Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2017, 14:50
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
Hey allemaal, ik ben 16 en ik heb nu sinds vandaag precies 3 weken een vriend van 15. Wij waren hiervoor altijd beste vrienden en praatten heel veel. Maar sinds we wat hebben is er voor mijn gevoel helemaal niks veranderd! We praatten nogsteeds gewoon net als eerst, maar het is misschien wel iets awkwarder nu. Het voelt voor mij in ieder geval nog meer als beste vrienden dan een relatie. Mijn vriendinnen lopen wel de hele tijd te pushen als k m zie van geef hem nou is een knuffel, maar om een of andere reden durf ik dat gewoon niet. Heeft iemand tips om onze relatie te verbeteren dat het gewoon minder awkward wordt ofzo. Ik hou namelijk wel heel veel van hem en wil het niet uitmaken...
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2017, 14:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Maken jullie allebei nooit een "move" om een keer een knuffel of kus te geven? Hebben jullie het daar wel eens over gehad? Zou je hem wel willen knuffelen of kussen?

Vind je hem wel aantrekkelijk? Krijg je vlinders in je buik van hem? Ben je verliefd op hem? Van een hele goede vriend kan je namelijk ook heel veel houden.

Spreken jullie ook met z'n tweeën af, zonder andere mensen er bij? En zo ja, wat doen jullie dan zoal?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 14:58
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
Citaat:
Maken jullie allebei nooit een "move" om een keer een knuffel of kus te geven? Hebben jullie het daar wel eens over gehad? Zou je hem wel willen knuffelen of kussen?

Vind je hem wel aantrekkelijk? Krijg je vlinders in je buik van hem? Ben je verliefd op hem? Van een hele goede vriend kan je namelijk ook heel veel houden.

Spreken jullie ook met z'n tweeën af, zonder andere mensen er bij? En zo ja, wat doen jullie dan zoal?
Nee we maken allebei geen move, maar we worden wel allebei heel erg gepushd door onze vrienden om het te doen. en ja ik zou hem heel graag willen knufflen of kussen.
Ik weet dat je van een vriend ook heel veel kan houden en geloof me ik heb er heel lang over nagedacht of ik hem als vriend moest houden of dat ik hem echt leuk vond en uiteindelijk dacht ik toch wel van: 'ja dit is gewoon de perfecte jongen voor mij.'
We hebben 2x met zn tweeen afgesproken zonder andere mensen drbij en dan praten we gewoon heel veel enzo maar ook voor de rest niet echt 'relatie'dingen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 15:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wanneer jullie echt met z'n tweeën zijn, zou je dit misschien bespreekbaar kunnen maken. Of wat minder direct, samen een film kijken en dan dicht tegen hem aan kruipen. Als je een stuk aan het wandelen bent toch een keer zijn hand pakken. Of gewoon, als je afscheid neemt toch een keer een knuffel of een kus op de wang geven. In het allerergste geval is het dan even ongemakkelijk, maar jullie zijn goede vrienden, dus waarschijnlijk kan je daar later samen ook weer heel hard om lachen. Geef bij hem aan dat je best open staat voor iets meer intimiteit.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Relatieproblemen, gebruikt worden door anderen, wantrouwen enz.
Verwijderd
0 04-05-2014 17:13
Liefde & Relatie Op 2 personen verliefd zijn?
Squitz
26 18-07-2008 15:25
Muziek infected abortion - bukakke smatjes
Notorious P.I.S
36 15-04-2006 08:43
Psychologie hersenbeschadiging
heavyukkie
7 08-03-2005 18:33
Liefde & Relatie Jongere bezoekers?
Verwijderd
54 16-05-2003 20:39
Liefde & Relatie uitgemaakt
Verwijderd
34 22-06-2002 16:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.