Oud 09-09-2017, 17:38
Anoniempje030
Anoniempje030 is offline
hallo iedereen, ik heb een probleem.ik zit nu in de 4e. aan het eind van de derde hebben we een kamp gehad waar ik veel nieuwe mensen heb ontmoet uit andere klassen enzo. daar tussen zat ook een meisje die ik toch wel bijzonder vond, en zij mij vlgns mij ook. ze keek de hele tijd naar mij en direct toen we terug kwamen stuurde zij ook verzoek op insta. we hebben heel weinig gepraat, maar ik zie haar wel zitten. in de 4e worden de klassen anders vanwege profiel enzo. raad eens.... bijna hetzelfde profiel, en bij geen enkel vak zit ik bij haar wat moet ik nu doen?? meiden uit mijn klas die ik goed ken zijn wel bevriend met haar, maar voor de rest weet ik het echt niet wat ik moet doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2017, 20:14
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
hallo iedereen, ik heb een probleem.ik zit nu in de 4e. aan het eind van de derde hebben we een kamp gehad waar ik veel nieuwe mensen heb ontmoet uit andere klassen enzo. daar tussen zat ook een meisje die ik toch wel bijzonder vond, en zij mij vlgns mij ook. ze keek de hele tijd naar mij en direct toen we terug kwamen stuurde zij ook verzoek op insta. we hebben heel weinig gepraat, maar ik zie haar wel zitten. in de 4e worden de klassen anders vanwege profiel enzo. raad eens.... bijna hetzelfde profiel, en bij geen enkel vak zit ik bij haar wat moet ik nu doen?? meiden uit mijn klas die ik goed ken zijn wel bevriend met haar, maar voor de rest weet ik het echt niet wat ik moet doen...
Heb je een nummer? Je hebt haar insta dus dan kun je in ieder geval contact hebben... Dat je mensen die je goed kent bevriend met haar zijn is een mooie extra.
App/dm haar gewoon ff... Kijk hoe ze reageert... Stop vooral niet met contact houden als je dat hebt, dan kan ze namelijk denken dat je niet geïnteresseerd bent. Als ze je echt leuk vindt maakt het trouwens niet uit wat je doet... 😂
Ik wou dat ik in dezelfde situatie zat de mijne is beetje moeilijker 😑(aparte topic)

Laatst gewijzigd op 09-09-2017 om 20:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.