Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2017, 14:40
~F
~F is offline
In studielink heb ik de betaling afgerond en gekozen voor termijnen. Er stond dat de 1e afschrijving rond de 25e zal zijn, maar ik heb mijn collegeld niet binnen? Hoe zit dat is dat altijd zo dat je eerst betaald en het geld van duo pas later ontvangt of klopt er iets niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2017, 15:13
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Studiefinanciering wordt altijd achteraf uitbetaald. Als je een nieuwe student bent en je studiefinanciering gaat in per 1 september, dan ontvang je je eerste uitbetaling op 22 september. Mogelijk is de eerste incasso van het collegegeld ook pas rond 25 september, maar dat kun je terugvinden op de website van je onderwijsinstelling.

Merk ook op dat het collegegeldkrediet in twaalf gelijke termijnen wordt uitbetaald, terwijl je onderwijsinstelling waarschijnlijk minder termijnen hanteert. Het is dan dus niet zo dat het bedrag dat elke termijn wordt afgeschreven, gelijk is aan het bedrag dat je die maand van DUO ontvangt.

Laatst gewijzigd op 27-08-2017 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2017, 21:39
~F
~F is offline
nee ik bedoelde 25 augustus, op 26 augustus heb ik de betaling geregeld via studielink, ik heb gekozen voor betalen in termijnen met credits die ik al had aangevraagd. maar het viel me dus op dat de afschrijfdatum van het collegeld eerder is dan ik de collegegeld credits krijg maar dat kan dus gewoon betekent dat je altijd een soort buffer moet hebben op zoiets op te vangen?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 05:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je het collegegeld zelf overgemaakt of is het automatisch afgeschreven?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 21:19
~F
~F is offline
ik ga het in termijnen betalen, maar ze hebben nog geen geld afgeschreven
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 21:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat is niet abnormaal hoor, bij zowel mijn huidige als vorige opleiding werd het eerste collegegeld pas halverwege of eind september afgeschreven.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 22:20
~F
~F is offline
Citaat:
Dat is niet abnormaal hoor, bij zowel mijn huidige als vorige opleiding werd het eerste collegegeld pas halverwege of eind september afgeschreven.
maar stond er bij jou ook afschrijfdata in studielink? wat er stond 25aug en ik heb de betalingsopties aangegeven op de 26e maar ze doen het dus nooit op de dag precies?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren vragen over stufi?
~F
16 10-04-2017 08:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.