Oud 09-08-2017, 16:04
Verwijderd
Hi,

Ik wil keer xtc doen. Ik kan pillen van 225mg mdma regelen. Ik ben 15 en weeg 60-65. Is dit een goede hoeveelheid?

Groet,
Died
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2017, 21:36
Verwijderd
Dat is veel teveel. De helft is eigenlijk al aan de ruime kant om eerlijk te zijn. Je weegt niet zoveel. Begin eens met 50, neem 25 of 50 bij als het goed begint te voelen?

Ik kan het je niet verbieden maar denk goed na voor je eraan begint. Puberhersenen zijn nog volop in ontwikkeling en verdovende middelen hebben juist op jonge hersenen een diepe impact die blijvend kan zijn. Blijvend is dus zeg maar voor altijd eah.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 00:15
Verwijderd
Ik had ff gegoogeld en je hebt denk ik gelijk. Ik begin denk ik met de grote helft van een helft en daarna miss t andere kwartje erik. Het is voor mij puur uitproberen en ik doe t op een festival. Ligt er aan hoe leuk ik t vind hoe vaak ik t ga doen maar ik kom maar 1x per jaar op festival en wil nergens anders dus maak je geen zorgen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2017, 05:59
loko
loko is offline
maar wees voorzichtig ! ook roken begint met 1x en ik doe het nooit meer vraag maar na !
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 12:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
1. Laat de pillen testen!
2. Neem kauwgum mee, voor je kaken.
3. Neem een flesje water mee en drink telkens kleine slokjes. Dit is echt belangrijk, want je kan uitgedroogd raken zonder dat je het door hebt.
4. Zorg dat er tenminste iemand bij is die weet dat je XTC hebt genomen en die nuchter is (of in ieder geval nuchter genoeg) om te handelen als er wat fout gaat.

En wacht echt een tijd voor je besluit dat andere kwartje ook te nemen. Soms duurt het gewoon een tijdje voor het inslaat en je wil niet te hard gaan. Wacht een uurtje of wat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2017, 20:07
frats
Avatar van frats
frats is offline
Je kan beter met het kleinste kwartje beginnen, dan kickt het niet zo hard in als bij een groot stuk en dan kun je rustig aan het gevoel wennen. Bij nemen kan altijd. Wacht tot je het voelt (je weet het echt wel als je het voelt), geniet ervan en neem pas bij als het eerste kwartje een tijd gewerkt heeft en je lichaam 'aangeeft' dat nog een stukje fijn zou kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2017, 00:03
Verwijderd
bedankt voor de antwoorden. hoezo kauwgum?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2017, 01:32
Mwr
Mwr is offline
Kaakschaven
Met citaat reageren
Oud 16-08-2017, 11:47
Verwijderd
"Malende kaken zijn waarschijnlijk het resultaat van bruxisme, wat het langdurig opeenklemmen van de kaken is," zegt Harry Sumnall, expert op het gebied van drugsgebruik bij het Centre for Public Health. "En ook van trismus, waarbij de mond minder ver open kan dan normaal door spierverkramping. Dit kan leiden tot kauwbewegingen en laterale bewegingen van de tanden."
Met citaat reageren
Oud 16-08-2017, 12:29
Mwr
Mwr is offline
Ik heb trouwens wel gehoord dat je juist geen kauwgom moet gebruiken, omdat dit voor meer "malende kaken" zorgt. Ervaring van mensen in mijn omgeving.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2017, 15:09
MarkLevinson
MarkLevinson is offline
als ik jouw was zou ik nog een paar jaar wachten voor het geval dat
Met citaat reageren
Oud 16-08-2017, 18:46
frats
Avatar van frats
frats is offline
Als ik kauwgom neem ga ik ook juist meer met mijn kaken malen en ze aanspannen, omdat ik me dan nog bewuster van de mogelijkheid word. Maar hou gewoon een pakje in de buurt en kijk wat je op dat moment prettig vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 10-02-2017 00:04
Drugs & Alcohol Eerste keer xtc
MarcWeller
10 26-01-2014 18:17
Drugs & Alcohol Eerste keer XTC
BellePak
12 08-04-2013 13:22
Drugs & Alcohol Eerste keer XTC
Prospect
99 20-07-2012 16:26
Drugs & Alcohol Eerste x Xtc
m!ke
48 24-08-2008 13:23
Drugs & Alcohol 1e keer xtc--->>> tips??
Zero-Zero
41 10-11-2003 10:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.