Oud 19-06-2002, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Dy|_uCK schreef:


ja maar dr is nog altijd zoiets als een band jarenlang kennen en kool vinden en dan opeens de kans te krijgen ze te zien een echte fan heeft dan ff schijt
dat staat los van de vraag of concerten duur zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2002, 14:32
Verwijderd
jah de meeste concerten zijn te duur, 30 euro voor Bush maarjah voor sommige artiesten hebbik het wel over

....10 euro vind ik wel goedkoop voor een concert....

Ik vinnet ook zwaar kut dat bandjes steeds duurder worden naarmate ze bekender worden...bijv kane..daar kon je een paar jaar geleden voor 15 gulden naartoe, nu kost het steeds 30 euro ofzow..belachelijk....dat vind het echt niet waard gewoon...

Ik vinnet ook zware afzetterij dat je steeds lidmaatschap moet gaan kopen als je naar Melkweg etc gaat....slaat echt nergens op....alsof je niet genoeg betaald voor het kaartje, en het drinken daar enzow....
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:40
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
kijk voor bands als Rammstein korn e.d kun je hoge prijzen verwachten omdat het publiek meer feest en er ook meer kans is op schade aan de zaal waar ook aan gedacht moet worden door bij de bands waar dit soort dingen voor komen iets meer te vragen hebben ze wat achter de hand.
Ik vind het zelf ook wel wat duur soms maar gewone band(je)s moeten niet duurder zijn als 12.50 euro.
Voor bepaalde bands met een lang concert en een goede show zou ik ook wel wat meer neerleggen.
alleen doen de bands die ik mooi vind dit niet vaak.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:19
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
kijk voor bands als Rammstein korn e.d kun je hoge prijzen verwachten omdat het publiek meer feest en er ook meer kans is op schade aan de zaal waar ook aan gedacht moet worden door bij de bands waar dit soort dingen voor komen iets meer te vragen hebben ze wat achter de hand.
Je zou voor de grap eens een concert-zaaltje moeten zien na een Fleas&Lice optreden en dan even bedenken dat die optredens vaak graetisch zijn. Ik denk dat een Korn of Rammstein concertje toch echt wel een stukje rustiger verloopt, dus dat "achter de hand houden" van geld voor eventuele schade is volgens mij echt bullshit.
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 17:52
PaulSimon
PaulSimon is offline
ik vin 10 euro nog wel gaan,
maar t moet niet meer worden....
kwou ook nog wat drinken namelijk....en merchandise......maar das zowiezo duur, merchandise....
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
snees schreef:

maar die bieden meestal wel meer show dan een metalband. (niet uit eigen ervaring)
Dan ga jij naar de verkeerde concerten.

*iced earth, droom*
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek hell yeah, TOOL!
Metal
500 05-06-2006 18:43
Lifestyle wat deed je vandaag dan ?
Back Door Man
500 27-05-2005 16:23
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 08:44
Verhalen & Gedichten waargeberud verhaal
karamba
6 19-12-2002 15:32
Lifestyle aan wat voor dingen heb jij een hekel om ze te kopen
Black Reina
73 22-04-2002 22:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.