Oud 07-10-2017, 07:00
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ik heb een maandje geleden een post gedaan over een meisje dat ik wel leuk vond, maar zij was naar mijn mening een beetje onlogisch bezig... Dat was allemaal opgelost. Ik heb al 2 jaar een jongen in mijn klas zitten die nu een behoorlijk goede vriend van me is waar ik veel mee fiets en zo. Maar hij vond dat meisje ook leuk en hij is het fix type dus ik dacht hij gaat er voor. Ik heb hem verteld dat ik haar leuk vond maar dat maakte hem niet zo veel uit. Maar nou is hij al 3 weken extreem conservatief geweest en nu begint hij weer. Ik ben mijn gevoelens voor dat meisje een paar weken geleden kwijtgeraakt dus het maakt mij niet zo veel uit. Aan de andere kant is er een ander meisje dat ik ook heel leuk vind en ik weet 99% zeker dat dat andersom het zelfde is, dat voel ik aan en dat zie ik aan lichaamstaal en hoe ze tegen me praat. Dus we hebben samen een pauze doorgebracht en dat was erg gezellig. Maar die vriend van mij heeft een soort grap-relatie met haar en hij is nou eenmaal heel erg onvoorspelbaar. Ik heb met dat meisje muziekles, zonder die vriend erbij en ze heeft hulp nodig met haar piano spelen en ik speel 9 jaar piano dus ik ga haar zeker helpen maar ik ben een beetje ongerust over mijn vriend, zeker omdat hij ook wel eens naar feestjes gaat waar zij dan ook is. Hij heeft er een onder mijn neus weggekaapt, en dan moet hij die houden ook vind ik... Maarja hij is gewoon het andere (niet perse foute) type. Wat kan ik doen, kan ik mijn vriend vertrouwen en het hem vertellen of zal ik het geheimhouden en afwachten en een beetje opbouwen met haar?
Help me ajb
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2017, 15:13
Ben Strik
Ben Strik is offline
Goeie vriend wel
Met citaat reageren
Oud 08-10-2017, 19:50
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Goeie vriend wel
Ja het is moeilijk want hij is wel een goede vriend maar hij is zo onvoorspelbaar
Met citaat reageren
Oud 09-10-2017, 14:07
Gast2011
Gast2011 is offline
Ik denk dat ik je verhaal snap en mijn advies is dat je het gewoon moet bespreken met je vriend, als zij jou ook leuk vindt zit dat wel goed. Het zal dan niet zo zijn dat ze je vriend zo leuk vindt aangezien het een grap relatie is ook zal je vriend dit denk ik niet zo erg vinden.
Succes vriend
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie beste vriend kwijt aan t raken, waardoor?
luna-23
18 07-04-2014 22:32
Liefde & Relatie vriend van je broer!
malii
23 26-05-2007 10:19
Liefde & Relatie gezeik met mn beste vriend
Noddy
14 17-11-2004 17:17
Liefde & Relatie beste vriend van ex ...uhum...
stinkdiertje
35 01-08-2004 11:08
Liefde & Relatie De broer van mn beste vriend...
Kronkeltje
17 07-07-2002 00:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.