Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2017, 15:36
Koolzuurvrij
Avatar van Koolzuurvrij
Koolzuurvrij is offline
.

Laatst gewijzigd op 23-11-2017 om 14:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2017, 15:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zoals je zelf al zei zeggen veel mensen dat het helemaal niet erg is - en daar sluit ik me volledig bij aan. Al snap ik ook dat je op ten duur eigenlijk gewoon wil weten hoe het nu is om iemand te zoenen. Soms kan bij het uitgaan, of op een feestje er een momentje ontstaan waarbij het helemaal niet zo gek is om iemand te zoenen. Of je zou het eens neer kunnen leggen bij een vriend(in), wie weet vindt die persoon het helemaal geen probleem om een keer met je te zoenen.

Ik zou je niet onzeker laten maken door het feit dat je nog nooit gezoend hebt. Waarschijnlijk ben je best wel leuk en heb je genoeg kwaliteiten die jou aantrekkelijk kunnen maken, maar misschien komt dat gewoon niet zo goed uit de verf tijdens het uitgaan. Of zijn de mensen die jou aantrekkelijk vinden wat verlegen of inderdaad te oud. Ik merk persoonlijk dat mensen mij vaak leuker vinden wanneer ze mij een beetje kennen dan wanneer ze mij net ontmoet hebben.

Ik zoende voor het eerst toen ik 16 was, met een jongen waar ik stapelverliefd op was. Heel leuk, maar ik hechtte er veel te veel waarde aan en dacht direct dat we een relatie zouden krijgen. Dat gebeurde niet en ik heb hem daarna zelfs nooit meer gezien. Het was voor ons allebei de eerste zoen, dus in dat opzicht wel "bijzonder" (en verrassend fijn - de jongen waarmee ik daarna een relatie kreeg zoende zeker aan het begin lang niet zo fijn ).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-10-2017, 15:51
Koolzuurvrij
Avatar van Koolzuurvrij
Koolzuurvrij is offline
.

Laatst gewijzigd op 23-11-2017 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2017, 18:45
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Het gebeurt vanzelf een keer. Ga er niet naar zoeken. Maar doe gewoon je ding. Ga lekker uit en doe gezellige dingen met vrienden. Dan komen er vast vanzelf momenten dat je iemand treft waarmee je dat wel wil.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2017, 22:17
Darkyph
Darkyph is offline
Echt niet raar. Ik ben 16 en heb ook nog nooit gezoend. Ik weet hoe je je voelt maar het komt vanzelf
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verkering en uit de kast
Nick-Mads
9 27-03-2014 16:31
Liefde & Relatie 17 jaar en nog nooit gezoend?!
JustM700
18 28-09-2010 17:01
Liefde & Relatie De eerste zoen
Verwijderd
139 14-05-2004 12:21
Liefde & Relatie Nog nooit gezoend, erg??
ydnew
295 29-05-2003 18:56
Liefde & Relatie Hoe oud zoenen de meesten voor het eerst?
Vogelvrij
132 18-11-2002 16:36
Liefde & Relatie geen meisje met vriendje
Dromer
61 22-09-2002 00:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.