Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2008, 13:28
Verwijderd
Elize valt wel mee, aan het eind was minder overdreven aaan het intoneren dan aa het begin.

Die reclames zijn standaard elk half uurtje, heel normaal voor een zender. Alleen in de finale kwam eentje al na een kwartier. ;x
Ze moeten gewoon meer hun bek houden en minder compileren steeds.
Sowieso geen hele uitzending gebruiken voor de allerlaatste audities en dan niet eens laten zien wie dr door gaa, want dat moest zonodig weer in een nieuwe aflevering. :')
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2008, 13:57
Verwijderd
Eigenlijk vind ik het een beetje raar dat iedereen zegt dat Ivan zo gegroeid is en beter allround danser is. Want Ivan is beter in ballroom, Timor beter in hiphop. Dan heb je nog allerlei categorieën als Broadway en Modern enzo waar ze alletwee eigenlijk niks mee hebben. Ik vind niet dat Ivan daar beter in was dan Timor, en ik denk ook dat ze daar allebei geen ervaring mee hadden voordat ze meededen aan sytycd.
En daarbij heeft Timor regelmatig verteld dat hij pas 2,5 jaar danst, en Ivan doet het al vanaf hij een klein kind was, dus ik vind het eigenlijk net zo goed ontzettend knap van Timor dat hij met zo'n korte dans-geschiedenis dat toch ook maar allemaal kan. Ik denk dat het komt omdat Timor allemaal die hele gave salto's en rare dingen kan doen, dat mensen het dan automatisch minder knap van hem vinden dat hij al het andere ook kan, terwijl Ivan eigenlijk alleen kon stijldansen. Maar ik denk dat heel goed leren stijldansen en liften doen en dat soort dingen, voor een hiphopper ook best moeilijk is.

Zo, dat wou ik nog even kwijt
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 11:46
Verwijderd
Nee, Ivan is beter in meer categorieën vond ik.

Sowieso vind ik niet zo boeiend hoe lang iemand danst, maar wat ie kan.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 20:11
Verwijderd
Het nieuwe seizoen is vanavond begonnen! Dit jaar is er één editie voor Nederland en België, en is die stomme Elize gelukkig vervangen

Iedere zondag om 20.00 op RTL5. Wie gaat het nog meer volgen?

(ik wist niet of ik hiervoor nu wel of niet een nieuw topic moest openen, dus verander maar als het anders moet )
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 08:25
Verwijderd
Ik had woensdag een 5-minuten-voorstukje gezien, en daarin zeiden ze 'vanaf volgende week zondag'. Dus ik dacht gister nog niet. Kwam ik er om 11 uur achter dat het er dus toch al op was geweest
Maar gelukkig komt vanavond om half 11 de herhaling
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 11:07
Verwijderd
Ik vond het weer erg leuk Goede audities!! Soms heb ik wel het idee dat breakdancers en hiphoppers sneller doorgaan, terwijl bij anderen die een goede auditie doen de vraag komt of ze nog wel meer stijlen aankunnen. Maar goed, dansers die maar in één ding goed zijn, vallen natuurlijk toch af in de bootcamp.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 11:28
Charlene7
Avatar van Charlene7
Charlene7 is offline
yes i think i can dance

Laatst gewijzigd op 31-08-2009 om 11:29. Reden: foutspelling :P
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 16:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik volg het ook weer. Die acrobaten waren trouwens best gaaf Alleen zijn ze naar ander soort talent op zoek.

@Lieveheersbeest
De breakdancers/hiphoppers hebben blijkbaar een goed gevoel voor timing en ritme waardoor ze inderdaad andere stijlen sneller oppikken. Al was de winnaar van vorig jaar een Latin danser
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 10:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
maar was die vorig jaar die won, die op het laatste moment auditie mocht doen. Of gewoon een danspartner was oid
?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 20:04
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Vond het niet eerlijk dat Dauphine ook nog doorging na de choreo-ronde. Ze was duidelijk nog niet op het niveau van de rest. Maar ze heeft een zielig verhaal (ziekte), dus goed voor de kijkcijfers....
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 12:05
Verwijderd
Die twee kindjes! <3

Maar ik vind het stom dat er blijkbaar zoveel mensen auditie mogen doen die jonger zijn dan 16, want ze gaan toch nooit door, dat staat vantevoren al vast. Dat is toch alleen maar tijdsverspilling?

En dat die bijna blinde jongen door mocht vond ik ook raar, want hij kan toch nooit een choreografie aanleren?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 11:36
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Jammer dat Omar eruit ging en Marleen door. Het was zo'n mooi stel samen. Zo jammer dat ze niet samen gingen dansen toen het zo belangrijk werd....
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 11:51
Verwijderd
Ik snap ook niet waarom ze niet samen dansten. Het gaat toch veel beter als je het allebei goed kan en elkaar aanvoelt? Zeker bij zoiets belangrijks als bootcamp...

Ik vind het alleen een beetje rare dat die ene jongen (Jakob?) die twee keer de dance for your life moest doen doormocht. Ja, hij danst goed in zijn eigen ding en hij was vast een van de enigen die letterlijk dance for your life deed, maar als je dat twee keer moest doen, ben je toch al twee keer niet genoeg geweest? Blijkbaar was hij net niet goed genoeg in het aanleren van de hiphop/moderne dans choreo, en ook niet goed genoeg in stijldansen. Waarom mag hij dan nog steeds door, je moet toch juist veelzijdig zijn?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 15:16
Verwijderd
Ja, dat dacht ik ook al Pebbles!

Ik denk eigenlijk dat Omar en Marleen de stijldanschoreo onderschat hebben, juist doordat het hun sterke kant is. Ik vond die dance for your life van Omar overigens wel heel goed.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 16:32
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Omar had van mij gewoon doorgemogen, jammer dat hij is afgevallen. Zo flauw ook, een duo uit elkaar halen.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 17:58
Verwijderd
Ja, ik vond Omar's dance for your life ook goed.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 21:36
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Zitten wel leuke types tussen dit seizoen. Virgil (?), Jakob en Lorenzo wil ik in ieder geval wel meer van zien.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 14:57
Verwijderd
Omar vond ik ook goed ja. Jammer dat ie eruit is.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 15:22
Verwijderd
Jammer dat Marleen nu weg is.

Mn favoriet is Lorenzo en dan Kris.
Minst favoriet: Pablo. Zo verwijfd en gewoon irritant. Die deed vorig jaar toch ook al mee?
En ja, vind Louis ook niet zo bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 16:24
Verwijderd
Ik vind Lorenzo echt irritant. hij is wel goed, maar god wat een overmatig zelfvertrouwen. Krijgt ie een waarschuwing van de jury dat teveel zelfvertrouwen niet goed is en dat hij daar iets aan moet doen, zegt ie vervolgens steeds voor de camera dat hij zo goed is, dat hij gaat winnen etc.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 21:03
Verwijderd
Ik vind het jammer dat ik niks kan terugkijken
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 21:39
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Hoezo kan je niks terugkijken? Gewoon op rtlgemist toch?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 16:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kwam erachter dat één van de meisjes uit Assen komt, en danst(e) op dezelfde dansschool als ik . Maar helaasch is ze er net uitgegaan..
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray

Laatst gewijzigd op 09-10-2009 om 13:51.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 19:07
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Moet erg lachen om Virgil de laatste tijd (had ik eerder totaal niet).
Die grappige pet en ja, vind hem erg grappig
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 19:01
Verwijderd
Wie was Ine ook al weer?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 19:04
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Leuk Marleen is er weer bij!!

Ine is volgens mij een donker meisje, maar weet het niet zeker.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 19:20
Verwijderd
Het is toch heel oneerlijk voor de laatste koppels als je nu al meteen mag stemmen?

En wat leuk voor Angelo! En ik vind Els leuk, zeker ook al ze solo haar eigen ding doet
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Leuk Marleen is er weer bij!!

Ine is volgens mij een donker meisje, maar weet het niet zeker.
Heheh, mss had ik het topic nog niet moeten inkijken.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 19:50
Verwijderd
Ik vind het gruwelijk irritant dat steeds die grote balk met de telefoonnummers tijdens het dansen zo lang in beeld komt
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 17:24
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Ja! Je ziet dan de voeten helemaal niet meer!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 21:37
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ja! Je ziet dan de voeten helemaal niet meer!
inderdaad, maar dat vond ik bij dancing with the stars ook altijd erg jammer....Heb de balk liever bovenin beeld oid
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 21:41
Verwijderd
Of gewoon helemaal niet. Als ze het zeggen als de kandidaten voor de jury zijn geweest en daarna in die samenvatting is het ook wel voldoende.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 13:29
Verwijderd
Zo, eindelijk afgekeken, de uitslag stond vandaag pas online. De gewone aflevering (die gisteren al online stond) eindigt waar Lorenzo zich blesseert.

Hoewel ik geen fan van Pablo ben, vond ik dat hij door moest. Zijn dance4ulife was veel beter dan die van dat jochie. Bruno's dans was gewoon heel erg slecht en saai.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 16:04
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Weet iemand hoe het nummer heet waar Bruno zijn 'dance for life' op danste?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 18:35
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Maar ik vind Bruno wel heel schattig! Ik hoop dat Lorenzo wel mee kan dansen volgende week, maar ik vrees het ergste . Stom, want hij is mijn favoriete danser! In het begin vond ik Oona ook niets maar nu vond ik haar ook erg goed.

Ik was het wel eens met de mensen die eruit zijn, precies zoals ik ook vond!
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 10:49
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Waah! Als Els haar been omhoog gooit en Angelo haar rond draait, freaky. Maar wel vet!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 11:28
Verwijderd
Ik vind die Vlaamsche presentatrice wel trouwens.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 14:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Godver, een vriendin had gezegd dat er iets heel erg mis ging bij de eerste aflevering, en die had ik dus nog niet gezien. Dus toen ik 'em keek zat ik bij élke lift te knijpen . Wel lullig hoor voor Lorenzo, what are the odds ook, eerst zijn teen, haar ribben en nu weer zijn knie.. Vond hun dans wel prachtig. En die eerst vond ik ook gaaf, van Els en Angelo .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 19:00
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Lorenzo is gestopt
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 19:05
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Kennelijk is die hele situatie met Lorenzo gebeurd toen ik naar het toilet was Alleen op het eind zag ik Lorenzo even met z'n been op een stoel, maar toen dacht ik. Ooh die moet vast zijn teen weer laten rusten ofzo, maar niet dus.

Zag het vanavond bij rtl boulevard en toen vond ik het zo lief/leuk dat Jan hielp met Lorenzo dragen. Ik vind die Jan echt zo leuk! Die vlaamse presentatrice vond ik trouwens ook erg leuk! Alleen ze zei 'maisje' ipv 'meisje', maar dat zal wel vlaams zijn. Erg leuk ook dat Marleen door is, vraag me af of ze het volgende keer, bij een ander genre, zal overleven
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 19:07
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
http://www.pauze.nl/artikel/4971

Ik vind Jan Kooijman een beetje vervelend, hij praat soms zo nep.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 19:25
Verwijderd
Oh, wat sneu voor Lorenzo Hij had ver kunnen komen denk ik.

Ben benieuwd of dan Pablo misschien toch mag blijven.
En ik vind alle juryleden over het algemeen heel leuk, vorig jaar ook. Ze zijn altijd vriendelijk maar toch eerlijk, maar wel opbouwend. In al die zang-programma's hebben ze de meest irritante Nederlanders bijelkaar zitten, en hoe heftiger ze iemand afkraken hoe beter lijkt het wel En in sytycd is dat helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 20:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaah Lorenzo gestopt? Wat jammer!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 21:36
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
http://www.pauze.nl/artikel/4971

Ik vind Jan Kooijman een beetje vervelend, hij praat soms zo nep.
Ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij komt dat omdat hij op dat moment dan even wil laten zien dat hij kennis heeft (alsof hij dan z'n plekje in de jury aan het verantwoorden is op dat moment). Volgens mij probeert hij dingen ook tactisch te brengen en daardoor kiest hij soms iets te moeilijke zinsverbanden. Hij is ook best wel een serieuze. En dat grijze vest was nou ook niet echt zijn meest charmante outfit (hij leek er nog serieuzer in), maar toch vind ik hem erg leuk
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Godver, een vriendin had gezegd dat er iets heel erg mis ging bij de eerste aflevering, en die had ik dus nog niet gezien. Dus toen ik 'em keek zat ik bij élke lift te knijpen .
Ja, dat had ik dus ook.

Citaat:
Lorenzo is gestopt
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 06:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Die dance for you life van Michael was echt ziekelijk goed Vond van die drie wel dat Pablo er uit moest. En ook met de keuze bij de dames was ik het eens met Rubiën.

Maar waarschijnlijk zal Pablo wel terugkomen, nu Lorenzo er uit ligt. Balen joh, hij was echt mega goed. Was hij niet de persoon waar Dan tijdens de audities over zei: "als jij niet bij de laatste 18 komt, eet ik mijn hoed op" oid.

[edit]
Heb het even teruggekeken en dit is wat Dan over Lorenzo zegt bij zijn auditie:
"Lorenzo, forget bootcamp, I wish I could send you straight through to the show, cause I mean [schud zijn hoofd]... I'll be really surprised if we don't find you in the top group of dancers, I'll be really surprised. You're amazing. Go to bootcamp, man. Bootcamp!"
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 16-10-2009 om 07:08.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 07:52
Verwijderd
Ze hebben toch geleerd van die irritante blauwe balk vorige week!

Jammer van Saartje en Samuel, want ik had ze graag nog verder willen zien dansen. En het gezicht van Noi toen ze hoorde dat ze safe was, was prachtig! Lief dat Lorenzo volgend jaar gewoon automatisch mee mag doen. En verder vond ik het gewoon weer leuk
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 21:14
Noddy
Noddy is offline
Ik vind Els echt erg goed! Ik hoop dat zij wint!
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 18:52
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ja, dat is toch super dat die blauwe balk weg was! Ik vond Virgil echt supergoed gister, maar vond Marleen ook weer superleuk.

Mooie choreo ook van Evgenia trouwens. Els en 'dinges' waren echt top!

Mag Lorenzo volgend jaar automatisch meedoen? Dat is wel super, maar ik had het niet zo begrepen. Zo goed van Lorenzo om in de zaal te zitten, zo ontzettend sportief!

Jurylid Jan viel gisteravond wel een klein beetje tegen. Hij blijft een beetje serieus en dan probeert hij soms heel 'cool' te doen en dan kiest hij weer net het verkeerde woord. Hoewel hij nog steeds leuk is, moet hij toch wel een beetje schaven aan zijn presentatievaardigheden. Die Belgische vrouw is in dat opzicht veel leuker! Dennis Weening heeft het ook soms net niet helemaal, maar heeft wel iets sympatiekers dan Jan. Ik mis Evgenia (ofzo) wel een beetje als jurylid.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 21:12
Verwijderd
Al het bovenstaande + Jaako was ook leuk om weer te zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
De Kantine Saai me a river! #1399
Verwijderd
500 06-06-2011 22:28
De Kantine dans-pasjes help ons (A)
miesmo
29 26-01-2011 12:19
De Kantine Afkorten van url's en/of zoektermen in de adresbalk.
Verwijderd
6 19-02-2010 15:21
De Kantine Presaaidential elections! I'm super serial! #400
Swlabr
500 31-10-2008 17:15
De Kantine Lay Down Saailly #399
Verwijderd
500 30-10-2008 22:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59.