Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2006, 09:48
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
hallo allemaal...
ik ga na de vakantie naar 5 havo toe.. examenjaar dus..
maar ik had dit jaar al veel keren dat ik natuurkunde en scheikunde eigenlijk niet echt snapte (en wiskunde daar heb ik ook niet echt veel voor gedaan).. alleen door een beetje logisch na te denken haalde ik wel een voldoende ervoor..
maar ik denk dus dat ik het daar volgend jaar toch niet mee red..
daarom wil ik eigenlijk in de vakantie al wat dingen ervoor doen dat ik een beetje goed voorbereid ben en dat ik tenminste met misschien een 7 de examens kan maken...
maar ja nou wil ik dus weten welke onderwerpen in het begin van het jaar besproken worden en wat echt de belangrijkste onderwerpen zijn. en zijn er misschien boeken in de bibliotheek of ergens waar dat ook allemaal in staat... want ik ga over een week op vakantie en dan wou ik eigenlijk wel wat boeken meenemen en daar heb ik dus geen internet...
heeft misschien iemand ideeen wat ik dan het beste kan doen.. want ik wil tenminste met een beetje zelfvetrouwen mijn laatste jaar in gaan... (en ja het is me eigenlijk schuld ook wel dat ik er het afgelopen jaar niet veel aan gedaan heb maar ja dat kan ik nou niet meer verandere...)

ik hoop dat iemand misschien een idee heeft ofzo..
alvast hartelijk dank

groetjes
__________________
life sucks but it beats the alternative
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2006, 10:40
evil devolution
evil devolution is offline
misschien eerst de stof van afgelopen jaar/jaren opfrissen zodat je in ieder geval met een goede start begint, omdat je daar otch vaak op verderborduurt
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 10:42
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
Citaat:
evil devolution schreef op 04-07-2006 @ 11:40 :
misschien eerst de stof van afgelopen jaar/jaren opfrissen zodat je in ieder geval met een goede start begint, omdat je daar otch vaak op verderborduurt
ja dat wil ik misschien ook wel doen ja...
zijn er misschien ook boeken ofzo in de bibliotheek.. want ik kan de boeken van school nou in de vakantie niet hebbe enzo..
__________________
life sucks but it beats the alternative
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 18:13
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Ik kan me moeilijk voorstellen dat jouw school je niet al te graag wat boeken laat meenemen zodat jij wat kan bijleren in de vakantie.
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 20:03
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
is van een uitgever dus niet van de school zelf

je kunt wat kopietjes maken
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 21:21
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
ja nou alle boeken liggen dus wel gewoon op school.. wij hebben een zogenaamde boekenfondst.. maar ik mag dus niet zonder toestemming van die gene die dat allemaal regeld boeken mee nemen naar huis..
het zou misschien wel mogen.. maar ik kan geen mogelijke contacten meer met die persoon maken..
daarom ben ik op zoek naar een andere mogelijkheid..
__________________
life sucks but it beats the alternative
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 23:43
Barry K
Barry K is offline
Misschien kun je tweedehands de desbetreffende boeken aanschaffen. Veel boeken worden nu aangeboden dus je bent er niet te veel voor kwijt en het scheelt je volgend jaar de huurkosten. Daarna kun je ze weer verkopen...
__________________
No nonsense
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 22:25
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Citaat:
looneylover schreef op 04-07-2006 @ 22:21 :
ja nou alle boeken liggen dus wel gewoon op school.. wij hebben een zogenaamde boekenfondst.. maar ik mag dus niet zonder toestemming van die gene die dat allemaal regeld boeken mee nemen naar huis..
het zou misschien wel mogen.. maar ik kan geen mogelijke contacten meer met die persoon maken..
daarom ben ik op zoek naar een andere mogelijkheid..
Als je iets opgeeft zul je het niet bereiken nee. Ik weet niet wanneer de vakantie bij jullie is begonnen, maar is jullie school nu helemaal verlaten? heb je niet ergens het thuisnummer van de verantwoordelijke persoon? Niet geschoten is altijd mis.
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 22:33
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
Citaat:
Keith schreef op 07-07-2006 @ 23:25 :
Als je iets opgeeft zul je het niet bereiken nee. Ik weet niet wanneer de vakantie bij jullie is begonnen, maar is jullie school nu helemaal verlaten? heb je niet ergens het thuisnummer van de verantwoordelijke persoon? Niet geschoten is altijd mis.
ja ik heb gister gebeld.. ik heb vandaag nog wat boeken kunnen hale.. bedankt voor de ideeen enzo.. ik ga me maar goed voorbereide op volgend jaar.. en natuurlijk geniete van me vakantie..
hoop ook dat jullie genieten van de vakantie..

groetjes
__________________
life sucks but it beats the alternative
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 00:44
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Zal ik zeker doen. Als je nog ooit vragen hebt over iets en hier op het forum het ook iets te vakantieerig is om antwoord te krijgen wil ik je eventueel wel helpen via mail/MSN.

Maar ook ik zal redelijk veel afwezig zijn ivm reizen.
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 10:11
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
Citaat:
Keith schreef op 08-07-2006 @ 01:44 :
Zal ik zeker doen. Als je nog ooit vragen hebt over iets en hier op het forum het ook iets te vakantieerig is om antwoord te krijgen wil ik je eventueel wel helpen via mail/MSN.

Maar ook ik zal redelijk veel afwezig zijn ivm reizen.
oke dankje wel.. ik zou het onthouden.. maar ik ga morgenavond ook op vakantie voor 3 weken dus.. maar ik zal wel kijke..
__________________
life sucks but it beats the alternative
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 18:01
Verwijderd
De boeken die ze op school hebben, zijn er ook wel in de bieb. Of kijk eens bij De Slegte of een andere tweedehands boekenwinkel, daar hebben ze ook vaak schoolboeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Leren in de vakantie
stefano12
25 13-10-2011 08:36
Algemene schoolzaken Nuttigheid van school?
Syn
16 18-09-2009 17:52
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits spreekbeurt.
Makato
8 24-09-2004 22:01
Algemene schoolzaken leren in de vakantie
ireentjuhp
9 16-08-2003 16:11
Eindexamens 2003 !Het Grote Examendagboek Topic!
*Sneeuwmuts*
46 25-04-2003 18:37
Algemene schoolzaken leren in je vakantie
$un$hine
7 01-04-2002 17:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.