Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2009, 12:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben behoorlijk fan van Els en Oona. Michael is ook ongelooflijk goed, en Suzannes dance for your life was indrukwekkend .

Ik erger me trouwens groen een geel aan de lengte van de aflevering. Hoezo is het nodig dat het 2,5 uur duurt? Ik vind de dansen echt vreselijk leuk, maar al dat gelul eromheen is echt overbodig. Het zou net zo goed 1,5 uur kunnen duren. Kan toch verdorie wel iets beters met m'n tijd doen dan duisent reclameblokken/extra terugblikken naar vorige week etc.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2009, 01:36
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Oh, Marleen heeft haar teen gebroken en kan niet meer mee dansen , ben benieuwd wie haar gaat vervangen en of dit betekent dat ze ook meteen een liveshow ticket voor volgend jaar krijgt... Niet zo'n goed seizoen dit jaar wat dat betreft.
__________________
Neti gaat studeren <3

Laatst gewijzigd op 25-10-2009 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 18:36
Verwijderd
Het gaat lekker dan! Maar Marleen vind ik niet zo bijzonder, dus ik vind het niet zo erg als ze er niet meer in zit.

Vraag me of er nu weer een runner-up mag vervangen. Op een gegeven moment is dat toch ook niet eerlijk meer. Na een of twee liveshows kan het nog, maar als straks iemand zomaar bij de laatste 10 of 12 mag, zonder er iets voor te hoeven doen, dat is niet zo eerlijk tegenover de dansers die wel elke week moeten ploeteren. Maar Saartje terug er in is niet eerlijk tegenover Pablo, want hij heeft ook niet Lorenzo vervangen. Ben benieuwd!

@chick rock: ja, 2,5 uur is echt te lang eigenlijk. Op zondag gaat het nog, maar als je op maandag de herhaling wil kijken wordt het ook gewoon veel te laat. Voor mij tenminste
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 21:17
Verwijderd
Ik ben echt fan van Els en Angelo en Oona en Remy. Kris en Siobhian vind ik ook erg leuk, Suzanne ook, en Michael had ik steeds niet zo veel mee, maar die dance for your life was echt

Ik vind wel dat Dan een beetje veel zegt hoe graag hij Virgil en Saartje er uit wil, dat is na een keer ook wel duidelijk en niet leuk om te horen, en helemaal niet als dat dan nog even een paar keer ingewreven wordt. Maar ze hadden wel gelijk, als hij ballroom doet lijkt het een beetje een parodie, en voor modern mist hij de elegantie. Als hij hiphop doet is hij echt onwijs goed!!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 11:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dan zei alleen dat hij Virgil eruit wil. Ik vond het ook een beetje hard, maar was het er wel mee eens. Hij danste behoorlijk slecht. Saartje daarentegen deed het erg goed, helemaal gezien het feit dat ze maar 24 uur de tijd had. Ben alleen bang dat mensen juist op ze gingen stemmen door die negatieve woorden van de jury...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 18:21
Verwijderd
Ik denk ook dat ze daarom zoveel stemmen hadden. Ik snap ook nog steeds niet hoe het eerlijk is als je al vanaf het begin mag stemmen...

En Dan zei het idd tegen Virgil toen hij gedanst had, en daar had hij ook gelijk in en het was eerlijk en dat mag. Maar daarna verwees hij er nog een paar keer naar, en dat vond ik gewoon een beetje teveel
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 18:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Eens.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 19:58
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Jammer van Marleen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 10:51
Verwijderd
Ik vond het irritant hoe Virgil zo overdreven deed, toen hij hoorde dat ie door was.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 19:17
Verwijderd
Els <333
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 21:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanaf volgende week bepaalt het publiek wie er uit gaat en heeft de jury geen stem meer Dat is balen. Nu was het tenminste 'eerlijk'. Het publiek bepaalt het grootste gedeelte en de jury kon uiteindelijk nog uit zes mensen kiezen.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 21:34
Verwijderd
hoe gaat dan dan, ook geen dance for your life meer dus?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 21:38
Verwijderd
Ik probeer na te denken hoe het vorig jaar ging, maar ik weet het niet meer. Hopelijk is het niet zo dat er een uur tussen zit en dan heel laat pas de uitslag komt, zodat mensen kunnen stemmen. Ik vind het ook jammer dat de jury niks meer te zeggen heeft, maar daarom noemen ze het ook niet de zoektocht naar de beste danser, maar naar de meest favoriete
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 21:44
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
wie is er vandaag uitgegaan dan? heb de uitslag gemist
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 22:22
Verwijderd
Virgil en Saartje.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 07:49
ane88
ane88 is offline
Citaat:
Ik vond het irritant hoe Virgil zo overdreven deed, toen hij hoorde dat ie door was.
daar ben ik met je mee eens
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 18:00
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Virgil en Saartje.
Ok, niets verassends dus thnxz!
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 18:49
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Els <333
Haha inderdaad <3! Wat een geweldige choreo !
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 08:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vanaf volgende week bepaalt het publiek wie er uit gaat en heeft de jury geen stem meer Dat is balen. Nu was het tenminste 'eerlijk'. Het publiek bepaalt het grootste gedeelte en de jury kon uiteindelijk nog uit zes mensen kiezen.
No way wat slecht zeg. Altijd dat domme gezeik met bellen, van mij hoeft het niet.

Citaat:
daarom noemen ze het ook niet de zoektocht naar de beste danser, maar naar de meest favoriete
Ik vind dat zo irritant, taalkundig zal het wel kloppen, maar wat klinkt het vervelend!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 09:09
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik vind dat zo irritant, taalkundig zal het wel kloppen, maar wat klinkt het vervelend!
'Favoriet' geeft toch al voorkeur aan, snap niet dat daar nog 'meest' voor moet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 12:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Eens.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:21
Verwijderd
Nou ja, alle bijvoeglijke naamwoorden hebben een vergrotende en overtreffende trap, en daarom is het denk ik meest favoriete. Want favorietste zal wel geen woord zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 21:34
Verwijderd
Ik vind Els zo goed, al vanaf haar auditie. Oona vind ik ook super. Van die klassiek- of moderngeschoolde meiden hebben blijkbaar mijn voorkeur

Goed dat Virgil er uit is, anders had het publiek hem er nog een tijdje in gehouden en dat leek me niet echt eerlijk. Stom dat het publiek nu helemaal mag gaan stemmen. Ik dacht dat dat vorig jaar alleen bij de finale was, maar ik kan me vergissen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 21:07
Verwijderd
Ik dacht even dat het een grapje of een foutje was van Siobhian. Ik zat serieus te wachten op 'grapje' of 'oh nee, sorry, fout!' Had echt niet verwacht dat zij er uit zou gaan Jammer zeg Maar ze is wel een heel sportieve verliezer
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 21:30
Verwijderd
Ik ben al echt lang niet op scholieren.com geweest. Ging net op zoek naar een forum van So you think you can dance. En hier ben ik dus uitgekomen..

Had ook echt niet verwacht dat Siobhian eruit zou gaan, dacht echt dat Dennis inderdaad een grap maakte..
Hoop nu echt dat er geen kijkers zijn die Els er uit gaan stemmen, zij is echt mega goed!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 06:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vanaf volgende week bepaalt het publiek wie er uit gaat en heeft de jury geen stem meer Dat is balen. Nu was het tenminste 'eerlijk'. Het publiek bepaalt het grootste gedeelte en de jury kon uiteindelijk nog uit zes mensen kiezen.
Nu zie je pas hoe stom het publiek is. Het publiek heeft van dansen echt geen kaas gegeten. Stom dat het "de meest favoriete" danser is, en niet de beste of meest allrounde.

Oh, en hoe handig is de nieuwe forumsmiley nu:
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 09:50
Verwijderd
He.. WTF. Waarom Siobhian.
Suzanne mag er van mij wel uit.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 10:44
Verwijderd
Suzanne of Evelien, een van die twee mogen er van mij wel uit, zolang Els en Oona overblijven vind ik alles goed!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 19:47
Sanne-1996
Sanne-1996 is offline
ik kijk t iedere week! was eigelijk voor Lorenzo & Oona. Helaas kreeg Lorenzo wat aan zijn knie.. Vanaf toen was ik voor Remy & Oona. Nu het niet meer per koppel gaat blijf ik voor Oona, die staat bij mij op 1. Remy blijft één van de favorieten. Maar zowiezo, als je die top 8 hebt kunnen bereiken, moet je wel een amazing goeie danser(es) zijn!

Vind t iedere week week geweldig om te zien en niet alleen het dansen, maar die shit der omheen is ook leuk om te horen/zien!

Laatst gewijzigd op 10-11-2009 om 19:48. Reden: woord vergeten :P
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 00:23
Verwijderd
Ik vind Michael een hele goede danser en Kris ook.
Daarnaast is Els natuurlijk waanzinnig goed.

Jammer dat Michael echt week na week zich moest bewijzen..
Die jongen.. damn.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 18:57
Verwijderd
Ik heb het net pas gezien, maar ik zat echt met open mond toen bekend werd dat Siobhian er uit moest. Vond dat Dennis het ook een beetje raar zei, inderdaad alsof er 'grapje!' achteraan moest komen.

Louis er uit vind ik ook zonde, maar was wel te verwachten. Suzanne en Angelo waren trouwens wel echt briljant, wat een kippenvelmoment!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 21:51
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik heb het net pas gezien, maar ik zat echt met open mond toen bekend werd dat Siobhian er uit moest. Vond dat Dennis het ook een beetje raar zei, inderdaad alsof er 'grapje!' achteraan moest komen.
Ik had het gevoel dat Dennis het 'eind'-kaartje (waar dus de naam op staat) van tevoren al had bekeken, waardoor hij dus met een enorme brok in zijn keel stond en direct eigenlijk al uit z'n doen was. Hij was denk ik erg fan van Siobhian
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 21:34
Verwijderd
Ben niet zo verbaasd dat Remy en Oona er uit zijn, dat zat er wel aan te komen. Ben elke week wel weer verbaasd door Els/Angelo, die zijn wel echt heel goed.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 08:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Terecht dat Els heeft gewonnen .

Heb me wel weer vreselijk zitten ergeren aan hoe het allemaal gerekt wordt, jezus. Duizend keer vragen wat de jury vindt, weer een filmpje, nog een keer de 'refresh room'. Bah .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 16:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Els

En ik heb volgens mij maar een of twee liveshows gezien. Toen was ik het al zoo zat. Twee-en-een-half uur kijken naar iets wat in dertig minuten past. Zwaar vermoeiend
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 18:27
Verwijderd
Jaa, Els!

En idd, ik was het nu ook wel moe. Steeds die terugblik-filmpjes, en toen op het laatst nog eens die battle tussen Els en Angelo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
De Kantine Saai me a river! #1399
Verwijderd
500 06-06-2011 22:28
De Kantine dans-pasjes help ons (A)
miesmo
29 26-01-2011 12:19
De Kantine Afkorten van url's en/of zoektermen in de adresbalk.
Verwijderd
6 19-02-2010 15:21
De Kantine Presaaidential elections! I'm super serial! #400
Swlabr
500 31-10-2008 17:15
De Kantine Lay Down Saailly #399
Verwijderd
500 30-10-2008 22:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.