Oud 29-08-2017, 20:45
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Hoi allemaal
Afgelopen week ben ik al een aantal keer nageroepen op straat.
Voorbeelden hiervan zijn:
  • Hey schatje, waar ga je naar toe?
  • Fluiten
  • Psst he meisje
  • Enz.

En ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, ik woon niet in een drukke stad en het gebeurt gewoon door jongens van mijn leeftijd. Ook is een keer een auto gestopt en toen deden ze het raam open en begonnen ze allemaal naar me te schreeuwen.
Moet ik het negeren? Moet ik gewoon bedankt zeggen? Of juist heel vreemd doen zodat ze super awkward worden?
Wat doen jullie?
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2017, 21:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren, maar ben me ook bewust van bepaalde outfits die die gedrag sneller "uitlokken". Natuurlijk vraag ik er niet om om nageroepen te worden, maar ik weet wel dat ik met een kort rokje, met hoge laarzen met een hak of een combinatie van eerder genoemden eerder nagefloten of nageroepen wordt dan wanneer ik een spijkerbroek en sneakers draag. Moet ik 's avond alleen over straat en wil ik de kans op dat ongemakkelijke (en soms onveilige) gevoel voorkomen, dan kleed ik me bewust wat minder vrouwelijk/ sexy.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-08-2017, 16:33
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren, maar ben me ook bewust van bepaalde outfits die die gedrag sneller "uitlokken". Natuurlijk vraag ik er niet om om nageroepen te worden, maar ik weet wel dat ik met een kort rokje, met hoge laarzen met een hak of een combinatie van eerder genoemden eerder nagefloten of nageroepen wordt dan wanneer ik een spijkerbroek en sneakers draag. Moet ik 's avond alleen over straat en wil ik de kans op dat ongemakkelijke (en soms onveilige) gevoel voorkomen, dan kleed ik me bewust wat minder vrouwelijk/ sexy.

Ik draag niet echt korte rokjes, altijd tot de knie. En mijn korte broekjes laten ook totaal geen kont ofzo zien. Echt inkijk heb ik ook niet, dus ik snap het niet helemaal
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 30-08-2017, 21:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vraag meestal in mijn strengejuffenstem wat ze nu eigenlijk verwachten. Mijn vriendin gaat ze juist altijd nadoen. Het is hoe dan ook vervelend, er is geen echt goede reactie op.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 09:39
SimoneH
SimoneH is offline
Gewoon negeren of kijken of je anderen kunt meelopen, dan lijkt het alsof je daar bij hoort.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2017, 20:29
Master Of LOLz
Master Of LOLz is offline
Met een blik van pure haat terugkijken. Werkt altijd
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 11:00
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Ik zou het gewoon negeren. Je weet nooit wat voor types je tegenover je hebt en je weet dus ook niet wat je voor reactie terug kan verwachten als jij wat zegt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 16:26
Mel99
Mel99 is offline
Het gebeurt best regelmatig en zijn vaak ook van die irritante boys die dit soort dingen doen, ik negeer het ook gwn. Volgens mij is negeren ook het beste wel. Ik had laatst op de fiets zo'n jongen die zei van 'hee meisje' of op de rotonde dat ze extra rondje maken en toeteren en kijken en zwaaien enzo...vet stom
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.