Oud 14-05-2017, 19:36
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Hoi
Binnenkort mag ik een nieuwe bikini kopen, maar ik vind het moeilijk om een mooie bikini te geven die ook veel ondersteuning geeft. Ik heb namelijk cup 70E, en daarvoor zijn weinig goede bikini's te vinden. Bovendien wil mijn moeder geen bikini kopen onder de 60 euro omdat die volgens haar slechte ondersteuning geven, en ik wil geen bikini met een of ander fel printje. Dus de bikini moet wel een beugel hebben.
Iemand die hetzelfde probleem heeft en misschien tips? Of nog liever: links naar goede bikini's of badpakken?

Alvast bedankt
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2017, 20:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Welkom bij de club! Ga naar een behoorlijke lingerie zaak en koop een bikini met cupmaat i.p.v. kledingmaat. Bij de H&M of Hunkemöller hebben ze jouw maat vaak niet, bij een betere lingeriezaak wel. Je kunt bij Livera vaak al goed advies krijgen van de verkoopsters, maar bij een duurdere zaak kunnen ze je mogelijk nog beter helpen. Wil je online iets bestellen? Freya is een heel fijn merk (ga hier uit van de UK maat die je hebt, hun NL maat klopt niet altijd met andere Nederlandse merken). Ik heb vorig jaar een bikini besteld van Femilet, bij de webshop STYLEPIT, hier ben ik tot nu toe ook erg tevreden over.

Waarschijnlijk ga je wel over het streefbedrag van de €60 heen als je een bikini top en broekje wil kopen. Mogelijk dat het bij Livera (eigen merk) iets voordeliger is dan wanneer je een bikini goed lingerie-merk koopt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-05-2017, 20:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ze wil juist niet onder de 60 euro
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2017, 20:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze wil juist niet onder de 60 euro
Dat lukt met gemak als je een bikini koopt van de merken die ik noemde
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-05-2017, 16:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
deze https://www.bravissimo.com/ engelse Website is mijn go-to voor grote maten. Ze hebben alle mogelijke maten en je kunt er drie bestellen van hetzelfde product en de twee die niet passen gratis terugsturen.

In veel winkels zoals livera en hunkemöller meten ze je op, dat is niet heel nauwkeurig omdat elk merk anders valt dus het is belangrijk echt te passen en te kijken hoe het zit.
Weet je niet waar je op moet letten, ga dan eens naar een behaspeciaalzaak. Niet hunkemöller of Livera, maar echt een kleine waar een chagrijnige dame achter de toonbank met één blik door je winterjas de juiste bikini uit het rek trekt.
Misschien hebben ze daar niks leuks, maar als je nou wat van de goede merken past (zoals Freya, Fantasie etc) dan weet je welke maat je bij welk merk hebt en kun je ook op de website van dat merk iets uitzoeen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2017, 18:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Livera verschilt blijkbaar erg per vestiging. Hunkemöller vind ik overal waardeloos, maar bij de Livera in Gouda staat een geweldige verkoopster. Zo iemand die na één blik drie beha's voor je uit het rek pakt, waarvan de tweede helemaal perfect is
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 11:44
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Oh yes nog iemand met een grote cupmaat. Niks om je voor te schamen ofcourse. Ik denk dat je met de tips van Eline al erg ver komt. Mocht je nog meer tips nodig hebben, dan kan ik je altijd proberen te helpen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2017, 16:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Die van Prima Donna zitten ook echt geweldig en zijn ook in grote maten en flink prijzig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle wat voor bikini dragen bij cup A !!! :(
meisje833
111 07-01-2013 21:01
Lifestyle Welke bikini bij AA/A cup??
koekje97
11 08-02-2012 22:40
Lifestyle Zwemgoed
Verwijderd
28 31-05-2010 13:54
Lichaam & Gezondheid Bikini
Maija
79 19-08-2005 19:53
Verhalen & Gedichten Mijn Verhaal: Dezelfde groene ogen.
MissyGeduld
10 19-06-2004 18:44
Lifestyle Wat MOET je nog hebben (deel 2)?
Glory
152 29-05-2004 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.