Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2005, 08:30
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Link naar nr. 26



OT: Zometeen naar de begravenis, en dan vakantie, hoop dat ik het dan ook echt kan afsluiten
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Oud 29-04-2005, 08:39
farai
Avatar van farai
farai is offline
sterkte nijn

OT: ik twijfel aan vanalles maar das nergens goed voor. En as ik mn twijfels uitspreek maak ik mss veel kapot. Naja veel, iets wat je niet hebt kan je niet kapotmaken...... blegh ik maak mezelf gek en waarom? ik zou der moeten van genieten ipv derover na te denken....

Vage post maar never mind me ik bén gewoon vaag.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 29-04-2005, 08:47
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Idd, sterkte Nijn

Het gaat weer beter, nu nog nuttige dingen doen vandaag in plaats van de halve dag te hangen en niksen De tijd vloog gisteren, maar niet echt op een goede manier.
Een chatlog van bijna 1,5 MB, ik schaam me nog steeds
__________________
Reina de la Calle
Oud 29-04-2005, 09:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor Leonoor:

Met mij gaat het de laatste dagen al veel beter dan aan het begin van de week en ik wil ook graag wat positiefs posten dus bij deze Vanmiddag komt mijn vriend en daar zie ik al een week lang naar uit. Lekker een lang weekend samen zijn, zalig

Alleen ruzie met mijn vader om mijn verjaardag. Hij wil niet accepteren dat het stom is om op vakantie te gaan op mijn verjaardag want hij kan het excuus niet gebruiken dat ie het niet wist en daarom komt ie met allemaal stomme, zwakke excuses en geeft ie er nou mij de schuld van dat ik niet flexibel ben. Om de lieve vrede te bewaren al mijn principes maar even aan de kant gezet en ik ga nu toch woensdag 4 mei naar huis terwijl ik om 8 uur liever niet in de trein wil zitten maar soit, het zei zo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-04-2005, 09:35
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Zomenteen winkelen. En mensen bellen. En nog meer winkelen. En kamer opruimen.
En dan is het al weer bijna morgen. En morgen wordt leuk. En mijn beste vriendin is morgen jarig.

En ik had gewoon een 6.3 voor een aardrijkskunde eindexamen zonder te leren.. Best goed vind ik
Oud 29-04-2005, 09:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het gaat goed de laatste weken, al heb ik het idee dat daar aankomende week weer even verandering in komt. Vakantie en niets doen, er word me dan weer net even teveel tijd geboden om over alles na te denken, walgelijk, maar we zullen het wel weer overleven. Heb in iedergeval een paar keer met een goede vriend afgesproken om samen buitenritten te paard te gaan maken, misschien gaan we ook een keertje met de trailer naar het strand, dus ik ben erg benieuwd.. nog nooit gedaan namelijk

M'n broer heb ik woensdag naar schiphol gebracht. Hij moest naar Thailand om te gaan kijken op een universiteit in Bangkok.. Hij wil daar graag 4jaar lang engels gaan studeren, dus hij pikt nu even een voorproefje mee voor 2 weekjes. Ook om te kijken of dit wel echt is wat hij wil.. Ik ben erg benieuwd, maar ik mis hem onwijs.. helaas En dan het idee dat hij over 2maanden misschien wel voorgoed daar gaat wonen.. aaah.

Morgen koninginnedag, ik heb nog geen idee wat nu de planning is: ik zou zelf s'avonds eigelijk wel graag uit willen, anderzijds wil ik gewoon lekker thuis blijven omdat m'n moeder anders ook helemaal alleen zit (en aangezien zij m'n broer net zo erg mist als mij...) In iedergeval s'ochtensvroeg lekker trainen, en daarna wat vrienden lastigvallen op de plaatselijk rommelmarkt haha en daarna zie ik het dan wel.

Ik voel me goed/fijn in iedergeval.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 29-04-2005, 09:37
Woltertje
Avatar van Woltertje
Woltertje is offline
Ik ben benieuwd hoe ik me volgende week vrijdag ga houden
__________________
And you run and you run to catch up with the sun, but it’s sinking. And racing around to come up behind you again | Dolores | Guusie
Oud 29-04-2005, 10:47
Verwijderd
vandaag is een dag met een herinnering. een herinnering aan hem. en nou ging het weer wat beter, nu heb ik weer een dagje niet zoveel fut. ik hoop zo dat hij doorkrijgt waar hij mee bezig is, hoe verdrietig me dat maakt. hoe stóm hij in de weer is, dat zelfs zijn ouders het nu zien. (god, het werd tijd). en nu moet ik zo naar school. vind ik wel gezellig.

en vanavond ga ik cursus Weense Wals doen, en daar heb ik zin in en daarna vertrek ik naar Amsterdam. daar ga ik bij mijn zus slapen, en dan morgen lekker op tijd de stad in. samen met Mushu. en misschien gaan we nog wel wat mensen meeten die ook in amsterdam zijn. ojee. Mushu vertrekt natuurlijk naar Venetië maandag. ik ga naar Emmy toe. we zijn allebei een beetje sip en ongelukkig in de liefde. maar ik hoef geen poffertjes meer met haar (onderons grapje)
Oud 29-04-2005, 11:03
Verwijderd
Nog een half uurtje, en dan vakantie.... heerlijk
Nog een dagje en dan koninginnedag.... heerlijk
Nog 2 daagjes en dan een kater..... voorspelbaar
Oud 29-04-2005, 11:08
Verwijderd
Ik hoop dat ik geen botsplintertje in m'n hand heb zitten oid...maar 't zal wel gewoon de blauwe plek zijn die pijn doet. Verder weer twee mooie kattenkrabbels... En Muis (kat) moet nu hypoallergeeneten eten en niets anders meer, in de hoop dat ze dan ophoudt met overgeven. Het eten ziet er niet smakelijk uit, ze ruikt er ook alleen maar aan om dan weer weg te lopen. Fleur (andere kat) doet precies hetzelfde. Hoop gedoe allemaal ook omdat Fleur in principe wel ook gewoon ander eten mag. Ik hoop ook dat Muis dit wel gaat eten, anders hebben we weer een probleem. En ik hoop ook dat het aanslaat, anders moet ze verder onderzocht worden ed...

Zometeen nog twee uurtjes stage lopen, dan cadeautje kopen, dan een verjaardag en dan echt weekend... Morgen koninginnedag (niet zo vreselijk bijzonder, maar goed) en dan daarna nog heerlijk een heel aantal dagen vrij.
Oud 29-04-2005, 11:15
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hmmmmmmmmm, nog maar een middag werken...
Vanavond gewoon lekker onbezorgd forummen. Hoop trouwens dat er wat te eten in huis zijn, mijn ouders hebben nog weleens de neiging om geen groente en vlees achter te laten als ze op vakantie gaan... Nou ja, hoe dan ook. Nog vijf uur werken en dan afsluiten, ben ik ook weer blij.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 29-04-2005, 11:20
George
Avatar van George
George is offline
Oh verdomd. Ik verpruts alles. Echt alles.
En het is gewoon m'n eigen schuld en ik kán het niet meer. ik kan niet meer.
Al wist ik, zelfs vandaag, de schijn wel mooi op te houden.
Ik wou dat iemand erdoorheen kon kijken.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 29-04-2005, 11:43
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
George schreef op 29-04-2005 @ 12:20 :
Oh verdomd. Ik verpruts alles. Echt alles.
En het is gewoon m'n eigen schuld en ik kán het niet meer. ik kan niet meer.
Al wist ik, zelfs vandaag, de schijn wel mooi op te houden.
Ik wou dat iemand erdoorheen kon kijken.
*knuffel*

Ontopic:
Ik begin me zo langzamerhand best nutteloos te voelen, ik doe niks, en ik ben bang voor te grote veranderingen. op kamers, aan de ene kant is het beter, aan de andere kant scared het de fuck uit mijzelve.
Oud 29-04-2005, 13:14
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Eeeindelijk vakantie
Wel veel leren, maar nu eerst maar even een weekend relaxen.
Oud 29-04-2005, 13:33
indelebile
indelebile is offline
zomaar in huilen uitgebarsten terwijl ik niet wist waarom. ik kon niet meer en de tranen wilden niet tegengehouden worden. naar huis gegaan terwijl ik in de les nog iets moest doen, het spijt me. ik stel mensen teleur door mijn gedrag waar ik helemaal niks aan kan doen. over-emotioneel en tegen mijn moeder zeg ik niks, ze vermoed het al, maar ik zeg niks.
ik wil niet nog meer huilen, ik wil een fijn weekend, fijn bij hem liggen en aan niks denken. hem kietelen of op z'n buik slaan als ik het ergens niet mee eens ben en even ergens anders aan denken. schoolwerk komt maandag wel weer.
en ik wil zo graag weg, niet meer naar school, een eigen kamer en voor mezelf zorgen. mijn eigen dag indelen en mensen over e vloer hebben die langs mogen komen. maar ik moet nog iets meer dan een jaar wachten.
Oud 29-04-2005, 13:43
Redhair
Redhair is offline
Mijn vader had aan mijn tante verteld hoe slecht het met me ging. Dat ik nauwelijks meer op school ben, en bijna niet geniet van leuke dingen. Net kwam de post binnen, zat er een kaartje van haar bij. Ze wilde me veel sterkte wensen en schreef dat ze geld op mijn bankrekening had gestort, om mezelf eens lekker te verwennen. Wat een schat. Ik zie haar bijna nooit, de laatste keer is denk ik ruim vijf jaar geleden. Ze heeft kanker, vorig jaar is ze bijna gestorven, en dan denkt ze op deze manier aan mij. Ik vind het echt ontroerend. Sowieso, alleen het kaartje al. Er is tenminste nog iemand die aan me denkt. Straks ga ik een mooie kaart halen om terug te sturen. Dit maakt me verward, maar het voelt goed. Liefde kan vanuit een onverwachte hoek komen. Vorig jaar deed ze ook al zoiets.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 29-04-2005, 13:49
Verwijderd
Ik ben heel erg met de dood bezig en merk dat mijn schoolprestaties hier onder lijden..
Oud 29-04-2005, 13:52
Verwijderd
Speciaal voor Leonoor.

Ik voel me vandaag ineens een stuk beter!
Heb nieuwe (heeeele coole) schoenen gekocht.
En zondag ga ik op vakantie. (Al maak ik me daar heel erg zorgen om.)
Nou ja; nu gaat iig goed en daar ga ik een beetje van genieten, want het kan elk moment weer over zijn.

*knuf* Fijne dag iedereen.
Ads door Google
Oud 29-04-2005, 13:55
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-04-2005 @ 14:49 :
Ik ben heel erg met de dood bezig en merk dat mijn schoolprestaties hier onder lijden..
Das ni zo best eh meid *knuff*

OT: ons moeder is weer aant stoken. tis hot hier pffffff........
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 29-04-2005, 14:12
ANGE
ANGE is offline
Je wilt het niet meer zien. Ja, doe dat vooral. Sluit je ogen maar. Ik weet niet waarom ik überhaupt nog moeite doe. Ik kan je werkelijk waar wel wat doen. Als je daar dan zit, ziet dat ik met je wil praten en mij bijna meteen de deur weer uitwerkt. Echt waar, ik begrijp het allemaal niet meer. En je weet dat ik je altijd het allerbeste gun en als dit beter voor jou is, best. Wie ben ik dan nog om daar iets van te zeggen? Maar leg het me dan uit, zeg me dan hoe het zit. Niet zo. Verdomme, ik voel me zó door je gekwetst. Ik voel me zo alleen als ik je zie...
Oud 29-04-2005, 14:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@ Moon: Hartstikke goed dat je je profielwerkstuk af hebt, want je kon er toch pas heel laat aan beginnen of zo? (ik las ooit zoiets op het forum ergens...) En toen zeiden ze dat je het allemaal makkelijk zou halen, maar het is wél gewoon hartstikke veel werk en het is gewoon heerlijk als je het af hebt

Hm... Dit was dus mijn laatste echte schooldag. Het voelt raar.
4,6 voor Wiskunde
7,0 voor Engels

Vandaag denk ik dat ik ga slagen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 29-04-2005, 14:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik moet zeggen dat het in ieder geval zeer opmerkelijk is dat er in een vrij klein bedrijf op 1 dag 2 mensen van wie niemand het verwacht, ontslag nemen. Best.... apart. Nou ja, is vriendje in ieder geval niet de enige: heeft-ie een medestander.
Verder word ik ontzettend moe van alles wat slecht geregeld is op school. En bovendien kan ik overal achteraan blijven hollen; daar heb ik helemaal geen zin in. Groepsgenoten mogen ook wel een keer wat werk verrichten! En als ik het dan dus niet doe, komt er (van andere groepjes nota bene) het commentaar dat wij ook nooit iets uitvoeren. Nou, uhm, en bedankt?!
En ik ben verdorie alweer/nog steeds misselijk. Waar komt het door?! Zou ik me dan toch onbewust over alles te druk maken?...
Oud 29-04-2005, 15:06
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Redhair schreef op 29-04-2005 @ 14:43 :
Mijn vader had aan mijn tante verteld hoe slecht het met me ging. Dat ik nauwelijks meer op school ben, en bijna niet geniet van leuke dingen. Net kwam de post binnen, zat er een kaartje van haar bij. Ze wilde me veel sterkte wensen en schreef dat ze geld op mijn bankrekening had gestort, om mezelf eens lekker te verwennen. Wat een schat. Ik zie haar bijna nooit, de laatste keer is denk ik ruim vijf jaar geleden. Ze heeft kanker, vorig jaar is ze bijna gestorven, en dan denkt ze op deze manier aan mij. Ik vind het echt ontroerend. Sowieso, alleen het kaartje al. Er is tenminste nog iemand die aan me denkt. Straks ga ik een mooie kaart halen om terug te sturen. Dit maakt me verward, maar het voelt goed. Liefde kan vanuit een onverwachte hoek komen. Vorig jaar deed ze ook al zoiets.
Lief idd

Ik snap haar gewoon even echt niet meer, wat wil ze nou? Ja, ik weet dat ik ook een beetje stom heb zitten doen, maar daar kunnen we het toch als volwassen mensen over hebben.
__________________
Reina de la Calle
Oud 29-04-2005, 17:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wat een dag...

ben lichamelijk moe van het slechte slapen..
en geestelijk moe van alles op de afdeling vandaag.
een gesprek met praktijkbegeleidster over ikke...dat het niet zo lekker gaat e.d heb daar zitten vechten om mn tranen...
niet huilen nee niet huilen *slik*

daarna nog ff een (zeer) slecht nieuws gesprek geplakt omdat het wel goed is om daar bij te zijn (voordat ik afstudeer)
zo slik had ik beter ff niet kunnen doen...kon de tranen wederom nog maar net binnen houden...
wist niet dat het zo zwaar was

in bus weer dat gevecht...toen kwamen ze toch echt....maar toch maar snel weggeveegd en in slaap gevallen in de bus
had het zooooo hard nodig

*huilt weer*

ik ben OP ... S ik wil je dit eigenlijk laten lezen maar het zal me wel aan de moed ontbreken...
maar trap op mn rem...ik loop mezelf voorbij ik kan niet langer doen alsof alles goed gaat...
kijk nou eens goed...een geef me alsjeblieft een knuf
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 17:55.
Oud 29-04-2005, 17:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nou ga werken. In de horeca. Krijg eerst een training, bier tappen ed. En daarna mag ik het allemaal zelf opdrinken . Naja, het is niets voor mij, die omgeving, die mensen, maar ik ga het doen, mezelf dwingen. Is goed voor me, zo leer ik nieuwe mensen kennen, want ik ken zo weinig mensen nog. Zo doe ik ervaring op, altijd handig.
Maar ik vind het eng . Ik hou niet van drinkende mensen, ik hou zelf niet van drinken, ik hoop dat ik die mensen aardig vind, dat ik me er kan vermaken, dat ze mij aardig vinden... het komt vast wel goed, toch?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 29-04-2005, 18:23
Verwijderd
Zat.
Op.
Kapot.
AUW.

Ik ga douchen, keihard janken, en alles weer heel erg hard vergeten. Doen alsof er niets gebeurd en gewoon gezellig doorkarren omdat iedereen dat zo graag wil, maarja... wie heeft hier dan godverdomme uiteindelijk het eindoordeel?

Ik niet dus... en als ik ga, gaat mn moeder ook.



Hoop dat ik morgen mn vader een beetje normaal te woord kan staan, en kan vermaken, en ik hoop dat ik morgen in de trein niet IEDEREEN HELEMAAL DE TIEFUS sla die ook maar tegen me aan loopt.
Oud 29-04-2005, 19:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is voor het eerst in m'n leven dat ik iemand leuk vind en dat hij dat ook vind van mij, en dan woont ie in verweggistan.
Het kan ook nooit es meezitten en ik heb nu echt helemaal het idee dat ik gedoemd ben voor altijd alleen te blijven
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-04-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 29-04-2005 @ 14:52 :
[SIZE=1]
Nou ja; nu gaat iig goed en daar ga ik een beetje van genieten, want het kan elk moment weer over zijn.
Stemmingswisselingen de gekste!
Helaas mocht het goede gevoel maar vijf uur duren.

*knuf* voor rare kwast. (En iedereen die het nodig heeft.)
Oud 29-04-2005, 19:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 29-04-2005 @ 20:27 :
Stemmingswisselingen de gekste!
Helaas mocht het goede gevoel maar vijf uur duren.

*knuf* voor rare kwast. (En iedereen die het nodig heeft.)
thanx *big knuf terug*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-04-2005, 19:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Huilen onder de douche,
Omdat niemand mijn tranen dan ziet.
Hangend tegen een muur,
Even alleen met al mijn verdriet.

Huilen onder de douche,
De tranen die over mijn gezicht stromen.
Zoveel opgekropt van binnen,
Er lijkt geen eind aan te komen.



en t lucht niet echt op
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-04-2005, 21:19
Mara
Mara is offline
Voel ik me goed, kan ik 't niet uiten.
Oud 29-04-2005, 21:24
George
Avatar van George
George is offline
Eigenlijk ben ik uitgeput.
En eigenlijk weet ik dat ik, als ik uitga, mezelf toch weer klemzuip.
Eigenwijze trut.

Verdomme. Is het daar natuurlijk hardstikke warm, kan ik geen fatsoenlijk truitje aan. Eigen schuld dikke bult, trut.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 29-04-2005, 21:25
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 29-04-2005 @ 14:55 :
Das ni zo best eh meid *knuff*

OT: ons moeder is weer aant stoken. tis hot hier pffffff........
stiekem niet..
Oud 29-04-2005, 21:27
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
jemug wat een dag. durf geen emns te spreken, pak geen telefoon op en sms niet terug. ik ben op. kan niet meer en ben als de dood voor mensen, waarom is er nou niemand die het kan snappen, niemand die het iets doet? ik weet het niet meer, kan geen mensen meer in me buurt hebben.

ben doodsbang voor morgen. kan niet tussen al die mensen! kan gewoon niet! weet dat iig cker, maar hoe trist is het als iedereen feest viert en ik de deur niet uit wil? ja, feestdag morgen. bah, wou dat er nooit meer feestdagen waren.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 29-04-2005, 21:36
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-04-2005 @ 22:25 :
stiekem niet..
Kusje op je neus (in plaats van die eeuwige pep).

Hehe, eindelijk vrij. Maandag weer om 6 uur beginnen, maar dat is pas maandag en ik hoef in principe ook geen huiswerk te doen. Blij toe. En eindelijk wat knopjes kunnen uitproberen, heb ik iig de zekerheid dat dat niet moeilijk is.
P. komt overmorgen... Moet ik het zeggen, van mijn twijfels, of maak ik hem daar alleen onnodig onzeker en ongerust mee?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 29-04-2005, 22:11
George
Avatar van George
George is offline
Oh bah. ik verdien dit helemaal niet meer.
Stomme stomme stomme trut. Stomme egoïstische trut.
__________________
I am Jack's wasted life.
Ads door Google
Oud 29-04-2005, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 29-04-2005 @ 22:36 :
Kusje op je neus (in plaats van die eeuwige pep).

Hehe, eindelijk vrij. Maandag weer om 6 uur beginnen, maar dat is pas maandag en ik hoef in principe ook geen huiswerk te doen. Blij toe. En eindelijk wat knopjes kunnen uitproberen, heb ik iig de zekerheid dat dat niet moeilijk is.
P. komt overmorgen... Moet ik het zeggen, van mijn twijfels, of maak ik hem daar alleen onnodig onzeker en ongerust mee?
Lief
*geeft knuffel en kusje*
Probeer te doen wat je gevoel zegt.. Soms moeilijk om dat uit te vinden, maar vaak is het wel de juiste keuze
Oud 29-04-2005, 22:25
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
George schreef op 29-04-2005 @ 23:11 :
Oh bah. ik verdien dit helemaal niet meer.
Stomme stomme stomme trut. Stomme egoïstische trut.
niet waar meis... *knuff*
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 29-04-2005, 22:48
Verwijderd
Stop! Ajb stop!
Oud 29-04-2005, 23:55
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
't Enige waarover ik mijn hart wil luchten, is een vriendin die me nu practisch links laat liggen om wat voor reden dan ook. -_- We konden heel goed opschieten, maar om de één of andere reden praat ze niet eens meer met me en als we praten, kapt ze de geprekken af zonder iets te zeggen. ~_~ Niet alleen vind ik dat gewoon onbeschoft, maar 't blijkt dus ook dat ze geen haar beter was dan al die andere idioten die niet verder kunnen komen dan "Hehe" of enkel antwoorden die uit smilies bestaan.

Whie, weer een vriend weg.

Verder gaat 't eigenlijk geweldig, maar ik erger me er rot aan omdat ze nooit zo was en we zeer goed op konden schieten. Zo dat moest ik even kwijt. *hobbelt uit topic*
Oud 30-04-2005, 07:38
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
omgomg
__________________
ChIcHiNg!
Oud 30-04-2005, 09:34
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Zin in zomenteen.. Nog een uurtje en dan komt mijn beste vriendin.
Wel jammer dat het geen lekker weer is hier. En ik had nog wel zomerse kleren aan getrokken. Bewolkt en alles.

Ik heb net het hele huis opgeruimd maar nu ik terugkijk ziet het er allemaal nog een beetje uit als een berg zooi. Overal liggen kleine stapeltjes papieren of andere zooi. Het ziet er gewoon slordig uit maar beter dan dit krijg ik het niet. Niet dat het veel uitmaakt gelukkig.
Oud 30-04-2005, 09:46
Verwijderd
Ohh, een hele nacht niet geslapen, the horror. Maarja, vandaag zie ik hem en dat vind ik heeeeeel fijn
Oud 30-04-2005, 11:33
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
waarom ben nou ik zo bang om naar buiten te gaan? ik zit helemaal in de stress, durf niets meer en ook niet op msn. waarom doen nou weeeeer zoveel mensen me pijn?

had me er eindelijk toe gezet naar t dorp te gaan, bel ik me vriendin waar ik samen mee zou gaan, zit die er al. nou laat maar. dan hoeft t niet..

bah, hyperventilatie
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 30-04-2005, 12:00
Freestyler*
Freestyler* is offline
en ik laat me maar weer meeslepen naar de feesten vandaag

ik haat uitgaan
kom altijd met een zwaar klote gevoel terug
van mij hoeft het allemaal niet
wil gewoon binnen zitten alleen achter mijn computer

ik vind het wel goed van mezelf dat ik nu weer alleen naar de stad durf
maar de rest
__________________
I love dr Phil :D
Oud 30-04-2005, 15:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 30-04-2005 @ 13:00 :
en ik laat me maar weer meeslepen naar de feesten vandaag

ik haat uitgaan
kom altijd met een zwaar klote gevoel terug
van mij hoeft het allemaal niet
wil gewoon binnen zitten alleen achter mijn computer

heeej maar dat klinkt bekend
gelukkig kon ik er "onder uitkomen" met het feit dat ik moest werken... lalalala
maar nu voel ik me weer kut omdat mn werk dag niet liep en dan ook voor geen meter
heb hoofdpijn, klote geslapen, sta op janken
deed van allerlei dingen die ik nooit doe, haalde namen door elkaar (geersma werd kloerst)
enz...
aaaaaaaaaahhhh
liep net naar huis van t station...dacht maar 1 ding...
i wanna die
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-04-2005, 15:56
Verwijderd
ik heb zin in vanavond en ik hoop dat er neit al te veel mensen zijn maar aangezien we naar arnhem gaan en ik van honderdmiljoen mensen gehoord hebben dat ze naar arnhem gaan zal dat wel niet. oh en ik wil volgende week zaterdag naar amsterdam voor bush (of eigenlijk tegen) maar m'n moeder ziet het nog niet zo zitten
Oud 30-04-2005, 16:05
first eror
first eror is offline
Ik heb deze week voor het eerst les gegeven en ik ben gevraagd om volgend jaar een hele periode een groep op mijn oude school te begeleiden voor hun praktische deel CKV (VWO4). Ik ben toegelaten op de HKU en nu ben ik depressief.
Oud 30-04-2005, 16:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
M'n papa is terug uit China en hij heeft een zwaard voor me meegenomen van bijna een meter , echt supergaaf .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-04-2005, 16:11
Verwijderd
Ik snap het gewoon niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #28
coopergirl
487 22-05-2005 10:00
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Eindexamens 2003 Het Grote "Ik heb me dood geërgerd aan...." Topic
Lynn
130 02-06-2003 11:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.