Oud 16-05-2012, 00:02
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Hallo,

Aanstaande 2 juni ben ik van plan voor de eerste keer een XTC pil te slikken, op een festival. Ja 16 is vrij jong, dat weet ik.

Ik begin uiteraard eerst met een halfje aangezien het m'n eerste keer is, maar nu vraag ik me af wanneer ik weet dat ik de andere helft erbij kan slikken?
Het feest duurt overigens 12 uur lang, van 12:00 tot 00:00, heb ik dan genoeg aan 1 pil, of kan ik er 'voor de zekerheid' beter 2 meenemen, voor het geval eentje niet aanslaat?

En hoe weet ik of mijn pil veilig is? Ik weet dat je ze kunt laten testen, maar waar kan ik dit laten doen/kan dit ook op sommige festivals?

Verder ben ik eigenlijk wel een beetje bang voor de 'day-after', ik hoor nl. verhalen over kapotgebeten wangen/tongen etc. Is hier iets tegen te doen? En wat voor bijwerkingen kunnen er verder nog optreden?

Bij voorbaad dank voor reacties

EDIT:

Oja, nog een vraagje, kun je pillen laten testen op je 16e?

Laatst gewijzigd op 16-05-2012 om 00:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2012, 03:09
Verwijderd
Hoi, hoe ziet je pil eruit? (Wat voor symbool, en welke kleur?) Misschien weet ik wel welke het is. Anders kan je op www.pillreports.com de naam van je pil (kleur + symbool, dus bijvoorbeeld "witte speakers") intypen, en dan zie je de testresultaten. Mocht het nog steeds onduidelijk zijn, dan kun je hier je pil laten testen:
http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
Ik weet niets van een minimum leeftijd om te testen. Het duurt wel minstens een week voordat je de testresultaten terug kan krijgen, tenzij ze de pil direct herkennen.
Je pil kunnen laten testen op een festival is erg zeldzaam. Meestal is het ten strengste verboden om het te gebruiken, zelfs bij hardstylefeesten.

Ik zou eerst een halve pil nemen, dan wachten tot 'ie inslaat (ongeveer drie kwartier, maar hangt er vanaf hoeveel je gegeten hebt) en dan een uur nadat je 'm voelt de volgende nemen. Zo doe ik het in ieder geval. Je kunt ook met kwartjes werken en dan elke drie kwartier weer een kwartje nemen, bijvoorbeeld. Zo zit je aan de veilige kant en sta je niet opeens helemaal strak.

Over de day-after... Neem veel kauwgom mee. Ga daar op lopen kauwen in plaats van je wangen. Verder kun je een dinsdag-dip verwachten. Dat houdt in dat, nadat je zaterdag XTC hebt genomen, je je de volgende dinsdag vet klote voelt. Dit komt omdat wanneer je XTC neemt, je serotonine gehalte (stofje in je hersenen voor o.a. je stemming) toeneemt, omdat de afbraak van serotonine geremd wordt. Hierdoor ga je je heel lekker en gelukkig voelen. Je hersenen komen na een aantal uur achter deze toename en verminderen vervolgens de productie van serotonine, om zo je serotonine gehalte weer normaal te krijgen. De XTC is uitgewerkt, waardoor je serotonineafbraak niet meer geremd wordt, alleen de productie van serotonine is verlaagd waardoor je dus op een keer te weinig serotonine hebt. Deze laatste stap doet zich meestal voor op die dinsdag. Het verschilt per persoon wanneer, hoeveel en hoelang ze hier last van hebben. Ik heb me wel eens twee dagen depressief gevoeld.
Wat ik je kan aanraden is om een vitamine C bruistablet (1 gram) in te nemen. Hier zit belachelijk veel vitamine C in, namelijk 1667% van je dagelijkse behoefte, maar waar het eigenlijk om gaat is dat er heel veel anti-oxidanten in zitten. Deze anti-oxidanten neutraliseren de vrije radicalen die ontstaan door XTC, waardoor je minder lichaamsschade oploopt. XTC is trouwens minder schadelijk dan alcohol, maar als je nóg minder schade op kan lopen, dan lijkt dat me een logische keuze . Verder wil je de 2 dagen na gebruik ervoor zorgen dat je lichaam een maximaal aantal serotonine gaat aanmaken om je dinsdag-dip te minimaliseren/vermijden. Dit kun je doen door Tryptophan te eten. Huh, wat is dit? Dat is een aminozuur dat voorkomt in eiwit. Dit aminozuur wordt in je lichaam omgezet naar serotonine. Vooral eieren zitten er vol mee. Eet dus een paar eieren de dagen na gebruik! Wat ik je net allemaal hebt verteld is wetenschappelijk bewezen, maar wat ik zelf daarnaast ook doe is wat (extra) visolie omega-3 pillen en multivitaminepillen nemen, de dagen na gebruik. Ik kan je geen bronnen geven die bevestigen dat het werkt, maar ik heb het idee van wel.

Gebruik XTC trouwens niet te vaak. Niet omdat het schadelijk is, maar je lichaam heeft een aantal weken nodig om weer helemaal te herstellen van wat het met je serotoninegehalte heeft gedaan. Als je XTC te vaak gebruikt, gaat het steeds minder leuk worden. En het oude maximale effect komt dan nooit meer terug. Men zegt dat het ongeveer twee maanden duurt voordat je lichaam compleet hersteld is. Ik heb het de afgelopen tijd elke 3 weken gedaan, en kan je vertellen dat het nu minder leuk is als vroeger.

De eerste keer XTC is trouwens bij bijna iedereen superleuk

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 14:07
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Nee, nee, nee. Ook al zien ze er identiek uit, je kunt NOOIT zeker weten wat er in een pil zit door alleen maar ernaar te kijken. Laat ze dus zeker testen, die link van TythorZeth is een goede ja Verder ben ik het wel eens met bovenstaande. Overigens heeft niet iedereen een even heftige dinsdagdip of komt die pas na vaker te hebben gebruikt, maar houd er wel rekening mee.

Een goede, aan te raden dosis is ongeveer 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht, meen ik. En pak zeker niet te veel Misschien heb je hier nog iets aan: http://www.unity.nl/index.php?page=xtc-mdma-2

Probeer je niet te bang te laten maken door verhalen over watervergiftiging en oververhitting, als je een beetje normaal nadenkt en gewoon normaal drinkt (misschien wat meer als je veel danst en het erg warm is) komt het wel goed. Ik vind het fijn om water af te wisselen met iets als cola of AA. (Geen alcohol, maar dat lijkt me duidelijk. )

Oh! En wat bij mij hielp tegen de kaakkramp die je kunt krijgen: magnesium! Is ook genoeg over te vinden op google.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 16:03
waterijsje
Avatar van waterijsje
waterijsje is offline
Ik zou je pil laten testen. En geen twee pillen meenemen (helemaal je eerste keer niet), gewoon met 1 beginnen. Je kan ong. 1/1,5 gram per kg lichaamsgewicht slikken, dus het ligt aan je gewicht hoeveel je moet nemen. Ik zou beginnen met een kwartje en het steeds een beetje opbouwen. Drink 2 glazen per uur, dat is genoeg. Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat je in 'extase' komt, ik had dat totaal niet. Werd er juist sloom van.
__________________
Het lijkt simpel ... en dat is het ook.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 16:58
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
1-1,5mg per kg is wel een beetje weinig. Ik ken eigenlijk niemand die zich daaraan houdt, ook omdat veel pillen nu wel rond de 150-200mg zitten. Ik zeg niet dat je er meteen 3 in moet gooien maar meestal is de eerste keer veruit de mooiste ervaring en dat gevoel krijg je nooit meer terug, het zou zonde zijn als je het dan niet optimaal hebt benut omdat je maar een halfje hebt genomen.

Houdt er rekening mee dat het effect zo'n 4 - 8 uur duurt. Dus begin er niet meteen mee als je 12 uur lang moet. Ik zou bijnemen zodra je op je top zit, meestal 1 - 1,5 uur nadat hij begint in te werken. Als je dan 2 kwartjes neemt na de eerste halve zul je het wat beter kunnen doseren en wat langer kunnen rekken. Wanneer je bij gaat nemen als het al aan het uitwerken is zal het niet veel zin meer hebben.

Over de dinsdag dip; genoeg slapen, drinken en eten de dagen na gebruik scheelt al een heleboel. En veel vitamine c inderdaad. Ik heb zelf ook een paar keer after-e geslikt. Dit zijn een paar capsules die je reserves bij vullen. 2,50 in de smartshop, heeft bij mij altijd wel geholpen.

Verder; genoeg drinken, kaugom eten en niet bijnemen als het laatste wat je hebt genomen nog niet ingeslagen is. Maar volgens mij heb je jezelf wel goed ingelezen voordat je lukraak wat in je keel gaat gooien.

Veel plezier
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 20:13
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Als je pillen laat testen halen ze hem altijd gewoon door de database. Ze gaan hem niet naar het lab sturen als ze hem zelf al in de computer hebben staan
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 21:59
Verwijderd
drinkontbijt voor de dag erna
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 22:06
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Hoi, hoe ziet je pil eruit? (Wat voor symbool, en welke kleur?) Misschien weet ik wel welke het is. Anders kan je op www.pillreports.com de naam van je pil (kleur + symbool, dus bijvoorbeeld "witte speakers") intypen, en dan zie je de testresultaten. Mocht het nog steeds onduidelijk zijn, dan kun je hier je pil laten testen:
http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
Ik weet niets van een minimum leeftijd om te testen. Het duurt wel minstens een week voordat je de testresultaten terug kan krijgen, tenzij ze de pil direct herkennen.
Je pil kunnen laten testen op een festival is erg zeldzaam. Meestal is het ten strengste verboden om het te gebruiken, zelfs bij hardstylefeesten.

Ik zou eerst een halve pil nemen, dan wachten tot 'ie inslaat (ongeveer drie kwartier, maar hangt er vanaf hoeveel je gegeten hebt) en dan een uur nadat je 'm voelt de volgende nemen. Zo doe ik het in ieder geval. Je kunt ook met kwartjes werken en dan elke drie kwartier weer een kwartje nemen, bijvoorbeeld. Zo zit je aan de veilige kant en sta je niet opeens helemaal strak.

Over de day-after... Neem veel kauwgom mee. Ga daar op lopen kauwen in plaats van je wangen. Verder kun je een dinsdag-dip verwachten. Dat houdt in dat, nadat je zaterdag XTC hebt genomen, je je de volgende dinsdag vet klote voelt. Dit komt omdat wanneer je XTC neemt, je serotonine gehalte (stofje in je hersenen voor o.a. je stemming) toeneemt, omdat de afbraak van serotonine geremd wordt. Hierdoor ga je je heel lekker en gelukkig voelen. Je hersenen komen na een aantal uur achter deze toename en verminderen vervolgens de productie van serotonine, om zo je serotonine gehalte weer normaal te krijgen. De XTC is uitgewerkt, waardoor je serotonineafbraak niet meer geremd wordt, alleen de productie van serotonine is verlaagd waardoor je dus op een keer te weinig serotonine hebt. Deze laatste stap doet zich meestal voor op die dinsdag. Het verschilt per persoon wanneer, hoeveel en hoelang ze hier last van hebben. Ik heb me wel eens twee dagen depressief gevoeld.
Wat ik je kan aanraden is om een vitamine C bruistablet (1 gram) in te nemen. Hier zit belachelijk veel vitamine C in, namelijk 1667% van je dagelijkse behoefte, maar waar het eigenlijk om gaat is dat er heel veel anti-oxidanten in zitten. Deze anti-oxidanten neutraliseren de vrije radicalen die ontstaan door XTC, waardoor je minder lichaamsschade oploopt. XTC is trouwens minder schadelijk dan alcohol, maar als je nóg minder schade op kan lopen, dan lijkt dat me een logische keuze . Verder wil je de 2 dagen na gebruik ervoor zorgen dat je lichaam een maximaal aantal serotonine gaat aanmaken om je dinsdag-dip te minimaliseren/vermijden. Dit kun je doen door Tryptophan te eten. Huh, wat is dit? Dat is een aminozuur dat voorkomt in eiwit. Dit aminozuur wordt in je lichaam omgezet naar serotonine. Vooral eieren zitten er vol mee. Eet dus een paar eieren de dagen na gebruik! Wat ik je net allemaal hebt verteld is wetenschappelijk bewezen, maar wat ik zelf daarnaast ook doe is wat (extra) visolie omega-3 pillen en multivitaminepillen nemen, de dagen na gebruik. Ik kan je geen bronnen geven die bevestigen dat het werkt, maar ik heb het idee van wel.

Gebruik XTC trouwens niet te vaak. Niet omdat het schadelijk is, maar je lichaam heeft een aantal weken nodig om weer helemaal te herstellen van wat het met je serotoninegehalte heeft gedaan. Als je XTC te vaak gebruikt, gaat het steeds minder leuk worden. En het oude maximale effect komt dan nooit meer terug. Men zegt dat het ongeveer twee maanden duurt voordat je lichaam compleet hersteld is. Ik heb het de afgelopen tijd elke 3 weken gedaan, en kan je vertellen dat het nu minder leuk is als vroeger.

De eerste keer XTC is trouwens bij bijna iedereen superleuk

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel.

Beste topicstarter, ik vind hetgeen hierboven geschreven is een supergoed advies.
Alles wat ik wilde zeggen is hierboven al gezegd, dus ik zou zeggen doe er wat mee!
Ik wil alleen benadrukken dat je beter met maximaal een halfje begint en zoiezo de eerste drie kwartier niet nog meer gaat nemen. Het kan namelijk wel even duren voordat het gaat werken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 01:06
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Super tips! Echt heel erg bedankt!
Heb mezelf al behoorlijk ingelezen op verschillende drugsforums maar heb wel veel nieuwe informatie gekregen, voornamelijk uit het stukje over de serotonine van TythorZeth!

@TythorZeth ik weet nog niet welke pillen ik heb, ik ga ze wel vóór de 23e halen omdat ik ze nog wel wil laten testen. Ik koop ze van een vriend van me, hij doet het altijd op dezelfde pillen, vanaf de eerste keer af aan, en bij hem is het nog nooit fout gegaan dus dat lijkt me wel betrouwbaar! Ik laat ze uiteraard alsnog testen omdat ik toch wel wat zenuwachtig ben voor de eerste keer, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.

Ik heb wat tripreports gelezen over de eerste keer XTC en alle twijfel is nu weggenomen, heb ook op verschillende sites gelezen dat men bijna nooit out gaat, en als het wel gebeurd komt het vaak door een overdosis, dus die angst is ook al heel ver afgenomen.

Ik vraag me trouwens af of ik de pil het beste kan innemen ong. 15 minuten voordat ik naar binnen ga zodat ik bij de fouillering geen kans loop om gepakt te worden, of is het al voldoende om het in je onderbroek/onderin je schoen te verstoppen? Want ik zou de eerste 3/4 uurtjes wel graag nuchter meemaken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 08:49
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Gewoon in je ondergoed
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Super tips! Echt heel erg bedankt!
Heb mezelf al behoorlijk ingelezen op verschillende drugsforums maar heb wel veel nieuwe informatie gekregen, voornamelijk uit het stukje over de serotonine van TythorZeth!

@TythorZeth ik weet nog niet welke pillen ik heb, ik ga ze wel vóór de 23e halen omdat ik ze nog wel wil laten testen. Ik koop ze van een vriend van me, hij doet het altijd op dezelfde pillen, vanaf de eerste keer af aan, en bij hem is het nog nooit fout gegaan dus dat lijkt me wel betrouwbaar! Ik laat ze uiteraard alsnog testen omdat ik toch wel wat zenuwachtig ben voor de eerste keer, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.

Ik heb wat tripreports gelezen over de eerste keer XTC en alle twijfel is nu weggenomen, heb ook op verschillende sites gelezen dat men bijna nooit out gaat, en als het wel gebeurd komt het vaak door een overdosis, dus die angst is ook al heel ver afgenomen.

Ik vraag me trouwens af of ik de pil het beste kan innemen ong. 15 minuten voordat ik naar binnen ga zodat ik bij de fouillering geen kans loop om gepakt te worden, of is het al voldoende om het in je onderbroek/onderin je schoen te verstoppen? Want ik zou de eerste 3/4 uurtjes wel graag nuchter meemaken.
Ik zou niet meteen de hele pil nemen, want veel pillen bevatten tegenwoordig een behoorlijke dosis MDMA. Je staat dan heeelemaal strak. Gewoon in je ondergoed idd. En ja, ik zou minstens 2 pillen meenemen. Je feest duurt vet lang.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 16:47
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ik zou niet meteen de hele pil nemen, want veel pillen bevatten tegenwoordig een behoorlijke dosis MDMA. Je staat dan heeelemaal strak. Gewoon in je ondergoed idd. En ja, ik zou minstens 2 pillen meenemen. Je feest duurt vet lang.
Denk je niet dat je nou een beetje verkeerd advies aan het geven bent?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Denk je niet dat je nou een beetje verkeerd advies aan het geven bent?
Hij kan toch vervolgens zelf bepalen of hij nog bij wilt nemen? Als hij eenmaal die eerste pil op heeft, zakt het leukste gevoel na een paar uur sowieso in en ik zou dan wel nog een pilletje achter de hand willen hebben
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet meteen de hele pil nemen, want veel pillen bevatten tegenwoordig een behoorlijke dosis MDMA. Je staat dan heeelemaal strak. Gewoon in je ondergoed idd. En ja, ik zou minstens 2 pillen meenemen. Je feest duurt vet lang.
Hahahahahaha minstens 2 pillen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 16:55
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Dan zou ik alsnog het woord minstens weghalen. Mensen onder invloed van mdma staan nu niet bekend om hun weloverwogen keuzes. En ik heb meerdere malen meegemaakt dat mensen meer namen dan eigenlijk nodig was. En dan heb ik het over mensen met veel ervaring. Dit gaat over iemand die voor de eerste keer gebruikt. Twee pillen kan prima, maar dan zou ik ze niet zelf bijhouden, maar iemand die bijvoorbeeld nuchter blijft.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik alsnog het woord minstens weghalen. Mensen onder invloed van mdma staan nu niet bekend om hun weloverwogen keuzes. En ik heb meerdere malen meegemaakt dat mensen meer namen dan eigenlijk nodig was. En dan heb ik het over mensen met veel ervaring. Dit gaat over iemand die voor de eerste keer gebruikt. Twee pillen kan prima, maar dan zou ik ze niet zelf bijhouden, maar iemand die bijvoorbeeld nuchter blijft.
Ja je moet wel jezelf kennen haha
Als je denkt dat je meer meer meer gaat nemen dan is dat niet zo slim nee.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 17:02
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ik denk dat niet meer zo meetelt als je onder invloed bent. Genoeg mensen gezien die weten hoeveel ze moeten nemen en daar toch nog een schepje bovenop doen. Kan verder niet zoveel kwaad, alleen het haalt de ervaring van een leuke dag/avond wel weg. Vaak weet je nog maar fragmenten en voor degene met wie je bent is het ook maar vervelend.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 17:14
Verwijderd
Dat mannetje is 16, iedere 2 uur een halfje en hij kan de hele dag door, makkelijk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-05-2012, 08:58
Verwijderd
1 pil kan wel maar drink pas 2 uur later wat alcohol zodat het niet in 1x aanslaat. kijk wel uit met alcohol en xtc want je gaat zo vlak.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 09:25
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Wat een raar advies
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 11:44
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Gewoon geen alcohol, lijkt me. Jaja, er zijn vast mensen die het wel met succes combineren maar zeker bij je eerste keer zou ik het gewoon bij water/fris houden.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 11:58
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Gewoon geen alcohol, lijkt me. Jaja, er zijn vast mensen die het wel met succes combineren maar zeker bij je eerste keer zou ik het gewoon bij water/fris houden.
Dit dus. Als je nog niet weet hoe je reageert op mdma, waarom zou je het dan combineren met alcohol? Ga eerst maar eens kijken hoe alleen mdma bevalt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 12:13
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Zeker geen alcohol en XTC combineren. Dat is vragen om problemen. Ik zou verder nog aanraden om veel water te drinken om uitdroging te voorkomen en kauwgom te kauwen voordat je de pil neemt, zodat je niet je wangen en/of tanden kapot gaat bijten.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 12:23
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Zeker geen alcohol en XTC combineren. Dat is vragen om problemen. Ik zou verder nog aanraden om veel water te drinken om uitdroging te voorkomen en kauwgom te kauwen voordat je de pil neemt, zodat je niet je wangen en/of tanden kapot gaat bijten.
Dat is dan weer het andere uiterste. Het gaat meestal wel goed, maar voor een eerste keer is het gewoon niet aan te raden.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Zeker geen alcohol en XTC combineren. Dat is vragen om problemen. Ik zou verder nog aanraden om veel water te drinken om uitdroging te voorkomen en kauwgom te kauwen voordat je de pil neemt, zodat je niet je wangen en/of tanden kapot gaat bijten.
Het is beter om niet te blowen dan niet te drinken als je XTC op hebt. In 1 van de vorige discussies hier op D&A stond een artikel waar uit bleek dat 2 biertjes juist een goed idee was en blowen erg funest.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2012, 13:19
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Het is beter om niet te blowen dan niet te drinken als je XTC op hebt. In 1 van de vorige discussies hier op D&A stond een artikel waar uit bleek dat 2 biertjes juist een goed idee was en blowen erg funest.
Het is denk ik beter om allebei niet te doen. Het jochie is ook pas 16, dus een beetje voorzichtig zijn lijkt me wel op zijn plaats. En het lijkt me beter om water te drinken i.p.v alcohol, omdat je met het dansen al veel vocht verliest, omdat je gaat zweten en als je dan alcohol drinkt blijf je alleen maar vocht verliezen en kun je nogal snel uitdrogen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 14:43
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Pilletjes waar een smiley ingekerft is zijn altijd goed.

Nee eigenlijk zou ik het niet weten die chemische shit raak ik niet aan.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 17:01
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Pilletjes waar een smiley ingekerft is zijn altijd goed.

Nee eigenlijk zou ik het niet weten die chemische shit raak ik niet aan.
Je hebt wel een punt, hoe kan iets met een smiley er op nou slecht voor je zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 19:13
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Het is beter om niet te blowen dan niet te drinken als je XTC op hebt. In 1 van de vorige discussies hier op D&A stond een artikel waar uit bleek dat 2 biertjes juist een goed idee was en blowen erg funest.
Heb je een link van dat artikel?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 20:37
Verwijderd
Ik ben te lui om het op te zoeken
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 20:38
Verwijderd
Maar voel je vrij om de zoekfunctie te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 12:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Zelf vind ik kauwgom geen goed idee, omdat ik dan nóg meer ga kauwen. Ik ben een keer wakker geworden met echt een kop als Quagmire en die bijnaam draag ik nog steeds . Als mijn kaken er niet aan gaan, dan zijn het mijn wangen, anders wel mijn gehemelte of mijn lippen... Als het lukt probeer ik er een beetje op te letten.
Daarnaast drink ik er zelf geen alcohol bij, omdat ik het dan gewoon te bitter vind. Het enige wat ik dan lekker vind is water of thee, maar drink het met mate. Vaak kan ik ook niet meer goed plassen op zo'n avond.

En pas op dat je niet teveel neemt. Ik vind het altijd erg moeilijk om te stoppen als ik eenmaal bezig ben. Ik heb vaak de fout gemaakt om bij te slikken als het uit begon te werken en mijn ervaring is dat je er dan alleen nog maar raarder van wordt. Ik heb bijvoorbeeld een keer gehad dat ik mensen niet meer kon verstaan, als ze tegen mij aan het praten waren dan hoorde ik alleen maar "ggrrllmmmmgrrbbbll", ook heb ik weleens gehad dat ik af en toe weg viel, bijvoorbeeld door felle lampen. Ook kun je er ook lichtelijk van gaan hallucineren of in ieder geval flink van in de war raken.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 13:23
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Tegen het kauwen kun je je tong los in je mond leggen. Dat wil nog wel eens helpen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 13:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Tegen het kauwen kun je je tong los in je mond leggen. Dat wil nog wel eens helpen
Dus je tong ontspannen zeg maar? Ga ik volgende keer proberen en die tabletjes ook
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 14:24
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Dus je tong ontspannen zeg maar? Ga ik volgende keer proberen en die tabletjes ook
Jup
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 14:43
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Jup
Ben benieuwd, want als ik mijn kaak ontspan dan gaat die vet trillen
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2012, 01:05
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik vind kauwgom trouwens echt te ranzig voor woorden als ik x op heb.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 23:04
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Het worden altijd kleine stukjes rubber in m'n mond
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 23:13
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ik at gewoon altijd nootjes
Werkte prima en was nog lekker ook
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 23:16
Catch
Catch is offline
Pas ook op met lolly's, vet tof maar je rost je glazuur van je tanden als je je nog niet kan beheersen. En verder werd ik bij vlagen misselijk in het begin en toen was iets met suiker erg prettig.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 23:41
SlacKardx
SlacKardx is offline
Toevallig, ik ben ook 16 en ik ga binnenkort ook voor het eerst XTC doen. Toch wel een beetje raar, dat je daarna gewoon hard-drugs hebt gedaan. Haha.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Toevallig, ik ben ook 16 en ik ga binnenkort ook voor het eerst XTC doen. Toch wel een beetje raar, dat je daarna gewoon hard-drugs hebt gedaan. Haha.
Ja ach, alcohol is ook een harddrug (en sowieso een slechtere drug op bijna elk vlak). Het is eigenlijk maar een benaming die de overheid er aan heeft gegeven . Jammer dat er zo'n taboe op rust, want het is totaal niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 06:39
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Gaaaaan we weer
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 17:41
Verwijderd
TS hoe denk je er nu zelf over?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 18:05
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Je hebt wel een punt, hoe kan iets met een smiley er op nou slecht voor je zijn?
Inderdaad. Smiley's geven alleen maar puur plezier
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 01:55
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Wow superveel reacties, echt bedankt!
Ik ben er absoluut van overtuigd dat ik het wil doen nu!
We gaan met 3 man naar het feest toe (intents festival) en ik doe samen met iemand anders slikken, het is ook zijn eerste keer. Vooral omdat het voor allebei de eerste keer is lijkt het me echt geweldig. Allebei weten we niet wat er gaat komen, samen met iemand anders dát gevoel ervaren wat als zo geweldig wordt ervaren. Ik hoop echt dat we het allebei als een geweldige eerste keer gaan ervaren.

We hebben rode defqons, de verkoper zei dat het 190 mg per pil was en we hebben 10 pillen, we nemen allebei ong, 2,5 pil over 12 uur verdeeld, is dit te veel/te weinig?

Hoe reageer je overigens als je in een auto zit?
We moeten maybe met één van onze ouders mee terug rijden, en ik wil liever niet dat ze weten dat ik geslikt heb aangezien ze hier niet zo blij mee zullen zijn wss haha.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 02:04
Verwijderd
Citaat:
Wow superveel reacties, echt bedankt!
Ik ben er absoluut van overtuigd dat ik het wil doen nu!
We gaan met 3 man naar het feest toe (intents festival) en ik doe samen met iemand anders slikken, het is ook zijn eerste keer. Vooral omdat het voor allebei de eerste keer is lijkt het me echt geweldig. Allebei weten we niet wat er gaat komen, samen met iemand anders dát gevoel ervaren wat als zo geweldig wordt ervaren. Ik hoop echt dat we het allebei als een geweldige eerste keer gaan ervaren.

We hebben rode defqons, de verkoper zei dat het 190 mg per pil was en we hebben 10 pillen, we nemen allebei ong, 2,5 pil over 12 uur verdeeld, is dit te veel/te weinig?

Hoe reageer je overigens als je in een auto zit?
We moeten maybe met één van onze ouders mee terug rijden, en ik wil liever niet dat ze weten dat ik geslikt heb aangezien ze hier niet zo blij mee zullen zijn wss haha.
Plan AUB NIET hoeveel je van te voren neemt. Ik had afgelopen zaterdag over ongeveer 10 uur verdeeld aan drie KWARTJES

En als je niet wilt dat je ouders het zien, stop ruim van te voren! Als je 2,5 pil neemt de eerste keer reken maar dat dat aan je te zien is
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 03:05
Verwijderd
Citaat:
Wow superveel reacties, echt bedankt!
Ik ben er absoluut van overtuigd dat ik het wil doen nu!
We gaan met 3 man naar het feest toe (intents festival) en ik doe samen met iemand anders slikken, het is ook zijn eerste keer. Vooral omdat het voor allebei de eerste keer is lijkt het me echt geweldig. Allebei weten we niet wat er gaat komen, samen met iemand anders dát gevoel ervaren wat als zo geweldig wordt ervaren. Ik hoop echt dat we het allebei als een geweldige eerste keer gaan ervaren.

We hebben rode defqons, de verkoper zei dat het 190 mg per pil was en we hebben 10 pillen, we nemen allebei ong, 2,5 pil over 12 uur verdeeld, is dit te veel/te weinig?

Hoe reageer je overigens als je in een auto zit?
We moeten maybe met één van onze ouders mee terug rijden, en ik wil liever niet dat ze weten dat ik geslikt heb aangezien ze hier niet zo blij mee zullen zijn wss haha.
Rode Defqons bevatten zo'n 170 mg per pil. Dat is sterk genoeg
Ik zou eerst een halfje nemen en daarna ter plekke een beetje aankijken hoe het gaat. Doseren is niet zo moeilijk als bij bijvoorbeeld GHB, dus gewoon na een uurtje een kwartje erbij nemen en kijken hoe dat bevalt.

Het verschilt per persoon of het duidelijk te zien is dat ze XTC hebben gebruikt. De 1 gaat heel veel kauwen, raar kijken en heeft grote pupillen, de ander minder. Ik zou zorgen dat de XTC grotendeels uitgewerkt is als je bij je ouders in de auto moet gaan zitten. Zou erg vervelend zijn als ze het merken he De laatste 2 uurtjes nog lekker hard gaan is dat het niet waard, denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 07:24
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
En hou er rekening mee dat je pupillen de volgende dag ook nog groot kunnen zijn. Waarschijnlijk zul je ook niet veel slapen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 15:20
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb nog één vraagje, kan ik vrijdagavond gewoon wat biertjes drinken?
Want ik sta dan óf met een tentje op een camping vlakbij het festivalterrein, óf ik ben op een feest van een vriendin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 10-02-2017 00:04
Drugs & Alcohol Eerste keer xtc
MarcWeller
10 26-01-2014 18:17
Drugs & Alcohol Eerste keer XTC
BellePak
12 08-04-2013 13:22
Drugs & Alcohol Eerste x Xtc
m!ke
48 24-08-2008 13:23
Drugs & Alcohol 1e keer xtc--->>> tips??
Zero-Zero
41 10-11-2003 10:53
Drugs & Alcohol Combinatie cocaine en XTC
Lora
19 11-07-2003 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.