Oud 09-08-2017, 17:48
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik moet wel meteen weer aan tepel / lipstick verhaal denken. En dat ik dat nog steeds moet testen.
ja doen! Ik heb nog van niemand gehoord dat t niet werkt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 09-08-2017, 17:53
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hoe is 't, Haubenmeise?
Wel goed hoor.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 09-08-2017, 18:01
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
gappies.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 09-08-2017, 18:04
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Okay, dit is echt te suf voor woorden dat weet ik. Maar ik heb echt een fucking irreële angt voor motten. Het stikt hier van die beesten en de kat maakt ze allemaal dood. Normaal zou mijn vriend ze opruimen, maar die is er al anderhalve week niet, en nu is mijn huis een soort van mottenkerkhof met dooie beesten die ik niet durf op te ruimen. Maar dat ze er liggen maakt me ook echt intens ongelukkig
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-08-2017, 18:13
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Okay, dit is echt te suf voor woorden dat weet ik. Maar ik heb echt een fucking irreële angt voor motten. Het stikt hier van die beesten en de kat maakt ze allemaal dood. Normaal zou mijn vriend ze opruimen, maar die is er al anderhalve week niet, en nu is mijn huis een soort van mottenkerkhof met dooie beesten die ik niet durf op te ruimen. Maar dat ze er liggen maakt me ook echt intens ongelukkig
Kan Koetje die sjit niet even fixen??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-08-2017, 18:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Niemand in je buurt die het even voor je kan opruimen? Ik zou dat zelfs voor mijn buurvrouw willen doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-08-2017, 18:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Kan Koetje die sjit niet even fixen??
Die maakt ze alleen dood, maar eet ze vervolgens niet op
Citaat:
Niemand in je buurt die het even voor je kan opruimen? Ik zou dat zelfs voor mijn buurvrouw willen doen.
omdat het zo'n achterlijk iets is had ik daar nig niet eens over nagedacht maar ja dat moet ik dan maar even doen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-08-2017, 19:21
Verwijderd
En met handveger of blik zodat je ze niet hoeft aan te raken?
Oud 09-08-2017, 19:37
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja nee stel je voor dat ze ineens toch blijken te leven en gaan fladderen, zelfde voor opzuigen. Like said, compleet irreële angst
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-08-2017, 20:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Collega van me is daar ook panisch voor maar juist daarom zou ik het totaal niet erg vinden om iets voor haar te doen omdat het mij niets doet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-08-2017, 20:09
Verwijderd
hallooo
Oud 09-08-2017, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ja nee stel je voor dat ze ineens toch blijken te leven en gaan fladderen, zelfde voor opzuigen. Like said, compleet irreële angst
Kan het me goed voorstellen als ik in de buurt woonde, kwam ik ze voor je wegmikken!
Oud 09-08-2017, 22:22
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Wel goed hoor.
Wat doe je tegenwoordig eigenlijk?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 10-08-2017, 13:20
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Beetje fappen, beetje bier drinken, het gewoonlijke eigenlijk nog steeds
__________________
Forumdownie
Oud 10-08-2017, 15:49
Abby.
Abby. is offline
Nieuwe auto gekocht
Oud 10-08-2017, 16:12
Verwijderd
wat voor auto?
Oud 10-08-2017, 16:51
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Nieuwe auto gekocht
Hybride?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 10-08-2017, 17:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen oma begraven en vanmorgen overleed de opa van mijn vriend
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-08-2017, 17:41
Verwijderd
Gecondoleerd Daantje. Dat is niet makkelijk.
Oud 10-08-2017, 17:41
Verwijderd
Oh wat naar. Sterkte er mee!
Oud 10-08-2017, 18:10
Verwijderd
Blok 1 eronder. Blok 2 eronder. Bobine 1 eronder. Nieuwe ontsteking halen, bobine 2 eronder.

Ik ben bijna weer mobiel in ieder geval.
Oud 10-08-2017, 18:36
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
wat voor auto?
Een Kia Picanto.

Citaat:
Morgen oma begraven en vanmorgen overleed de opa van mijn vriend
Oh bah. Gecondoleerd!
Oud 10-08-2017, 20:32
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Naar Daan. Gecondoleerd
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-08-2017, 22:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dank jullie wel voor de condoleances!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-08-2017, 22:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als we onze huidige auto niet gehad hadden, was ik ook voor een Kia Picanto gegaan, leuke auto!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-08-2017, 11:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ga voor het eerst een losse telefoon en een SIM-only abonnement nemen, is blijkbaar de goedkoopste oplossing voor de combinatie telefoon en abonnement die ik wil hebben
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-08-2017, 11:25
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik ga voor het eerst een losse telefoon en een SIM-only abonnement nemen, is blijkbaar de goedkoopste oplossing voor de combinatie telefoon en abonnement die ik wil hebben
Nog goedkoper is helemaal geen telefoon
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 11-08-2017, 11:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nog goedkoper is helemaal geen telefoon
Maar dat is niet de combinatie die Wolter wil hebben
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-08-2017, 11:55
Kikaa*
Kikaa* is offline
Gecondoleerd en sterkte Daantje!
Oud 11-08-2017, 16:14
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik moet wel meteen weer aan tepel / lipstick verhaal denken. En dat ik dat nog steeds moet testen.
Gelukt! De goeie kleur! En m'n ogen lijken er ook veel groener door. Hoera!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 11-08-2017, 17:34
Verwijderd
Gecondoleerd Daantje!
Oud 11-08-2017, 17:36
Verwijderd
Agressie op de werkvloer. Een kapot t-shirt en begaaide handen. Ik draai nooit meer een dagbestedingsdienst met onbekende cliënten van gedrag.
Oud 11-08-2017, 17:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Gelukt! De goeie kleur! En m'n ogen lijken er ook veel groener door. Hoera!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-08-2017, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Agressie op de werkvloer. Een kapot t-shirt en begaaide handen. Ik draai nooit meer een dagbestedingsdienst met onbekende cliënten van gedrag.
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen
Oud 11-08-2017, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Agressie op de werkvloer. Een kapot t-shirt en begaaide handen. Ik draai nooit meer een dagbestedingsdienst met onbekende cliënten van gedrag.
Praat erover en zorg dat je je verhaal kwijt bent. En als je niet of niet helemaal tevreden bent over je reactie op het agressieve gedrag, bedenk dan hoe je het volgende keer anders gaat doen zodat je de volgende keer sterker in je schoenen staat.
Oud 11-08-2017, 17:54
Verwijderd
Je gaat vast nog wel eens vaker met agressie vanuit clienten te maken krijgen
Oud 11-08-2017, 18:34
Verwijderd
Ja, mofm is ingevuld en verder weet ik waarvan het gedrag vandaan komt.

Het is ook een beetje de fout van de teammanager hij vond 2 dagen inwerken niet nodig. Wat normaal. Met een middagje red je het wel. Mimimimi. Maar goed. Het is gebeurd en van een paar krassen ga je dood aan.


Op de woongroep komt ook agressie voor, maar daar ken ik de cliënten en weet ik hoe ik het kan triggeren en kan handelen als het mis gaat.
Oud 11-08-2017, 19:03
Verwijderd
Eindelijk m'n Amazon Echo aangesloten
Oud 11-08-2017, 19:35
Verwijderd
Ik heb atm twee hele grote blauwe plekken op mijn been dankzij een cliënt en drie krassen op mijn arm

Volgende keer op je strepen gaan staan en niet met cliënten werken waarvan je weet dat ze agressie (kunnen) vertonen voor jij je veilig voelt. Teamleider kan op z'n kop gaan staan, eigen veiligheid gaat voorop.
Oud 11-08-2017, 19:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben echt heel erg klaar met vandaag

Maar zo fijn om fijne vrienden en schoonfamilie te hebben. Zo'n contrast met mijn eigen familie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-08-2017, 19:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Knuffel voor Daantje
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-08-2017, 19:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoi, ik heb net mn haar (en álles) paars geverfd en nu zie ik eruit als een vieze goffik. En straks ga ik pubquizzen en me boi komt ook en ik vind t poepiespannend.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-08-2017, 20:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hoi, ik heb net mn haar (en álles) paars geverfd en nu zie ik eruit als een vieze goffik. En straks ga ik pubquizzen en me boi komt ook en ik vind t poepiespannend.
Paars??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-08-2017, 20:13
frats
Avatar van frats
frats is offline
En álles?
Oud 14-08-2017, 20:31
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Foto?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-08-2017, 21:05
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb nu al visioenen van dat je dan met je boiiiii gaat kroelen vannacht en dat hij dan morgen ook 1 grote paarse bedoening is.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 15-08-2017, 14:07
Verwijderd
Citaat:

Volgende keer op je strepen gaan staan en niet met cliënten werken waarvan je weet dat ze agressie (kunnen) vertonen voor jij je veilig voelt. Teamleider kan op z'n kop gaan staan, eigen veiligheid gaat voorop.
Precies. Ik heb een gesprek gehad met de teammanager. Ik heb aangekaart dat het niet handig is onbekenden op de dagbesteding in te plannen zonder fatsoenlijk in te werken. Voor degene met gedrag is het wel heel belangrijk. Want zo kun je agressie voorkomen.
Oud 15-08-2017, 15:26
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Maar dat is niet de combinatie die Wolter wil hebben
Nee, maar het is wel goedkoper
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 15-08-2017, 17:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Paars??
Het moest eigenlijk paars, roze en blauw zijn, maar alles is een beetje door elkaar gemixt.

Citaat:
Ik heb nu al visioenen van dat je dan met je boiiiii gaat kroelen vannacht en dat hij dan morgen ook 1 grote paarse bedoening is.
Hij niet, maar m'n bank en kussens wel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-08-2017, 20:10
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Het moest eigenlijk paars, roze en blauw zijn, maar alles is een beetje door elkaar gemixt.



Hij niet, maar m'n bank en kussens wel.
O kakkie!

Ik baseerde die uitspraak trouwens op een ervaring met een forumster die net haar haar donkerroze had en tijdens een feestje bij Mephisto en mij semi-stiekem ging kroelen met een forumer en dat het bewijs daarvan zich de volgende dag als roze vlekken had gemanifesteerd op de betreffende forumer.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.