Oud 06-10-2017, 18:47
Hedr
Hedr is offline
Ik heb nu 2 maanden een relatie met een super leuk meisje en ben heel verliefd op haar. Alleen ze snapt met heel veel andere jongens. Elke keer als ik er naar vraag zegt ze dat het gewoon vrienden zijn en ze met ze snapt om de streaks te houden. Ik voel me hier echt heel kut over. Ik heb haar ook al een paar keer gezegd dat ik het niet chill vind. maar ze doet er niks mee... nu vind ik het wel heel ver gaan om haar om deze reden te verlaten. Heeft iemand tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2017, 18:56
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Toch nog eens met haar praten....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2017, 23:30
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Oog om oog, tand om tand. Mijn advies zou zijn in haar bijzijn te snappen met elke sloerie die je kunt vinden. Of een streak starten met haar zus, of moeder, en de snaps steeds een tikkeltje gewaagder maken.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2017, 07:42
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Oog om oog, tand om tand. Mijn advies zou zijn in haar bijzijn te snappen met elke sloerie die je kunt vinden. Of een streak starten met haar zus, of moeder, en de snaps steeds een tikkeltje gewaagder maken.
Denk je dat dat de manier is om de relatie weer sterker te maken? Ik niet...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2017, 15:09
Gast2011
Gast2011 is offline
Gewoon serieus zeggen dat je het niet leuk vindt. Misschien als je kijkt naar de goede band tussen haar en die jongens. Als dat niet zo erg is zal dat je ook wel op je gemak stellen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2017, 15:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat bedoelt ze met "streaks"? En wat voor foto's worden er gedeeld?

Wees eerlijk en duidelijk. Als zij met al die andere jongens snapt om deze contacten te onderhouden, in het geval het uit gaat tussen jullie, dan is dat inderdaad niet zo'n fijn idee. Als het puur vriendschappelijk is, en ze ook compleet onschuldige foto's verstuurt, dan is er weinig aan de hand. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Je zou elkaar dus de ruimte kunnen geven om er vrienden op na te houden van hetzelfde geslacht - zolang de interesse echt puur vriendschappelijk is en blijft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-10-2017, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Oog om oog, tand om tand. Mijn advies zou zijn in haar bijzijn te snappen met elke sloerie die je kunt vinden. Of een streak starten met haar zus, of moeder, en de snaps steeds een tikkeltje gewaagder maken.
Natuurlijk een beetje overdreven, maar Jon heeft gelijk. Als je vriendin Snapt met andere jongens dan heb jij volledig het recht om dit met andere meiden te doen. Als zij dit als vervelend ziet weet ze precies wat jij mee maakt.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2017, 16:30
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Wat is der snap? Kunne we dat checken
Met citaat reageren
Oud 09-10-2017, 18:39
Nickvalentine
Nickvalentine is offline
Hahah bikinigek.
Ontopic:
Het licht er ook erg aan wat voor fotos zij stuurt en als zij gewoon jongensvrienden heeft is daar toch niks mee aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2017, 23:10
Ben Strik
Ben Strik is offline
Het is niet bepaald handig dat jouw geluk/blijheid afhangt van een ander. Probeer eerst eens zelf te kijken waarom je het zo vervelend vindt en wat je er zelf aan kunt doen. Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2017, 17:57
Mel99
Mel99 is offline
@Eline: snapstreak is zeg maar dat je elke dag een snap moet sturen om de 'streak' te houden. Soort van snapchat goals, dat wil je liever niet verbreken.

Anyway ik vind het advies van Jon ook zo gek nog niet. Inderdaad een spiegel voorhouden. Maar ik zou daar ook voorzichtig mee zijn, want als het gwn onschuldige foto's zijn en er zitten geen bijbedoelingen achter en jullie relatie is verder goed dan miss niet te druk over maken? Maar ik vind wel dat zij begrip mag hebben voor jouw gevoel hierin...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2017, 14:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wraak is niet de stabielste basis voor een relatie..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.