Oud 19-01-2014, 17:43
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Hoi, gisteren voor het eerst xtc gebruikt, halfje om 20:40, halfje 22:30 en kwartje om 02:00, geweldige avond, maar had allemachtig last van knarsende tanden. daarom heb ik stuk of 20-25 napoleons weggekauwd,(Cola). Maar toen ik naar huis ging en eenmaal thuis was, ik kon niks meer eten dus ben maar gaan slapen, en nu de volgende dag, Doet de linker zij kant van me tong hartstikke pijn, ik kauwde ook met links dus dat verklaart al een hoop. maar door die pijn aan de zijkant van me tong en pijn aan me linker kaak kon ik vandaag ook amper eten, met pijn en moeite 2 kadetjes naar binnen gekregen (Laatst gegeten gisteren om 19:00), ik denk zelf dat dit komt doordat ik zoveel napoleons heb gekauwd, of kan het wat anders zijn?
mvg, marc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2014, 18:00
Verwijderd
Je kan op je tong gebeten hebben. Gebeurd nog wel eens.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2014, 13:39
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Is nu als zo goed voorbij, wel 1,5kg afgevallen sinds zaterdag haha
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 16:02
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Het beste kun je raketjes (ijsjes), smintjes of lolly's pakken. Ook roken helpt tegen het knarsetanden en kaakschaatsen, maar dat deed je ook veel gaf je aan in een ander topic.
Dit is gewoon een minpunt van xtc, heb er zelf ook altijd gruwelijk veel last van. Dat je niet kan eten is normaal, dat is (bijna) altijd onder invloed van MDMA en kan één, twee dagen daarna ook nog een probleem zijn. Ik heb eens geprobeerd om een frietje met naar binnen te krijgen maar dat had ik beter niet kunnen doen, had één frietje op en ik kotste het alweer uit
Oh, en als je twee kadetjes kunt eten valt het nog wel mee, heb eens een keer een week aan de pudding gezeten
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 22:24
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Haha mooi verhaal om te horen, dan ben ik gelukkig niet de enigste! maar nu ben ik van plan om het weer een keer te doen maar dan op een feest, er zit dan precies 2 weken tussen, is dit een verstandig idee?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2014, 23:01
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Nee, zeker niet. Het is niet zo dat het dan niet meer werkt, maar het is een aanslag op je lichaam.
Om het even simpel uit te leggen:
MDMA verbruikt je serotonine (het stofje in je lichaam dat je gevoel bepaald), tijdens het gebruik van xtc gaat je serotonine van 100% naar laten we zeggen 90%. Voordat het weer op 100% zit gaan er tussen zo'n 2 à 3 maanden voorbij. Gebruik je na twee weken, dan is je serotonine weer bijgevuld tot bijvoorbeeld 93%. Als je dan weer gebruikt zak je naar 83% en zo duurt het steeds langer voordat de stof weer helemaal is bijgevuld tot je uiteindelijk óf niks meer voelt van xtc (ik ken mensen die een tijd lang wekelijks gebruikt hebben en nu 5 pillen weg kunnen tikken op een avond zonder de love-feeling te krijgen maar alleen maar vaag worden) of nog erger in een MDMA-depressie terecht komt. Ik ken een meisje dat dat heeft gehad en die heeft een lange tijd bij een psychiater rondgelopen, dat wil je niet.
Ik zeg niet dat ik me altijd netjes aan de 3 maanden regel hou, ik heb ook weleens 2x gebruikt in 3 weken tijd, maar het beste is om het niet te doen en als je het toch besluit doen hou dan echt minimaal een half jaar pauze.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 15:05
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Bedankt voor de uitleg en tips!
ik moet er nog even over na denken, misschien coke dan maar
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 11:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vrat kauwgom tegen het knarsen, werkte prima.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 14:22
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Nadeel van kauwgom is dan weer dat je the day after waarschijnlijk behoorlijk stijve kaken hebt, en het voelt echt als een vies stuk rubber in je mond als je pillen op hebt vind ik.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 17:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vond het lekker. Het zal ongetwijfeld persoonlijk voor iedereen zijn, maar zo te lezen heeft TS met Napoleons ook last van stijve kaken, dat is gewoon een nadeel van XTC.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol Eerste keer XTC
BellePak
12 08-04-2013 12:22
Drugs & Alcohol Eerste keer XTC
Prospect
99 20-07-2012 15:26
Drugs & Alcohol Eerste x Xtc
m!ke
48 24-08-2008 12:23
Drugs & Alcohol 1e keer xtc--->>> tips??
Zero-Zero
41 10-11-2003 09:53
Drugs & Alcohol Combinatie cocaine en XTC
Lora
19 11-07-2003 20:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.