Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2009, 08:27
Verwijderd
Iemand die dit gaat volgen?

6 stellen moeten een Spaanse bed&breakfast beginnen, en het hele ding eerst slopen en opnieuw inrichten enzovoorts. Ik heb de eerste aflevering gezien en het was best leuk

Elke woensdag om 20.30 op Net5!


En ik vind Anita en Bibeche stom (vooral Anita eigenlijk, ik kan er echt niet tegen hoe ze praat en doet en is ), en die jongen van dat studentenkoppel ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2009, 11:57
Verwijderd
Ik heb vorig jaar de Italiaanse Droom gevolgd, dat was in ieder geval leuk. Gisteren heb ik een stukje van de herhaling gezien, dat was wel weer leuk. Ik weet niet of ik genoeg tijd heb om het echt te volgen, maar als ik er af en toe langszap zal ik wel blijven hangen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 13:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Die eerste aflevering duurde wel afgrijselijk lang, hè

Ik geloof echt niet dat dat consejo echt de koppels heeft gekozen, de programmaleiding heeft daar serieus in bijgestuurd, vermoed ik. Ik vond Anita en Bibeche ook nogal irritant, maar wel zielig dat Anita ziek werd.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 23:48
PV
PV is offline
heb de eerste aflevering gezien, ik ga het proberen te volgen. de lengte van de eerste aflevering vond ik wel fijn, wat minder was was dat ze constant terug/vooruitblikten bij elk reclameblok. sommige fragmenten kwamen vier keer voorbij, kom op zeg alsof de kijker zo debiel is dat ie niets kan onthouden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 23:55
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ik heb het nog niet gezien.. Waarschijnlijk komt het dan vanavond wel, dus ik zal net 5 eens in de gaten houden
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 08:49
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik heb nog niet gekeken, maar vorig jaar volgde ik een soortgelijk programma bij de kro Dat was heel vermakelijk, grotendeels door een verschikkelijk dom stel uit Noord Brabant, Tonny en Piet
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 10:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tonny en Piet

Ik vind het frappant dat er nu weer een deelnemer de bizarre naam Tonny heeft, overigens.

En ik had het vorige week op net5/gemist gezien, dus zonder reclame, dan zijn die herhalingen nog irritanter. Wat dat betreft was het wel handig dat het eerst op nederland 1 was
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 11:05
Verwijderd
Ohja die Tonny en Piet waren echt briljant
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 19:46
Verwijderd
Ik vind het leuk dat alles precies wordt vertaald zoals ze praten, dus inclusief fouten
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 00:09
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ohja die Tonny en Piet waren echt briljant
nee ze waren tenenkrommend vervelend maar wel vermakelijk
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 08:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik mocht ze wel, degelijke Brabanders

En ik vind het aan de ene kant irritant dat ze op die manier de fouten vertalen, maar aan de andere kant is het ook wel leuk om te weten hoeveel fouten ze maken. Al vind ik dat ze het op zich nog best aardig doen, volgens mij hebben de meesten van tevoren wel wat Spaans geleerd (terecht hoor).
Ik vind het wel gek dat Anita zo ineens zich niet meer lekker voelde. En eerst zegt ze: 'ik kan hier niet rusten, met iedereen zo om me heen' en daarna: 'ik lig hier helemaal alleen op een hotelkamertje'. Ik vond het wel zielig voor Bibeche dat ze naar huis moesten. De rest ook, want die beschouwden haar toch niet als concurrenten

En wow, die Wouter is fanatiek! Als ik hem was, had ik Marco (heet hij zo?) gewoon laten falen en dan gezegd: nee, dan doe ik het wel, maar hij wil nu al direct alles overnemen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 09:49
Verwijderd
Ik vond dat Anita ook wel snel opgaf hoor. Ik snap dat het saai is om daar in het hotel te liggen, maar ze is niet alleen gekomen en ze had niks heel ernstigs, dus ze had best nog een paar dagen door kunnen zetten. Als je nog steeds heel mooi je haar op kan steken voordat de tv-ploeg komt, ben je echt niet doodziek Spaanse tv kijken, Spaanse tijdschriften lezen, en zo alvast een beetje Spaans oefenen.

Ik vind het gewoon raar dat als het zo'n grote droom van je is, en van je dochter, dat je dan na twee of drie dagen niet goed voelen maar gewoon helemaal opgeeft en naar huis gaat, vooral omdat je het saai vindt in je eentje.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog niet gekeken, maar vorig jaar volgde ik een soortgelijk programma bij de kro Dat was heel vermakelijk, grotendeels door een verschikkelijk dom stel uit Noord Brabant, Tonny en Piet
Net5 heeft het format overgekocht. Slimme zet van ze.
Maar.. ik weet t niet. Bij de KRO vond ik t wat fijner om naar te kijken.
Ze hebben t wat harder gemaakt, bevalt me niet.
Tonny en Piet vond ik trouwens echt geweldig. ;x

Ik kan me voorstellen van Anita dat ze met hartkloppingen niet verder wil werken en dan heeft haar deelname ook weinig zin.
Ik vond hun sowieso het minst leuke stel, dus prima
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 14:29
Verwijderd
Pebbles: ben het helemaal met je eens! Ik vond Anita ook niet doodziek overkomen (maar ben natuurlijk geen dokter). Wel echt zuur ook voor Bibeche (wat een naam...).

Ik vind die donkere jongen van het homokoppel echt heel erg op Jamai lijken trouwens.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die donkere jongen van het homokoppel echt heel erg op Jamai lijken trouwens.
Jaa, dat dacht ik gister ook toen hij in beeld was
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 20:07
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Luc & Esther van dit jaar zijn de Tonny & Piet van vorig jaar. Zo onhandig nog, vooral met de taal, mijn god.
Jammer dat Bibeche (oid) en die moeder eruit zijn, vond ze wel grappig.
Dorris vind ik wel leuk, Wouter is nogal een aanwezig betweterig typje wat vast nog wel gaat escaleren met de rest. Marco vond ik echt verschrikkelijk saai en zijn vriendin kon tenminste wel een woordje spaans.
En kan dat enge mens met dat Belgische accent er zsm uit want het is niet om aan te horen. Al was haar man wel okay.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 20:07
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Jaa, dat dacht ik gister ook toen hij in beeld was
GMTA
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 20:17
Verwijderd
Overdrijven is ook een vak! Suzanne's reactie op dat stof was echt zwaar overdreven Het is maar stof, klopt het uit, doe het in de wasmachine, en met klussen is het toch zo weer vies. En Versace schoenen van 300 euro als je mee gaat doen aan een klusprogramma?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-09-2009, 18:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Ik vind die donkere jongen van het homokoppel echt heel erg op Jamai lijken trouwens.
Dat zei mijn moeder ook al

Nou ja, ik snap op zich wel dat je ervan baalt als echt alles onder het stof zit. Al vond ik het maf dat ze die Versace schoenen blijkbaar gewoon ergens had neergezet, als ze echt zo duur zijn, is het wel zo handig om ze wat beter op te bergen, lijkt me? Het is toch een klushuis, dan is er sowieso overal stof.

En echt, die André, ik vond dat wel logisch dat hij tactisch ging stemmen en dat was ook wel nodig ook, want nu moeten ze gaan strijden en zo, maar die Esther flipte helemaal en daarna ging hij het helemaal goedpraten Dat helpt toch niet, je kan toch veel beter zeggen: ja hoor eens even, wij hebben tactisch gestemd, want over jullie hadden ze net zoveel commentaar als over ons en wij willen er niet uit, maar dat is verder niet persoonlijk of zo. Dan ben je in elk geval eerlijk.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 19:18
Verwijderd
Ja, je mag wel even zeggen: grmbl! Maar Suzanne maakte er wel een gigantisch drama van. Schreeuwen en mensen mochten niet binnen komen en die deur dicht gooien. Het is niet alsof het helemaal verpest is, even uitkloppen en dan kun je het wel weer aan. Nou ja, misschien had ze al even een dipje en was dat net de druppel.

Tactisch stemmen is ook wel logisch, maar ik kan me voorstellen dat je dat toch niet zo makkelijk doet op het koppel waar je het het beste mee kunt vinden. Je hebt toch ook vrienden nodig om te kunnen winnen. Maar daarna die smoesjes waren echt vaag idd! Wees dan eerlijk...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 19:39
veertjuhXD
Avatar van veertjuhXD
veertjuhXD is offline
ik heb vorig jaar wel de italiaanse droom gevolgd dit nog niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 09:52
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Suzanne met dr 300 euro Versace schoenen , neem die dan ook niet mee... en waarom je dan zo met een deur moet gaan slaan weet ik ook niet. Als ze nu helemaal onder de verf zaten.. het was maar stof.

En Tonny en Andre zijn idd sukkels, vooral Tonny. Wat een mietjes...
En Esther snapt het programma volgens mij ook nog niet helemaal, maar die is sowieso eigenlijk een beetje te onzeker om hieraan mee te doen. Denk dat zij de finale ook niet gaan halen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 18:24
acie
acie is offline
Ik heb nog niet gekeken, maar vorig jaar volgde ik een soortgelijk programma bij de kro Dat was heel vermakelijk, grotendeels door een verschikkelijk dom stel uit Noord Brabant, Tonny en Piet.geschreven door: ''CENERENTOLA''

Mijn reactie hierop:

Tonny en Piet waren echt geweldig! En echt NIET dom!
In mijn ogen waren zei de beste! Als piet en Tonny de leiding hadden genomen dan was alles uiteindelijk veel beter verlopen. En niet alleen voor de verbouwing maar ook voor de financiele kant! Jammer dat vooral Piet veroordeeld wordt op zijn taal, maar wat moet je dan verwachten van iemand half in de 50, probeer zelf maar eens op die leeftijd een nieuwe taal te leren, als je van vroeger uit nog geeneens de basis van de engels taal heb kunnne leren. Nee, Piet verdient een grote pluim, want hij heeft ondanks zonder de kennis van de italiaanse taal heel veel voor elkaar gekregen. En Tonny, dat is echt een keileuke vrouw.

Ik heb de series nog vaak terug gezien, en daarin opgemerkt dat niet Tonny en Piet dom waren maar juist de andere, vooral thomas, sandy, karim en carlijn die waren wel erg onrealistisch.

Karim&Carlijn: met hun dure lamp en meubels, en het ergste vond ik nog wel dat Karim de luiken op zou knappen en er uiteindelijk een groot fiasco van gemaakt had. En dan ook nog eens boodschappen gaan halen voor hun gasten en wel 150€ euro uitgeven voor 1dag dat is echt gekkenwerk.

Thomas&Sandy: die voelde d'r eigen wel heel wat jah! Dachten dat ze alles beter wisten uiteindelijk hebben ze zoveel geld opgemaakt aan prive artikelen dat ze met de bouw in de knoei kwamen. En die Thomas zou het wel ff regelen hoor. 't financiele kantje!
En alles maar wit verven terwijl het zo mooi was! Waarom dan geld uitgeven aan iets wat helemaal niet nodig was?

Nee, in mijn ogen Zijn Tonny en Piet helemaal TOP! en Tonny ik zou nog wel eens een keer jou erwtensoep willen proeven hoor!

Groetjes ACIE

Laatst gewijzigd op 13-10-2009 om 18:29. Reden: duidelijker maken
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 08:21
Verwijderd
Ken je ze in het echt ofzo ?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 19:53
Verwijderd
Ik vind Uko echt een schatje! Maar volgens mij heeft hij heel wat te verduren met Lieve, want wat kan die een drama maken zeg! Ik vind het niet erg als Lieve eruit gaat, maar Uko zou ik wel jammer vinden.

Ik heb ook eigenlijk echt geen favoriet koppel. En wat een hoop gedoe in dat huis, ik zou echt knettergek worden van al dat vergader en gepraat de hele tijd.

edit: hm, jammer van de saaie naam.

Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 20:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2009, 17:53
PV
PV is offline
godsja dat belgische vrouwtje constant over haar kinderen. doe dan niet mee
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 10:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind dit echt veel minder leuk dan de Italiaanse droom, veel oneerlijker ook. Vorige keer werden ze beoordeeld op de taalles, kookles en het bouwen, nu bepaalt dat Consejo even in zijn eentje welke koppels er niet goed zijn (namelijk: degene die hard werken om alles op tijd klaar te krijgen) en moeten ze nog even een opdrachtje doen. Ze hebben volgens mij geen eens kookles nu, terwijl dat vorige keer juist leuk was! En ik erger me ontzettend aan Esther en Luc, wat een mieperds. Telkens als er een beetje tegenslag is, gaan ze maar weer weg, Luc ging zelfs op bed liggen vlak voor de opening enkel omdat hij een ontstoken oog had

En ik vond het helemaal dom dat ze zelfs de naam niet eens mochten bepalen. En dat dat Consejo dan zo'n saaie kiest.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 20:19
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ken je ze in het echt ofzo ?
Ik denk het, misschien is hij de voorzitter van de tonny en piet fanclub

Gister heb ik voor het eerst de Spaanse Droom gezien bij Net5. Wel een aardig programma, maar moet er nog eventjes inkomen. Ik vond die blonde vrouw leuk, maar die brunette vond ik vervelend, want die was continue aan het kankeren
Met citaat reageren
Oud 31-10-2009, 04:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog niet gekeken, maar vorig jaar volgde ik een soortgelijk programma bij de kro Dat was heel vermakelijk, grotendeels door een verschikkelijk dom stel uit Noord Brabant, Tonny en Piet.geschreven door: ''CENERENTOLA''

Mijn reactie hierop:

Tonny en Piet waren echt geweldig! En echt NIET dom!
In mijn ogen waren zei de beste! Als piet en Tonny de leiding hadden genomen dan was alles uiteindelijk veel beter verlopen. En niet alleen voor de verbouwing maar ook voor de financiele kant! Jammer dat vooral Piet veroordeeld wordt op zijn taal, maar wat moet je dan verwachten van iemand half in de 50, probeer zelf maar eens op die leeftijd een nieuwe taal te leren, als je van vroeger uit nog geeneens de basis van de engels taal heb kunnne leren. Nee, Piet verdient een grote pluim, want hij heeft ondanks zonder de kennis van de italiaanse taal heel veel voor elkaar gekregen. En Tonny, dat is echt een keileuke vrouw.

Ik heb de series nog vaak terug gezien, en daarin opgemerkt dat niet Tonny en Piet dom waren maar juist de andere, vooral thomas, sandy, karim en carlijn die waren wel erg onrealistisch.

Karim&Carlijn: met hun dure lamp en meubels, en het ergste vond ik nog wel dat Karim de luiken op zou knappen en er uiteindelijk een groot fiasco van gemaakt had. En dan ook nog eens boodschappen gaan halen voor hun gasten en wel 150€ euro uitgeven voor 1dag dat is echt gekkenwerk.

Thomas&Sandy: die voelde d'r eigen wel heel wat jah! Dachten dat ze alles beter wisten uiteindelijk hebben ze zoveel geld opgemaakt aan prive artikelen dat ze met de bouw in de knoei kwamen. En die Thomas zou het wel ff regelen hoor. 't financiele kantje!
En alles maar wit verven terwijl het zo mooi was! Waarom dan geld uitgeven aan iets wat helemaal niet nodig was?

Nee, in mijn ogen Zijn Tonny en Piet helemaal TOP! en Tonny ik zou nog wel eens een keer jou erwtensoep willen proeven hoor!

Groetjes ACIE
Godskolere. Hallo, Tonny. Of is het Piet?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 19:54
Verwijderd
Ik vond Lieve wel weer meevallen de laatste tijd, maar mijn god wat was ze vreselijk vervelend en irritant tijdens die verschillen zoeken . Ik heb respect voor Uko dat hij het met haar uithoudt. Hij is echt een schatje, ik vind het zielig voor hem als Lieve zo stom doet of stomme dingen zegt. En ze zegt het niet eens met humor ofzo of als grapje, maar echt serieus.

Ik hoop dat Uko wint, maar dan zit Lieve erbij natuurlijk. Dus dan heb ik weer liever Marco en Suzanne. Het maakt me eigenlijk niks uit.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 17:37
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik was pro Uko en anti Lieve en Marco&Suzanne dus opzich blij dat Uko&Lieve gewonnen hebben. Was ook niet echt een verrassing overigens.
Nee, ik vond de Italiaanse droom echt veel leuker uitgewerkt dan dit programma helaas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Is :facepalm: saai? #739
Verwijderd
500 05-11-2009 15:38
De Kantine Fuck what I saaid ;) #734
Dark Phoenix
500 30-10-2009 17:31
De Kantine Wat is er allemaal saai in jouw huis en wat vind je daarvan? #728
Verwijderd
501 24-10-2009 16:53
Films, TV & Radio Fall season 2009
Verwijderd
46 07-10-2009 18:16
De Kantine Mijn internet werkt selectief en dat is saai. #615
Verwijderd
500 28-05-2009 22:12
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.