Argh.. weeeeer een rot-avond. Mag het nou nooit eens goed gaan? Ik trek dit zo ontzettend niet meer.

Maar ik ga nietnietniet doorslaan in eten. *weigert* Niet nog meer eetbuien. Afvallen moet je, kreng.
Knuf Yana. het ging zo goed toch tussen jullie? Heb je het er wel met hem over gehad? Waarom was het een rotavond en waarom teleurgesteld?
En nee je gaat niet doorslaan in eten, maar ook niet in niet-eten want het een lokt het ander uit, dat weet je zelf ook wel. Kop op meid! ik pm je zo even terug
Oud 24-01-2008, 11:36
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
ik ben zooo moe, hoeveel ik ook slaap het maakt geen reet uit. Ik ben voor een winterslaap ofzo...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 24-01-2008, 12:22
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, ik heb de toestemming voor mijn LIO binnen. Nu kan er niets meer mis en kan ik komende maandag echt gaan beginnen. Yes!
Oud 24-01-2008, 12:26
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Het tentamen was behoorlijk pittig, maar of ik nu een 6 heb of een 8 (afhankelijk van hoe soepel geteld wordt), ik ben er tevreden mee. Ik heb hard gewerkt en nog steeds weer veel dingen geleerd over Python.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 24-01-2008, 12:51
Verwijderd
Citaat:
OT: Ik heb waarschijnlijk een bijbaantje Spannend wel.
Leukleuk, wat / waar?
Oud 24-01-2008, 12:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed gesprek gehad op school met m'n stagedocent al overdrijft ze soms wel een beetje maar ze bedoelt het goed. M'n brieven nog een beetje aanpassen en dan kunnen ze op de post. Wat me wel verbaasde was dat ze achter mijn rug om contact opgenomen had met m'n stagebegeleider van m'n vorige stage en studieloopbaancoach. Die man kent me zo ontzettend goed en ik zag hem dinsdag lopen en ik voelde gewoon dat hij al wist wat er aan de hand was en dat klopte idd ook. Hij was wel heel verbaasd en dat snap ik ook wel. Voelt wel fijn dat hij het weet op zich Maandag een gesprek met de studieadviseur om te kijken of ik extra studiefinanciering kan krijgen om vier dagen per week stage te gaan lopen. Mijn stagecoordinator en stagedocent vonden het iig geen probleem.

Net langs bij Randstad want ik wil voor in de tussentijd eigenlijk wel een baantje want van hele dagen thuiszitten wordt niemand vrolijker en dan raak ik ook zo snel m'n ritme kwijt (naja, niet als m'n vriend elke dag bij me slaapt en op tijd naar college moet ). Ze hadden alleen voorlopig niets, misschien studentenwerk maar eens proberen dan.

Bij de gemeente konden ze niets voor me doen, ik moest bellen met de persoon die die brief verstuurd had
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-01-2008, 13:15
T.M
Avatar van T.M
T.M is offline
Ikhouvooraltijd van hem! ([red]llll[/red])
Dit ismjin gedachte..
Oud 24-01-2008, 13:34
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Nog maar 2 tentamens. 2 pittige en ik kan het gewoon niet meer opbrengen om te leren. Ben alweer 3 uur aan het leren en vind dat ik best een korte pauze mag hebben. De oefentoets van scheikunde ging super goed. Maar 2 kleine foutjes. Daar ga ik geen aandacht meer aan besteden... maar die andere??? of dat ooit gaat lukken vraag ik me af.
Oud 24-01-2008, 14:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
OMG Wat ben ik ook een stresskip. Dit had ik toch kunnen verwachten? Alléén maar inzicht vragen, dus al had ik kneitergoed geleerd, dan had ik er nog niets aan gehad. En het was de helft van een examen van 2007 en ik heb net even heel vluchtig door de antwoorden heen gekeken en ik heb het echt bijster slecht gemaakt.. En Duits, dat was zo mogelijk nog erger. Ik heb bijna geen naamvallen kunnen doen, had bij brief 2 te weinig woorden en er klopte geen zak van mijn zinsopbouw. Kortom, weer twee vreselijke tentamens achter de rug. BAH! *schopt alles en iedereen*
Maar nu mag ik lekker even SATC gaan kijken van mezelf en relaxen want morgen samenvatting van Engels en daar kan ik toch niet zoveel voor leren. Maar bah, het voelt wel héél erg kut, om alles zo slecht te maken.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-01-2008, 14:43
Verwijderd
Nou dat was het dan weer. Toetsweek klaar. :/
Succes gewenst aan iedereen die nog iets moet!
Oud 24-01-2008, 14:55
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Prakticum af! Wiejj, en leuke afspraken staan voor volgende week na mn tentamen. En en en, ik hoef me niet zielig alleen op te sluiten met carnaval ik ga me samen met een klasgenote, lekker eten, een hoop films en veel drugs opsluiten Het wordt nog eens wat
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 24-01-2008, 15:03
Verwijderd
Pffff, ik ben echt zó moe en duf, en volgens mij is het (grotendeels) psychisch.
Ik twijfel waanzinnig wat ik vanavond zal doen: na het eten weggaan, of toch mee de stad in. Maar ik moet morgen om 9 uur bij het ggz zitten, en daarna nog een heel eind autorijden én morgenavond ook nog weg.
En oja, detail, ook nog tentamens leren

'k Weet het niet hoor...
Oud 24-01-2008, 15:05
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik heb me ingeschreven voor een cursus Spaans en voor sporten bij de Aclo en mijn eerste keuze was tai chi weerbaarheid en dat was bij lange na niet vol dus dat kan ik waarschijnlijk ook doen
Oud 24-01-2008, 15:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leukleuk, wat / waar?
Bij een uitgeverij, zodat het meteen heel erg spannend en leuk klinkt, maar het is voornamelijk inpakwerk. En ik denk dat dat op zich wel moet lukken want gigantische auto-onderdelen inpakken bij de DAF lukte me ook Dus ik hoop dat het goed uitpakt, maar ben wel een beetje zenuwachtig ervoor. Maar ik moet wel, ik kan niet altijd voor het leven weg blijven lopen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-01-2008, 15:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Drie sollicitatiebrieven verstuurd per mail, morgen twee per post
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-01-2008, 16:15
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Nijn*: Die mensen om je heen die zeggen "geen paniek", die bedoelen het allemaal goed hè. Ik word daar ook altijd strontchagrijnig van (onder het mom van: Ga jij maar eens VWO doen met een zwaar pakket terwijl je je superkut voelt en niets wilt), maar als je paniek gaat zaaien, wordt het alleen maar erger. Ik kan mezelf redelijk onder controle houden tegenwoordig, door gewoon rustig te ademen en mezelf voor te houden dat het helemáál niet gaat lukken als ik zo supererg ga stressen. Al stress ik me nog steeds kapot maar dan nog.
Trouwens, veel wat jij zegt over school kan ik zó goed begrijpen... soms voel ik mezelf ook zo. En het is zo kort bij de examens en al die stress.. pff, het eindexamenjaar is niet voor mij gemaakt in ieder geval .

OT: Hm, het gaat wel best redelijk. Ik kan mijn tentamen morgen gelukkig op een fijn tijdstip inhalen, hoef ik ook niet te stressen om vanalles te regelen met mijn werk. Vanavond niet naar ballet, want leren. Ik ga gewoon maandag extra. Wel balen, want ik had er zin in, maar tentamen is belangrijker.
Ik heb zin in de vakantie... rust, in alle rust leren, ik heb er vreemd genoeg zin in. Dit weekend ga ik ook echt hard aan school werken. Hoop ik.
Oud 24-01-2008, 16:25
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Er zijn dingen die voor altijd verborgen hadden moeten blijven, waar ik nooit meer aan wilde denken en die ik nooit meer wilde voelen. Waarom kwelt het me, waarom denk ik er aan, waarom kan ik er niet over praten? Ik durf het niet eens op te schrijven in mn dagboek, ik durf het niet te zeggen, ik durf er zelfs niet eens aan te denken zonder gek te worden. En ik vraag me af of ik me niet -weer eens- gruwelijk aanstel.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 24-01-2008, 16:36
Verwijderd
300 (altijd al eens willen doen )
Oud 24-01-2008, 16:41
moon
Avatar van moon
moon is offline
*AU!!*
De napijn van de kiespijn is nog erger dan de kiespijn zelf was Dit is niet te harden zeg. Mag ik een narcose ofzo?
@$@#^&$@ Echt niet leuk meer dit.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 24-01-2008, 16:46
Verwijderd
Wat een gestress, afspraken plannen...

'k Heb intussen wel besloten (min of meer) dat ik niet de stad in ga vanavond. Moe, hoofdpijn, te druk programma...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120
Verwijderd
492 08-02-2008 17:14
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.