Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2004, 22:03
Verwijderd
Even eerlijk, heb je wel eens omgekeken naar een vent in pak, omdat hij wat uitstraalde? Of werd je enigzins opgewonden van een stewardessen pakje?


Uiterlijke presentatie is belangrijk, maar kan het je ook maken en kraken? Kan jij afknappen op een jongen met een kruislezer, of een vrouw met een groene overseaz broek? Gewoon, op het eerste gezicht?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2004, 22:06
Verwijderd
ja.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:08
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:08
Verwijderd
iedereen oordeelt als eerste op uiterlijk,dus ja,soms denk ik bij mezelf: zonde,het zou zon mooi meisje/jongen kunnen zijn.
kleding zegt veel,zeker bij eerste indrukken.
ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:08
Verwijderd
ten 1e t is overzeas

ten 2e: ja kan zeker wel afknappen op kleding, als een jongen er leuk uitziet maar lelijke kleren draagt is het jammer maar helaas. en om mensen gaan veranderen is te gay voor woorden...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:08
Verwijderd
Maar kunnen jullie een badfashion day accepteren?

Dat er perongeluk iets is misgegaan, of branden jullie gelijk deze persoon neer?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 28-09-2004 @ 23:08 :
Maar kunnen jullie een badfashion day accepteren?

Dat er perongeluk iets is misgegaan, of branden jullie gelijk deze persoon neer?
hangt van de persoon af
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:13
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
ja, en als ie t daarna heel goed doet krijgt ie misschien een tweede kans
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:13
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik brand ze niet neer nee. Ik kan wel bij mezelf denken: man, ga eens je eigen kleren kopen ipv dat je moeder het voor je doet, maar zal het niet hardop zeggen als ik die persoon niet ken. Maar als karakter me verder wel aanstaat zal het me ook een zorg wezen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 28-09-2004 @ 23:08 :
Maar kunnen jullie een badfashion day accepteren?

Dat er perongeluk iets is misgegaan, of branden jullie gelijk deze persoon neer?
dan kan je nog altijd zien of iemand stijl heeft of niet, een stijl dat jou aanspreek dan
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:28
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
nou ik... kuuut, wat is ook alweer mijn teeext
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 11:20
Verwijderd
Ik oordeel snel, maar soms ook enorm fout.

Maar het is wel waar kleding maken de man/vrouw op het eerste gezicht dan. Want daarna gaat het toch echt om het innerlijk.

Zo is er een meisje die ik ken, ze is heel mooi alleen wel alto/gothic achtig. Dat is wel jammer, maar dan denk ik van als ze "gewone" kleding draagt dan is ze echt wel knap.

Moraal van verhaal; Het gaat niet om de kleding. Maar om het innerlijke.

Laatst gewijzigd op 29-09-2004 om 21:57.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 11:36
Verwijderd
Uiteraard. Mannen in pak zijn knapper dan mannen in een wortelbroek en een shirt met vlekken van 10 jaar oud.

Bij de eerste indruk knap ik wel snel af ja. Op onverzorgdheid, te stoere kleding ala karl kani, op trancejochjes met witte strakke truitjes, cheapass kleren(fluo markt kleren oid.), op van alles.

Het kan wel zijn dat je iemand leert kennen en dat diegene dan heel leuk blijkt te zijn, dan maakt het niet meer zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 13:18
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Tuurlijk is kleding erg belangrijk bij een eerste indruk ..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 13:21
Verwijderd
als ik naakt overstraat loop dan kijken mensen ook om naar me omdat ik iets uitstraal, ik heb daar helemaal geen kleren voor nodig dus
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 14:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hmmm..ja, denk het toch wel.
Ik zou heel erg afknappen op iemand met merkkleding als RL, Nike, Karl Kani en Kappa, terwijl een merk als Hooligan of Pit Bull me wel aanspreekt.
Verder háát ik wijde broeken, pakken en uniformen zijn geil.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 14:40
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 29-09-2004 @ 14:21 :
als ik naakt overstraat loop dan kijken mensen ook om naar me omdat ik iets uitstraal, ik heb daar helemaal geen kleren voor nodig dus
Ze kijken vast niet alleen naar je geweldige uitstraling
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 14:50
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
sybje schreef op 29-09-2004 @ 12:20 :
Moreel van verhaal; Het gaat niet om de kleding. Maar om het innerlijke.
??typo?? tis Moraal van het verhaal
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2004, 15:37
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 29-09-2004 @ 12:36 :
Uiteraard. Mannen in pak zijn knapper dan mannen in een wortelbroek en een shirt met vlekken van 10 jaar oud.

Bij de eerste indruk knap ik wel snel af ja. Op onverzorgdheid, te stoere kleding ala karl kani, op trancejochjes met witte strakke truitjes, cheapass kleren(fluo markt kleren oid.), op van alles.

Het kan wel zijn dat je iemand leert kennen en dat diegene dan heel leuk blijkt te zijn, dan maakt het niet meer zoveel uit.
Idd vind ik ook. En natuurlijk kan je iemand ook een tweede kans geven als hij een bad-fashion day had. Maar zelfs op dat moment kun je wel beoordelen of degene stijl heeft of niet, aan de soort fout die hij dan gemaakt zou hebben. Daarbij moet je er dan vanuit gaan of het sowieso jouw stijl wel zou zijn...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 15:39
Verwijderd
Tuurlijk kan dat. Als ik een vent zie in pak met daaronder witte sportsokken, dan is dat meteen een ongemanierde hufter. Maakt verder niet uit wie hij is of wat hij doet, dan kan hij het bij mij al niet meer goedkrijgen.

Maar wat is nou eigenlijk the million dollar question? Of het mogelijk is dat je afknapt op iemands uiterlijk als je die persoon voor het eerst tegenkomt? Natuurlijk kan dat, daarvoor hoef ik niet eerst een topic vol reacties door te spitten om het te onderbouwen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 15:59
Susanne
Susanne is offline
Ja ik kan wel op veel foute dingen afknapen (wie niet?, als het niet binnen je straatje past vind je het al snel niets..)

Maar iemand een dagje niet accepteren omdat ie een badhairday heeft is puur bullshit (sorry koekjes)
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 16:36
Verwijderd
Jazeker, dat is toch het eerste wat je ziet?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 16:40
Verwijderd
Ik vind het juist leuk als dames niet zo veel geven om mode en of ze er wel tiptop uitzien (basis verzorging daargelaten.
Maar ik knap wel af op kleding, juist als iemand er wel zo uitziet, bijv. van die verschrikkelijke puntschoenen met witte stippen erop. Klinkt ms kortzichtig, maar behalve dat ik het gruwelijk lelijk vind, zegt dat vaak ook voor 90% dat zo iemand mijn type niet is.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 18:32
Verwijderd
als je iemand voor de eerste keer ziet, ga je toch af op uiterlijk. kleding hoort daar wel bij, dus ja. ik zou er best op kunnen afknappen als iemand's kleren er echt walgelijk uit zouden zien.
met walgelijk bedoel ik dan ook écht walgelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 18:43
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ja, want wat Jaap zei. Enzo.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2004, 19:50
Verwijderd
Ach.
Het is leuk wanneer 'ie aanheeft wat jij ook mooi vindt.
Maar voor mij niet echt essentieel.

Ik kan ook vallen op iemand met COB (the horror ) shirts cq. truien en kisten.
Dat is wel gebleken...
Al waren die kisten uiteindelijk nog altijd minder lelijk dan de ecco's die hij daarna had
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 19:57
Verwijderd
pradanichten met puntschoenen
gothicpuber met panda make-up
drie kraagjes & bootschoenen

dan kun je nog zo'n prachtig karakter hebben, op relationeel gebied is het verhaaltje dan toch echt voorbij
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 20:00
Verwijderd
Ik heb ook America's Next Top Model gekeken en ik vind kleding wel belangrijk maar uitstraling ook zeker.

Ik ken een meisje waarbij het echt niet uitmaakt wat ze aantrekt, het staat haar altijd goed & dat komt echt niet omdat ze de meest wanstaltige kledingstukken zo combineert dat het opeens heel fashionable wordt, ze heeft gewoon geen stijl. Maar wel een ongelofelijk vrolijk&leuk hoofd, ik kijk bij haar amper naar haar kleding. Misschien komt dat ook wel omdat ik haar ken, dan heb ik toch wel een andere indruk dan wanneer ik iemand voor het eerst zie lopen.

En vaak zie ik de kleding voordat ik de rest zie & dan beslist dat wel of ik omkijk of niet.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 20:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
tuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 20:15
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
word @ nare man. zeiktopics.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 20:19
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Wat 'mist' en 'evil guy' al zeiden. Iets met open deuren en een beenbeweging
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 21:00
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik kijk eerst altijd naar de kleren, zonde wat zo mis je een heleboel leuke mensen die je altijd advies kan geven .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 21:22
June bug
June bug is offline
Het lijkt me nogal logisch dat je qua 1e indruk afknapt op iemand als je zijn/haar kleding/haardracht/enz. niet leuk vindt. Waar is een 1e indruk dan op gebaseerd? Juist. Op kleding/haardracht/enz. Daar vorm je toch altijd meteen een mening over.
Lijkt me een beetje loos eigenlijk, het onderwerp van dit topic.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 21:26
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
nah, als ze normaal zijn is het meestal wel goed
of gaat het over potentieel neukmateriaal?
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 29-09-2004 @ 19:43 :
Ja, want wat Jaap zei. Enzo.
bij het volgende nieuwe topic wacht ik tot jij een reactie hebt geplaatst zodat ik kan parasiteren op jouw mening en mijzelf rsi bespaar
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 14:31
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 29-09-2004 @ 22:31 :
bij het volgende nieuwe topic wacht ik tot jij een reactie hebt geplaatst zodat ik kan parasiteren op jouw mening en mijzelf rsi bespaar
Prima.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2004, 12:48
Verwijderd
Jazeker
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 12:57
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ik vind 50-50 iemand kan nog zo goed gekleed zijn maar moet zelf ook wel over een bepaalde mojo beschikken.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 13:47
Hagel
Hagel is offline
jep
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ongemakkelijk: word ouder geschat
Verwijderd
5 25-02-2010 18:37
Lifestyle first look (most important)
Thicke
100 12-07-2006 22:37
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De mannen van steen.
Ieke
0 11-04-2005 17:51
Verhalen & Gedichten Column over Vrouwen
Shitonya
10 26-03-2004 20:33
Lifestyle wat dragen jullie voor kleren
~Feria~
34 25-05-2002 17:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.