Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2005, 14:25
Verwijderd
hej mensen.. ik wil ff me verhaal kwijt, hoop dat jullie me kunnen helpen...
ik heb al 8 maand een relatie met een super lieve jongen maar de laatste maand loop ik egt heel erg te twijfelen of ik nog verder met hem wil. iedereen vind ons egt heel goed bij elkaar passen enzo. ikke zelf ook.
doordat ik de laatste tijd niet zo lekkr in mijn vel zit, heb ik soms erg rare buien, en reageer dan ook soms erg boos. hij kan hier op zich wel goed mee omgaan alleen hebben een paar x ruzie over gehad. dit is wel weer goedgekomen, maar naar een paar dagen zat ik weer te twijfelen of ik nog vliefd ben.
ik houd nog wel van hem....
het probleem is dat hij egt nog super vliefd op mij is.. hij begon zelf laatst te huilen, omdat hij d8 dat ik het uit wou maken..

2 dagen geleden hadden we weer ruzie, hij dacht dat ik dacht dat hij vreemdging met mijn beste vriendin! en dat ik hem niet vertrouwde enzo...
dit is op zich weer aardig goed, hij wil mij egt niet kwijt maar ik weet het gwoon niet..
het is gwoon nog te veel om het uit te maken (denk ik) en te weinig om het aan te houden...


srry dat het btje ingewikkeld verhaal is
groetjes mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2005, 14:36
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Probeer voor jezelf goed tegen elkaar af te wegen waarom je de relatie wel of niet aan zou houden. Je geeft aan dat er te weinig is om het aan te houden, maar teveel om het uit te maken. Maar wat precies kun je dan nog uit de relatie halen en wat mis je in jullie relatie? Denk hier eens goed over na.

En wees tegen hem eerlijk over het feit dat je twijfelt en voor jezelf aan het uitzoeken bent wat je met de relatie wil. Zo is hij iig iets voorbereid op een eventuele beslissing van jou en kan hij zelf ook na denken over hoe hij jullie relatie ziet.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 05-10-2005 om 14:39.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:13
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Ik weet hoe het voelt om lang met zulke twijfels te zitten en dat is behoorlijk klote.
Het kan zijn dat het een "fase" is, als je even niet lekker in je vel zit, is het moeilijk om er wel voor een ander te zijn. Dus misschien gaat het over en ben je daarna weer helemaal verliefd op je vriend.

Als dat niet het geval is, zou ik niet te lang met die twijfels blijven zitten. Je kan er dan wel vanuit gaan dat het dan zo blijft, en daar ga je je niet gelukkiger van voelen, en je vriend ook niet.
Ik snap dat je hem geen pijn wil doen, maar het is nog veel erger om bij iemand te blijven uit medelijden.
Maargoed, ik zou dus eerst even afwachten en goed nadenken
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:25
Verwijderd
Ik heb het ooit niet uitgemaakt met een jongen omdat hij ook begon te huilen toen ik begon over onze 'problemen'. Achteraf heb ik er alleen maar spijt van gehad dat ik het niet meteen uitgemaakt had..

Als jij twijfelt, dan zou ik (in jouw situatie), een einde maken aan de relatie. Nu is er nog niets kapot gemaakt, en wie weet kom je over een aantal jaar weer samen..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:34
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
persoonlijk vind ik de vraag 'waarom zou ik niet bij 'm blijven' altijd de foute, dus de vraag is 'waarom zou ik wel bij 'm/haar blijven'.

Als je die positief kunt beantwoorden, blijf dan bij 'm. Anders verspil je je eigen en zijn tijd en moeite.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:55
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
badeend schreef op 05-10-2005 @ 15:25 :
hej mensen.. ik wil ff me verhaal kwijt, hoop dat jullie me kunnen helpen...
ik heb al 8 maand een relatie met een super lieve jongen maar de laatste maand loop ik egt heel erg te twijfelen of ik nog verder met hem wil. iedereen vind ons egt heel goed bij elkaar passen enzo. ikke zelf ook.
doordat ik de laatste tijd niet zo lekkr in mijn vel zit, heb ik soms erg rare buien, en reageer dan ook soms erg boos. hij kan hier op zich wel goed mee omgaan alleen hebben een paar x ruzie over gehad. dit is wel weer goedgekomen, maar naar een paar dagen zat ik weer te twijfelen of ik nog vliefd ben.
ik houd nog wel van hem....
het probleem is dat hij egt nog super vliefd op mij is.. hij begon zelf laatst te huilen, omdat hij d8 dat ik het uit wou maken..

2 dagen geleden hadden we weer ruzie, hij dacht dat ik dacht dat hij vreemdging met mijn beste vriendin! en dat ik hem niet vertrouwde enzo...
dit is op zich weer aardig goed, hij wil mij egt niet kwijt maar ik weet het gwoon niet..
het is gwoon nog te veel om het uit te maken (denk ik) en te weinig om het aan te houden...


srry dat het btje ingewikkeld verhaal is
groetjes mij
Normaal Nederlands aub.

Interpunctie en minder spellingsfouten, maakt het allemaal makkelijker lezen.

Mijn commentaar hier op : Follow your heart
__________________
- the owl asks, but never answers -
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:35
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
Ik denk dat je wat meer tijd voor jezelf nodig hebt. Je zegt dat je van hem houd en dat hij super lief is. Dus het ligt nietzo zeer dat er iets mis met hem is ( als ik dit lees).
Als je wat vrijheid en tijd voor jezelf krijgt kan jeje eigen leven een beetje op orde zetten en daarna wel weer zien.
En wat Daydream-ster zei,
wie weet kom je over een aantal jaar weer samen.
__________________
bief - stuk , biefstuk
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 22:50
Verwijderd
Kun jij je voorstellen dat je over tien jaar nog met hem bent?
Zo ja: proberen
Zo nee: stoppen voor het te ver gaat
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 00:08
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
ik zou niet teveel denken "over 10 jaar". Daar valt echt nog niet over te oordelen en die gedachtes komen vaak nergens op uit.
__________________
bief - stuk , biefstuk
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 14:43
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Bij twijfel (altijd) uitmaken. Het is een teken dat je blijkbaar nog niet klaar bent voor een langere relatie (met hem).

"hij dacht dat ik dacht dat hij vreemdging met mijn beste vriendin! en dat ik hem niet vertrouwde enzo..."

Ik vind dit een beetje een raar stukje. Ik snap wel wat er staat. Ik begrijp alleen niet hoe het komt dat hij dacht dat jij dacht dat hij vreemdging.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 14:52
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vind helemaal niet dat je het bij 'twijfel' altijd moet uitmaken. Ik vind wel dat je bij 'twijfel' er samen over moet praten. Ga een gesprek met je vriend aan en vertel hoe je je voelt. Je schreef ook dat je niet lekker in je vel zit, dit kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat je twijfels hebt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik ben het beu
fotj_undercover
7 14-01-2010 23:49
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.