Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2017, 23:04
personelijkemai
personelijkemai is offline
Hallo mensen die dit lezen ik ben een meisje van 15 jaar en heb een vriendje van 15 jaar.

Op een dag waren wij alleen bij mij thuis en begon hij heel aardig te doen en begon me ook te strelen (soort van) dat was voor mij heel nieuw want het enigste wat we ooit hadden gedaan was zoenen, maar ik ging dus negens op in.
Toen hij naar huis ging had ik het gevoel dat hij eigenlijk seks wouw maar weet het dus niet zeker daarom vraag ik het aan jullie en als jullie denken dat hij seks wil is het verstandig om het dan te doen op 15 jarige leeftijd?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2017, 00:50
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Het is verstandig om te doen als jij het óók wilt! Als je vindt dat jij er aan toe bent is het ok. Je hoeft de eerste keer ook niet meteen te neuken. Begin met elkaar te strelen en zo. En als jullie zo ver zijn zorg er dan voor dat jullie het ook veilig doen dus met condoom en/of pil.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 03-09-2017, 06:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er is nog een heleboel te ontdekken tussen zoenen en seks in, je hoeft niet direct all the way te gaan. Het belangrijkste is dat jullie je er allebei prettig bij voelen. Wil jij iets (nog) niet, geef dat dan ook aan. Het is beter om nee te zeggen dan iets te doen wat je eigenlijk nog niet wil. Bedenk vooraf waar jouw grenzen liggen, dat is makkelijker wanneer je niet opgewonden bent. Wil je later toch verder, dan kan je die grenzen altijd weer verleggen. Leer met je vriendje communiceren over seks en intimiteit.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 14:53
personelijkemai
personelijkemai is offline
Bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Het is verstandig om te doen als jij het óók wilt!
Zullen we dat even omdraaien en zeggen dat je het niet moet doen als je het niet wil? Dat iemand iets kan of wel zou willen is geen reden om het te doen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn vriend wilt SM seks.
anoniem1993rd
8 10-08-2012 04:20
Lichaam & Gezondheid Seks, relaties en anticonceptie
Daantje_0705
40 24-07-2008 05:23
Seksualiteit rot gevoel na de seks
dead person
26 20-06-2004 21:19
Seksualiteit eerste keer seks
*ve*
12 13-09-2002 03:59
Seksualiteit SEKS: denkt hij alleen aan zichzelf of zeur ik????
HelpMePlease
13 10-05-2002 19:59
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.