Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2017, 10:11
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Feli koekje en succes met de laatste loodjes!!!

Oooh we swappen net nog even een llkaartje voor Mn broertje
Thanks
Advertentie
Oud 17-08-2017, 10:15
Verwijderd
Ik ben aan het zoeken naar een hotel in Utrecht voor een nachtje en heb er een gevonden met "gehandicapte faciliteiten." Hoe zou dat er uit zien?
Oud 17-08-2017, 10:25
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik ben aan het zoeken naar een hotel in Utrecht voor een nachtje en heb er een gevonden met "gehandicapte faciliteiten." Hoe zou dat er uit zien?
Doe deze!!

http://cornelis-utrecht.nl/room/
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-08-2017, 10:34
Verwijderd
Ziet er heel gaaf uit, maar is al gereserveerd als wij daar naar toe willen
Oud 17-08-2017, 11:40
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ziet er heel gaaf uit, maar is al gereserveerd als wij daar naar toe willen
Dan deze!

https://www.marykhotel.com/
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-08-2017, 14:40
Verwijderd
Is ook vol

Andere tips zijn welkom!
Oud 17-08-2017, 14:47
Verwijderd
Trivago.
Oud 17-08-2017, 15:20
Verwijderd
Karel V. Verwen jezelf eens. Roomservice ontbijt is geniaal.
Oud 17-08-2017, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Trivago.
Daar ben ik mee bezig!

Citaat:
Karel V. Verwen jezelf eens. Roomservice ontbijt is geniaal.
Dat is écht ontzettend ver boven ons budget. Er is in dat weekend nog maar één kamer en dat kost me dan 400 euro voor twee nachten. Dat kan ik echt niet betalen. Nu in ieder geval niet
Oud 17-08-2017, 19:55
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Is ook vol

Andere tips zijn welkom!
In een werfkelder:

https://www.airbnb.nl/rooms/3159632?...2C%20Nederland

Iets verder van het centrum, maar heel leuk:

http://badhu.nl/hotel

2-persoonskamer in een gloednieuw hostel (ik ga vaak werken in de lobby), hartje hartje centrum:

https://www.stayokay.com/en/hostel/utrecht-centrum

Ook tof, mooie locatie:

http://www.eyehotel.nl/nl/

Nog een keldertje:

http://www.hotel26.nl
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?

Laatst gewijzigd op 17-08-2017 om 20:08.
Oud 17-08-2017, 21:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De uitvaart van opa was prachtig maar ik had het er wel echt heel moeilijk mee, ben lichtelijk gesloopt nu.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-08-2017, 05:26
Verwijderd
Citaat:
In een werfkelder:

https://www.airbnb.nl/rooms/3159632?...2C%20Nederland

Iets verder van het centrum, maar heel leuk:

http://badhu.nl/hotel

2-persoonskamer in een gloednieuw hostel (ik ga vaak werken in de lobby), hartje hartje centrum:

https://www.stayokay.com/en/hostel/utrecht-centrum

Ook tof, mooie locatie:

http://www.eyehotel.nl/nl/

Nog een keldertje:

http://www.hotel26.nl
Caroline enilorac utrecht tvp terugvindpost

Dank voor de tips! Badhu had ik ook al gezien en omg daar wil ik ook naar toe
Uiteindelijk heb ik Jos gevraagd om iets te boeken want ik had gisteren een complete inzinking en kon niet meer nadenken hij heeft iets geboekt maar wat weet ik niet. Naar ik ga dit onthouden en terugvinden want Utrecht is leuk!
Oud 18-08-2017, 09:11
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Trimmie, ben je op lowlands camping 2 en passeerde je mijn tent? Er zei net iemand goeirmorgen en na een minuut dacht ik ineens dat jij t was.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-08-2017, 09:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wacht wel op een versie zonder balken in beeld, loop sowieso nog een mijl achter
balken?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-08-2017, 09:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
balken?
Ik zag bij opstarten van de aflevering statusbalk in beeld met tijd enzo. Zal vast wel na een minuut weggaan, maar zo ver ben ik niet gekomen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-08-2017, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Dat is écht ontzettend ver boven ons budget. Er is in dat weekend nog maar één kamer en dat kost me dan 400 euro voor twee nachten. Dat kan ik echt niet betalen. Nu in ieder geval niet
Snap ik, het was ook een beetje jennen

Airbnb al bekeken?
Oud 18-08-2017, 10:24
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Caroline enilorac utrecht tvp terugvindpost

Dank voor de tips! Badhu had ik ook al gezien en omg daar wil ik ook naar toe
Uiteindelijk heb ik Jos gevraagd om iets te boeken want ik had gisteren een complete inzinking en kon niet meer nadenken hij heeft iets geboekt maar wat weet ik niet. Naar ik ga dit onthouden en terugvinden want Utrecht is leuk!
Bij Badhu kan je ook heeeeeeel lekker eten trouwens

Ben benieuwd wat Jos er van gemaakt heeft!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 18-08-2017, 18:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Shit is going down here!

Er waren geruchten dat er een KKK-mars zou zijn bij het gerechtgebouw, één blok van waar ik werk. In no time werd er een tegendemonstratie georganiseerd met zo'n duizend mensen. Eventjes gezellig meegedaan!

De binnenstad was helemaal afgesloten door de politie, winkels en kantoren dicht. Maar de KKK kwam helemaal niet opdagen dus misschien was het allemaal gebaseerd op een loos alarm.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 18-08-2017, 19:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Of mss zijn de kkk gewoon fucking mietjes.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-08-2017, 19:44
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
¿Porque no los dos?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-08-2017, 22:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Morgen voor het eerst weer naar de uni maar de bussen rijden niet omdat ze vanaf morgen beginnen aan werkzaamheden aan de singel hieromheen en kwam er net achter dat mijn achterband lek is. Thuglife

Wel een heerlijke lazy sunday gehad overigens.
Oud 21-08-2017, 09:45
Verwijderd
Zoveel vieze stinkscheetjes
Oud 21-08-2017, 09:55
Verwijderd
Bierscheetjes!
Oud 21-08-2017, 10:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Straks naar London
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-08-2017, 10:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Veel plezier, Eline!

Ik ben onderweg naar huis Komend studiejaar maar hard werken, mijn vakken afmaken en mijn LIO halen, in plaats van huilend in een hoekje zitten dat ik het niet kan En de dagen aftellen tot we samen kunnen wonen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-08-2017, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Snap ik, het was ook een beetje jennen

Airbnb al bekeken?
mijn detectiemeter voor gejen was niet zo goed de afgelopen weken. Maar ik heb besloten dat ik daar dan wel mijn huwelijksnacht wil doorbrengen. Of gewoon überhaupt eens wil overnachten. Man.
Citaat:
Bij Badhu kan je ook heeeeeeel lekker eten trouwens

Ben benieuwd wat Jos er van gemaakt heeft!
Ooooooh, misschien maar even reserveren dan

Overigens heeft Jos me wel laten zien wat hij gereserveerd heeft, maar ik ben het alweer kwijt Ik ben toe aan vakantie want ik onthou echt geen fuck meer.
Oud 21-08-2017, 10:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Veel plezier, Eline!

Ik ben onderweg naar huis Komend studiejaar maar hard werken, mijn vakken afmaken en mijn LIO halen, in plaats van huilend in een hoekje zitten dat ik het niet kan En de dagen aftellen tot we samen kunnen wonen.
Dank je

En natuurlijk kan je het, Miekje! Nog even door bikkelen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-08-2017, 12:08
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Veel plezier, Eline!

Ik ben onderweg naar huis Komend studiejaar maar hard werken, mijn vakken afmaken en mijn LIO halen, in plaats van huilend in een hoekje zitten dat ik het niet kan En de dagen aftellen tot we samen kunnen wonen.
Je kan het! Je bent al heel erg ver, zijn gewoon de laatste lootjes.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-08-2017, 13:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
'Nog 45 studiepunten en twee assessments' klinkt nog niet als ver Maar je hebt gelijk hoor. Moet gewoon even mijn schouders eronder zetten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-08-2017, 14:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
'Nog 45 studiepunten en twee assessments' klinkt nog niet als ver Maar je hebt gelijk hoor. Moet gewoon even mijn schouders eronder zetten.
Wees even eerlijk, je hebt het overgrote deel van je studie er al op zitten! Nog een jaar je best doen en dan ben je waarschijnlijk klaar, you can do it girl!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-08-2017, 14:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
'Nog 45 studiepunten en twee assessments' klinkt nog niet als ver Maar je hebt gelijk hoor. Moet gewoon even mijn schouders eronder zetten.
Maar waarschijnlijk heb je een afstudeeropdracht die gelijk 30 punten ofzo oplevert?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-08-2017, 14:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
En vooral voor ogen houden dat het echt nog maar 1 jaar is! Als het goed is het laatste jaar van je leven dat je fulltime moet studeren. Das te overzien
Oud 21-08-2017, 14:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jullie zijn schatjes
En jullie hebben gelijk hoor, soms heb ik gewoon een beetje hulp nodig met relativeren.

Citaat:
Maar waarschijnlijk heb je een afstudeeropdracht die gelijk 30 punten ofzo oplevert?
Was het maar zo, bij ons is je scriptie 5 punten
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-08-2017, 14:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Echt?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-08-2017, 15:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
'Nog 45 studiepunten en twee assessments' klinkt nog niet als ver Maar je hebt gelijk hoor. Moet gewoon even mijn schouders eronder zetten.
60 punten in een jaar toch? 4 jarige opleiding, dus 240 punten, 45 moet je er nog dus heb je er 195. Dat is dus een heel eind
Kan je echt wel, je hebt een jaar en dan ben je er gewoon klaar mee en kan je 'verder' met de andere dingen in het leven.
En andere kom je maar een keer hier in een van de achterkamers zitten voor studierust.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-08-2017, 15:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Zoveel vieze stinkscheetjes
Echt hoor.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-08-2017, 16:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Zoveel vieze stinkscheetjes
Citaat:
Echt hoor.
En hebben jullie elkaar dan ook gemeet???
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-08-2017, 16:23
Verwijderd
Citaat:
En hebben jullie elkaar dan ook gemeet???
Ja en ik wist eigenlijk gelijk wel dat het HO was maar m'n confidence level was dusdanig laag dat ik het toch niet aandurfde om HOI HO te roepen Ze stond bij ons kamp te roken en te wachten tot de niet aflatende regen verminderde.

Ik vond het een supergezellig gesprek
Oud 21-08-2017, 16:23
Verwijderd
En mijn huisgenoot eah, gadverdamme. Die zit gewoon mijn kant op te eten terwijl ik zit te roken. Smerige lafbek, dat doe je toch gewoon niet
Oud 21-08-2017, 17:16
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
11 uur weg op camping 2 net thuis :')
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-08-2017, 17:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja en ik wist eigenlijk gelijk wel dat het HO was maar m'n confidence level was dusdanig laag dat ik het toch niet aandurfde om HOI HO te roepen Ze stond bij ons kamp te roken en te wachten tot de niet aflatende regen verminderde.

Ik vond het een supergezellig gesprek
Ja, same! Ik herkende je echt niet tho, met je capuchon op en je blote bakkes.
Nog een chille avond gehad verder?
Ik heb nog wat rondgestruind, Wim Helsen gezien en een enerverend gesprek gehad met een jongen van 18 die pillen in z'n mik had. Hij wou alles over me weten en vond het fascinerend hoe 'niet traditioneel' ik ben. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-08-2017, 18:19
Verwijderd
Citaat:
11 uur weg op camping 2 net thuis :')
Wajooo, hoe kan dát dan?
Oud 21-08-2017, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, same! Ik herkende je echt niet tho, met je capuchon op en je blote bakkes.
Nog een chille avond gehad verder?
Jaaaa joh echt wel! Uiteindelijk was iedereen terug bij het kamp rond middernacht geloof ik, een uurtje of anderhalf(?) later ben ik in de tent gaan liggen want omg de koud.

Citaat:
Ik heb nog wat rondgestruind, Wim Helsen gezien en een enerverend gesprek gehad met een jongen van 18 die pillen in z'n mik had. Hij wou alles over me weten en vond het fascinerend hoe 'niet traditioneel' ik ben. :')
Klinkt als een prima avond! 18-jarigen _O-
Oud 21-08-2017, 18:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Wajooo, hoe kan dát dan?
Er gingen ongeveer 15 auto's kapot in de rij net toen we de P af wilden rijden, waarvan 1 echt precies bij de uitgang van p8. dus we hebben 3 uur stilgestaan omdat er niets kon rijden en de trafficcontrol volgens mij nog lag te slapen of naar huis is gestuurd maar t was best gezellig en warm, zon verbrand.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-08-2017, 18:41
Verwijderd
Djezus effing gristus, 3 uur?

Maar okay, niet de grootste hel dus, maar ja, op dat moment wil je eigenlijk ook gewoon naar huis.
Oud 21-08-2017, 19:33
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja en ik wist eigenlijk gelijk wel dat het HO was maar m'n confidence level was dusdanig laag dat ik het toch niet aandurfde om HOI HO te roepen Ze stond bij ons kamp te roken en te wachten tot de niet aflatende regen verminderde.

Ik vond het een supergezellig gesprek
Citaat:
Ja, same! Ik herkende je echt niet tho, met je capuchon op en je blote bakkes.
Nog een chille avond gehad verder?
Ik heb nog wat rondgestruind, Wim Helsen gezien en een enerverend gesprek gehad met een jongen van 18 die pillen in z'n mik had. Hij wou alles over me weten en vond het fascinerend hoe 'niet traditioneel' ik ben. :')
Jezus, prutsers!!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 21-08-2017, 19:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Djezus effing gristus, 3 uur?

Maar okay, niet de grootste hel dus, maar ja, op dat moment wil je eigenlijk ook gewoon naar huis.
Toen het vervolgens ook nog een uur duurde om de dijk af te komen was ik er idd wel klaar mee. Oooooh en toen we ergens net voor Drachten rechts werden ingehaald en bijna in de achterkant van het random inhalende busje zaten, zijn zusje en ik los gegaan zoals alleen echte Flipse vrouwen dat kunnen. En de heren achter de stuur van betreffende busje keken ineens echt heeeel bang, ipv het lachen wat ze daarvoor deden.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-08-2017, 19:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Echt?
Jup.
Citaat:
60 punten in een jaar toch? 4 jarige opleiding, dus 240 punten, 45 moet je er nog dus heb je er 195. Dat is dus een heel eind
Kan je echt wel, je hebt een jaar en dan ben je er gewoon klaar mee en kan je 'verder' met de andere dingen in het leven.
En andere kom je maar een keer hier in een van de achterkamers zitten voor studierust.
Ik ging vorig jaar steeds gewoon hele dagen op de Hogeschool zitten, dat werkt ook wel Bij ons is het verdeeld in Propedeuse en hoofdfase, dus hoofdfase is 180. Dan klinkt 45 wel meer
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-08-2017, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Jezus, prutsers!!!!
Ja nou, dat vertrouwen moet redelijk hoog zijn. Dat komt vooral omdat je een flinke flater kan slaan als je iemand treft het niet is. Maar misschien is dat wel een te jaren '80 opvatting.
Oud 21-08-2017, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Toen het vervolgens ook nog een uur duurde om de dijk af te komen was ik er idd wel klaar mee. Oooooh en toen we ergens net voor Drachten rechts werden ingehaald en bijna in de achterkant van het random inhalende busje zaten, zijn zusje en ik los gegaan zoals alleen echte Flipse vrouwen dat kunnen. En de heren achter de stuur van betreffende busje keken ineens echt heeeel bang, ipv het lachen wat ze daarvoor deden.
Hihihihi, genieten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.